Jump to content

Pornire Grea La Touran


bati
 Share

Postare recomandată

@Bogum

ce nu ai inteles ?? 

De verificat stare demaror/turatia lui/baterie, si daca e totul e ok rescriere soft.

@narcis3001

de verificat etanseitatea circuitului de alimentare/oringuri/pompa tandem/avans.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, am sa le verific si va spun ce am rezolvat. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

Am un Touran din 2004, 2.0 AZV si intampin aceleasi probleme cu pornirea la cald, dar mai apare si emission workshop in bord, pe langa faptul ca dupa o perioada de mers, cca. 10-15 km intra si in "limp mode". Poate cineva sa-mi de-a o explicatie. Am scannat-o cu Vagcom-ul si imi spune ca EGR functioneaza in parametri normali.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune scanarea să vedem erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare 

Ambsi eu o problema cu pornirea  recee /cald nu contează

Ii pun contractul si se aprind martorii (bujii si check  engine)  cam peste 10 sec ... de multe ori nu se aprind deloc...

Când ii dau cheie "tușește" odată și apoi nimic... încerc de mai multe ori... greu o ia. Am încercat releele si siguranțele, am desfăcut panoul de sigurante l-am suflat/ uscat... tot degeaba.

Pe tester nu îmi dă decât eroarea 

Power supply terminal 15 - intermitent

Orice sfat e binevenit!

Modificat de Emu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Revin cu problema la pornire

Când îi pub contactul nu se aprinde martorii check si spirala de la buji, în schimb ramane aprins martorul de la esp

După mai multe încercări își revine la normal.

Pe tester îmi dă pe motor

Power supply -- terminal 15

Iar pe brake

01314 - engine control module - 004 no signal

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pornesti cu mufa senzorului de temeperatura scoasa si vezi daca este mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Am întâmpinat o problema la mașină și poate mă ajuta cineva care este pățit sau are vreo idee despre rezolvare. Am un golf 5 2.0 tdi din 2007. Am vrut sa plec pana la Tulcea,am fost și am alimentat de la MOL,în jur de 30 de litri,era pe roșu. Dupa vreo 20 de km, în mers am simțit deodată cum motorul nu mai trage,nu avea putere. Am tras pe dreapta,am oprit motorul și când l-am pornit mi-a aparut mesajul Emission Workshop alături de martorul Check Engine, plus ca mașină a pornit foarte greu și așa face mereu când o pornesc. Am fost la un service, și mi-a zis ca i-a dat eroare la 3 senzori, dintre care unul nu primește curent,nu este alimentat: sensor reference voltage b circuit low. Așa arata eroarea. Mi-a zis ca este senzorul de presiune turbo. A verificat toate cablurile și nu a reușit sa îi dea de cap,mi-a zis ca este posibil sa fie de la calculatorul de bord,dar ca nu are cum sa îl verifice. Mi-a zis sa merg la dezmembrări sa caut unul sa îl împrumut sa vadă dacă dispare eroarea când îl pune pe masina,însemnând ca este computerul problema. 

Mă întreb, poate fi de vina motorina, dar de ce da eroare la tester. 

Va rog cu un sfat dacă mă puteți ajuta.

Mulțumesc. 

Modificat de DanMateiG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna dimineata, conduc un Touran, motor 2.0, 2004, cod AZV, care acum 2 luni aveam probleme cu pornirea la cald ( invartea motorul de 4-5 ori) pana sa porneasca, problema a fost rezolvata prin = resoftare (200 lei), la un tip din cartierul Baci (pentru cei din cluj-Napoca).

Acum doua saptamani am intampinat alta problema, si la rece si la cald (Nu se mai aprindeau martorii: bujii si check engine) ca in filmuletul ce l-am facut mai jos:

 

Problema a fost rezolvata prin schimbarea (releului 458), releul se schimba foarte usor = 76 lei (piesa originala) cumparat de  la Unixauto (pentru cei din Cluj-Napoca).

