Jump to content

Racord Flexibil


AditzuVW
 Share

Postare recomandată

Cine imi poate spune, mai exact, ce dimensiuni are racordul flexibil de la evacuare la masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    7

  • v@sy

    5

  • bankaru g3

    5

  • AditzuVW

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se ia un subler si se masoara foarte exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

din cate stiu eu acel racord e posibil sa fie fabricat cu dimensiuni cat de cat standardizate. Iti spun asta pentru ca eu am un Seat Toledo 1.6 16v 2001 la care am schimbat acel racord. Se masoara dimensiunile celui de pe masina, se cumpara cel nou, costa 65-70 RON, dar ce este foarte important AI GRIJA LA CE SERVICE IL MONTEZI! Eu l-am montat intr-un service cam slabut si nu mi l-au montat corect. Scoate acum niste sunete de nici nu zici ca mai e pe benzina zici ca e motor cu reactie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu acel racord e posibil sa fie fabricat cu dimensiuni cat de cat standardizate. Iti spun asta pentru ca eu am un Seat Toledo 1.6 16v 2001 la care am schimbat acel racord. Se masoara dimensiunile celui de pe masina, se cumpara cel nou, costa 65-70 RON, dar ce este foarte important AI GRIJA LA CE SERVICE IL MONTEZI! Eu l-am montat intr-un service cam slabut si nu mi l-au montat corect. Scoate acum niste sunete de nici nu zici ca mai e pe benzina zici ca e motor cu reactie.

La mine problema e ca daca merg pe un drum putin accidentat (cum ar fi strazile din Romania :)) ) zdrangane ca si cum ar fi un pivot ceva, o bucsa....astea nu au cum sa fie pentru ca sunt schimbate, din cauza asta am schimbat si amortizoarele.

Mersi pentru indicatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

si mie mi-a cedat racordu flexibil de tot nu mai are nici un punct de legatura, face ca toti dracii. am apucat si i-am facut un colier din tabla suptire si legat cu sarma asa sa stea cat de cat dar tot uruie rau. am vazut ca si teava care vine la catalozator e cam mancata de rugina. restul tevilor care pleaca din catalizator spre spate sunt schimbate, inclusiv tobele. acim ma intreb daca nu pot pune racore flexibil si teava simpla pana la toba de mijloc, adica sa elimin catalizatorul. astept raspunsuri , propuneri . multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti elimina catalizatorul, nu va afecta negativ mersul si performantele motorului, dar vei avea probleme la ITP cu noxele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi-a cedat racordu flexibil de tot nu mai are nici un punct de legatura, face ca toti dracii. am apucat si i-am facut un colier din tabla suptire si legat cu sarma asa sa stea cat de cat dar tot uruie rau. am vazut ca si teava care vine la catalozator e cam mancata de rugina. restul tevilor care pleaca din catalizator spre spate sunt schimbate, inclusiv tobele. acim ma intreb daca nu pot pune racore flexibil si teava simpla pana la toba de mijloc, adica sa elimin catalizatorul. astept raspunsuri , propuneri . multumesc

si eu sunt in asteptare cu treaba asta, cand aflii un pret (m-ar interesa racordul + saxofon cu totul) si in special un service bun, da-ne de veste ca am vazut ca mai multi au problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai c-am rezolvat-o singur, racord flexibil - 70 ron la care mecanicul mi-a zis ca nu ma tine mai mult de 3 luni, bine, el vroia sa-si vanda marfa lui pe care cerea 300 ron ,bai nene, si mana de lucru 80 ron undeva pe moinesti.

"Good to know"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai c-am rezolvat-o singur, racord flexibil - 70 ron la care mecanicul mi-a zis ca nu ma tine mai mult de 3 luni, bine, el vroia sa-si vanda marfa lui pe care cerea 300 ron ,bai nene, si mana de lucru 80 ron undeva pe moinesti.

"Good to know"

Salutare! Zi-mi te rog ce dimensiuni avea racordul pe care l-ai cumparat. Va trebui sa-l schimb si eu in curand. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate careva sa ataseze o poza cu racordul flexibil, ca eu mam uitat sub masina si nu cred ca am asa ceva, doar teava care vine de la motor si pana la catalizator.Cred ca fostul proprietar a vrut sa iasa mai ieftin la cheltuiala :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate careva sa ataseze o poza cu racordul flexibil, ca eu mam uitat sub masina si nu cred ca am asa ceva, doar teava care vine de la motor si pana la catalizator.Cred ca fostul proprietar a vrut sa iasa mai ieftin la cheltuiala :)

Asta este!

post-14965-1209990838_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Zi-mi te rog ce dimensiuni avea racordul pe care l-ai cumparat. Va trebui sa-l schimb si eu in curand. Merci!

