Jump to content

Pompa de injectie - probleme


kador
 Share

Postare recomandată

la imaginea cu pompa de injectie unde este semnat cu verde nu am cheie pentru piulita aia mai mare,aveti vreo ideie mai buna cum o desfac!!???

Modificat de raducanu123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

salut la toata lumea. am si eu o intrebare sau o stare de neliniste. am un vw Passat 2.5 v6 mia cazut pompa de injectie, am luat alta si maine se apuca sa o monteze, sar specific k pompa nu e pe acelasi cod cu cea veche dar e de pe acelasi motor AKN cu cutie manuala. ce problem as putea avea sau la ce sa ma astept. mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o sa porneasca motorul din cauza imobilizatorului.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treabă are imobilizatorul cu pompa de injecţii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA motorul de 2,5 are, trebuie facuta imperecherea dupa montarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. multumesc. in jum de ora ma duc la service, va anunt cum a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

salut la toata lumea. am si eu o intrebare sau o stare de neliniste. am un vw Passat 2.5 v6 mia cazut pompa de injectie, am luat alta si maine se apuca sa o monteze, sar specific k pompa nu e pe acelasi cod cu cea veche dar e de pe acelasi motor AKN cu cutie manuala. ce problem as putea avea sau la ce sa ma astept. mersi anticipat

 

 

atentie mare.... pe AKN exista mai multe generatiii de pompe de injectie - daca nu ai luat cod compatibil, nu o sa porneasca cu ea si nu o sa ii poti face adaptarea.....

 

Lupo - pompa la 2.5Tdi, face parte din sistemul de imobilizare - in cazul in care se inlocuieste, trebuie facuta adaptarea ei, asa cum se face adaptarea unui ECU - in cazul inlocuirii acestuia.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru probe, poate folosi trucul cu mufa bagata in pompa veche, pus contactul, pe urma mutata mufa pe pompa noua pe motor si dat la cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate careva a intalnit aceeasi problema ,am un audi a6 2500cc cod AKN .daca parchez masina cu fata in sus in panta i i prinde aer si nu mai porneste

Aerisesc porneste o parchez cu fata in Jos nu mai am probleme ,poate cineva sa-mi spuna Ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

monteaza o supapa de sens pe furtunul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut gigi69. da am avut si eu problema asta la a mea. cand sta cu fata in sus se duce motorina din pompa si se dezamorseaza iar cand sta in vale are mereu in ea. bun idea e k eu am rezolvat cu 2 supape de sens, una montata pe furtunul care vine din rezervor in filtru si a doua pe furtunul care iese din filtru si duce in pompa, e simpla treaba si nu dureaza mult si nici nu costa mult. salut


salut la colegii de mai sus in legatura cu schimbatul pompei cu alt cod. am schimbato si nu a mers, dar am chemat un baiat bun in vw si ia facut o adaptare si a pornit, in present mi porneste foarte bine, precizez k se poate schimba pompa pe lat cod dar doar cu adaptare care costa intre 50 lei si 300 lei. si trucul cu mufa si cu pompa veche nu functioneaza. salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare dragi forumisi , ma confrunt cu o problema legata  tot  de pompa de injectie. Este  vorba despre o pompa rotativa la un ALH. Problema  este  ca ceva din  componetele  electronice  ale pompei  imi fura curent .Am sesizat asta dupa  e   am  auzit un sunet ciudat venind din pompa , un tiuit . Are cineva idee despre ce poate fi vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi să faci o diagnoză, dacă nu trebuie să verifici cu un multimetru toate componentele electronice din pompă. Ai multimetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza nu a iesit nimic , am multimetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam astea sunt componentele electrice ale pompei.

Dacă ar fi vreunul în scurt ar fi trebuit să iasă la diagnoză, dar mai ştii, verifică-le şi cu multimetrul. Având în vedere că sunt valori mici pune ohmetrul pe scala cea mai mică şi măsoară prima dată rezistenţa fişelor multimetrului  prin scurtcircuitare. Dacă multimetrul indică vreo rezistenţă, valoarea aia să o scazi din ce arată când măsori.

Ţi-aş mai recomanda să încerci şi metoda scoaterii pe rând a siguranţelor pentru localizarea hoţului.

ajustor combustibil.pdf

senzor ajustor combustibil.pdf

senzor temperatura.pdf

solenoid avans.pdf

solenoid shut off.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua tuturor,as expune si eu o problema referitoarela pompa de injectie.Am un golf 4TDI 1998 motol ALH dimineata porneste oarecum bine,uneori la sfert de cheie alteori nu,in schimb dupa ce se incalzeste,( apa ajunge la  90Gr) porneste dupa ce da motorul peste cap de 5,6ori.In prima faza ,am fost la cineva care mi-a pus vagcom pe masina si nu mi-a gasit nici o eroare,in schimb am scos mufa de la lichid racire G62(parca) si masina porneste la sfert indiferent daca e calda sau rece.Am inlocuit senzorul cu unul nou dar la fel face.Credeti ca poate fii pompa de injectie?celelalte componente ca bujii,filtru motorina nule iau in considerare deoarece le-am schimbat curind.Ce credeti ca ar trebui sa verfic mai intii?

