Jump to content

Racord Flexibil


AditzuVW
 Share

Postare recomandată

pune masina pe un canal baga-te sub ia si pune pe cineva sa apese pe acceleratie. numai asa o sa iti dai seama ce e in neregula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    7

  • v@sy

    5

  • bankaru g3

    5

  • AditzuVW

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

si la mine acum cateva luni se auzea ca si cum s-ar fi desprins o tablita, doar cand aveam 1500 rpm. problema a fost de la "scutul" protector al catalizatorului. sa rupt langa sudura, traditionalul colier si gata treaba. sper sa fie si la tine aceeasi problema

Modificat de electrobeat85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toba finala este la mine,posibil sa fie decat desprinsa.S-a uitat cineva pe fuga astazi.O rezolv maine.

Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Postez o informatie utila pentru cei care vor sa isi schimbe racordul flexibil la motor 1.4 (la celelalte nu stiu daca corespund dimensiunile) : diamentrul 45 mm si lungimea 100 mm.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad de ce nu se poate suda si la autogen,numai in argon sau ce mai ziceti voi acolo.mi se pare o prostie sincer.maine il inlocuiesc si eu si il voi suda la autogen sau cum i se zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rugineste mai repede acolo unde e sudat cu autogenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva la masina din semnatura care sunt dimensiunile racordului?Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Stie cineva la masina din semnatura care sunt dimensiunile racordului?Ms

nu stiu dimensiunile, dar acum o luna, maxim o luna jumate mi l-am schimbat la un italian peste drum de metro de pe calea bucuresti. m-a costat 200 ron racordul flexibil .daca vrei sa mergi acolo iti zic mai bine cum se ajunge la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna la toata lumea,sunt nou pe forum,si as avea o rugaminte.Mi sa rupt racordul de la toba,am motor 1.8 aam,55kw,si as dori daca stie cineva dimensiunea racordului.Multumesc.

Stie cineva la masina din semnatura care sunt dimensiunile racordului?Ms

Poti te rog sa imi dai si mie dimensiunile racordului daca ai aflat cumva.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva la masina din semnatura care sunt dimensiunile racordului?Ms

nu stiu dimensiunile, dar acum o luna, maxim o luna jumate mi l-am schimbat la un italian peste drum de metro de pe calea bucuresti. m-a costat 200 ron racordul flexibil .daca vrei sa mergi acolo iti zic mai bine cum se ajunge la el.

Exorbitant de mult. Eu mi-am luat racord flexibil cu 40 lei Bosal. Cipriotu' ala are niste preturi cam piperate (si lucreaza nu mai cu piesele lui de la Stelco) dar din pacate e cam singuru care monteaza ornamente si tobe sport in Brasov...

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit racord pentru masina mea. Cand i l-am aratat la mecanic a zis ca nu e bun ca nu poate sa il puna. Era cu 10 cmc mai lung, la latime era bun. Ideea e ca nu am gasit niciunde, am cautat la 10 magazine si nimic. Pana la urma nenea mecanicu a facut o improvizatie care m-a socat. Nu am putut sa il injur dar nu ma mai duc la el in viata mea. Ca sa va dati seama de dezastru :

Racordul meu nu mai e pozitionat in compartimentul motor. In locul lui a fost sudata o bucata de teava iar el a ajuns sa fie tocmai dupa catalizator. El e practic ultimul. Dupa el vine o teava cu un colier care face legatura cu intermediara. Si intermediara face legatura printr-o alta bucata tot cu coliere... cu finala. Se mai numeste asta evacuare ? :))) Imi poate afecta masina cu ceva ? Am vazut ca racordul vibreaza sub masina. deci e in regula. In schimb mai are momente in care imi loveste intermediara in caroserie si zdrancane ca naiba. Nu am ce sa ii fac. M-am obisnuit cu ea.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca racordul ala flexibil e pus cu un scop inainte de catalizator, cum ar fi amortizarea vibratiilor motorului inainte ca acestea sa ajunga la catalizator si sa sparga ceramica din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

si eu am o pb ..de vreo 2 zile imi bate catalizatoru de imi rupe si nu imi dau seama de unde cand o las la relantiu...stie careva in iasi unde pot sa imi fac o galerie eventual fara racordu ala flexibil..din inox..eu am facuta din inox din catalizator pana in finala...si ma dispera cum bate catalizatoru :( daca ii scot racordu flexibil si ii pun teava ar fi ceva rau ? ce se intampla vreu un raspuns de la cineva care a facut asa si stie ..eventual sa imi scot si catalizatoru ..