150 lungime cu 45 diametru. Mecanicul a zis ca diametru nu e asa important( bine, in limita a vreo 5 mm) iar lungimea ti-o spune el in functie de taietura care o face

Modificat de RAUL99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca am avut dreptate in postul anterior, ca eu nu am acel racord flexibil care banuiam cum arata.Mie imi vine teava direct in cataliztor.pacat ca am avut dreptate in postul anterior, ca eu nu am acel racord flexibil care banuiam cum arata.Mie imi vine teava direct in cataliztor.O sa ma uit mai cu atentie sa vad daca nu este, desi de cate ori m-am uitat nu lam vazut :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racordul flexibil are pozitionare diferita la modelele mai noi fata de cele mai vechi. la mine de ex la model 93 era pozitionat mai in spate si era expus mai mult la intemperii. Si pt ca tot a trebuit sa-l schimb am gasit un traseu de tobe de la un g3 din 97 si racordul era in capat sus la motor unde vine imbinarea cu galeria. la gauri nu s-a potrivit din prima a trebuit sa mai largesc gaurile. pun si o poza cu "noul" traseu

post-12834-1210567706_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teava de la toba finala ai scos-o greu din toba mediana? A fost nevoie sa intervii cu autogenul sau flex, ceva?

Trebuie sa o scot si eu pe a mea, ca am o piatra in ea, si ezit pentru ca nu stiu daca o pot face prin forte proprii...

scuze de offtopic :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa incercuiesti zona unde "vine" pus racodrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
poti sa incercuiesti zona unde "vine" pus racodrul

Acolo este ...

post-14965-1210590000_thumb.jpg

Modificat de AditzuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teava de la toba finala ai scos-o greu din toba mediana? A fost nevoie sa intervii cu autogenul sau flex, ceva?

Trebuie sa o scot si eu pe a mea, ca am o piatra in ea, si ezit pentru ca nu stiu daca o pot face prin forte proprii...

scuze de offtopic :lol:

teava dintre toba finala si mediana am scos-o cu totul de pe masina donatoare pt ca nu vroia sa iasa. abia dupa aceea am reusit sa le despart. ca sa le scot cu totul am desfacut puntea pe o parte iar dupa masina mea le-am taiat ca sa nu ma mai complic. banuiesc ca daca o scoti la cald cu aparatu de sudura o sa iasa fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine racordul flexibil vine ca in poza, in locul indicat de sageata.

post-6155-1210601161_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa venea si la mine cel vechi dar cel pe care l-am cumparat vine in capat. am zis mai sus ca la alea 4 suruburi in care venea nu s-a potrivit din prima, a trebuit sa mai largesc gaurile. in rest au venit neasteptat de bine desi eram un pic sceptic pt ca erau diferente clare de pozitionare mai ales la toba de mijloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in locul indicat in poza eu nu am racord, este ca si in poza, iar cand am schimbat toba si am comandat piesa mi-a adus una ca si in poza(toba lunga) desi eu nu aveam asa toba originala pe masina,care a fost spre capatul evacuarii unde ai si marcat locul.Poate dauna faptul ca eu nu am racord si ca ''priceputul" mecanic a pus alta toba(poza) decat era inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu acel model de toba era pe G1, G2 si pe vagcat il gasesc ca "exhaust silencer, front" pe motorul de 2,8.

Cat despre pozitia racordului, daca nemtul l-a pus in acea pozitie inseamna ca a studiat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact paul. io d-aia cred ca i-a schimbat neamtu pozitia pt ca era mai expus acolo sub podea asa ca l-a urcat mai sus in capat unde se imbina cu galeria unde e mai "la adapost" iar in legatura cu toba de mijloc, daca la aia te referi, nu e cea originala vw, este una aftermarket schimbata de fostu proprietar, scrie pe ea made in Nemtia :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
La mine racordul flexibil vine ca in poza, in locul indicat de sageata.

Azi cand sa ies din curte, la tara m-am trezit ca motorul de 1.8 s-a transformat intr-unul de vreo 6.0 L cu esapament sport :)

Cand m-am uitat sub masina s-a rupt teava esapament chiar in fata unde de la catalizator ''urca'' la motor.In locul despre unde ar trebui sa fie racordul flexibil despre care zicea si Paul, la mine este pauza,gol, doar o tava sudata pana sus la motor.Cred ca din cauza ca nu este racordul ,acea teava s-a mai rupt de cateva ori.Oricum acel racord flexibil trebuie pus la loc, cred ca asa se mai reduc si vibratiile asupra esapamentului

Acea toba din mijloc are vreun rol pentru noxe?

post-9672-1215719818_thumb.jpg

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare tot legata de sistemul de evacuare(asta ca sa nu mai deschid inca un topic): a cumparat cineva de curand catalizator nou pentru golf? Sa stiu si eu la ce preturi se invarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!