Jump to content

Problema Ciudata Senzor Presiune Ulei


cezarsv
 Share

Postare recomandată

Am fost in germania am luat un golf 4 1.4 benzina l-am pornit totul parea ok , mergea perfect masina dupa vreo 50 de km mi-a aparut pe bc OLDRUCK MOTOR AUS ( lipsa presiune ulei ) , desi motoru se comporta foarte ok , nu apareau batai am oprit disperat , am mers acolo am schimbat uleiu + filtru , dupa prima cheie acceasi problema , am sunat in tara toti m-au speriat ca se va gripa motoru , am zis asta e merg asa pana in romania , am observat ca pana in 2000 de turati nu se mai aprindea si nu mai dadea eroarea , deci va dati seama sa mergi cu 60 pana in romanmia si a mers asa cu 60-90 la ora pana in romania 2500 de km , fiind in celalalt capat al germaniei si cu ajutoru lu Dumenzeu am ajuns pana acasa cu ea timp in care senzoru s-a mai aprins de 3-4 ori maxim . Apoi de la cluj la suceava am mers si cu 120 iar senzoru s-a aprins o singura data cand urcam munti , de obicei in panta la turatie mare apare .

Credeti ca ar fi senzoru ? sorb infundat ? pompa ? ce ar putea fi , tin sa precisez ca motoru merge perfect dupa parerea mea nu pare sa aiba batai ? a mai patit cienva asa ? se poate sa nu fie presiune buna in motor si sa mergi 2500 km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie senzorul de presiune, eu la passat am avut aceeasi pb, se aprindea in bord tot timpul martorul si tiuia ca dracul, motorul mergea bine totusi. Am fost la mecanic, a pus in locul senzorului un manometru de verificat presiunea de ulei din motor si totul era OK. Deci fa si tu inainte aceeasi operatie, si poate o fi tot aceeasi chestie. Chestia cu panta si turatia poate fi de la o cantitate insuficienta de ulei, si normal ca daca e masina inclinata nu mai trage cat trebuie.Salut, numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut inca 1000 de km prin RO si nimic nu s-a mai aprins senzoru deloc , motoru merge perfect nu bate , trage de rupe , dar am observat 2 mici probleme care constau in umezeala cu ulei , scapari f. mici de ulei prin aceste doua locuri se umezeste un pik de ulei :Ce sunt astea 2 piese , eu am avut diesel nu ma pircep la benzinare :Dpost-14990-1197912212_thumb.jpgpe aici scapa putin tare , asta se afla in partea dreapta jos , seamana cu un generator pe la garnitura asta cred ca nu e stransa bine E POMPA D ULEI ASTA ?

post-14990-1197912430_thumb.jpg

ce sunt aste 2 piese ? picura cred un pik de ulei dar doar un pic mai mult dekat se umezezste asa ceva

Modificat de aryes13
Te rog frumos sa nu sari calul ! Este a doua oara cand iti atrag atentia ! Nu ma forta sa te trimit in vacanta . Multumesc !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I prima poza ai generatorul de curent(drapta sus), compresorul de la clima (centru) si baia de ulei (dr jos). Eu nu vad nici un fel de ulei pe acolo. sau ai schimbat uleiul si e ala galben? Uleiul poate sa se fi prelins din alta parte sau antrenat de cureaua de alternator. Poate fi garnitura la distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se muta in aria "Motoare pe benzina" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult , distributia a fost schibata in germania la 112 mi acum are 129.000 o no fi pus aia ceva bine inapoi ? cureau aia pare noua :vaidecapulmeu: deci e schimbata la fel si in cartea service e trecut ca e schimbata , in a 2-a poza ce e exact sub capacul ala unde am facut eu sageata acceea ? daca nu te superi am acolo o picatura de ulei :angry:

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

va salut!

am observat de ceva vreme ceva ulei pe la senzorul de presiune(cel din fata motorului) nu da mult,doar cat sa umezeasca acolo sub el.

Problema este alta...l-am schimbat si tot scapa,parca mai mult decat cu cel vechi.

Orice parere este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele de 1.4 16V sunt cunoscute pt problema la presiunea de ulei.cea mai intalnita cauza e infundarea sorbului de ulei. ar fi recomandat sa masori presiunea cu un manometru (motorul sa fie cald 90 grade). daca ai sub 2 bari la 2000rpm ai o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,dar mie nu mie se aprinde nimic legat de ulei/presiune pe bord......si daca ar fi sorbul,cum fac sa l desfund?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine era de la senzor , fiind o zona foarte umeda de unde am cumparat masina , si-a revenit singur . Picatura de ulei era de fapt din dreptul clapetei de acceleratie , am curatat clapeta . Nu mi s-a mai aprins nimic de cand am adus masina din germania si a trecut 1 an si 20.000 de km aproape :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie senzorul de presiune, eu la passat am avut aceeasi pb, se aprindea in bord tot timpul martorul si tiuia ca dracul, motorul mergea bine totusi. Am fost la mecanic, a pus in locul senzorului un manometru de verificat presiunea de ulei din motor si totul era OK. Deci fa si tu inainte aceeasi operatie, si poate o fi tot aceeasi chestie. Chestia cu panta si turatia poate fi de la o cantitate insuficienta de ulei, si normal ca daca e masina inclinata nu mai trage cat trebuie.Salut, numai bine.

