Jump to content

Golf 3 1.9 TD


TEO TEODOR
 Share

Postare recomandată

Am incercat eu, mai bine zis inca mai incerc. Am gasit un intercooler original de 1Z, dar m+am blocat la gasirea unor furtune care sa faca legatura intre tubulatura originala si iesire din turbina, respectiv intrarea in motor. Din pacate, difera pozitionarea la AAZ fata de 1Z. Inca mai caut fie niste coturi fie niste furtum flexibil care sa si reziste la solicitarile respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdy96

    11

  • Silviu_yoo

    9

  • refuz

    9

  • mowgly

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Am achizitionat de curand un Golf 3 TDI 90CP din '95. Aveam un troncanit la motor de la rolele intinzatoare, dar dupa ce am schimbat distributia, transmisia, pompa de apa , totul merge perfect. Motorul trage super, am demaraj foarte bun. Totusi, la 140 km/h si aproape 3000 rpm, masina parca abea vrea sa mai treaca dincolo de 3000 rpm si are si un mic "hop" la motor (adica parca ii scade din putere si revine la loc, dar este de ordinul unei secunde). Ce credeti ca ar putea fi, debitmetrul de aer cumva?

P.S. Inainte sa ii fac distributia nu avea problema asta desi motorul mergea destul de prost.

Ma puteti ajuta? A mai avut cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru furtunele alea de conectare incearca sa pui niste furtune de raba , am inteles ca sunt destul de rezistente si ti le tai tu la ce dimensiuni iti trebuie...

acuma cu evacuarea nu stie nimeni nimic ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ undertacher2001 cum stai cu fata spre motor in partea dreapta, pe cutia de viteze se afla doua mufe, una pentru viteza,iar cealalta pentru mers inapoi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Am un golf 3 1.9TD ,an 1993, 75CP si mi se pare ca consuma mult. Se apropie consumul de 10L la suta in oras. Sunt cam ingrijorat - si as dori sa mai stiu cum trebuie sa fie avansul pompei de motorina astfel incat consumul sa fie cel mai redus, si ce ar trebui sa mai fac sa scada consumul! Multumesc! Specific ca stilul de condus este mediu, nici prea agresiv si nici prea economic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut aceiasi motorizare pe un passat 35I, motor AAZ orice i-am facut tot consuma mult,debit,avans... tot asa consuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu stiu daca plasez unde trebuie intrebarea, dar m-ar interesa daca stie cineva, pentru acest tip de motor 1,9 td aaz, ce cheie trebuie pentru strans/desfacut prezoanele de la chiulasa? Stiu doar ca este un fel de imbus dar cu mai multe laturi, dar nu stiu cate laturi si ce marime trebuie! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu tot un g3 1.9 TD AAZ si am vazut ca ai pomentit ceva de avanul de la pompa de motorina , imi poti spune si mie de unde se regleaza pentru ca la mine este cam turata masina la relanty adika 1100 de ture.

Si mai am o intrebare daca ma poate ajuta si pe mine cineva, pornesc masina mergu cu ea si din cand in cand turometrul se duce in "0" apoi isi revine... fluctueaza destul de mult. De la ce senzor sau de unde iei ia turatia masina?? stie cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Andrei juma

unde as putea regla si eu la un G3 pompa de injectie? in iasi? sau macar in zona Moldovei

tin sa precizez ca e un TD din 94 75 cp, injectie indirecta din cate m-am documentat, sper sa nu gresesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La SERMECOM in Valea Lupului. Au toate echipamentele necesare acolo, eu am curatat toate injectoarele la ultrasunete .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am o problema cu instalatia electrica cred ?!

La inceput nu mi se aprindea becul de la bujii si nici nu le incalzea (pornea foarte, foarte greu cand era rece), am curatat mufa care ducea la senzorul de apa si acum se aprinde becul, dar problema este ca dupa ce o pornesc, masina tremura pana se aude un releu. In timp ce tremura, daca am farurule aprinse, se comporta cum as avea consum foarte mare + becurile in bord se aprind mai tare cand accelerez si lumina in interiorul masini. Dupa ce se aude releul masina merge normal, iar luminile nu mai oscileaza la acceleratie. Am impresia ca ramane releul de la bujii cuplat ceva timp.

