Jump to content

Acceleratie Cu 'hopuri'


dbk
 Share

Postare recomandată

concret, geometria variabila la turbina intarzie...

din ce cauza intarzie, uzura?... sau e semn ca trebuie facuta o curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Thheo

    8

  • doctorul

    8

  • C o s m i n

    7

  • Extreme

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

din ce cauza intarzie, uzura?... sau e semn ca trebuie facuta o curatare?

da... care este cauza???

ce se poate intampla daca se repeta fenomenul de multe ori???

ce masuri trebuie luate pentru a stopa "fenomenul"???

multumiri anticipate pentru raspunsuri... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie necesara o curatare, sau sa nu aiba depresiune suficienta la vacumul turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e cablajul ce comanda injectoarele, dupa cum s-a mai spus. (Cel putin in cazul unuia). Proabil la turatia aia motorul vibreaza diferit astfel incat se intrerupe contactul la papuci.

Eu am rezolvat o astfel de problema la sfatul lui Cipos, caruia ii multumesc ptr explicatii. M-a suparat problema vreo 4-5 luni de zile si am rezolvat-o in 15 min. Am si poze.

Precizez ca e vorba de PD.

post-9916-1193531526_thumb.jpg

post-9916-1193531682_thumb.jpg

post-9916-1193531702_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am vaitat si eu de aceleasi simptome acum ceva vreme. La momentul respectiv nu a stiut sa-mi dea nimeni nici o idee. Intre timp am curatat turbina, dar nu am rezolvat nimic, acea cadere temporara de putere manifestandu-se in continuare. Inainte de asta am facut toate testele posibile cu vag-com si kts si nu a dat nici o eroare. Am inlocuit pana si potentiometrul de comanda la acceleratie si tot degeaba, se incapataneaza sa se manifetse in continuare. Am sa incerc curatarea mufelor la injectoare si va voi spune daca am rezolvat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte interesanta parerea lui Adi Sz...merita incercata aceasta varianta... :)

ar putea efectua acesta "operatiune" un amator??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

O problema asemanatoare am avut si eu. O ezitare pe la 2000 rpm, in rest masina tragea foarte bine. Ca simptom auxiliar, era fum negru intens la accelerare, in mod deosebit atunci cand masina ezita. La mine problema a fost furtunul care de la turbo, care era crapat. Schimbat (350 ron), si problema s-a rezolvat.

Sper ca va e de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am facut un test pe injectoare si mi-au dat niste valori foarte diferite una fata de alta:

cyl 1: -1.69 mg/str

cyl 2: 0.28 mg/str

cyl 3: 0.80 mg/str

cyl 4: 0.59 mg/str

mentioneza ca valorile oscilau nu erau fixe.

Ce ziceti e o problema sau este norma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

O problema asemanatoare am avut si eu. O ezitare pe la 2000 rpm, in rest masina tragea foarte bine. Ca simptom auxiliar, era fum negru intens la accelerare, in mod deosebit atunci cand masina ezita. La mine problema a fost furtunul care de la turbo, care era crapat. Schimbat (350 ron), si problema s-a rezolvat.

Sper ca va e de ajutor!

salut

poti sa imi spui si mie pe unde e furtunul ala si daca masina ta facea si un fasait anormal sind era spart ...

am si eu o problema de genul asta ...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fasaitul se auzea si la mine.

Furtunul e cel care iese din turbo, dar din cate mi s-a spus poate fi oricare din furtunele de pe traseul turbo-intercooler. trebuie date jos si verificate cu atentie. La mine crapatura era de vreo 2cm, deci era oricum greu sa nu o observ. Poti sa cauti si pete de ulei pe motor, pe unde sufla trebuie sa fie urme. La mine spartura era in jos, spre scut, de asta nu observasem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu fasaitul a fost si la mine. Furtunul de jos dintre intercooler si turbina. Furtun 350 Ron + 30 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatati toti EGR-ul sunt sigur ca agata si e plin de funingine si se va rezolva problema. Dati cplaeta de pe admisie jos si curatati atat clapeta de obturare cat si EGR-ul.

Numa de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a spus si mie initial ca e o problema de la EGR, dar fasaitul si fumul sunt simptome specifice de furtun spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar despre valorile mele la injectoare ce ziceti sunt normane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la primul injector e cam mare, incearaca intai sa intaresti contactele de la injectoare si dupa, daca asta nu da roade, pune o solutie de curatat injectoarele in rezervor de la wins sau ecotec, dar atentie sa fie pt pompe duse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Atunci cand motorul e rece, mi se pare ca 'agata' la 1600 si 1800 rpm. Nu stiu cum sa explic mai bine fenomenul. Treaba nu dureaza 0.5 sec in ambele cazuri.

