Jump to content

Pornire Grea La Touran


bati
 Share

Postare recomandată

Nu este obligatoriu ca motorina sa ajunga in baie. Functie de o-ringul defect poate pleca si pe retur in rezervor.

Ajunge un singur o-ring defect si dispare presiunea in rampa la prima pornire. Daca sunt originale, la 300kkm si-au facut treaba.

Atentie unde le schimbi, sa nu dai in alte belele.

Cum au fost verificate bujiile ? Una, doua sau trei defecte fac pornirea balbaita.

Parcata seara cu partea stanga pe trotuar, ar trebui sa porneasca usor. Iar daca o urci cu dreapta, se dezamorseaza pana dimineata. Asta daca intradevar ai un o-ring defect.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt eu in videoclip. e gasit pe youtube...

Am revazut clipul acela si am observat ca martorul bujiilor se stingea inaintea altora. Deci masina din clip nu pornea, clar din cauza bujiilor (a comezii acestora).

Masina ta se comporta la fel, sau ai rezolvat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De doua zile am parcat masina cu partea dr. fata in jos si se pare ca porneste "la sfert". Avand in vedere ca obisnuiam sa o parchez cu partea dr. fata in sus, tind sa iti dau dreptate si ma  gandesc serios sa schimb o-ringurile. Bujiile au fost verificate si fizic, clasic, deci le exclud din ecuatie.

Am o interfata Vag-Com si ar fi interesant daca ma poate sfatui cineva ce parametrii anume ar mai trebui urmariti ca sa ma convinga sa schimb o-ringurile injctoarelor, daca exista asa ceva. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revazut clipul acela si am observat ca martorul bujiilor se stingea inaintea altora. Deci masina din clip nu pornea, clar din cauza bujiilor (a comezii acestora).

Masina ta se comporta la fel, sau ai rezolvat ?

 

sincer nu am fost atent la martorul acela , este vreo regula de secunde aprins? si nu am mai schimbat nimic, service-urile erau fule, bujiile nu se afla sub capac , deci era ceva de munca sa ajung la ele  , in plus nu a mai fost frig sub -20 grade sa se chinuie la pornire..insa probabil era si de la motorina un pic slaba calitativ, insa acum ma gandeam si la ulei..desigur a inghetat si el pe atunci..si cand masina e rece uleiul pe joja imi arata peste maxim , dupa ce merg cu ea apare mai normal...asta dupa ce acum 2 luni mi-a aparut in bord nivel scazut de ulei si am completat 700 ml...este prea mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca este regula. Nu pui cheia in pozitia demaror pana nu se stinge martorul bujiilor. Daca acesta se stinge imediat cand afara sunt temperaturi negative, inseamna ca sonda de temperatura este dusa.

Nu este prea mult ulei. Cand ajunge sa-ti aprinda martor de nivel, lipsesc cel putin 500ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru Rugbystul 13

Daca iti facea masina la pornirea la rece precum in videoclipul pe care l-ai postat,sigur trebuie sa verifici toate o-ringurile injectoarelor in sensul ca demontezi capacul culbutorilor,stergi cu o carpa (care nu pierde scame) foarte bine in jurul injectoarelor in zona in care intra in chiulasa,apoi pui pe cineva sa iti puna contactul si urmaresti cu atentie sa vezi care din ele pierde motorina,sunt sigur 100 % ca unul dintre ele pierde motorina,in exterior,chiar daca putina acum,in timp o sa piarda din ce in ce mai mult datorita faptului ca s-au miscat injectoare in chiulasa si au uzat atat o-ringurile cat si corpul chiuloasei,si de cele mai multe ori chiar daca schimbi o-ringurile uzura este asa de mare in chiulasa incat nu mai etanseaza si ori se schimba chiulasa,ori se infasoara cca 10 cm (Romanul este inventiv)de teflon sub fiecare o-ring si asa se mai pot face cca 100 k km,

PS.asta cu vibrarea injectoarelor la motoarele PD este generala la toate aceste tipuri si se uzeaza in partea opusa clemei de prindere a unitatii de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pune omul pe drumuri. Daca era asa crestea nivelul in baie rapid. Nu-i scadea, cum s-a intamplat. Se poate intampla ce spui in motoare facute de carpaci, si nu cred ca e cazul de mai sus. Urmareste clipul ala si vezi ca aluia nu-i tinea bujiile alimentate. 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in film asa cum se observa rezistenta se stinge normal,exact asa se intampla si la mine,nu are nici o legatura una cu alta,la mine cand s-a ars o bujie statea rezistenta aprinsa si s-a stins singura cand am schimbat-o,dar mai intreaba seniorii privind garniturile injectoarelor apoi vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu  esti atent, clipul a fost facut cand afara erau 11 grade minus. Martorul se stinge ''normal'' adica imediat, ca si cum era vara. In felul asta bujiile nu se incalzesc si implicit nu porneste, se balbaie pana porneste sau moare bateria.

