Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

eu in 2 ani jumate si 120 mii km am completat de doua ori cu anitgel cu aprox 0,5 litri de fiecare data.

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 1500 km cu masina si i-am completat lichidul de racire cu cca. 100 ml (precizez ca temperatura motorului era de cam 60 grade Celsius). Si la masinile pe care l-am avut anterior (tot de noi, dar alte marci) am completat 100-200 ml. Nu este nicio problema, nu trebuie sa ingrijoreze pe nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul nu are cum sa se consume, exista o pierdere pe undeva.

Supapa de la buson este pentru suprapresiune, nu se poate verifica usor.

E adevarat ca daca motorul se incalzeste presiunea din vas creste, se vede si pe indicatia de pe buson "atentie la deschidere pericol de arsuri"

Daca este concentratia corecta in instalatie nu are ce sa se evapore vizibil

Daca e apa aceasta are punctul de fierbere mai jos decat antigelul deci poate sa scada nivelul mai repede.

De verificat instalatia de racire.

o problema a unui prieten la motor 2.0 mare problema chiulasa cu probleme: completare antigel din ce in ce mai mult

Rezolvare: demontare si inlocuire chiulasa.

Fisura in interior si nu este vizibila deci nu se poate suda. Norocul lui: evaporarea-pierderea se facea pe evacuare altfel motorul putea avea probleme.

Verificati sa nu aveti gaze arse cu mult abur.

O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Mi se pare foarte putin probabil ca TOATE motoarele noi indiferent ca-s benzina sau motorina si indiferent de producator sa fie "stricate" si sa consume "pe la inceput" sau hai sa-i zicem "rodaj" o anumita cantitate de antigel. Doi dintre colegii mei, unul cu Avensis si unul cu 207 ambele noi au exact aceeasi problema, a scazut nivelul antigelului. Bineinteles ca si eu am patit aceasta chestie ca si mai toti posesorii de TSI 122 si nu numai. Se pare ca este o chestie perfect normala.

Vina eu as da-o pe antigel. La masinile enuntate mai sus cat si la masinile din grupul VAG de ceva ani in coace (nu stiu exact cati) se foloseste antigel G12+ (de culoare roz). Acesta se pare ca are in componenta sa aditivi organici si ma gandesc ca de aici ar putea proveni "consumul".

Las pe cineva mai experimentat sa ne impartaseasca aceasta problema.

Totodata am gasit si un topic interesant: "Antigel - discutii cu si despre + schimbarea acestuia". Spre sfarsit este un post care prezinta foarte bine tipurile de antigel folosite la motoarele cat de cat noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am si eu o intrebare......am completat lichidul de racire pentru ca imi zisese cineva ca e la minim....adica era la ultima linie unde scrie MIN si cautand pe net mai multe imagini, am vazut ca s-ar pune antigel la 1cm mai sus de mijlocul bidonasului si pana acolo am completat si eu, e prea mult? si daca da ce probleme pot aparea daca se pune mai mult antigel? bine nu ma refer aici in a umple tot bidonu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e la minim de cand am luat-o. Iar de atunci am facut cam 15 000 fara sa se modifice nivelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit despre "vina" care o dadea cineva pe antigel, apoi despre masinile de generatie mai noua care ar " manca " antigel.eu nu vreau sa dau vina nici pe masinile pe care le detine fiecare, nici pe ce antigel este necesar sa folosim la completare fiecare dintre noi la masina pe care o folosim.am o idee: haide-ti sa verificam ce se intampla la fiecare dintre masinile despre care se facea referire si sa observam cu atentie cauza care a dus la " disparitia" , uneori fara de urma a unei cantitati de cele mai multe ori neinsamnate( aici zic neinsamnata cantitate pt. 100, 200 de ml. de antigel).oare nu are nimeni probleme cu racirea ,nici cu ventilatoarele care racesc motorul?...

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie in primii 10000km mi-a scazut de 2 ori nivelul.am completat si vreau sa va spun ca nu am avuit probleme cu racirea sau altceva.dupa acesti 10000 nu a mai scazut si totul este ok.la motorul meu cica este normal sa pape antigel pana 10000km...explicatia celor de la service si sa nu imi fac griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor!

