Jump to content

Racord Flexibil


AditzuVW
 Share

Postare recomandată

Salut. Cine ma poate lamuri si pe mine in problema racodului flexibil de evacuare(care s-a spart in zona incercuita ) pentru masina din semnatura. Am fost la 2 service-uri de pe aici din Bucuresti si nimeni nu m-a lamurit ce trebuie schimbat. Mentionez ca evacuarea este ca cea din poza . Va multumesc!

evacuare__gttttttttiiii.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    7

  • v@sy

    5

  • bankaru g3

    5

  • AditzuVW

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

fratilor! nu stiu cum se face ca la mine tobele nu sunt amplasate asa . M-am chinuit jumatate de zi ca sa o dau jos ca mi sa spart teava dintre cea mediana si cea finala si nu am reusit sa o demontez , nu stiu cum a conceput neamtul masina asta dar la mine este cu totul diferit si toba mediana arata ca o plosca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte...

Cine stie undeva o rampa, un elevator sa ridic masina si sa pot sta 15-30 de minute sa fac poze pe sub ea.

Vreau sa pozez traseu toba ...samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu 2 probleme cu evacuarea

1- din cauza suspensiei sport teava atingea asfaltul si s-a tocit iar acu e fisurata

2-racordul ala flexibil e distrus insa in el teva era facuta acordeon (nu indoita, adica racordul protejand acordeonul)

la tipul meu de motor AEA, esapamentul pleca din fat masinii pe sub motor ,peste punte si apoi prin racordul flexibil in catalizator

problema mea principala e ca nu prea vad cum as putea demonta evacuarea de pe masina

daca ati demontat evacuare de AEA si stiti cum, va rog sa ma ajutati

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racordul se sudeaza cu electrod de inox. pt asta trebuie sa dai jos galeria si restul esapamentului pana la catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e problema ,ca acolo nu e spart ,nu ies gaze,nimic doar racordul e rup in doua ,ce era sub el nu

e spart fix sub motor ,si nu stiu cum sa scot tevile de acolo,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci galeria si colierul de la catalizator si dai jos partea q problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca intre catalizator si galerie e un colier?

eu nu l-am vazut, o sa ma uit mai bine cand ma apuc de treaba ,acu in nici un caz :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
desfaci galeria si colierul de la catalizator si dai jos partea q problema.

azi a fost ziua cea mare.... cu avant am fabricat o rampa si m-am bagat sub masina cu gandul de a rezolva problema

insa stupoare..... nu exista nici o imbinare intre tubul de coborare si catalizator ,adica sunt dintro bucata (exceptand racordul ala flexibil ,care nu mai are protectia aia de sarma )

deci este imposibil sa scot teava aia

am reusit sa sudez acolo sub masina (nu e tocmai cum am vrut insa.....) dar ma gandesc cum lo fi pus acolo

din ce am studiat eu in mod normal intre racord si catalizator trbuia sa fie o flansa insa la mine nu e (si nici loc pt ea nu e )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut!

pun si eu o intrebare aici: din cauza la acest racord poate suna urat in masina(bate ceva in caroserie)..la denivelari si cateodata atunci cand merge la relantiu motorul...,precizez ca nu e rupt acest racord...

Am schimbat totii suportii de la motor(s'a diminuat sunetul)...si altceva nu cred ca ar mai fi...toba nu prea misca(misca in limitele normale)...si ma gandesc ca e de la racord...