 

14489563_992388327557119_800131349_o.jpg

14455692_992388350890450_560074159_o.jpg

Modificat de bazooka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am un touran 2.0 140 cp cod bkd si prima pornire e f greoaie... am schimbat o.ring- urile si garnitura la pompa de inalte si nu s.a schimbat nimic!!! S.a mai confruntat cineva cu problema asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti avea N cauze - o diagnoza competenta, ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrey05 , 

 La Bacău îl avem pe colegul EExcalade, contactează-l și nu o sa-ți para rău. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, F l o r i n a scris:

poti avea N cauze - o diagnoza competenta, ai facut ?

Pe testere nu apare nimic...totul ok si pacientu mort

 

 

Modificat de Andrey05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/7/2016 at 10:24, fishu26 a scris:

@Andrey05 , 

 La Bacău îl avem pe colegul EExcalade, contactează-l și nu o sa-ți para rău. ?

Cum dau de colegu' ? Un nr de telef?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata!

As dori sa spun cum am rezolvat cu pornirea la touranul din semnatura.Dupa 2,5 ani de "chinuri" care se manifestau in felul urmator:prima cheie la sfert vara si iarna,oprire in cateva secunde(pana ieseam din curte 5metri) pornire imediat incepea dansul se cutremura de parca mergea in 2 pistoane si trebuia sa o ajut din acceleratie ca la daciile vechi, primavara si toamna se "balbaia" de la prima cheie acest balbait inseamna ca nu putea sa urce in turatii la ralanti decat sprituita din pedala de acceleratie si cu un nor de fum alb/albastrui in spate.Dupa prima cheie si mers minim 5 minute,pornea perfect indiferent de numarul de opriri,timp si alti factori.Tin sa precizez ca nu aveam/nu am nicio eroare pe motor sau in alta parte unde m-ar duce gandul sa am probleme cu pornirea.Am probleme cu incalzirea auxiliara-nu functioneaza de cand am luat-o,si volant.Am schimbat si verificat urmatoarele:baterie-noua,bujii-noi,egr-nou,curatare instalatie egr,injectie masurata si verificata-ok,filtru combustibil verificat etanseitate-ok,senzori temperatura-schimbati noi, electromotor schimbat carbuni,rola alternator schimbata,am reusit sa schimb pompa de motorina(tandem/inalta) second-hand si asta se pare ca era problema.Cred ca nu am probleme cu chiulasa intrucat (aici sper sa nu gresesc) antigelul este la locul lui,curat,furtunele de tur/retur racire dupa un drum mai lung si urcat in ture 4000-4500 nu sunt tari ca piatra,nu am probleme cu temperatura motor(90grade).Am ajuns la pompa intrucat am observant o oarecare scurgere infima(foarte fina) de combustibil pe langa pompa si motor,nu am joc in acel "stiut".Am facut cateva poze la pompa desfacuta dar sincer nu pot sa-mi dau seama care ar putea fi problemele ei (garniturile cred).Voi incerca sa pun cateva poze cu aceasta pompa desfacuta.

Daca voi reusi sa ajut pe cineva cu aceste informatii,ma bucur foarte mult,daca am gresit cu ceva va rog sa ma scuzati!

Stima si o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20161002_124011 (FILEminimizer).jpg

20161002_124022 (FILEminimizer).jpg

20161002_124030 (FILEminimizer).jpg

20161002_124508 (FILEminimizer).jpg

20161002_124533 (FILEminimizer).jpg

20161002_124549 (FILEminimizer).jpg

Buna ziua.Daca ajuta pe cineva asa arata pompa inalta presiune defecta de pe motorul 2.0 diesel BKD.Sincer nu pot sa-mi dau seama de ce este defecta.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am un touran din 2004 motor azv la rece dimineata porneste foarte greu (invarte cam 5 sec)si dupa ce o ia scoate un pic de fum albastru care miroasa a motorina ne arsa.Bujiile is noi , oringuri injectoare schimbate,garnitura pompa tandem schimbata verificat etanseitate instalatie de alimentare.Avansul este la - 2 grade.Saptamana trecuta sa reglat si pres de injectie(la un service) .Toti ma sfatuiesc sa modific avansul dar la cat sa il fac?Iarna trecuta a pornit foarte usor la prima cheie dat dupa ce sa schimbat distributia face aceasta figura.Astept sfaturile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut salut. Am si eu o problema la pornire dimineata cand e rece. Se aprind toate becurile in bord, se sting cele care trebuie sa se stinga si invart de cheie. Si stau acolo cu cheia, in locul unde ar trebui sa porneasca motorul, secune bune uneori. Si abia intr-un tarziu porneste ca la prima cheie, fara sa invarta electromotorul mai mult de o jumatate de tura. Iar acest lucru ma sperie; daca nu mai porneste intr-o buna dimineata? Oare ce are, ce trebuie facut?

