Jump to content

Vreau sa montez turbina !


highlife_xl
 Share

Postare recomandată

poate ca par putin nebun dar vreau sa gasesc si sa montez turbina pe motorul de 1.2 ...crede ca ma poate ajuta cineva?macar cu ceva sfaturi...vreau sa fac ceva din motorasul ...parca e de la masina de tuns iarba ...asa e de mic...vreau sa scot multi cai din el,cat se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea unul turbina pe Oltcit... nu stiu pe unde e linkul, dar e pe alt forum... Deci se poate...

Depinde cati bani vrei sa spargi cu chestia asta. Nu e chiar simplu si destul de scump. De banii aia iti poti lua alta masia mai puternica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Cum ai scos 82 de cai din 1.2 HTP? (presupun ca standard e 64 sau 70 nu?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista si varianta cu compresor in loc de turbina. Poate ar fi mai potrivit la motorizarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricat de mult m-ar tenta si pe mine sa cresc putin puterea la motorasul de 1.2l, nu cred ca merita 3000 euro pt un kit turbo.

Si, nu prea cred sa existe asemenea kit pentru acest motor, dar oricum ar trebui schimbate cam multe pe acolo ....

Mai bine astept alta masina ...

Highlife, ce modificari ai facut la masina sa cresti puterea ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in loc sa montezi turbo, mai bine montezi alt motor. mai bine schimbi masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu l-am oprit. dar i-am dat niste variante...mai ok dpdv al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toata lumea mi-a zis sa schimb masina.ar fi cel mai simplu.dar de ce sa nu incerc sa fac ceva mai frumos?cred ca multa lume ar vrea sa vada un motoras de 64 de cp care sa ajunga la mai multi...pana acum doar resoftare si filtru si nu stiu ce a mai facut un baietas...oricum consuma mai mult decat inainte.cred ca a umblat pe undeva pe la debit.initial am vrut sa schimb motorul cu un 1.8T...e posibil?cam cat costa un astfel de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, un motor de 1.8T teoretic merge pe orice masina VAG. iar ca pret depinde de stare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu, la 1.8T cea mai mica putere e de 150 de cai.si mai stiu ca pe fabia nu e motor mai puternic de 130 de cp( VRS diesel stock).teoretic ar trebui sa fie foarte rapida.o sa imi caut un motor sa vad cand e si sa vedem si cine se baga sa faca transplantul si de ce ar mai fii nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, da ...dar pe langa motor, mai trebuie si frane mai mari, roti mai mari sa permita frane, suspensie mai dura... motor+cutie de viteze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo frate, curajos esti! Is mort de curios ce ar putea iesi din fabie cu 1.8T dus undeva la 180-190 de cai...Crima! Personal m-am dat cu un vrs de aprox 160 de cai si senzatia e absolut extraordinara, pur si simplu simti masina cum pleaca de sub tine...atata doar ca e sinucidere curata...stabilitatea la viteze mari pe vrs stock nu e extraordinara, riscul e destul de mare. Insa senzatia cred ca ar face toti banii...sfatu meu e la fel ca al colegilor forumisti de mai sus: decat sa bagi in motorasul de 1.2 o caruta de bani sa pui turbo plus probabil un alt ambreiaj(nu stiu cat duce stock pe 1.2) mai bine pui un 1.8T cu tot cu cutie+frane+suspensii. Cred ca tot acolo esti cu banii, ca motorul de 1.2 il vinzi destul de usor, nu cred ca o sa ai probleme la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bani, orice se poate... Limita sunt banii. Zi-ne intai cam cat cash dispui si dupaia cautam solutii realiste. Ca asa, dam cu presupuneri. Si daca tot vrei sa te apuci sa tunezi o fabie, alege un vRS, are deja alte frane, alta cutie...Cu o turbina mai mare si alt soft poate te duci la 200 de cai. Asa, daca ai vreo 50.000 de oiro, poti sa pui si motor de ferrari enzo...

