Jump to content

Bec Ars Audi A4


gynel
 Share

Postare recomandată

Am cumparat de pe eBay o pereche de triple pe led pentru masina mea. Dupa montaj imi da bec ars in bord. Va rog sa-mi spuneti cum se poate remedia aceasta problema.

Multumesc.

N.B. Triplele sunt astea: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...N:IT&ih=010

Modificat de gynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari. Exact din astea vroiam sa-mi iau si eu. Care din becuri iti spune ca este ars in bord? Stopurile alea au din ce stiu becuri pe mars-arriere si semnalizare, doar pozitia, frana si lampa de ceata sunt de fapt pe LED-uri. Deci ar trebui sa ai "scandal" in bord pentru unul din astea trei. Motivul s-a mai spus si discutat pe forum, la fel si rezolvarea. Rezistenta becului original (10W pozitia, 10W/21W frana si 21W ceata) este mai mare decat cea a LED-urilor. De aceea sistemul "vede" ca si cum nu ai bec pe unul sau mai multe din ele. Se rezolva punand in serie o rezistenta care sa compenseze diferenta si care va "minti" martorul de bec ars.

:icon_thumright: Am vazut pe un A4 montate aceste stopuri si m-a deranjat ceva (fapt care m-a oprit sa le mai cumpar). Nu stateau perfect "la fata" cu aripa. In sensul ca, dupa montare, ieseau in afara aripii din spate cu cativa mm. Cand dadeai cu mana usor pe aripa si continuai pe stop, nu se simteau la acelasi nivel. La tine este la fel sau se potrivesc ca alea din fabrica? Daca e OK se poate sa fi fost problema cu alea pe care le-am vazut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari. Exact din astea vroiam sa-mi iau si eu. Care din becuri iti spune ca este ars in bord? Stopurile alea au din ce stiu becuri pe mars-arriere si semnalizare, doar pozitia, frana si lampa de ceata sunt de fapt pe LED-uri. Deci ar trebui sa ai "scandal" in bord pentru unul din astea trei. Motivul s-a mai spus si discutat pe forum, la fel si rezolvarea. Rezistenta becului original (10W pozitia, 10W/21W frana si 21W ceata) este mai mare decat cea a LED-urilor. De aceea sistemul "vede" ca si cum nu ai bec pe unul sau mai multe din ele. Se rezolva punand in serie o rezistenta care sa compenseze diferenta si care va "minti" martorul de bec ars.

:( Am vazut pe un A4 montate aceste stopuri si m-a deranjat ceva (fapt care m-a oprit sa le mai cumpar). Nu stateau perfect "la fata" cu aripa. In sensul ca, dupa montare, ieseau in afara aripii din spate cu cativa mm. Cand dadeai cu mana usor pe aripa si continuai pe stop, nu se simteau la acelasi nivel. La tine este la fel sau se potrivesc ca alea din fabrica? Daca e OK se poate sa fi fost problema cu alea pe care le-am vazut eu.

Multumesc.

Ei intradevar becul ars mi-l da de la leduri dar acea rezistenta ce valoare sa aiba? in serie cu ce ? Electronica nu e puctul meu forte.

Din cauza configuratiei interioare ( triplele nu au priza pe ele ci pe totalitatea firelor care se aduna de la becuri ) conectorul ramane atarnat si atunci daca nu esti atent cand montezi tripla va veni in contact cu masina si nu va permite asezarea triplei pe pozitie. Dupa putina munca (insignifianta) se gaseste pozitia si vine bine, sau cel putin asa arata aseara cand le-am montat. Am sa fac si niste poze si am sa le postez sa te convingi si tu.

La lampa de ceata ai tot bec si este alb. Leduri sunt doar la pozitie si frana. E interesant deoarece in momentul in care aprinzi ceata se sting o parte din leduri, cele de langa becul de ceata pentru a-l scoate in evidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu e electronica punctul forte :( Nu stiu exact valoarea dar un electrician ar trebui sa stie. Ca montaj, in teorie ar fi asa. becul ala care iti da tie eroarea ca este ars, ar fi alimentat prin doua fire (+ si -). Se pune pe firul de + un pin al rezistentei si se leaga firul de - la celalat pin. Ca si cum inserezi rezistenta in circuit. Acum martorul de bec este "pacalit" si nu va aparea eroare chiar daca nu ai bec deloc. Din aceleasi capete, se continua firele pentru a merge la alimentarea LED-urilor. Asta ar fi montaj "in paralel". Montajul "in serie" presupune inserarea rezistentei pe unul din fire (+ sau -) si continuarea acestuia pana la alimentarea LED-urilor. Dar ar trebui sa iti faca cineva asta daca nu te pricepi pentru ca trebuie masurat cu aparatul de masura si identificate firele.

Mufa s-a potrivit exact? Cea de pe masina cu cea de pe triple? Stiu ca sunt diferente la mufa si legaturi intre model-ul de A4 2002 si 2004 (stiu pt ca am facut proba intre mine si Baracuda si nu mergeau stopurile de la unul la celalalt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in serie si in paralel stiu si eu. Nu sunt chiar asa de noob :icon_thumright: Ce nu stiu este valoarea rezistentei si unde se monteaza pe + sau pe -. Mufa s-a potrivit perfect. Chiar pe tripla mufa are doar one way to mount.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu becul ars o fi vreo problema generala la A4? eu de ex am inceput cu o simpla eroare..bec ars pe faza scurta stanga fata...la una din intalnirile vwforum m-a ajutat cineva si l-a schimbat cu un bec identic (Osram). A doua zi mergeam deodata iar eroarea...becul nu mai mergea..am zis in sinea mea..na ghinionul dracului ...abia l-am schimbat si s-a si ars...merg cu eroarea si dupa cativa km dispare...cobor si ma uit becul lumina.Dupa aceea imi da saptamanal cate o eroare tot pe stanga de data asta spate..ba stopul pe frana ba pozitia....si la fel...dupa ce merg cu erorile respective cativa km isi revine si becurile ard din nou.Astept parerile voastre.Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu bec ars din acest topic se refera la faptul ca ledurile la aceste triple consuma mai putin decat becurile normale si de aceea BC da eroare de bec ars. Stiu ca se monteaza o rezistenta pe fire si cau informatii despre aceasta rezostenta:

- ce vgaloare ar trebui sa aiba

-exact unde se monteaza

:) Problema ta se indreapta prin inlocuirea becurilor in general. Aceeasi problema am experimentat si eu si dupa ce am schimbat becurile s-a rezolvat. Cand iti apare eroarea verifica fizic daca arde becul. S-ar putea sa fie de la filamentul becului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat-o. Am cumparat 2 rezostori de 150 ohm si 5 W pe care le-am montat pe firele de la leduri, Adica pe cel negru si pe cel verde/alb.

Nu mai am alarma de bec ars. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

pune de 10w si sigur nu o sa se incalzeasca rau.eu am montat de 10 w si abia daca se incalzesc si eroare de bec ars din bord sa dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!