Jump to content

Pompa de injectie - probleme


kador
 Share

Postare recomandată

Recunosc ca am cam intirziat cu scanarea cu vagcom-ul si acum o sa postez si  log-ourile pe care mi le-ai cerut.Astept pareri(pentru lupo_bv dar si altii)


Am uitat sa spun ca am masurat si curentul(intensitatea) la pornire si la cald si la rece si mia luat intotdeauna intre 180 si 220A

post-37793-0-39280200-1416668064_thumb.j

post-37793-0-46297700-1416668084_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compara valorile de mai jos cu ce ai tu,din vad cred eu inceputul injectie nu este tocmai ce trebuie un grafic pe TDI Timing ar elucida un pic problema avansului si de ce nu incerci sa modifici cantitatea injectata.

Ai aici cam tot ce iti trebuie.

post-99404-0-32068400-1416675990_thumb.j

post-99404-0-15457100-1416675991_thumb.j

post-99404-0-00019200-1416675992_thumb.j

post-99404-0-43386300-1416675992_thumb.j

post-99404-0-02607500-1416675994_thumb.j

post-99404-0-27957000-1416675995_thumb.j

post-99404-0-16631800-1416675996_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceputul injectie/cantitatea injectata o poate modifica cu vag com/vdcs.

Nu stiu sigur dar..ma tem ca sa umblat si la capacul pompei de motorina(numai el poate sa ne spuna asta).

@Sam69.

Pune si tu un grafic cu avansul precum a spus si Valentin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

romytaxy@

inceputul injectiei pe romaneste este avansul si il modifica mecanic nu cu vcds-ul,cu vcds-ul il verifica

cantitatea injectata da se poate modifica cu vcds-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la capac nu s-a umblat dar sigur sa umblat la avans de catre cel care mai imi punea testerul(acum aproape 3 ANI) si a zis ca valorile sunt bune.Deci am sa mai merg la cineva sa-mi puna testerul si sa vad TDI timing,am vazut cum sa regleaza avansul insa cu cantitatea injectata care se poate modifica din vag com nu stiu dar sigur se va verifica dupa ce umblu la avansul din pompa.Imi puteti spune clar la ce trebuie umblat.Multumesc mult

Modificat de sam69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valentin.

Sigur nu se poate modifica??

Eu zic ca da(modificarea curbei de avans/translatarea curbei de avans)care se poate face cu vag com/vdcs.

Duminica placuta tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site la ross tech zice să nu umbli în adaptări la grupul 004, dar aici zic băieţii că se poate. Ideea este că nu are absolut nici un rost ca sam69 să umble acolo pentru că ceea ce se modifică este avansul controlat de ECU ceea ce nu influenţează absolut deloc pornirea. La pornire este valabil doar ceea ce se vede în TDI timing, care se ştie că numai mecanic se poate regla.

 

@sam69

Ca să ne înţelegem trebuie să definim termenii :D

Ce ai pus tu acolo nu sunt log-uri ci printscreen-uri. Un log (înregistrare pe româneşte) înregistrează parametrii pe care îi alegi tu într-un anumit timp într-un fişier tip *.csv, fişier ce poate fi salvat sub formă de fişier excel. Se poate face atât pe loc cât şi în mers. Spre deosebire de el un printscreen înregistrează numai o valoare instantanee.

Revenind la ce ai postat tu:

  • cantitatea injectată este ok, este spre limita inferioară, dar nu este un motiv să nu pornească bine la cald. Săptămâna trecută am văzut un 1Z care pornea foarte bine la cald cu 1,6 mg
  • injectoarele sunt ok
  • avansul nu cred că este ok cum a zis şi Valentin mai sus  şi uite de ce: în grupul 004 valoarea actuală a avansului trebuie să fie apropiată de valoarea specificată iar Duty cycle între 3-80. La tine valoarea specificată (valoarea de care are nevoie motorul la turaţia/sarcina din momentul acela ca să funcţioneze corect) este 0,4 BTDC, iar valoarea actuală (valoarea cu care funcţionează în realitate motoru) 1,5 BTDC. Faptul că la tine Duty cycle este 2,8 (în afara limitei) arată că actuatorul din pompă care corectează avansul se străduieşte din răsputeri să aducă avansul la valoarea specificată dar nu poate pentru că avansul mecanic este foarte dereglat. În mers nu sunt probleme pentru că valoarea actuală este încă în limite, dar nu poate garanta nimeni că la turaţii extreme nu va depăşi limitele ceea ce va fi dăunător pentru motor. La pornire se schimbă puţin treaba în sensul că motorul porneşte cu avansul mecanic nu cel corectat de calculator şi dacă avansul nu este ok pornirea poate fi îngreunată. Când este frig sau la rece treaba asta este compensată oarecum prin aportul bujiilor incandescente.

Deci aştemptăm TDI timing şi dacă se poate logul pe timpul pornirii pe grupul 001 să vedem dacă pe timpul încercării de pornire se injectează sau nu combustibil (asta va arăta dacă este o problemă software sau mecanică). Dacă se injectează combustibil atunci este o problemă mecanică (de genul avansului) sau un senzor cu probleme şi poţi face resoftări câte vrei că nu se va îmbunătăţi nimic, iar dacă nu se injectează probabil este o problemă software sau un senzor cu probleme şi atunci probabil că o resoftare va rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate umbla fara grija in grup 004 cu rezultate chiar f.bune.

