Jump to content

Golf 3 1.9 TD


TEO TEODOR
 Share

Postare recomandată

am si eu o intrebare : pe la ce viteze ajungeti cu golfuletele voastre? ca al meu (1.9td 75 cai) abia ajung pe la 130 140 si asta pe la 4000-4500 intr-a cincea. si in plus de asta peste 3000 rpm face zgomot destul de mare (parerea mea)

am inteles de la un mecanic ca problema ar putea fi toba catalitica(infundata).

Are cineva vreo idee despre pb mea??!!

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdy96

    11

  • Silviu_yoo

    9

  • refuz

    9

  • mowgly

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

mareste presiunea in turbo si coreleaza cu debit de motorina marit pt pastrarea raportului stoich. tuning standard la TD (e similar cu ce se face la TDi, numai ca acolo se face asta din laptop, aici din cheie fiza :scratch: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si chestia asta cine poate sa o faca(orice mecanic sau cineva mai "specializat" pe chestii de astea) ?

iar in cazul asta presupun ca o sa creasca si consumul, nu ?

si privind partea cu toba catalitica, vreo idee??

mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag aici ca sa nu deschid alt topic. Stie cineva o serie de la un cap planetara (articulatia de la roata ) de G3 1.9 TD fab in 94` ? Am unul nou, provenienta de la G2 1.6 D. Oare se potriveste la golful 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema si nu stiu de la ce poate fi sunt cu semnu intrebarii la planetare cand o accelerez trage stanga se vede si pe volan la viteza mica cand nu o accelerez revine la pozitia normala

si la volan se vede aprox 2 3 cm ca trage stanga

daca stie cineva ce ar putea fi sau cin a mai avut asemenea problema va rog sunetimi si mie

geometria sau ceva de la directie-suspensie care o afecteaza, nu cred ca de la planetara

Modificat de mihai8888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu ai incercat motorina? se simte vreo diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am bagat motorina de la OMV si eu zic ca merge mai rotund, acum sa vedem ca nu prea am avut timp de mers cu ea. Am sa mai fac si un schimb de ulei si sa schi si filtru de motorina ca am vaga impresie ca mtorina de la Mol nu era asa buna. Va urma :banghead:

Later edit:

A cel mai important e ca nu mai trepideaza motorul la fel de tare

Modificat de Silviu_yoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are idee cineva cum se regleaza relanti la acest tip de motor?

Este un surub pe pompa de injectie care limiteaza cursa tijei de acceleratie! vezi foto!

post-3842-1233870738_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometria sau ceva de la directie-suspensie care o afecteaza, nu cred ca de la planetara

am descoperit care era problema sunt cele 2 bucse de la brat si cand accelerez pleaca putin bratu intr-o parte si atunci fuge si masina intr-o parte trebuie sa le schimb cand mai repede ca nu imi place stabilitatea ei pe drum acuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat trebuie sa stea relantiul normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are idee cineva cum se regleaza relanti la acest tip de motor?

vezi ca pe pompa de injectie trebuie sa ai un surubel cu un capacel de plastic(de obicei de culoare rosie), dai capacelul ala jos si de la surubelul ala il reglezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Am achizitionat de curand un golf 3 1.9 td, si mi se pare foarte lent in accelereatie. si dupa parerea mea turbina nu isi face treaba cum trebuie. As vrea sa stiu si parerea altor posesori ai aceluiasi tip de motor. in mod normal cand se accelereaza masina in gol, si se apasa pe furtunul de la turbo , acesta nu ar trebui sa se umle, sa se simta presiune in el? sau la golf 3 e presiunea mica si nu se simte?

in sarcina are cineva idee la ce presiune trebuie sa ajunga turbina la acest tip de motor?

daca iau dupa un golf 3 de 90 cp, pompa de injectie, intercooler si ce mai e pe acolo(motorul sa ramana tot asta) o sa dea randament?

Merci

Eu am un golf tot 1.9 tdi,90cp...Am bagat in motorina un aditiv de 500ml,de la Liqui Molly,care a mai curatzat...In instructiuni,scrie ca se merge la mecanic si se baga direct in filtru ...dar eu am,amestecat 2 litri de motorina,in bidon,si turnat,direct in rezervor..asa, am obtzinut o ameliorare a raspunsului,acceleratziei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am motor AAZ pe ea si trage destul de bine ptr ce`i 75 de magari de sub capota! Doar ca trebuie sa lucrezi cu ea la turatii mai ridicate, daca o scap sub 2200 ture nu mai fac nika cu ea e puturoasa si dupa 2200 urca foarte repede si atunci se simte ea in largul ei. In oras incerc sa nu o las mai jos de 3000 ture ca am si demaraj si viteza.... in afara schimb vitezele intre 3500-4000 maxim... din cartea ei am vazut ca are putere maxima intre 4000-4200 ture, mai ajung cu ea si pe la 4500 pe la rosu dar inca e intreaga :tomato:)

