Jump to content

Acceleratie Cu 'hopuri'


dbk
 Share

Postare recomandată

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Thheo

    8

  • doctorul

    8

  • C o s m i n

    7

  • Extreme

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

razvane mersi pentru informatie.

citisem si topicul asta si altele si am stat un pic sa ma gandesc.

turbina asta are 200k . mers de gagica pana la 130k , apoi mersul mai mult al lui taica-mio , mai batraneste cu schimbari la maxim 2600/rpm .

daca o curat ma mai tine sa zicem 20k . bataie de cap, desfa-o ,curat-o , nu se prea baga lumea, nu prea stiu multi sa o faca bine.....si alte treburi.

am decis ca e mai bine sa o schimb cu una noua chiar daca o sa cam usture la buzunar . am inteles ca noua, originala se invarte in jur de 600 EUR. oricum vreau sa schimb si egr si alte piese.....sa zicem o lucrare mai ampla avand in vedere ca o sa "cumpar " eu masina de la tata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
la primul injector e cam mare, incearaca intai sa intaresti contactele de la injectoare si dupa, daca asta nu da roade, pune o solutie de curatat injectoarele in rezervor de la wins sau ecotec, dar atentie sa fie pt pompe duse

Salut,

am flash facut la un baiat in Buzau .

Am inlocuit injectoare si turbo. Am o problema de lucru a injectiei pe a 4-a turata la maxim si turatie intre 1400 - 1800 rpm.

Masina scoate fum negru si motorul vibreaza forte tare.

Poate e surging.

Ideea este ca nu a facut imediat dupa tuning. Este o problema care a aparut dupa cca 15.000 km.

Care crezi ca este problema ?

Cu test pe VAG am inteles ca totul este ok.

Nu am erori.

Valori de injectoare bune ( sunt schimbate toate ).

Poate sa fie o deficienta de mapare ?

M-ar interesa sa pot rezolva problema ca imi sta pe creier....

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare. Am sa postez aici si poate si in alte locuri unde se mai vorbeste despre acceleratia in hopuri. La mine cred ca i'am dat de cap. De vina a fost pompa de combustibil din rezervor. Tot am citit in stanga si in dreapta si apoi am verificat pompa din rezervor, mi'am zis sa ma apuc de ce e mai usor si mai la indemana de facut. In prima faza pompa nu functiona, am descoperit ca nici nu aveam siguranta pe blocul de sigurante la pozitia 28 (apropo, stie cineva ce valoare trebuiei sa aiba acea siguranta? - eu am pus de 15A). Apoi am demontat sorbul, am ciocanit'o un pic, si'a revenit deci nu era dusa de tot, am facut niste probe cu ea, am constatat ca are debit destul de scazut dar se pare ca suficient ca sa nu imi mai intrerupa accelerarile mai bruste..

Voi tine totul sub observatie. Bafta la toti!

P.S. M'am inspirat din topicul colegilor cu B6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!