Bujiile le-am masurat sunt ok

A mai avut cineva problema asta? Este releul busit? Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor sunt nou pe forum , am si eu o problema cu golful meu 1.9 TD ( 75 hp ) . La 2 luni dupa ce l'am cumparat m'a lasat turbina si mi'a bagat aproape tot uleiul pe evacuare.Am cautat foarte mult o turbina pentru TD , dupa c am gasit si am montato pe masina am constatat ca nu merge.Ma'm intors cu ea la dezmembrari si am luat alta si alta,si uite asa am schimbat 3 turbine si tot nu merge,mentionez ca si electrovalva am luato tot de la dezmembrari pt. ca cea veche nu mai era buna.Cand merg cu ea si o turez mai mult de 2000 rpm (normal atunci a'r trebui sa intre turbina) incepe si da fum albastru.E un furtun de la turbina la admisie cred,normal acel furtun a'r trebui sa se intareasca cand este turat motorul dar la mine e ca si cum a'r fi invers procesul.Faza e ca dupa ce am schimbat 3 turbina inclin sa cred ca poate e de la altceva.A mai patit cineva asa ceva sau aveti idee de la ce a'r putea fi , sau stiti un service bun unde sa nu i'mi ia banii degeaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca zici ca ti-a bagat uleiul pe evacuare si acum da cu fum albastru s-ar putea sa trebuiasca sa-i faci o segmentare. Nu sunt mecanic dar am vazut alte golfuri la care efectiv s-au topit pistoanele de la asa ceva si au refacut tot motorul.

Cel mai bine mergi la un mecanic eventual fa-i si un test de compresie si vezi sa nu fie si turbina de la dezmembrari dusa.

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Azi am cumparat un motor AAZ pt al meu mk2. Din ce am citit pe net am vazut ca e o problema cu ele. Motorul a fost pornit, merge, se auzea cred ca un tachet si sigur rulmentii de la alternator. Acum intrebarea mea este: am luat cureaua si rola noua, garnituri la capacul culbutori si la admisie si ce am eu de gand e sa schimb pinionul de pe arbore si surubul lui. e bine sa ma leg de el sau il las asa cum e? am comandat fulia pt cureaua lata pt avea o bataie in schimb cea de la servo mergea perfect drept. pinionul, surub si fulia sunt comandate deja. ce ma sfatuiti sa fac? ms anticipat

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu da vibrochenul jos du-l la sudat si fa-i capul unde vine pinionul pacatos cu pana in forma de d ca la tdi + pinion de tdi 1z si scapi de toate problemele care pot apara ulterior. Eu am deja la activ un motor bulit din cauza asta tot asa avea fulia bataie am schimbat-o cu una noua a disparut bataia o perioda dupa care a reaparut culminand cu ruperea surubului de la vilbrochen, saritul distributiei in mers si "bubuirea motorului". Daca vrei mai multe detalii cauta pe forum parca probleme AAZ se numea topicul sau da-i pe google direct AAZ crank nose failure sa vezi ceva poze ca sa vezi ca nu dispare problema asa usor cu alta fulie.

Bafta!

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer eu as prefera sa pun un arbore de tdi daca merge 1:1 pe motorul meu. eu nu prea sunt adeptul incarcarii cu sudura plus ca am gasit un arbore de tdi la 100 de lei, asta daca imi potiveste. am vazut ca s-a montat arbore de 1z, ce am gasit eu este de ALH. oare e bun? cineva care lucreaza la piese auto imi zicea ca sunt aceleasi cotele la cuzineti dar mai sunt multe care trebuie sa fie identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am facut conversia vilbrochenului de la AAZ la 1Z(TD la TDI). Din cate mi-o zis mecanicii la vremea aia vilbrochenul ar fi identic intre motoare in afara de prinderea de pe cap...(pană vs D), dar nu pot sa iti zic nimic sigur.

