Jump to content

Valva Rupta G4


eutulcea
 Share

Postare recomandată

buna seara

sunt de curand posesorul unui G4 1.6 FSI, break,model 2004...i-am facut toate schimburile ,masina fiind adusa din Germania, iar "meseriasul" i-a rupt, la schimbarea distributiei, valva/sonda de vacuum nu stiu exact denumirea exacta pentru ca nu ma pricep, dar din cate mi-a spus alt meserias ar fi vorba de valva care deschide/inchide supapele,ceva de genul acesta,scuze daca nu am fost prea elocvent.

mesajul din bordul masinii este martorul de defectiune la motor.

pentru ca nu am deloc cunostinte de specialitate,v-as ruga,daca se poate sa imi spuneti,cat de grav este ca am circulat cam 1 luna de zile cu valva asta rupta (pe luni-marti o voi schimba pentru ca deja am facut comanda) si ce componente de la motor ar mai putea si afectate de acest lucru.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fii si tu un pic mai explicit [ o fotografie , ceva , sa ne dam si noi seama despre ce este vorba] ptr ca este prea superficiala explicatia. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se muta la motoare pe benzina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am mai intrebat odata mecanicul si mi-a spus ca este vorba despre sonda de vacuum,cu rol in deschiderea supapelor pentru reglarea puterii motorului (este o valva de cauciuc protejata de un capison de plastic si un piston de cca 7-8 cm lungime situat undeva langa admisie),cred ca sunt penibil cu aceste explicatii dar sunt disperat,incerc de 1 luna de zile sa rezolv problema aceasta...

am sa fac si o fotogafie maine pe care o voi posta aici pentru a lamuri mai bine problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii

problema se pare ca este mult mai grava decat parea la prima vedere

am atasat 1 fotografie cu piesa rupta de meseriasi la schimbarea distributiei

mentionez,din spusele meseriasului ca acea piesa este actionata de o valva cu rol in deschiderea/inchiderea supapelor motorului

motorul este 1.6 FSI

nimeni nu a putut sa ma lamureasca cu aceasta piesa ba mai mult mi s-a spus ca ar veni cu tot cu galeria de admisie

admitand asa,cam cat costa o galerie de admisie pentru acest model

multumesc pentru eventualele raspunsuri pe care le astept cu sufletul la gura

sunt disperat,nu reusesc sa rezolv aceasta problema de 3 luni de zile

post-19423-1197964665_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La FSI-ul de pe Golf 4, cod motor BAD, distributia este pe curea.

eutulcea, te rog fa mai multe poze, eventual intr-un cadru mai larg sa incerc sa localizez elementul rupt si eventual sa-ti dau un cod de piesa. Sunt aproape convins ca acea piesa nu vine cu galeria de admisie ci este un element separat. Este ceva electronic? Are vreo mufa care se conecta la respectiva piesa? Vad in poza de la tine ca sunt 2 conducte de aluminiu care raman in aer. Veneau prinse in respectiva piesa?

Distributia la tine nu avea un capac de plastic? L-ai demontat tu ca sa faci poze sau ce s-a intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar codul motorului este BAD,parca predestinat desi tin sa mentionez ca sunt extrem de multumit de aceasta masina,cu toate ca merge cu aceasta problema de cca 3 luni,motorul nu trage ca la inceput desi are 110 CP, dar se comporta foarte bine.

am cautat la mai multe magazine de specialitate din tulcea dar nimeni nu a gasit piesa rupta fotografiata de mine,toti mi-au spus ca este parte componenta a galeriei de admisie (partea galeriei care vine pe chiulasa)

mi-a venit deja valva si,din cate am putut sa imi dau si eu seama,aceasta valva este,mai bine zis era conectata cu piesa fotografiata de pe galerie

maine voi face o fotografie a acestei valve si poate reusim sa dezlegam misterul acesta...oricum m-am consolat cu ideea ca nu se poate rezolva problema,merg cu masina asa cum este,cat o merge...nu stiu

un an nou mai bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara

am facut fotografii pieselor cu probleme

1 reprezinta valva care a fost rupta.

foto 2 este restul piesei,piesa care a fost practic lipita de "meseriasi" pe galeria de admisie cu poxipol probabil,Dumnezeu stie cu ce...nu am reusit sa scot decat bucata pe care am si fotografiat-o

acum,desi nu ma pricep am facut legatura intre piese,cele doua comunica,acolo pe galerie.

dupa cum spuneam nu a reusit nimeni sa gaseasca codul pentru piesa din foto 2...valva deja o am fiind prima comandata.

in alta ordine de idei...tinand cont de faptul ca se pare ca voi fi nevoit sa schimb admisia care este in jur de 1200 RON, ce as putea sa fac sa imi recuperez banii de la nenorocitii aia de mecanici,avand in vedere ca nu mi-au dat nici garantie,factura,bon fiscal sau alta dovada atunci cand au facut "lucrarile", constienti fiind si ei de gravitatea problemei create (ma gandeam sa merg la OPC,sau garda financiara,martori as avea, sau cum mai pot face proba ca am fost cu masina la ei?)

si o ultima intrebare mai indraznesc,mai pot circula asa,se pot intampla si alte belele la motor? masina vad ca merge, oricum de 3 luni o folosesc in aceasta stare

multumesc anticipat pentru raspunsuri

toate cele bune

post-19423-1199802901_thumb.jpg

post-19423-1199802916_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te arunca sa cumperi toata galeria. Mai bine discuta cu ceva strungar sa faca el suportul ala. SIgur nu iti ia 1200ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu prea pricep din poze daca neai arata si racordurile !!! cum vine ea conectata !!

stiu sigur ca la dieseluri genul asta de supapa e pusa pe galeria de aer si are rol de oprire a motorului pe langa oprirea electronica!!!

poate mai poti pune o poza!!!

su totusi daca spui ca e pe galeria de evacuare cred ca e supapa care comanda egr !!! sau cum ziceam taie aerul ala masina !!! poti incerca manual sa vezi ce se intampla daca comanzi supapa iai cu motorul pornit!!si dane un cod de pe ea pate este mai ieftina!!

Modificat de ionut2500tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o intr-un final

am luat galeria de admisie cea care vine pe chiulasa,ce am fotografiat eu acolo era capatul unui ax care trecea prin galerie si era actionat de acea valva si deschidea supapele in functie de turatie (tehnologia FSI cica), era distrus intreg mecanismul.

asta este am patit-o rau de tot, as cauta pe viitor un service auto mai aproape de tulcea unde sa imi fac schimburile in siguranta...in tulcea e prapad in domeniul asta in ceea ce priveste meseriasii...

toate cele bune si la cat mai putine probleme cu masinile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!