Jump to content

Motorul nu mai cupleaza :(


andreeaRJ
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor!

Iata ca,dupa problema cu luminile pe numar care se aprind singure(si care inca nu e rezolvata), revin pe acest forum cu o noua problema. Skoda mea Fabia nu mai vrea sa porneasca incepand de aseara. A mers perfect,fara nici o problema in ultimul timp si aseara pur si simplu cand am intrat in ea ca sa o pornesc nu a mai vrut. Bag cheia in contact, i dau prima rotatie, apar pe bord verificarile pt avarii si totul indica ca e Ok. Dar cand dau cheia mai departe,ca sa o pornesc nu mai vrea. Motorul nu se cupleaza. Am observat inca o chestie. Pana aseara,cand dadeam prima cheie pt verificare se auzea un sunet de verificare , ca un bazait,care acum nu se mai aude. Am sunat la reprezentanta Skoda dimineata si mi s-a zis ca s-ar putea sa fie intrerupt vreun fir de la electromotor. Ideea este ca voi fi nevoita sa o duc pana la ei pe rampa si acest lucru ma costa 1,5 lei pe km fara tva...ceea ce inseamna ca ma va costa aproximativ 4 mil( in lei vechi) sa o duc pana acolo :)(

Va rog mult,daca stie cineva ce ar putea fi si daca mai am vreo alta solutie decat sa o duc pe rampa, sa imi spuna! Astept pareri! Numai bine!

P.S. : imi cer scuze daca acest subiect a mai fost tratat pe acest forum.Daca da, rog administratorul sa imi dea un link. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.andreea completeaza la profin orasul din care esti,poate e cineva de prin zona care te poate ajuta

2.exista o sansa sa fie bateria descarcata eu am patit-o la fabia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astfel de probleme au mai fost discutate pe forum; foloseste SEARCH-ul si cu putina rabdare gasesti o groaza de informatii.

Revenind la problema ta... ar trebui, in primul rand, sa verifici bateria, contactele la borne, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-as sfatui sa pui pe cineva intai sa testeze bateria. probabil a stat iar cu luminile aprinse si e terminata. luminile din bord se aprind si cu bateria la 4V, dar de pornit nu porneste. Si atunci pui la incarcat bateria sau cumperi alta si ai terminat problema. totusi rezolva repede chestia cu aprinderea luminilor aiurea, altfel te vei lovi din nou de problema bateriei descarcate. Si completeaza-ti si tu profilul acolo. daca pui acolo Localitatea cineva care e apropiat de tine te poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bateria,si mai e sansa sa iti fie puscata vreo siguranta daca tot ai scurturi prin masina cu luminile..cine stie?!

sigurantele sunt in stanga langa volan cum deschisi usa sub acel capac din lateral bord..ai si o schita cu ele pe-acolo!

cere ajutorul unui vecin macar putin!

inainte sa dai banii..poate e doar o lipsa de contact undeva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu votez pt baterie...ar trebui verificata tensiunea in primul rand. Si poti sa pornesti si impins, nu tre sa o duci pe platforma...

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria e 100% ! fa un test. pui contactul, se aprind luminile de verificare. raman aprinse doar 3 sau 4. In momentul cand rotesti mai departe pentru pornire se sting si cele care au ramas aprinse ? atunci e clar bateria. ca daca mai are vreo 4 V bateria se aprind ledurile, dar cand dai contact electromotorului ala suge tot si se sting ledurile din bord.si as mai vrea sa-ti spun ceva. problema asta cu bateria nu trebuie tratata la reprezentanta skoda. e o problema care poate fi tratata la orice service (da nu ala improvizat din curte de la mosu). deci nu ai de dus 230 km masina pe platforma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit exact ca tine. Seara am bagat masina in curte, totul ok, a doua zi la pranz(era vara) n-a mai pornit nici moarta. Prezenta exact aceleasi simptome ca si la tine. Cel mai simplu test e sa incerci sa pornesti masina cu curent de la alta, prin cabluri de pornire. A mea pornea asa fara probleme. Tensiunea pe baterie era de 10.7 V, dupa ce statea masina oprita cam o ora. Daca porneste cu curent de la alta masina, schimba bateria. Bateriile cam asa crapa....brusc si dintr-o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema becurilor de la numar (care se aprind singure) a cauzat aceasta problema a bateriei... Adica becurile acelea au cam consumat-o ! :)

Daca tot bagi masina in service, trebuie sa insisti sa-ti rezolve problema becurilor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria pe care o am acum este a doua pe care am schimbat-o. Cu siguranta,becurile de la numar au terminat-o pe prima. Insa atunci ma lasa sa dau contactul a doua oara ,numai ca paleau luminile pe bord si se activau avariile. Bateria asta are 2 saptamani. Si am mers zi de zi cu masina. Iar sigurantele de la baterie sunt nou schimbate acum o luna la reprezentanta. O sa verific si asta, totusi. Legat de luminile pe numar, cand am observat aceasta defectiune, dupa ce o opream i lasam o scobitoare sa apese pe comutatorul acela de langa volan ,care controleaza faza scurta si nu se mai aprindeau. Asadar, in ultimile zile nu au mai stat luminile aprinse. Eu stau la 30 km de Tg JIU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima si prima data incearca sa o pornesti cu alta baterie. Daca porneste, atunci sau sunt becurile de la numar de vina ( au stat pornite cand nu ai obsesrvat tu) sau mai exista o sansa ca alternatorul sa nu incarce bine, insa e mult mai mica sansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti amintesti cand ti-am zis ca un vecin avea o problema cu un bec aprins in portbagaj care i-a consumat bateria?

ei..exact asa ai patt si tu cu beul de la numar!

stai relax,masina nu are probleme,,,,doar e goala bateria:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude nici un zgomot de sub capota cand pui contactul? Cand incerci sa dai la cheie ti se sting cumva becurile de pe plansa de bord?