Mie mi-o meritat mai mult sa fac conversia decat sa schimb vilbrochenul.

Si am facut modificarea mai mult preventiv, aveam joc in fulie si am zis ca nu o sa astept sa se rupa de tot sa am mai multa bataie de cap.

In threadu de mai jos am scris mai multe detalii despre conversia TD->TDI:

Spor la tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coduri pt 1Z;vilbrochen 028105101L ,cizineti biele 028105701J,cuzineti palier 026198491,coduri pt ALH;vilbrochen(codul e comun cu urmatoarele motorizari..AGP,AQM,AGR,AHF,ASV)038105021E, cuzineti palier 026198491,cuzineti biele 028105701J...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut pinionul de la arbore in weekend. surubul din capul arborelui era desfacut si bine inteles ca pinionul joaca pe arbore cam jumate de dinte fata-spate. acum nu stiu daca e mai bine sa rectific arborele meu sau sa caut de 1z. asteptam pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut sunt nou pe aici si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie si am si eu o intrebare

as vrea sa imi achizitionea un golf 3 breack 1.9 td 94 il iau la schimb cu un escort omu mi-a spus ca ca are schimbat toate articulatiile pe fata si ca a schimbat turbo ca l-a lasat si intrebarea mea cam la ce ar trebui sa ma uita sau sa verific la masina sa nu imi iau teapa asa in mare ca fiind o masina veche o sa mai investesc probabil si m-am gandit sa apelez la cunoscatori eu nu cunosc mai nimic despre aceasta masina si sunt derutat ca el vrea la schimb cu escort benzina acum sa le vedem sa vedem daca e vorba de ceva diferenta la bani, ca a zis ca abia a cumparato si nu ii mai place breack si deci cam ce as putea sa verific adica sa nu fie pe duca masina :-s sau motoru sa ma lase ca in tablarie se vede daca e buna la motor si cutie ca altceva...... bine ca orice raspun e bine venit nu numai despre motor si cutie

multumesc astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am cumparat un motor AAZ pt al meu mk2. Din ce am citit pe net am vazut ca e o problema cu ele. Motorul a fost pornit, merge, se auzea cred ca un tachet si sigur rulmentii de la alternator. Acum intrebarea mea este: am luat cureaua si rola noua, garnituri la capacul culbutori si la admisie si ce am eu de gand e sa schimb pinionul de pe arbore si surubul lui. e bine sa ma leg de el sau il las asa cum e? am comandat fulia pt cureaua lata pt avea o bataie in schimb cea de la servo mergea perfect drept. pinionul, surub si fulia sunt comandate deja. ce ma sfatuiti sa fac? ms anticipat

am facut conversia la arbore de tdi, masina merge perfect. acum mai am o intrebare: pe pompa de injectie sunt 2 electrovalve, una pe capul hidraulic, care opreste motorul si inca una pe lateral care nu stiu unde vine legata. cineva zicea ca vine legata pe alimentarea bujiilor. oare e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am auzit e pentru socul automat ( pentru cei care au automat ), eu am schimbat pompa din cauza inteligentilor de la rompetrol care mi-au pus benzina , la pompa originala nu aveam a doua electrovalva . la asta am dar desi nu am legat nimic la ea masina merge ca si cu cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , scuze ca postez aici dar nu pot sa incep o noua discutie. Am un golf 3 1.9 TD an 1996 75 hp . Problema e ca scoatea mult fum negru si nu tragea. Intre timp am fost pe la mecanici , am curatat turbo , am pus altul bun , am schimbat toate filtrele , si aceleasi simptome. Dupa aceea mecanicul mi-a umblat la pompa de injectie , mi-a micsorat debitul si nu mai scoate fum dar nici nu trage ....turbo nefunctional.

De la ce poate fi? Ar avea vreo legatura bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!