Jump to content

Reglare Faruri


andrein
 Share

Postare recomandată

Păi. din câte înțeleg, nu prea e așa cu echiparea basic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am led echiparea de baza la Passat B9 si la faza lunga se face lumina ca ziua.

La fel si la T-Cross schiparea de varf care este asemanatoare cu echiparae de baza de la Passat B9.

La fel era si la Passat B8 echiparea de varf.

Practic la toate farurile cu led pe care le am sau le-am avut, in toate variantele de echipare, lumina se vede ca in poza de pe pagina anterioara, adica la faza scurta se vede ca se opreste foarte brusc pe asfalt undeva intre 50 si 100 metri iar pe faza lunga dispare acea linie apropiata unde se opreste lumina si se ilumineaza foarte departe, probabil 500-1000 metri inainte si probabil cam 10 metri ca inaltime.

Modificat de sandumbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles!

Și în acest caz, din experiența voastră, ce ziceți? Este suficient să merg la un aterlier auto care dispune de aparat ca să îmi regleze (mecanic) lumina, sau trebuie mai mult decât atât, adică reglare din VCDS sau alt soft care permite relgarea intensității farurilor.

Precizez că în meniul Navigației am funcție de reglare a farurilor pe o scală de la 1 la 4, iar reglajul se face din soft-ul mașinii/ navigației, nu este un buton fizic de acces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Vrei sa spui ca farurile tale nu au autolevelling?

 

@sandumbogdandaca farurile tale bat la 1km, atunci poate nu ai fauri standard ci reflectoarele de pe un stadion sau farul de la constanta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, laurstef said:

Am înțeles!

Și în acest caz, din experiența voastră, ce ziceți? Este suficient să merg la un aterlier auto care dispune de aparat ca să îmi regleze (mecanic) lumina, sau trebuie mai mult decât atât, adică reglare din VCDS sau alt soft care permite relgarea intensității farurilor.

Precizez că în meniul Navigației am funcție de reglare a farurilor pe o scală de la 1 la 4, iar reglajul se face din soft-ul mașinii/ navigației, nu este un buton fizic de acces.

iti trebuie aparat de reglat faruri si tester de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot ajusta farurile foarte usor in parcare cu un imbus. Nu este nevoie de aparat de reglat sau tester. Vorbesc din experienta pe mai multe modele inclusiv led high (denumit de unii matrix).

Cel putin pe vertical, daca totul functioneaza bine, reglajul fin se face dintr-un surub absolut banal ca la orice far din vremuri stravechi.

Modificat de sandumbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu sunt defecte, farurile nu au nevoie de nici o ajustare. Riscul de a fi defecte este apropiat de zero. Tineti cont ca acuitatea vizuala scade, odata cu varsta, dar asta nu trebuie compensata prin orbirea celorlalti cu faruri dereglate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din surub se regleaza cand ii faci setarea de baza in vcds. Masina fiind pe plan vertical si fara ocupanți. 

Aia e singura data cand umbli la alea, daca vrei sa le reglezi ca la carte. Asa le-am reglat eu la zid, insa trebuie sa stii ce faci. Cadere de 1% mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • smecs
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!