Poate fi contactul partea electrica de vina, incearca urmatoarea treaba: du cheia pana la maxim (unde o duci cand pornesti de obicei) dar nu-i da drumul inapoi. Tine in pozitie maxima cheia si usor usor (cu pasi foarte foarte marunti) da-i drumul usor inapoi. Daca este problema la partea electrica a contactului, poate ai noroc si porneste asa.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu se aude nici un zgomot sub capota ,iar cand dau cheie pt pornire nu se sting becurile de pe plansa de bord.Raman aprinse cele care,in mod normal,se sting dupa ce pornesti motorul: indicatorul de motor, frana de mana, bateria si servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci da o fuga repejor la masina si fa ce te-am indrumat! Incearca de mai multe ori metoda ca in cazul in care nu are succes sa fim siguri ca insuccesul nu se trage de la o incercare nereusita; cu alte cuvinte sa fim siguri ca am eliminat o posibilitate.

Spor!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrea nici asa...cred ca ,pana la urma, singura solutie e sa sun la Skoda sa imi trimita rampa.:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si asa,insa nu pot singura si cu atat mai putin in timpul zilei pentru ca e parcata in mijlocul orasului si poate raman cu ea pe mijlocul strazii si incurc circulatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sugestia lui Saboteur este cea mai buna, vezi cum faci si porneste masina impinsa, ca sa ajungi la un service ori la Skoda unde vrei tu sa o duci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o pornesti impinsa si pleci cu ea la reprezentanta, ai grija sa ai destula benzina in rezervor sau sa iei si cealalta cheie la tine. Daca te opresti la Peco sa alimentezi vei avea nevoie de cheie sa deschizi busonul si atunci trebuie sa opresti motorul si va trebui sa pornesti iar impinsa daca nu-i bateria de vina.

Ar fi de preferat prima varianta, deoarece nu e ok sa mergi si sa alimentezi cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

!!!!nu mai vb tamepenii

daca e descarcata de tot nu porneste impinsa

1 andreea bateria chiar daca are 13 v nu are amperaj, pune bateria pe un redresor,,bateria daca este noua sigur este inca buna,

2 pozitia e legata pe 3trasee masina adica far si stop stanga,far si stop dreapta si numar,daca raman doar luminile de la numar aprinse ai un scurt undeva,chiar daca becurile alea nu se aprind tu tot ai un consumator

daca ai veni la bucuresti iam da de cap

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu porneste impinsa, ca e descarcata de tot bateria, atunci ar trebui sa porneasca cu curent "imprumutat" de la alta masina;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu porneste impinsa, ca e descarcata de tot bateria, atunci ar trebui sa porneasca cu curent "imprumutat" de la alta masina;

omule, am patit aceasi chestie....adica ma duc dimineata si cand ii pui contactu se aude un fasait-bazait, dupa care se opreste si ii dai drumu, e mie dupa ce s-a auzit ala dau sa porneasca si pauza....prima impresia m-a speriat...ce sa aiba domnule....e stau sa si ma gandesc 1 minut, bateria....sau benzina cum benzina aveam ma uit la baterie...ma duc aduc un aparat de masura si masor....avea curent...intru in panica, dar mai ma gandesc 1 pic si ma daca nu are amperaj ma intreb....e si ma duc si aduc niste fire si o pronesc cu alta masina....si ce sa vezi bateria decedase...

asa ca frate cumpara 1 bateria si daca nu e bateria ....ti-o platesc eu daca nu tu imi faci 2 plinuri de rezervor....(rezervor de 90l)...

Modificat de Cristian-Vn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor!

Am rezolvat problema cu pornitul. Am fost intr-un service local ( dupa ce am pornit-o impinsa ),la un electrician si mi-a inlocuit o siguranta din partea laterala stanga,de langa volan. Acum merge totul ok. Insa din cauza celui ce a lucrat la ea...si care cred ca a rezolvat problema la nimereala,printr-un noroc al soartei, acum sta aprinsa pe bord avaria de la abs(imaginea cu omul ce sta pe scaun si are ceva rotund in fatza ). Greseala mea este ca nu m-am dus 230 km pana la Skoda la Craiova. Am sunat la reprezentanta si mi-au zis ca acum nu mai am activ abs. Sunt din ce in ce mai convinsa ca exista putini mecanici adevarati,cel putin la mine in zona sau daca sunt,nu am cum sa dau eu de ei. Este vreo problema daca stau asa cu masina pana ajung la reprezentanta? Am programare pe 22 ian pt defectiunea cu luminile pe numar,asa ca ajung oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!