Astept pareri de la cei care au mai lucrat la el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica traseul de la galerie, de obicei atinge unde e cotul peste puntea spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...eu aud sunetul in partea din fata...si mai exact mijloc spre dreapta...acolo mi se pare ca suna....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pe la catolizator cred ca se aude dupa cum spui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o sunerie in plus din catalizator si sindurul remediu este sa pun altul. mecanicul care se ocupa doar de vw mi-a recomandat sa il schimb ca altfel o sa imi sdrangane tot timpul la mine se intampla doar cand plec de pe loc pe la 1500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare. Am si eu o rugaminte la voi sa-mi dati ceva sfaturi. Mi s-a rupt si mie racordul la masina din semnatura, si cand am incercat sa dau jos prima parte de toba de la turbo la catalizator am constatat cu stupoare ca nu pot desface suruburile cu care toba este prinsa pe turbo. am sudat un racord nou acolo pe loc dar se pare ca nu a fost sudat bine pt ca am trepidatii la 1000 de ture si pe la 2000 si ceva, mai ales in sarcina. M-am uitat cu atentie si toba nu se atinge nicaieri de caroserie. Deci e din cauza racordului. Acum vreau sa-l schimb din nou sa pun unul mai bun dar vreau sa-mi dea cineva o solutie cum desfac suruburile de pe turbo. risc sa se rupa surubul din turbo si dupa aia ce fac? veniti va rog cu solutii! merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. Am si eu o rugaminte la voi sa-mi dati ceva sfaturi. Mi s-a rupt si mie racordul la masina din semnatura, si cand am incercat sa dau jos prima parte de toba de la turbo la catalizator am constatat cu stupoare ca nu pot desface suruburile cu care toba este prinsa pe turbo. am sudat un racord nou acolo pe loc dar se pare ca nu a fost sudat bine pt ca am trepidatii la 1000 de ture si pe la 2000 si ceva, mai ales in sarcina. M-am uitat cu atentie si toba nu se atinge nicaieri de caroserie. Deci e din cauza racordului. Acum vreau sa-l schimb din nou sa pun unul mai bun dar vreau sa-mi dea cineva o solutie cum desfac suruburile de pe turbo. risc sa se rupa surubul din turbo si dupa aia ce fac? veniti va rog cu solutii! merci

am rezolvat. am incalzit cu autogen suruburile si s-au desfacut. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca dupa racordul flexibil si inaintea catalizatorului se afla un con....la mine un meserias de cartier la pus invers cand mi-a schimbat racordul flexibil, motiv pt care suna ca o toba sport:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Prin Timisoara cine se pricepe la "zgomote de toba" ca eu nu-mi dau seama ca se aude doar cand e motorul in sarcina mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il schimbai si eu azi la un 1.6 abu. Nici motoarele hemi nu fac cum facea golfu de 1.6 doar pe saxofon :icon_thumright:. Acum merge ca vioara nu mai parpaie e brand new pana pica altceva. Suruburile de pe flansa le-am taiat ca nu se mai puteau numi hexagoane, cred ca erau originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Am citit acest topic in intregime dar nu am gasit o chestie legata de acest racord flexibil.

Trebuie sa fie sudat sau se poate pune fara sudura? Se poate scoate de acolo fara a scoate tot sistemu de evacuare?

La mine este rupta de tot impletitura acea de metal de pe el si pe drum cu piatra cubica zdrangane de numa.

Mersi anticipat pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am citit acest topic in intregime dar nu am gasit o chestie legata de acest racord flexibil.

Trebuie sa fie sudat sau se poate pune fara sudura? Se poate scoate de acolo fara a scoate tot sistemu de evacuare?

La mine este rupta de tot impletitura acea de metal de pe el si pe drum cu piatra cubica zdrangane de numa.

Mersi anticipat pt raspunsuri.

Se sudeaza in argon racordul flexibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racordul asta flexibil nu ar trebuie sa scape gaze atunci cand este "deteriorat" la mine pare a fi deteriorat dar nici urma de scapari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ar trebui sa scape gaze.

El inauntru mai are o tesatura cum are si afara. Iar intre cele 2 tesaturi se afla racordul propriu zis care e facut din otel flexibil.

Daca la tine e rupta numai tesatura de afara nu ar trebui sa scape gaze.

Modificat de klaus89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, a patiti cineva....sau este posibil ca din cauza racordului sa vibreze masina enervant?

Si mie mi s-a rupt si l-am schimbat saptamana trecuta dar ceva tot nu mi se pare ok.Tot se aude ca rasufla pe undeva, la o anumita turatie se aude si ceva zdranganit metalic si acea vibratie enervanta la relanti pe care nu o aveam inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!