Jump to content

Vreau sa montez turbina !


highlife_xl
 Share

Postare recomandată

O solutie simpla ar si sa alimentati cu nitrometan, in mod normal se dubleaza puterea motorului, si ati avea 150 de cai. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kit turbo pt 1.2 nu am vazut

am vazut in schimb la essen kit pt 1.4 - 4200 de euro 165 de cai

pune 1.8 t frane suspensie, punte spate cu frane pe disc, o sa sari muuult de 4000 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si tot cel mai bine pui diferenta la alta masina. care din fabrica are pregatire pt mai multa putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan are dreptate, o sa ai probleme cu masina gen rezistenta, stabilitate, fiabilitate

masina ta nu e gandita pt 100+ cai si modificarile sunt costisitoare

cumpara un vrs si termini balciul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia mea 1.9TDI Clasic Combi pe puntea spate se pot monta si discuri in loc de tambure.

Modificat de ettyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul asta incepe sa se dilueze prea mult cu solutii de tip "Ia-ti alta" ! Desi probabil ca asta va fi concluzia finala... :(

Credeam ca discutia va fi despre diferitele solutii existente, despre fiabilitatea lor si despre costul acestora.

Legat de cost, initiatorul acestui topic ar putea sa spuna si ce suma este dispus sa investeasca pentru asa ceva. Si, nu in ultimul rand, ar trebui sa tina cont de omologarea unei astfel de modificari !

LE: Am recitit si am vazut ca suma propusa e cca. 3.500 euro. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saboteur nu cred ca e cazul sa fii sarcastic cu noi :( . a fost o simpla intrebare , si da stiu ca motorul asta mic cum e el asa a fost conceput cu 64 de cai dar ma refeream ca uite de ex cu cipul ala de la SKN il duci in 78 si mi-se pare cat de cat ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Parerea mea e ca daca iti iei 1.2 htp nu te apuci sa faci cu el curse prin oras/autostrada. Marea majoritate a posesorilor de 1.2 htp se folosesc de o masina care merge bine si consuma decent. De ce sa cerem mai mult de unde nu e cazul??Am vrut consum mic si benzina am avut 1.4(nu prea mi-a iesit cu consumu) am vrut cai si cuplu, mi-am luat diesel1.9 . E destul de simplu, avand in vedere ca nu vreau sa bag bani in fabia decat poate mai tarziu, cand o sa fie un simplu moft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ShMan, imi cer scuze public. Si apreciez citatu' de la semnatura. B) Continuarea era: But the pikey didn't. Why? Because he had plans of running the car over.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa va limitati la topic! Ma indoiesc ca pe initiatorul topicului il intereseaza ca unora li se pare ca nu e normal sa pui turbo pe un 1.2. Aici se discuta despre CUM/DACA se poate face, nu DE CE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna idee este sa iti iei un compresor mecanic/electric cu lobi. Aceste compresoare dau cel mai bun randament si sunt si fiabile. Prin vest, majoritatea celor care isi dopeaza herghelia (pe cont propriu) sau cu mici ajutoare folosesc acest tip de compresor. Avand in vedere ca injectia este controlata de un computer, este indicat sprijinul unui tunner de motoare, cu care ai posibilitatea de a modifica mapa de injectie, in functie de caracteristica compresorului.

Nu stiu in acest moment daca aceste compresoare au si senzori de masurare a presiunii, dar cele mai "vechi", sa spun asa, aveau livrat un grafic al presiunii in functie de turatie.

Sa ne mai tii la curent cu ce te-ai hotarat sa faci.

Succes.

O masina stock mai puternica - este de dorit in ideea in care nu ai chef sa te murdaresti pe manutze. Daca ti-ai pus in cap acest lucru ...... de ce nu.

Oricum trebuie sa ai in vedere si faptul ca pe motorul acela nu te poti duce foarte mult cu cresterea de putere, datorita solicitarilor mecanice si termice ce apar la cresterea turatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrey sunt interzise bump-urile pe ariile tehnice. Data viitoare warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.automarket.ro/stiri/acesta-poat...-polo-8353.html

In articolul prezent in acest link, apare cum ca VW vrea sa monteze pe noul Polo un motor de 1.2 de 105 CP obtinuti prin supraalimentare deci ... teoretic se poate ! Realitatea o vom vedea daca initiatorul acestui topic va ramane consecvent ideii cu care a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident ca se poate, dar intrebarea este cate are in comun acel motor 1.2 supra-alimentat cu 1.2-ul de 64cp? Ma gandesc ca totusi mai trebuie modificate si alte chestii pt a nu "pocni" dup-aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie modificat sau daca se poate face astea nu stiu, dar ideea postului meu este ca si VW s-a gandit la asa ceva si cel mai simplu ar fi daca cumva ar putea sa afle cineva specificatiile acelui motor pentru a vedea in ce proportie corespunde cu actualul motor de 64 de CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost putin ocupat si nu am mai postat nimic aici.nu inteleg de la ce motor au facut modificarea si sa ii monteze turbina pentru ca am facut o comparatie la datele tehnice la skoda pe site la motorul de 64 si la cel de 70 si sunt aceleasi.

http://www.skoda.ro/technik_te.php?B_ID=22...hsMotor=312-404

aici ma refer si la cilindree, cuplu, alezaj, cursa piston...singura diferenta sunt cei 6 cai.teoretic, e acelasi motor poate doar cu o mica modificare.si tot teoretic ar trebui sa fie posibila montarea si pe cel de 64.stie cineva daca s-a pus in vanzare motorul de 1.2 TSI ? ca daca ar fi la vanzare m-as duce pana la VW sa ii intreb cate ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneam de faptul ca Fabia vRS ar fi facut un Mini Cooper S .am linkul aici

have fun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!