PS : Motorina bag NUMAI de la RomPetrol EfixDiesel merge motorul mai rotund, cand o schimb cu Petrom sau altceva incepe sa trepideze mai tare motorul si e puturoasa... :)))

Foarte buna alegerea motorinei, si eu bag la fel ,acelasi efixdiesel ,mi se pare cea mai potrivita motorina. Apropo de motorina daca aveti motoare e2 sau e3 nu bagati motorina e5 pentru ca este mai uscata si nu face ungerea injectoarelor bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit motorina normala la 1 peco si ma grabeam, am bagat euro 5 la golfu meu si pana la bucuresti mia luat aproape 40 litri...am ajuns cu el pe rosu din full.... sa nu faci urat? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema poate ma lamureste cineva, de la un timp masina mea GOLF III 1.9 TDI/94 la accelerari puternice de la 3000 in sus da in nas cam o secunda dupa care merge normal (practic nu se accelereaza motorul) si asta nu mereu, daca schimb la 2000-2500 totul e bine. In seara acasta am accelerat mai tare (4000) in parcare si se auzea un zgomot ca si cum o curea aluneca, si parca se simtea si un tremurat acum nu stiu ce sa zic poate vine cineva cu o parere/sfat. La masina au fost schimbate: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina.

Multumesc, Silviu.

Salut..uite o problema de genul acesta am avut si eu la masina mea la 2800-3000de ture "dadea nas" cauza find "solenoid change-over valve" cu codul 028 906 283 F (sau mai bine vezi ce cod are piesa ta de pe masina). Electrovalva asta regleaza presiunea data de turbo ce intra in motor..... si probabil s-a blocat si baga mai multa presiune decat necesar, atunci ECU iti taie pentru un moment motorina (pana la echilibrarea presiuniilor) dupa care poti accelera iarasi!

post-25360-1235340746_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema prin schimbarea filtrului de motorina, am pus man, nu mai alimentez de la mol acum bag de la omv

Rezultat: trepidatii mai mici, si nu mai da in "nas" sper ca asta sa fi fost

multumesc, Silviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Am si eu o prolema, am un g3 TDI 81KW din 97, si daca stau cu motorul la relanti imi moare pur si simplu, se opreste si apoi ramane pe bord aprins martorul de la baterie si cel de la ulei, dupa toate astea daca iau contactul si il pun din nou nu porneste oricat as da la automat, deoarece martorul bobinei nu se aprinde, deci motorul polizeaza si nu porneste. la fel se intampla si in miscare, daca , calc ambreiajul sa schimb treapta cand turatia este in jur de 2000 rpm se opreste si raman pe bord aprinse aceleasi beculete, si nu pot porni decat dupa 4 -5 minute de stat cu contactul luat, deoarece bobina nu cupleaza.

va rog daca ati mai avut careva pb asta, sau stiti care este problema ajutati ma , deja disper, intr-o vreme facea chestia asta rar, si numai cand nivelul motorinei din rezervor ajungea la ultima *** alba, dar acum face tot mai des, indiferent de cata motorina este in rezervor.

incearca sa schimbi sau sa cureti releul cu nr 109 am avut si eu o problema nu mi se mai oprea motorul

Salut..uite o problema de genul acesta am avut si eu la masina mea la 2800-3000de ture "dadea nas" cauza find "solenoid change-over valve" cu codul 028 906 283 F (sau mai bine vezi ce cod are piesa ta de pe masina). Electrovalva asta regleaza presiunea data de turbo ce intra in motor..... si probabil s-a blocat si baga mai multa presiune decat necesar, atunci ECU iti taie pentru un moment motorina (pana la echilibrarea presiuniilor) dupa care poti accelera iarasi!

am si eu cam aceiasi problema si un mec mia zisca trebie curatata turbina altu mia zis ca e debilmetru nu stiu ce sa mai cred daca ai noutati zimi si mie te rog am un g3 tdi 1995

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, intrebatoare: Ce consum aveti pe un Golf III TD? Eu am facut calcul si in oras imi ia 6,3% mers numai bara la bara, iar in afara 4,7% mers cu 110 km/h

P.S. Am vazut ca multi spun ca motorina euro 5 de la petrom nu e buna. Mie nu mi-a facut probleme. Iarna am pornit masina la prima cheie, fum nu scoate, consuma, spun eu, bine ....