Daca avansul este prea dereglat"mecanic"atunci nici nu merge sa modifici/nu se modifica valoarea in casuta in care el de ex.are 1,5º indif.cat se modifica valoarea de 32768.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate umbla în 004, dar nu chiar fără grijă. După modificare trebuie făcut neapărat log în mers la turaţii mari pentru a vedea dacă se depăşesc valorile acceptate, ideal ar fi să se măsoare şi EGT, dar deja este altă poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.ca sam69 sa ajunga la valoarea ok trebuie sa modifice in 004 valoarea cu 100 de unitat, daca creste si valoarea injectata la 3,5 mg(care eu am gasit o ok)atunci temperatura gazelor va fi si ea ok.

E DOAR parerea mea si poate sa nu fie luata in considerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am o rugaminte referitor la problema mea si poate si pe viitor credeti ca este suficient sa-mi achizitionez o interfata VCSD 12.12 pentru uz casnic cum s-ar spune,nu originala ca sa nu mai stau dupa altii.Daca nu pot rezolva problema o sa lansez o rugaminte catre lupo_bv daca ma pot intilnii cu el in Brasov si sa rezolv si eu problemele pe care le am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-aş ajuta cu plăcere, dar nu sunt mecanic, eu am explicat din punct de vedere teoretic cum văd eu problema ta.

Cu o diagnoză te pot ajuta, dar nu cred că are rost să baţi drumul până aici, dar despre asta discutăm pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut ! 

Ma confrunt cu o mare dilema la masina mea - Bora 2002, ALH 300.000 km, si anume ca dintr-o data nu a mai vrut sa porneasca. Dau la automat, porneste motorul scurt pentru 1-2 sec si dupa moare subit. Reincerc sa pornesc si degeaba.. omor electormotorul si tot nu vrea sa porneasca. Am pus VCDS-ul si culmea ... nu apare nici o eroare pe nicaieri.

Am verificat urmatoarele:

- Cheia - immo - totul e ok

- Am desfacut sorbul din rezervor, l-am curatit, am verificat sensul furtunelor tur/retur - OK

- Am facut un bypass de alimentare printr-un bidon de 5 litri cu motorina si furtunele tur si retur din pompa de injectie direct in bidon. Pompa trage motorina din bidon, dar de asemenea nu porneste..

- Am verificat valva shutt off si valva EGR - sunt functionale

- Am desfacut valva N109 si la punerea tensiunii direct pe ea deschide.. ( aici s-ar putea sa aiba o problema... la desfacere s-a desfacut in 2 buc, in sensul ca a ramas tija de actionare in pompa de injectie.. si doar am scos corpul valvei si un arc de actionare..) o sa caut alta valva ca sa fac un test.

- am verificat admisia de aer sa nu fie infundata.. totul e ok.

- am verificat sigurantele din bord si de la baterie.. deasemnea totul e ok.

 

NU stiu ce sa-i mai fac..ma exaspereaza ca nu vrea sa porneasca..

Daca o las o ora fara sa-i fac nimic si dau la automat, porneste 2 sec si se opreste. Daca reincerc imedia,t doar invarte si nu da nici un semn de pornire.

Ce ar putea sa aiba, tinand cont ca nu apare nici un cod de eroare pe nicaieri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia/daca se aprinde martorul de bujii cand pui contactul/daca vine curent pe supapa de pe pompa(aici poate fi o problema, da jos o conducta de pe un injector si vezi daca vine motorina)/partea electrica a contactului/sa nu ramana EGR blocat(chiar daca spui ca le ai verificat), dar...simtomele care le spui duc la IMMO.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru inceput fa cum zice Romy, slabeste conductele de la pompa sa vezi daca iese motorina cand dai la cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut acum 5 min conductele si motorina vine la toate injectoarele. De la immo nu are cum sa fie ca nu-mi da nici o eroare (cu toate cele 3 chei) si in plus i-am facut immo off din ECU si tot degeaba.

Distributia e OK, bujiile sunt OK. 

EGR si shut-off le-am verificat cu pompa de vacum si inchid si deschid cum trebuie. Mai ramane sa verific maine daca sunt functionale electrovalvele la EGR si releul 109, cu toate ca se aude cum cupleaza la punerea contactului..

Multumesc pt idei! Sper sa-i dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I ti dai seama daca releul 109 e functional dupa martorul de la bujii(trebuie sa se aprinda cand pui contactul), partea cu EGR o verifici dupa ce dai jos furtunul si te uiti la clapeta sa nu fie blocata.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai e o chestie... daca ai vreun injector ratacit pe acolo, sau scoti unul din chiulasa ca iese usor.... poti sa il pui intr-una din conducte sa vezi daca pulverizeaza....  Ca de multe ori se intampla sa se duca capul hidraulic si nu mai baga presiunea necesara deschiderii injectoarelor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic.

E drept si asta Andrei dar..in cazul asta ar trebui sa incerce sa o traga sa vada daca porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca porneşte trasă sa verifice avansu poate e dereglat si la rece nu mai porneşte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pornit trasa in nici un caz.. nu vreau sa am probleme si cu distributia. Nu-i vad rostu din moment ce porneste 2 sec la ralanti si se opreste brusc. Motorul a functionat in parametri si chiar l-am verificat periodic..(ma refer la avans si distributie). Daca aveam avansul dereglat nu pornea deloc, sau foarte greu. 

Releul 109 functioneaza..sta aprins martorul de bujii la punerea contactului.  Poate ma pacaleste IMMO ?, dar trebuia sa apara pe VCDS... E foarte ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ma pot conecta, insa nu-mi apare nici un cod de eroare. Am banuit si senzorul de turatie de pe volant..insa mi-l vede la measuring blocks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spuneai ca ai facut immo off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!