Modificat de sam69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste bine fara senzor, inseamna ca aici este problema.Nu are nimic pompa de injectie.Pune senzor OEM original, nu de producator.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că este de vină senzorul. Cu el scos intră bujiile foarte mult timp şi practic este ca şi cum ai porni la rece.

  • Mai întâi trebuie verificat avansul. Pune din nou vagcom-ul şi spune ce valoare ai în basic settings grupul 000 (eventual graficul cu TDI timing) şi o poză cu grupurile 001, 004  şi 013 la ralanti.
  • Fă un log pe timpul pornirii cu grupul 001 (cu motorul cald şi senzorul pus). Logul se porneşte înainte de pornire, numai cu contactul pul şi se opreşte/salvează după pornirea motorului. Cu asta verificăm dacă pe timpul pornirii există vreo întârziere în injectarea motorinei.
  • Pentru pornire grea la cald poate fi de vină şi capul hidraulic. Ca să verifici asta, după ce se încălzeşte motorul, răceşte bine pompa cu un pet de apă şi vezi cum porneşte după asta. Dacă porneşte bine, problema este la capul hidraulic.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am venit de la drum si m-am apucat sa racesc pompa de injectie  cu un bidon de apa si ce sa vezi masina a pornit la fel dupa 3,4 rotatii ale motorului asa ca ma gindesc bine ca nu este chiar din pompa ci mai degraba din avans,in situatia data daca scot mufa de la G62 chiar porneste mai repede decit sfert de cheie,imediat chiar daca nu astept sa se stinga martorii.Nu cumva este posibil ca pompa sa fii deviat un pic de la punct?Mai mult ca sigur o sa fac un log la pornire si am pe cineva care detine o Skoda care are motor identic sa vad valorile comparativ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul cu mufa de la G62 nu prea este relevant în situaţia actuală. Este bun când maşina porneşte greu la rece.
Fă verificările de care am zis mai sus şi postează aici rezultatele pe care le-am solicitat. Altfel este cam greu de dat cu părerea.
Vezi că atunci când faci logul pe timpul pornirii este posibil să se întrerupă comunicarea interfeţei cu ECU, repetă-l şi până la urmă o să meargă.
 

Nu cumva este posibil ca pompa sa fii deviat un pic de la punct?

Prima cerinţă a mea o să-ţi răspundă la întrebarea asta :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 1.9 ALH pornirea grea la cald se trage de la soft.Cunosc doua persoane care au avut aceasta problema cu masina,una era din 98 cealalta din 99.Simptomele erau identice....la cald zici ca sarea motorul de pe masina cand in sfarsit pornea.Daca scotea mufa de la senzorul de temperatura al apei de pe chiulasa statea cateva secunde pe bujii parca,dar pornea la sfert.

S a rezolvat prin rescrierea softului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva din soft după ce ai epuizat toate variantele de testare şi totul pare ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Acos09,insa ce inseamna resoftarea calculatorului si cam cit costa,adevarul ca ma cam chinui de mult,si de ce se ajunge aici,care sa fie cauza?Stiti cine ar putea sa ma ajute,sau metoda aceasta este ultima,exista vreun risc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate o adaptare cu vagcomul, dar dacă este o cauză la mijloc în timp problema va reapărea (scrie şi pe pagina indicată: a temporary fix for bad-start problems).

Dacă ai face un mic efort (bineînţeles în cazul în care ai acces la un vagcom/vcds) şi ai urma ce ţi-am scris mai sus (nu cred că sunt necesare mai mult de 10 minute cu tot cu pornirea/oprirea calculatorului), ai putea să identifici problema sau să mai reduci aria căutărilor.

Resoftarea (nu adaptarea de mai sus ci ştergerea şi rescrierea memoriei ECU) probabil că este undeva la 100 euro, poate mai puţin, dar nu este recomandată o resoftare decât atunci când totul este ok la maşină. Altfel ce faci dacă remediezi neintenţionat problema? O resoftezi iar?

Este foarte probabil ca resoftarea să dea rezultate, dar situaţia trebuie mai întâi analizată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect,trebuie analizata inainte de resoftare situatia!

Cei doi care au avut problema respectiva au rezolvat la un service langa Tg mures,la Ludus.A costat aprox 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!