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte multi bani nu dispun momentan...vreo 3500 de euro +/- ...acum depinde si de altele ce ar mai trebui pe langa...franele si suspensiile trebuie schimbate, motorul il iau numai impreuna cu cutia lui originala.o sa plec prin germania in curand si poate gasesc ceva la dezmembrari.omologarea nu ar trebui sa puna probleme.o sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti vinzi actuala masina si mai adaugi banii pe care-i ai disponibili, reusesti sa-ti aduci o Fabia RS din Germania.Si deja este o schimbare.

Pot sa-mi spui la ce firma ti-ai facut resoftarea ? Se simte ceva diferenta fata de stock ?

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantat mai bine faci SWAP cu un 1.8 Turbo (cum e ibiza fr sau polo gti) si pana la urma folosind platforma comuna, nu o sa fie stresul prea mare daca ai tot ce ai nevoie (motor, cutie, accesorii si ce mai trebuie acolo ptr swap :icon_thumright: ) si cred ca ti-ar ajunge banii tai cu tot cu manopera, merita sa incerci varianta asta :lol: ! am vazut pe net o fabia cu 1.8 turbo, poti cauta pe google ! despre a monta turbina pe 1.2 ... motorasul a fost testat/proiectat ptr a suporta anumite sarcini/presiuni etc. si ma indoiesc ca va face fata cu brio la aceasta crestere de putere, de altfel ar fi inventat vag o astfel de versiune - in genul Panda 1.2 100 CP.

1.8T - permisa`mi fie replica : E SFANT :P !!! si prea putin cred ca ai putea avea probleme cu el :P, daca swap-ul se face bine !

Succes !

LE : Omologarea te costa 400 RON ptr fiecare element schimbat ce nu e deja omologat (stiu eu) sau per ansamblu, un coleg mai informat ar fi bine sa ne lumineze !

Modificat de Raz_Van_YkE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si senzatie poti sa compari cu un polo GTI. Avem colegi pe forum cu polo de aproximativ 200 CP.

Ce pot eu sa-ti spun: Am condus un polo de 130 CP. Suspensii stoc. In toate revistele au laudat comportamentul fabia RS care are pe langa motorul mai puternic si alte suspensii, frane etc. Adica este o masina echilibrata.(performante motor / sasiu).

Concluzia mea: Polo cu suspensii normale si 130 CP nu face 2 bani. Mult mai sigur esti pe o masina cu suspensii modificate, frane si ~ 100-110 CP (vorbesc din experienta). Daca modifici doar motorul abia o sa ajungi la varianta Polo cu suspensii normale. (moment din care va trebui sa bagi bani in continuare).

Din acest motiv e mai usor sa cumperi o masina gata pregatita (o fabia RS daca asta iti place) si sa o modifici pe gusturile tale. Cred ca asta au spus pe scurt toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza e ca eu oricum vreau sa iau o alta masina, mai mare, mai spatioasa gen A4 sau seria 3.de asta plec in germania.pe langa ce imi iau, vreau sa bag ceva bani in fabia sa imi fie drag sa mai platesc leasingul.initial am vrut sa nu fac nici una din astea si sa imi iau o mazda RX8...o sa ma uit si la fabia RS sa vad cam care sunt preturile.diesel sa fie sau cu motorul de 2.0 aspirat?apropo...am vazut fabia rs vs. mini cooper s la topgear...l-a lasat fabia in urma binisor.pe youtube.com am vz niste filmulete cu un RS si se infigea foarte bine.ma gandesc la la motorul de 130 de cp + un cip+ o alta turbina sau eu mai stiu ce ajung pe la 170 de cai.

