Jump to content

Recomandari Pt Kit ambreiaj!


panteramov
 Share

Postare recomandată

Trebui sa schimb kitul de ambreiaj pt al meu golf 3 1.9 TD din 1998. Ce imi recomandati? Aveti idee de preturi. Am inteles ca e in jur de 4 milioane. Ce contine acest kit de ambreiaj? Si puteti sa imi recomandati vreun service in sectorul 3 si sa imi spuneti cam cat m-ar costa manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. Am gasit ceva tot sachs la 4 mil 200. Da explicami si mie ce tre sa contina acest kit de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai ai piesa originala (discul stantat)... te poti duce la PBN si iei la pret preferential. Programul de fidelitate, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Kit-ul de ambreiaj contine discul de ambreiaj si placa de presiune. La tipul tau de motor, rulmentul de presiune nu intra in Kit, se cumpara separat. Daca tot umbli la ambreiaj, ar fi bine sa ii schimbi si simeringul de palier (spate) de la motor, ca sa nu ai surprize mai tarziu. Intreaba inainte de simering, pentru ca este unul mai"ciudat" (vine turnat in capacul de palier si se schimba cu tot cu acesta)si e mai greu de gasit(poti incerca la Wolksman). Eu am schimbat kit-ul de ambreiaj acum o luna, pentru 1.9 TD, cod motor AAZ, din 1997, si am pus Sachs la 500 ron (placa +disc+rulment), iar ca manopera 250 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

care stiti va rog,sa-mi spuneti care ar fi mai bun Sachs sau Luk ?Am mai intrebat cateva presoane si Sachs-ul mi-a fost recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu masinile moderne din grupul VAG vin din fabrica cu kit LUK.

Pe golful meu am din fabrica disc de ambreiaj Valeo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat kitul si am pus luk. totul este perfect pana acum iar cel original tot luk era. zic ca nu merita sa pui sachs daca costa mult peste. cand m-am interesat de preturi, luk era mia ieftin cu aproape 100 lei, deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,dar eu vreau sa stiu care ar fi mai bun.Mersi si mai astept niste pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e clar,cei mai multi mi-au spus sachs.Sachs va fi ,mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost nevoit sa schimb rulmentul de presiune ca facea un pic de scandal cand era frig afara, dar pt ca tot am desfacut sa schimb rulment am schimbat tot kitul cu toate ca mi-am luat teapa...discul vechi si placa de presiune aratau impecabil nu necesita o inlocuire a acestora dar spre surprinderea mea am gasit pe discul vechi stantza Luk & Sachs.Noul kit la mine e Luk si am auzit ca e destul de bun cu toate ca la kit complet Sachs e mai scump iar daca vrei sa cumperi pe bucati e invers Luk e mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara vreau sa va spun si eu parerea mea In vara trecuta am avut necazul sa raman inpotmolit intro mocirla care sa format din cauza ploii abundente si pt ca nu aveam la cine sa apelez sa ma ajute am hotarat sai dau pedala pana ies deacolo .Iam dat pana a inceput sa miroase a ferodou,dar in fine am iesit deacolo f greu .masina mea a mai mers 2 zile si gata .Mam dus la service si am dat cutia jos sa sckimb tot kitul va spun ca era original pansonat vw audi marca luk si masina mea este din 1993.Am pus tot luk inapoi si stiti cat ma costat tot kitul ? 350 RON asa ca parerea mea ramane LUK liderul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

350 kit-ul cam ieftin..e achizitionat din magazin sau pe sub mana fara factura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nustiu daca am voie sa dau numele firmei dar sa stii ca nu exagerez cu absolut nimic AUTONET dar am achizitionat printrun service care beneficia de discauturi mari

Modificat de spionu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot de la ei l-am achizitionat de aici din suceava si a ajuns pe undeva la 430 de lei, dar daca a fost luat prin firma deja se schimba treburile :blah:

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
o sa incerc sa schimb kit-ul de ambreiaj,aveti cumva pareri despre fieme mai serioase dar nu prea scump?

poti incerca luk, majoritatea folosesc. am observat ca asta e si firma cu care au iesit g3 din fabrica. pe mine m-a ajuns 800lei dar kitul a fost luat de la service ca sa nu pierd garantia. daca ai pe cineva pt montare cu 400 lei gasesti kitul

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Ambreiajul meu e aproape de capat mai are putin pana la niturile de pe el. Nu patineaza deloc la nici o viteza sau pornire de pe loc, prinde doar foarte sus.