Mersi fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Aveti idee ce rol are releul 458 la touran?Are legatura cu pornirea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 28.09.2016 at 4:35 AM, bazooka said:

Buna dimineata, conduc un Touran, motor 2.0, 2004, cod AZV, care acum 2 luni aveam probleme cu pornirea la cald ( invartea motorul de 4-5 ori) pana sa porneasca, problema a fost rezolvata prin = resoftare (200 lei), la un tip din cartierul Baci (pentru cei din cluj-Napoca).

Acum doua saptamani am intampinat alta problema, si la rece si la cald (Nu se mai aprindeau martorii: bujii si check engine) ca in filmuletul ce l-am facut mai jos:

 

Problema a fost rezolvata prin schimbarea (releului 458), releul se schimba foarte usor = 76 lei (piesa originala) cumparat de  la Unixauto (pentru cei din Cluj-Napoca).

 

14489563_992388327557119_800131349_o.jpg

14455692_992388350890450_560074159_o.jpg

 

Salut am si eu un touran ,cod azv nu porneste ,se aud releele cand dau la automat ,dar nu am curent la electromotor ,poate sa fie din electronica,,?am inpinso si porneste fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am avut aceeasi problema cu pornirea  grea la cald ( doar la cald). Dupa cum am dedus cauzele sunt mai multe: 

1. electromotor invechit (nu mai are prestatiile initiale )

2. bateria consumata

3. setarile centralinei pentru injectie sunt facute putin eronat ( la softare sau neglijat parametri de functionare  dupa cresterea gradului de uzura),

( Deci sistemul de injectie e programat sa injecteze mai multa motorina cand e motorul rece, din acest motiv masina porneste bine cand motorul este rece, in schimb cand motorul este cald este injectata o cantitate mai mica de combustibil  deoarece arderea este mult mai usor efectuata. Aceste valori sunt ok atata timp cat prestatiile electromotorului  si bateriei raman in parametri initiali altfel ori se schimba (reconditionare) aceste componente ori se rescriu valorile de injectie .

Solutii:

Eu am probat 2 soluti care in cazul meu au avut efect:

1. Se comunica  centralinei o temperatura  mai mica a  lichidului de racire printr-un relee si o rezistenta de o valoare stabilita.

2. Reconditionarea electromotorului.

Altele car par destul de plauziblie si probate de alti:

3. Schimbarea bateriei

4. Resoftare

Sper ca am fost destul de explicit si de folos. Daca  gresesc astept comentarii. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in majoritatea cazurilor, resoftarea rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.08.2016 at 7:27 PM, Emu said:

Salutare 

Ambsi eu o problema cu pornirea  recee /cald nu contează

Ii pun contractul si se aprind martorii (bujii si check  engine)  cam peste 10 sec ... de multe ori nu se aprind deloc...

Când ii dau cheie "tușește" odată și apoi nimic... încerc de mai multe ori... greu o ia. Am încercat releele si siguranțele, am desfăcut panoul de sigurante l-am suflat/ uscat... tot degeaba.

Pe tester nu îmi dă decât eroarea 

Power supply terminal 15 - intermitent

Orice sfat e binevenit!

Salut! La fel a decurs și la mine! În final, a trebuit sa schimb calculator motor, tabloul mare de siguranțe din compartimentul motor și calculatorul de confort, distracție care a costat 500€! Dacă ești din București și vrei, te trimit acolo unde am tezolvat eu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapiduletul, ai schimbat modulul confort ? ce treaba are acesta cu pornirea ? - nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!