Modificat de jockers
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai scoti racordu ce se intampla ? sti cand o lasi in viteza si moare motoru si o zdruncina toata ? in momentu ala poti sa ramai fara tobe pana in fata... asta e asa o nimica toata... vezi ce vrei sa faci :) bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce as putea sa ii fac la racordu ala ..ca l-am schimbat de vreo 2 ori in 2 luni.nu imi comvine canu e asa ieftin..sa il cumpar sa il sudeze ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o, o am si caut solutii...daca rezolvi imi spui si mie..multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am gasit o solutie care o sa o pun in practica cat mai repede..imi pun teava inox din blocu motor pana in finala fara catalizator fara nimic...si poate asa nu are ce sa se mai rupa :)) app la 19 tdi racordu e de 10 cm si grosime 6 cm ...daca vrea cineva de prin iasi ii zic eu de unde sa cumpere..la pret bun ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune in practica solutia si tine-ne si pe noi la curent. Io nu cred ca o sa fie o idee prea stralucita. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Q: există pe piață racorduri flexibile cu coliere. Merită banii economisiți cu sudarea (+ riscul de distrugere a catalizatorului prin temperaturi mari, la mine e f. aproape de racord)? A mai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sudarea in argon a unui racord flexibil m-a costat 20 ron. Deci nu cred ca merita o improvizatie cu coliere .... (care oricum nu o sa tina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu off topic cu intrebarea mea,dar ma poate ajuta cineva cu un cod pentru acesta piesa si poate si un pret?este vorba de un colier de care se prinde evacuarea de blocul motor,chiar inainte de a intra in acel racord flexibil.Este rupt si vibreaza foarte tare acolo cand plec de pe loc sau cand dau cu spatele.

Numai bine.

post-43431-0-39459600-1314974649_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am avut si eu rupt si asa am mers cu masina fara sa intampin absolut nici o problema sau simptom.

Am cautat de am inebunit acel colier si nu am gasit. Toti se uitau crucis cand ii intrebam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reperul 20A (1H0253093E), de fapt vine cu totul cu puntea aia cu 2 gauri, plus suruburile si piulitele.

Nu cred ca o sa gasesti decat la reprezentanta, nu cred ca o sa coste cine stie ce mai ales ca masinile mai vechi de x ani au reducere parca 15-25%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile am ajutat la schimbarea racordului flexibil, pe masina unui amic, un Golf IV 1.6 16V BCB. Primele simptome: zgomot de toba sparta sub motor. Am cumparat un racord flexibil de la BOSAL cu 110 lei si niste sigilant Victor Reinz. Am dat jos toba cu catatizatorul si a 2-a sonda lambda si am taiat cu un flex jos racordul care era spart si de-abia se mai tinea intr-o parte. L-am pus pe cel nou sus si l-am sudat in argon la cineva. Am montat cu greu sus toba, avand nevoie sa mai desfacem cate ceva pe sub masina ca sa o bagam la loc. Acum motorul e super siletios. Pe langa ca motorul trage mai bine, un alt lucru ce l-am observat este ca a scazut consumul. Daca inainte cu greu scoteai sub 6.5-6.9 in afara acum am scos si 5.5. E clar ca pierderea de gaze pe la racodrul flexibil influenta valorile date de cea de-a doua sonda lambda de dupa catalizator. Ciudat este ca nu a fost aprins deloc martorul de Check engine (Exhaust Worksop) in bord. Defapt a fost aprins cand am pus contactul cu mufa de la lambda scoasa. Ulterior au fost sterse erorile din VAG-COM. Cred ca ar fi costat considerabil mult mai mult treaba asta la reprezentanta avand in vedere ca toba originala era cu racordul flexibil incapsulat si cu catalizatorul. Job fixed cu 200 de lei!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu off topic cu intrebarea mea,dar ma poate ajuta cineva cu un cod pentru acesta piesa si poate si un pret?este vorba de un colier de care se prinde evacuarea de blocul motor,chiar inainte de a intra in acel racord flexibil.Este rupt si vibreaza foarte tare acolo cand plec de pe loc sau cand dau cu spatele.

Numai bine.

eu am taiat surubul ala cu o panza de bomfaier ca nu o sa poti sa il desfaci si am pus alt surub

incearca asa ca tie iti vibreaza din cauza ca ai surubul slabit acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!