@bebeko o sa il intreb pe cel care mi-a facut resoftarea si am sa iti zic...sincer se simte fata de ce era inainte.pe autostrada acum pot prinde si 180 si un pic :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RX8 e cam varza. zGb o batea cand avea doar soft pe al sau Golf TDI de 130 de cai ! si consuma ulei mai rau ca orice Raba :lol: plus ca are alte multe inconveniente.

si 2.0 aspirat..tot aspirat simplu este. nu faci mare branza cu el dupa aia.

fabia RS cu alta turbina...deja vorbim de 200 de cai :( doar din soft ajunge la 160-170. si nu stiu ce mini ai vazut tu, dar cooper S are 160 de cai daca stiu bine...si e benzinar usor..deci ma cam indoiesc ca il lasa in urma... teoretic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabia rs la 200 de cai e racheta pe roti deja...si faza tare e ca se ajunge la 200 de cai pe fabia rs cu relativ putine batai de cap, un cip + turbo si eventual intercooler schimbate. trenu de rulare sa duca, in rest motorul ar trage ca un bivol de 1300 de kg cat are fabia.

un pret pentru fabia rs se invarte cam la 9000 de euro si peste 9000, in functie de noroc/an fabricatie/km rulati etc etc in germania. asa ca de depasit bugetul il cam depasesti ... nu cred ca iti ajung 3500 de euro pentru toate modificarile odata...daca o iei usurel, cu cip mai intai si apoi turbo+intercooler+frane...poate e bine.

Eu personal, as alege sa fac fabia personala cu un 1,8 T si suspensii + frane schimbate. De ce?Pentru ca feelingul meu e ca m-as apropia mai bine de limita celor sa zicem 3750 de euro, plus banii pe care i-ai lua pe motorul+cutia originale...care ar fi ceva bani. M-as simti mai safe sa alerg cu 200 de cai pe un tren de rulare conceput special pentru o astfel de putere.

Acuma asta e parerea mea...desi si eu visez de ceva vreme la o fabia RS, numa ca nu i-a venit inca timpul.

Oricum, e un proiect care personal ma intereseaza, si de-abia astept sa vedem cum te decizi! Multa bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bebeko o sa il intreb pe cel care mi-a facut resoftarea si am sa iti zic...sincer se simte fata de ce era inainte.pe autostrada acum pot prinde si 180 si un pic :icon_thumright:

daca ai facut tuning si te lauzi ca ai atins pe autostrada 180 esti degeaba. eu am 1.2 64CP fara nicio modificare. neatins motorul. am mers 180 pe autostrada cu 3 persoane in masina + bagaje pentru 3 persoane pentru un concediu de 10 zile in italia. ma gandeam ca te lauzi si tu ca ai trecut de 200 cel putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde aveti ideea asta ca CIPUL creste viteza maxima asa mult? nu se umbla la rapoartele cutiei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate bogdan, nu ar trebui sa se simta mare diferenta la viteza maxima(mai ales la 1.2 htp) ci mai degraba diferenta tre sa se simta la cum se infige masina in depasiri, cand ai nevoie de reprize...acolo se simte ceva?Personal am facut comparatie intre 1.2 pe fabia 64 de cai si 1.2 pe fiat albea 90 de cai. Albea era mult mai indrazneata in depasiri, dar...atat, si nu din alea de tiruri, unde ramaneai rapid fara viteze, ajungeai in 5 si dupa aia iti faceai cruce. Se simteau cei 25 de cai in plus daca stiai sa ti masina din ture prin oras.Pe autostrada cu ambele am mers maxim 180, mai mult nu mai puteau saracele. Totusi e vorba de 1.2...sa nu cerem prea mult de unde nu se poate. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu si cred ca si alti posesori de motorase mici 1.2 64CP ar fi interesati sa afle cam cum se poate creste puterea motorului nu in mod spectaculos, ci in asa fel incat sa fie nu fie bani aruncati pe geam pentru cresteri mici de performante. Daca exista ceva modificari de genul ... de ex eu am vazut la SKN parca cip care ducea 1.2-ul la 78 de cai ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!