Legat de garnituri o-ring, nu spun ca nu se poate intampla ce zici tu, dar nu este obligatoriu ca o masina care se comporta la fel ca in clip sa aiba pierderi pe la garnituri. Si un CR poate sa faca  la fel desi nu are acele garnituri.

Si uzura chiulasei apare dupa ce se umbla prima data la injectoare. De ce ? Conditiile ''farmaceutice'' din fabrica nu le poti regasi in service. Si chiar daca le au, mecanicii nu le aplica. Degeaba strangi un prezon la cuplu specificat daca ai ulei pe filet. Acuma zi-mi cati mecanici cosuma un spray degresant pe filete si in gauri de prezon, dupa care aer comprimat. In fabrica erau perfect curate si uscate, basca pasta de blocare. Asa ca daca ai avut o experienta cu un motor nashparlit nu este regula  generala, nu este cazul colegului de mai sus.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 Salut.

Nou posesor de Touran. 2004, 2.0 TDI AZV

M am lovit de de probleme identice respectiv dimineata pornire impecabila  dupa care pornire relativ greoaie. Am contactat mecanicul care mi a expus situatia si variantele.

Schimbat verificat electromotor, baterie etc........bani multi sau o bere  5 minute si un  Vag-com . Nu va pot spune ce a facut efectiv dar a rezolvat necazul.

Nu am observat pana la aceasta data schimbari la mers putere etc..... Sper sa fie de bine.

Dar cum nu puteau fi toate frumoase mi-a explicat ca se impune o curatare urgenta EGR, Turbina......astea tot din  Vag-com parea sa le stie. Ce vad interesant pe acest forum ca multi dintre dumneavoastra fac aceste lucruri singurei in fata blocului. Chiar si cei ca mine cu doua miini pe stanga pot face asta? Nu ca as incerca ....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

 

La Touranul meu pornirea grea la cald s-a rezolvat prin inlocuirea bucselor si a platoului cu carbuni la electromotor.Desi carbunii erau tociti pe jumatate problema era firul care face legatura intre carbune si platou (uzat din cauza suprasarcinii). Acum porneste foarte usor si la 90 de grade. Mentionez ca inainte de inlocuirea acestor piese, la un alt servis mi se sugera investigatii la injectoare , egr, turbina deoarece ei demontase electromotorul si au stabilit ca nu este acolo problema.Norocul meu a fost sa dau de un electrician priceput .

Modificat de Liuro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, este cineva din Bucuresti care se pricepe la reglajul suruburilor din capul injectoarelor la un Touran 2.0, motor AZV?

Mi-a schimbat un "meserias" un injector si nu-mi mai porneste masina.

Masina se afla in Berceni.

Platesc interventia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem este etansa? Verifica daca sunt scurgeri de motorina in zona. Surubul se strange usor: ataci injectorul pe poz max, strangi surubul pana aj in capat, apoi 180 gr inapoi dupa care blocare la cuplu cu piulita de deasupra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa tandem nu s-a umblat, nu are urme de scurgeri, daca va cinstesc puteti veni pana la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca nu pot sa ajut cu prezenta, sunt din Braila. As putea pune pe forum un extras di Elsawin. La mine a pornit foarte greu dupa inlocuirea garniturilor de pe inj si a saibelor de foc. Au pus robotul pe baterie si i.am dat cam 3-4 minute in reprize scurte. I.au dat si cu spray pe admisie. Dar la scanare da vreo eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in aria de prestari servicii discuta cu cei din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl Viorel,
Da, imi da permanent eroarea "18072 control for pd injectors".
I-am dat si cu spray de pornire, da sa porneasca si se opreste.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa strangulezi furtunul de retur care intra in filtru si apoi dai cheie.

Verifica cablajul la injectoare

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

mufa cablaj injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

de cateva zile am si eu o problema(defapt..mai multe dar asata e cea mai grava acum) cu Touran-ul meu, 1.9 TDI 105CP BKC

porneste foarte greu (video) , dupa pornire sta undeva la 950rpm cu usoare oscilatii si are si un consum de 1.2 l/h(in conditii normale e 0.5) + moare si motorul uneori in mers, defapt cand apas ambreiajul sa schimb viteza sau la franare mai mult..

niste ideii de la ce ar putea face figurile astea? acum 3 luni am schimbat electromotorul,bateria si bujiile, deci de la astea nu cred ca e.

am pus-o si pe un tester saptamana trecuta si nu aparea nici o eroare, check engine-ul ala se aprinde si se stinge cand are chef :)

https://www.youtube.com/watch?v=b6pt-OjDbOc

Modificat de lucian927
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca martorul de bujii si check -ul se aprind ar trebui sa ai erori memorate. Posibil sa fi fost "prelucrat" softul pentru a ascunde erorile.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o eroare la brake switch..am inteles ca martorul de bujii de la ala s-ar putea aprinde..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este foarte posibil sa fie de la el - schimba-l si vezi daca mai iti da eroare/aprinde spira.

 

cumpara original nu aftermarket

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa il schimb

dar are treaba ala cu pornirea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are treaba cu pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!