Modificat de refuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o prolema, am un g3 TDI 81KW din 97, si daca stau cu motorul la relanti imi moare pur si simplu, se opreste si apoi ramane pe bord aprins martorul de la baterie si cel de la ulei, dupa toate astea daca iau contactul si il pun din nou nu porneste oricat as da la automat, deoarece martorul bobinei nu se aprinde, deci motorul polizeaza si nu porneste. la fel se intampla si in miscare, daca , calc ambreiajul sa schimb treapta cand turatia este in jur de 2000 rpm se opreste si raman pe bord aprinse aceleasi beculete, si nu pot porni decat dupa 4 -5 minute de stat cu contactul luat, deoarece bobina nu cupleaza.

va rog daca ati mai avut careva pb asta, sau stiti care este problema ajutati ma , deja disper, intr-o vreme facea chestia asta rar, si numai cand nivelul motorinei din rezervor ajungea la ultima *** alba, dar acum face tot mai des, indiferent de cata motorina este in rezervor.

Verifica furtunele de conbustibil. In special partea de langa filtrul de aer (nu de motorina) pentru ca e posibil sa se fi fisurat de la vibratii. In zona aia furtunele ating filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam tot asa consuma si a mea dar acum am o mica problema si pentru ca nu pot deschide un topic nou sper ca ma puteti ajuta voi cei de aici . trebuie sa schimb garnitura de chiulasa si nu stiu cam cat ma costa aceasta operatie ? daca a mai schimbat cineva de curant garnitura de la 1.9 TD de curand il rog sa`mi de`a un PM ca sa`l intreb anumite lucruri . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! am o problema cu toate ca nu ma asteptam la o asa problema dupa numa vreo 3 4 luni de cand mi-am facut turbo, am avut surpriza ca ieri sa aflu ca mi rupt iar axul de la turbina :)

am nevoie de sfaturile vostre pt a descoperi din ce cauza mi s-a rupt e posibil ca sa arunce ceva motorul ca sa rupa axul??(asta imi spune cel care mi l-a repart eu avand garantie la turbina 1 an de zile) el spune ca ghidaj de la supapa s-ar putea sa fi sarit si sa imi fi blocat paleta de la evacuare si sa imi fi forfecat axul. am mai vorbit cu un mecanic si mi-a spus ca nu ar fi posibil numa daca motorul ar fi praf dar motorul imi merge foarte bine.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam tot asa consuma si a mea dar acum am o mica problema si pentru ca nu pot deschide un topic nou sper ca ma puteti ajuta voi cei de aici . trebuie sa schimb garnitura de chiulasa si nu stiu cam cat ma costa aceasta operatie ? daca a mai schimbat cineva de curant garnitura de la 1.9 TD de curand il rog sa`mi de`a un PM ca sa`l intreb anumite lucruri . Multumesc

ai rezolvat problema cu garnitura ? daca nu lasa un msg si iti mai spun eu...

bogdy96 cum iti dai seama ca turbina ti-e defecta (si unde ai reparat-o) ?

pt sfaturi ti-as recomanda BCGolf in sagului , mi se par cei mai ok din toate pctele de vedere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai rezolvat problema cu garnitura ? daca nu lasa un msg si iti mai spun eu...

bogdy96 cum iti dai seama ca turbina ti-e defecta (si unde ai reparat-o) ?

pt sfaturi ti-as recomanda BCGolf in sagului , mi se par cei mai ok din toate pctele de vedere ...

la masinile cu turbo daca ti se rupe turbo sau patineaza in primul rand este turbo ai ca si la masinile fara turbo ca iti patineaza ambreajul. mie mi-a scazut dintr-o data viteza si turatia si cand acceleram se tura dar nu prea mergea

am reparat turbina la un domn pe islaz k turbo(sa nu se inteleaga ca fac reclama sau ceva imi cer scuze daca este asa) dupa nici 5 luni de zile dupa ce am platit 800 euro aproape sa il fac sa se rupa axul din nou. astazi mi-ar fi fost gata turbina si i-am spus la domn sa o bage pe garantie si a spus ca el nu o baga si maine ma duc la protectia consumatorului e imposibil am vb cu o gramada de mecanici si toti mi-au spus acelasi lucru ca nu are ce sa iasa din motor sa rupa axul turbinei.

acuma logic: axul este din otel calit toate cele, paleta turbinei este din aluminiu, DACA AR FI IESIT CEVA DIN MOTOR CUM SUSTINE DOMNUL CA SA POATA FORFECA ACEL AX DIN OTEL CALIT PALETA ACEEA DE ALUMINIU AR FI TREBUIT SA FIE PRAF CA E MULT MAI SLABA. pe cand la mine paleta e mai mult frecata cum am mai mers cu ea pana acasa! nici macar o paletusa nu e rupta.

va rog sa ma contraziceti daca nu am dreptate!!

ps: BCGolf se ocupa si cu service turbine??? nu stiam numa de domnu acesta stiam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu un vendo tdi 1.9 90 cp.Dupa 3200 rpm parca trage cu gramu| din reyervor la voi cum este ..se simte ceva dupa aceste turatii & masina merge nnormal__Multumesc :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!