Salut.

si ce presiune ai avut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut ...am si eu o mica problema...... am un golf IV 1.9 tdi .. si de 4 zile senzorul de la ulei sau pompa de ulei ..nu stiu sigur ...dar ideea este k de fiecare data cand pun contactul .... se aprinde pe culoarea rosie si apoi palpaie pe culoarea galbena ... dupa ce am pornit motorul se stinge.....aveti idee care ar fi problema ...va rog ajutati-ma si pe mine .... seby4life@yahoo.com este adresa mea ... va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai nivelul pe sub min la ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am completat cu ulei si spre fericirea mea nu mai palpaie pe culoarea galbena ... iti multumesc mult

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
La mine era de la senzor , fiind o zona foarte umeda de unde am cumparat masina , si-a revenit singur . Picatura de ulei era de fapt din dreptul clapetei de acceleratie , am curatat clapeta . Nu mi s-a mai aprins nimic de cand am adus masina din germania si a trecut 1 an si 20.000 de km aproape :icon_thumright:

aceeasi problema am avut si eu la masina din semnatura, tot 1.4 16v, venita din Franta.

Am schimbat si senzor si uleiul si filtrul si nimic...

Rezolvarea a fost prin demontarea baii de ulei si implicit spalarea ,atat a ei cat si a sorbului pompei de ulei. L-am gasit imbibat cu o ''chestie'' ca rasina, casanta, depusa in sita sorbului ca un fel de nisip... explicatia mecanicului a fost - '' aditiv de ulei, de proasta calitate, pus la un motor care nu avea nevoie''

Si asa am scapat de cosmar!

Toate bune!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare,

am o problema cam similara cu un golf iv,98, 1.4 16v. Problema mea este ca dupa ce pornesc motorul dupa 6-10 sec aprinde beculetul de ulei, si nu mai functioneza ceasurile de la bord + in loc de km scrie cuvantul "dEF". Am fost la mai multe service si omul de la prima service a masurat presiunea de ulei (~2.6 bar) a zis ca e ok, a verificat senzorul de la motor si functioneaza si ala.

Problema a aparut dupa ce am dat jos cablul de la baterie. Cand am pus inapoi acurile de la ceasuri (turom si km) a inceput sa vibreze in jur de 3-4 sec si de atunci nu merge nici turometru nici ceasul de km + se aprinde permanent beculetul de ulei, si la bord in loc de km rulate apare "dEF".

Pana acuma am fost la 6 service, majoritatea a pus pe tester si am dat o gramada de bani dejaba :lol: . La ultima service un meseriasul a verificat "soft"-ul de la bord, a suprascris de vreo 10 ori, si anu a revenit nici asa. Omul a zis sa cumpar un bord "nou", dar eu nu sunt sigur ca cu bord este problema.

Eu cred ca ceasul nu are nimic pt. ca cand a testat ceasurile cu tester functiona + nu genereaza nici o eroare !!!.

Astept sugestii in leg cu problema asta si ce sfatuiti ? sa cumpar un bord nou sau nu ?.

Multumesc,

Zsolt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut! am si eu aceiasi problema.am schimbat 3 senzori de presiune si pompa de ulei, dar tot de geaba. cum sa rezolv problema???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut cate sonde de ulei are un golf 4 cu motor 1.4, 16v din 1998 si unde se gasesc, o sonda este in fata motorului in dreapta dar a 2 unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, ma puteti ajuta va rog in legatura cu o dilema ? Ce senzor este in imaginea atasata ? Din ce am citit pe forum este senzorul de presiune de ulei.

La mine, am scos mufa aceea si cand am pornit din nou motorul tot s-a aprins martorul rosu de ulei (cu STOP si tot ce trebuie). E problema de la cablaj ??? Ca daca tot am scos mufa senzorului nu avea ce presiune sa mai citeasca... (mentionez ca am fost la mecanic si mi-a spus ca nu am cum sa am probleme cu presiunea de ulei, circul de 2 luni asa si motorul merge foarte fin)

Merci anticipat !

post-102917-0-30079700-1341218272_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E normal ca atunci cand mufa e scoasa sa ti se aprinda martorul in bord (nu citeste niciun fel de presiune). Verifica cablajul sau senzorul daca presiunea crezi ca e buna. Si da, ala este senzorul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

ajutati ma si pe mine ... una bucata golf 4,1.4 16v cod motor AXP,in mers...uneori mai repede...uneori mai devreme se aprinde becul de ulei..si piuie...am schimbat ambii senzori de presiune si nivel ... ce as putea sa fac ? o fi pompa stricata ?

Modificat de Andr3y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nu ma poate ajuta si pe mine ? am schimbat pompa,cuzinetii,tachetii .... ce sa mai fac ?! la relanti am presiune 0.8 .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

andr3y la fel am facut si eu... problema ar fi de la capacul de la axele cu came...cica ar avea joc...si de acolo lipsa de presiune......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o diagnosticare iti dai seama imediat daca merge sau nu senzorul de presiune. Nu mai incercati prin eliminari ca o sa cheltuiti bani de pomana si nu mai adaugati aditivi minune ca mai rau fac!

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!