Jump to content

Acceleratie Cu 'hopuri'


dbk
 Share

Postare recomandată

Si eu am o astfel de ezitare cateodata la putin peste 2000 de ture, dar nu cand ii dau talpa ci cand accelerez normal.. are un "hac" si apoi pleaca mai departe..

( nu am gasit vreo explicatie pana acum.. dar ca sa stii ca nu esti singur pe lume :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Thheo

    8

  • doctorul

    8

  • C o s m i n

    7

  • Extreme

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

rion, filtrul de aer are 8000 km, si acum 1000 a fost demontat, suflat, si curatata carcasa.nu pt asta, asa fac mereu.

filtru de motorina are 3-4000 km.

niciodata nici un filtru de pe masina asta nu a depasit 12-13000 km, iar ultimele revizii le-am facut in jur de 10000.intotdeauna am schimbat toate filtrele.

talpisoara...si daca o dau de la 1900 de ture, si urca pana la 3000, odata ajunsa acolo mai conteaza de la cate ture am pornit?

theo, la mine nici "hac" nu i-as zice macar, exclus sa simta vreo alta persoana decat vcea de la volan, chiar avizata in acest sens.

ma gandesc sa schimb nitel motorinaria.ce credeti?pun omv/petrom v!

sa trec pe la rompetrol?petrom?

sa aiba legatura cu "oracaiala" egr ului?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu sunt sigur ca doar eu la volan pot sa imi dau seama, pentru ca stiu cum ar fi trebuit sa reactioneze si cum face de fapt..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat motorina, ai incercat ceva?face in toate treptele de viteya la turatia respectiva?

ca la mine senzatia (nu am reusit sa o reproduc azi) era doar in treapta II de viteza!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine in a-2-a si a-3-a se manifesta.. mai mult in a-2-a insa. Acest fenomen a aparut sa zic de vreo 3 luni, adica la 4 ani jumate si 110k km.

Acum am inceput in service diverse operatiuni, care ma costa de ma rup deja, dar sper ca intr-un final sa scap si de asta. Poate chiar astazi

curat EGRul si vad ce se intampla. Mie mai imi apare si o problema de autoaccelerare de la relanti la vreo 1100rpm.. care dispare doar cand vrea ea..

nu stiu inca daca sunt legate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as merge cel putin cu un plin de efix rompetrol...aia curata! eu numai efix folosesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut acceasi problema. La mine a fost galeria de admisie.

Mai exact o garnitura, pe unde se pierdea ulei. Am schimbat-o si merge fara intreruperi acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pierdea ulei la admisie? nu prea inteleg.. ulei de unde? Se vedeau pete de ulei prin zona sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am adus aminte ca ieri am observat ca la furtunul care ajunge in intercooler la o imbinare se vad scurgeri de ulei.. ma gandesc ca poate fi o indicatie ca poate trage si aer fals pe acolo? .. eventual

sa cauzeze asa ceva aceste hopuri? Are cineva idee de la ce poate fi ulei pe acolo? ( sau in fine.. substante uleioase.. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Thheo

Nu m-am uitat la motor, am fost direct cu ea in service. Dar parca mi-a spus ca nu pierdea foarte mult ulei, adica nu vizibil sau asa ceva, dar asta provoca acele hopuri.

Masina avea cam aceleasi simptome ca cele descrise de voi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theo, ze zice ca oricine da jos intercoolerul gaseste in el o gura de ulei, si nu e nici o problema.daca nu curge mult pe acolo, nu ai treaba.

parerea mea.

iar garnitura aia sunt convins ca e un caz izolat, nu cred ca toata lumea are problema asta.

cipos imi zice ca e posibil sa am niste mici depuneri la turbina, si de la aia sa fie, si dupa cateva talpi se elimina.

iar de la egr, am concluzionat ca la mine cel putin nu e!la 3000 ture e inchis, asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit astazi ca furtunul flexibil care intra in EGR nu era infipt complet.. desi parea etans cine stie.. am rezolvat acum.

Intre timp nu a mai facut, dar cateodata nu imi facea 2-3 zile si altadata imi facea de 6 ori pe zi.

Ma gandesc ca astfel de ezitari pot fi cauzate si de aer fals ( adica admisie de aer dupa debitmetru, care deci practic

nu se masoara pentru a ajusta corect IQ..etc ).. cauta dupa aer fals.. din cate stiu sunt sprayuri care inhiba arderea si incepi

sa dai prin diverse zone, pana ti se opreste motorul :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, da aeru ala fals, daca ar intra, nu ar intra tot timpul?

cand am avut intercooleru spart, de ex, si am mers asa saptamani bune, tusea de fiecare data la 1600-1800 de ture.era regula!

RION: sa nu uit: chiar crezi in chestiile astea cu curatatu?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti elimina linistiti problema de neetanseitate. Eu n-am probleme de acest gen, imbinarile facandu-se in modul clasic, cu coliere. Nu scapa deloc, nimic. Nici urme de ulei.