Adica plec de pe loc si cand masina ajunge la 1600 rpm simt o lipsa de accelerare(ca si cand ceva ar infrana masina), si cand ajunge la 1800 rpm se simte din nou. Totul e foarte scurt si valabil pentru treptele 1 si 2 atunci cand motorul e rece. Cu motorul cald nu se simte nimic.

Mentionez ca am facut o scanare cu VAG-COM si nu am nici o eroare niciunde si toti parametrii pe motor sunt in limitele date de producator.

Va rog, luminati-ma !.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pompa de motorina, de inalta presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi recunoscator daca si aflu cum se face. Chestia asta nu trebuia sa se vada la scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca si la mine se simte un pic la fel dar doar in cazul in care vreau sa urc cu ea in turatie lent, daca ii dau talpa mai tare nu se simte absolut nimic, dar eu cred ca s-ar putea sa fie de la injectoare ca ultima data cand am pus vag com-ul mi-au iesit un pic valori maricele. Oricum asta simt decat eu, daca am si alte persoane in masina nu-si da nici unul seama, poate am eu pitici pe creier, dar astept sa mai fac vreo 2000km si cand schimb uleiul si filtrele fac si o curatare de injectoare. Ma mai gandesc sa nu fie de la turbo si sa agate foarte putin si asta la rece ca dupa la cald se dilata si nu mai se simte, dar nici cu turbo n-am nici o problema si nici n-a intrat pana acum in limp mode niciodata, iar de fiecare data cand prind drum mai lung si in afara ii fac o curatare cum trebuie asa pe la 4000 rot /min cand schimb vitezele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat ca se simte doar la acceleratie usoara. Oricum pana nu se incalzeste motorul nu o calc tare si nu schimb la turatii mai mari de 2500.De asemenea nu merg sub 1800 rpm.

La fiecare plin pun si o sticla de solutie de curatat injectoarele(din OMV dar nu mai stiu cum se numeste). La scanare valorile pe injectoare erau bune.

Acuma la turbo m-am gandit si eu dar nu stiu ce sa zic. Sa fie depunere?

Rog un coleg cu mai multa experienta sa ne lumineze. Cipos a facut un scan pe masina asta inainte sa o cumpar eu ( B 81 WAF).

Sebica a zis el ceva dar nu a detaliat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la rece frecarea e mai mare si agata undeva. La cald se mai dilata, etc si nu simti. Ar putea fi ceva legat de mecanismul de geometrie variabila al turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

A rezolvat cineva problema? Si pe mine ma doare aceeasi intrerupere, in aceleasi conditii. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu pare a fi problema discutata, de aceea deschid topicul.

iata pe scurt: acum cateva saptamani, pe seara si pe racoare, am avut ocazia, la vreo 2 plecari mai sportive, sa observa, ca in treapta a doua masina are o usoara ezitare la urcare, foooarte fina, mai mult o parere.

inca vreo cateva talpisoare...NIMIC.

BOON!vizita la nenea ciposu in alt prag de seara...verdictul a fost ca turbina urca impecabil, debitmetru&comp ok, fara erori!

testul se face intr-adevar in treapta 3, da am facut si in a doua, poate poate!tot nimic.totu ok.

in seara asta, avand io un scuter cam viteaz pe banda de alaturi dau o talpisoara, si pe la 3000 iar am avut senzatia cu pricina.tine O FRACTIUNE DE SECUNDA!cat sa nu fi nici macar prea sigur ca a fost, mai ales daca nu esti fix cu ochii pe bord sau stai de vorba!

evident ca nu am mai reusit sa o simt pe parcursul serii!

POATE SA fie "ceva"?ceva care sa dispara dupa 1-2 talpi?(nu ca nu i-as da mai mereu!)

ce credeti?

pentru cei care nu cunosc masina, 138 000 km facuti de mine, turbina originala, neumblata, ca taticu turbinelor zice ca nu e nevoie!

asadar am postat, poate aveti idee, stiu eu?motorina?vreun senzor?vreo ceva...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru aer si motorina - in ce stare sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Talpisoara" dai de la cate ture?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!