Intrebarea mea este:

Pot niturile de pe disc daca ating in volant sa sape in el? sa imi lase santuri in volant? Sau inainte de aia o sa simt ca patineaza ambreiajul?

Vreau sa schimb kitu de ambreiaj chiar numa cand e nevoie. Dar daca inainte sa patineze, imi strica volant nu merita sa astept pana la capat.

Mersi de info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideal e sa schimbi o piesa, indiferent care ar fi ea (kit ambreiaj, o bucsa, etc) nu cand e rupta in bucati... ci putin inainte.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ambreiajul meu e aproape de capat mai are putin pana la niturile de pe el. Nu patineaza deloc la nici o viteza sau pornire de pe loc, prinde doar foarte sus.

Intrebarea mea este:

Pot niturile de pe disc daca ating in volant sa sape in el? sa imi lase santuri in volant? Sau inainte de aia o sa simt ca patineaza ambreiajul?

Vreau sa schimb kitu de ambreiaj chiar numa cand e nevoie. Dar daca inainte sa patineze, imi strica volant nu merita sa astept pana la capat.

Mersi de info.

De unde stii ca e aproape de capat? Cam la toate prinde sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot niturile de pe disc daca ating in volant sa sape in el? sa imi lase santuri in volant? Sau inainte de aia o sa simt ca patineaza ambreiajul?

Vreau sa schimb kitu de ambreiaj chiar numa cand e nevoie. Dar daca inainte sa patineze, imi strica volant nu merita sa astept pana la capat.

Mersi de info.

Cred ca daca se va uza de tot, o sa ai probleme deoarece ambreiajul atinge direct volantul. Ca sa te lamuresti si tu urmareste filmuletul din link , mai ales de la secunda 0:49 unde iti explica exact ca atinge :censur:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Scuze de raspunsul cu 4 luni intarziere..

Nu am vazut ca am primit reply la intrebarea mea.

Stiu ca discul ii aproape de nituri pt ca anul trecut, cand am facut conversia de vilbrochen de la TD la TDI, o trebuit sa demontez cutia de viteze si ambreajul si am vazut starea discului atuncia.

Nu mai avea mult pana la nituri, dar mecanicul mi-o zis ca ar mai merge poate inca 10 mii de km si am zis ca il las acolo si il schimb cand ii la capat numa.

Vroiam sa intreb daca ati vazut cazuri sau ati patit voi, ca un disc de ambreiaj uzat sa incepe sa sape santuri sau sa strice volant inainte ca discul sa patineze?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare baieti am si o problema cu Ambreiajul Cred .. pur si simplu imi patineaza in treptele superioare sau daca plec dupa loc cu a 2 a ,

nu scoate fum , nu caraie , intra perfect in viteza in orice treapta ,si debraierea este undeva o ideea mai sus de jumate .

Sa fie oare Discul dus ? sa stiu ce sa cumpar , nu doresc sa iau tot kitul , si ce COD ar avea acel disc pt masina mea : vw golf 3 1.8 ABS 1993 90 CP hatchback ca sa il pot comanda

Multumesc Anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand să inlocuiesti si placa de presiune. Un kit ajunge la 500 lei dar știi că nu mai ai probleme. Montajul face cam jumatate din costul lui, si nu rentează să-l mai dai o dată jos pentru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e problema de manopera ca e gratis si de al dracu nu schimb tot kitu :) nu merita doar nu o tin 100 de ani , eu vroiam sa stiu daca este 100% discu si ce sa comand la piese auto mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!