Si totusi, am acele hopuri. Dar odata ce am o intrerupere mica de acest gen, nu mai apare pana nu se raceste motorul complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi fenomen apare si la masina din semnatura dar numai in conditiile unei decelerari si, imediat, accelerari f bruste.

Plaja de turatii la care face asta este undeva la 2000 rpm.

Socul, "agatarea", resimtita este mai puternica in cazul unei motorine mai proaste si a unui motor rece.

Dupa incalzirea motorului nu se mai simte nimic.

Pana acum toti pe care i-am intrebat de cauzele acestui fenomen mi-au spus ca de vina este chip tunningul.

Ma bucur (oarecum) sa aflu ca nu sunt singurul cu aceste manifestari...

In ceea ce priveste motorina - o motorina de calitate (OMV sa zicem - este dicutabil: caliatea variaza de la pompa la pompa, judet la judet, in functie de sefii de statie sau curatenia rezervoarelor, etc) reduce aproape total aceste mici hopuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt singurul de aici care e putin off topic, eu avand presupusa problema la 3000 ture.fix numai in treapta 2.deschisesem un topic nou, dar aici mi-a fost mutat postul :Driver: :D .

am inspectat aseara starea furtunelor si imbinarilor, am restrans coliere, etc.

nu par a fi nici un fel de pierderi,nici un fel de probleme.nici macar urme de ulei.

poimaine face o plimbare pe autostrada si va garantez ca o sa vada a dragalasenie de talpa numarul 1.

explicatia lui cipos e ca se fac niste mici depuneri pe turbina si ca se cere putina calcata.daca-i musai, cu placere! :icon_cool: :rolleyes:

ar fi util daca am putea cuantifica cumva intensitatea acestor "hac" uri...stiu, n avem cum.dar bag mana in foc ca la unii se simte foarte foarte clar, la mine de exemplu e la capatul dinspre insesizabil al scalei!

dintre cei care aveti aceasta problema, care si de cat timp ati curatat/verificat turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi la tine face la 3000, sant convins ca avem aceeasi cauza. Poate o descoperim pana la urma.

Si asta NU este de la tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai raspundeti la intrebarea cu turbina.

desi mai stiu un coleg de pe forum, care avea problema, a curata turbina, si tot are problema.

in ce ma priveste, 1-2 saptamani o sa mai fiu plecat, daca o sa mai am senzatia de cateva ori, jos turbinuta si ori o curat ori pun alta!

pana atunci, desi alta explicatie nu se profileaza, m-ar intriga teribil sa fie de la turbina, si log-ul sa iasa perfect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu exclud turbina. Mi-a facut si inainte de a o curata, face si dupa. Poate ai norocul sa misti ceva pe-acolo daca o schimbi, si sa te induca in eroare ca ar fi turbina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazul tau si cu al colegului de mai sus fac doua.

desi nu am inteles ce poti sa misti:D!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu am de unde sti. Un furtunas crapat, o piesa intepenita la rece, etc. Misti zona cu problema fara sa-ti dai seama si te trezesti ca merge dupa ce ai shimbat turbina. Dar de fapt merge ca ai atins punctul problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot verifica cu curatatul, insa nu am nici cea mai mica problema, si la fosta masina benzinara am bagat acelasi tip, iar consumul chiar a scazut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine in continuare persista cele 2 probleme ce le-am descris anterior:

1. Ezitare in treapta a-2-a pe la 2000rpm cand accelerez.. si acum imi este clar, aproape tot timpul imi face..

2. Autoaccelerare la relanti din cand in cand ( odata pe zi )

Doctore.. daca gasesti ceva la tine, sa imi dai de stire ca deja ma dispera masina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati si la mine: face in treapta 2, 3 sau 4, cum doreste ea. Si face si cand e cald motorul, dupa ce a stat putin. Dar face doar o data pana la urmatoarea oprire.

Tind sa cred ca ar agata geometria din turbina. Dar daca ar fi asa, n-ar trebui sa intre in limp?

Desi e curatata recent si ar fi exclus sa agate. Facea si inainte de curatare exact la fel.

PS: Macar nu am cresteri de turatie. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea!

am citit posturile din acest topic si mi-am dat seama ca si mie m-i se intampla acelasi lucru.

masina esta passat , awx , 2003 , 198000 km.

pe la 140-150000 km am avut niste probleme cu limp-mode-ul. am forjat-o , in fine i-am facut log , cei de la service au zis ca e ok si apoi nu am mai avut probleme cu ea. pe la 160000 am pus CIP . problema e ca intr-a 2 si a 3-a tresare un pic intre 2000 si 3000 de ture. prima data am zis ca e de la tuning . tind sa cred insa ca e de la turbina , dudpa cum am zis am aproape 200000 km si cred ca i-a ajuns.

By the way : am mers de curand cu un A4 131 CP si i-am dat talpa......wow parca se simtea mult mai pronuntat senzatia aia de acceerare liniara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!