Referitor la consumul de andigel, am si eu o pacatoasa problema: in luna martie am schimbat distributzia si toate cele la motor, iar in urma acestora la vreo 2-3 saptamani a aparut consumul de antigel, adica mai explicit mi se pare ca e retzinut undeva asa sa intamplat acum vreo 3 luni . Am un prieten care imi lucreaza pe masina e sef de service la reprezentantza...am dat un telefon si imi zicea sa completez cu vreo 300 ml antigel.Am completat iar la vreo 2-3 saptamani iar mi s-au aprins martorii , am des desfacut capacul si sa mai putut circula iar vreo 2 saptamani... aceasta chestie mi se tot intampla de atunci in ultimele doua zile mi sa intamplat de 2-3 ori pe zi. Azi am lasat masina la service dar zicea ca a pus presiune si scade pe undeva, a demontat racitorul si zice ca nu e problema cu el. Inca imi e tot in service masina sa vedem maine ce se mai intampla si va anuntz. Spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am citit cu atentie tot ce este scris in acest topic dar se pare ca nimeni nu poate da o explicatie justa.Eu am un Golf V 1,9 TDI 105Cp,sincer si mie mi-a mai scazut nivelul la antigel si am completat,dar nu ceva de speriat.Acum o sapt. am facut un drum Ialomita-Bucuresti pe autostrada soarelui pe o caldura torida de 40 gradeC si o viteza intre 140 si 180 Km/h.M-am intros de la Bucuresti tot in aceeasi zi,am parcat masina,iar a doua zi cand sa plec cu ea m-a atentionat ca nivelul la antigel este scazut.M-am uitat si intradevar este sub minim in cm.Mentionez inca odatata ca nu am mai completat de vreo jumatate de an cu antigel.Vreo idee??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema cu lichidul de racire. Am cumparat masina din GE, iar pe drum am observat ca scade nivelul antigelului. Ajuns in Ro, am schimbat distributia cu pompa de apa si lichidul de racire (au pus antigel roz). Dupa aceasta operatiune am inceput sa pierd mai mult lichid (250 ml la 2-300km). Dupa 2 saptamani am ajuns la 1 L pe zi. Mentionez ca am completat doar cu apa distilata, temperatura indicata este cea normala 90 grade.

Am fost cu ea in service si mi-au spus ca o pot lua numai pe incercate (capac de la borcanul cu lichid, chiulasa si apoi ceva radiator de racire a uleiului). Am schimbat doar capacul, dar nici o imbunatatire. O alta observatie este ca desi motorul este cald, cand deschid capacul de la borcan presiunea este foarte mica.

Aveti vreo idee ce ar putea fi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e asa importanta presiunea din vas.

Din ce spui tu, pierde pe la un furtun. Daca ar fi racitorul de ulei, ai avea urme de ulei in antigel sau antigel in ulei.

Dar asa cantitate mare lipsa se datoreaza precis vreunui furtun. Sau poate e vreun colier nestrans

Daca ai avea antigel in motor, ar fi mai usor de depistat pentru ca acesta lasa urme ca de zahar putin roz dupa ce se usuca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema. Intr-adevar este vorba de un furtun. Ai anticipat bine! (Multumesc). Furtunul ce intra in radiatorul de racire a uleiului.

O sa schimb (colierul sau furtunul) si apoi sa vad daca mai pierd lichid.

Multumesc.

Pentru ceilalti cu astfel de probleme:

Se observa fff greu pe unde curge apa. Apa se scurgea pe acel radiator care era foarte fierbinte si se evapora. Desi pierdeam lichid mult, scurgerile erau mici, f greu de sesizat.

Lumina trebuie sa fie foarte buna. Dupa ce am depistat pe unde curgea, am incercat sa ma uit in alta zi (dar era mai innorat) si efectiv nu vedeam nimic.

Daca apa s-ar fi prelins pe o suprafata care nu este asa de calda .... as fi avut o dara mare care ar fi fost vizibila. In cazul meu cred ca se evapora instantaneu. Totusi a lasat ceva urme: mici depuneri (ca de calcar) roz de la antigel chiar pe capatul furtunului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vezi aici,faci click pe modelul tau de motor si dupa aia apesi pe specificatii consumabile si vezi acolo cantitatile pt.toate lichidele.

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichide de răcire 8,00 litri

Specificare lichid de răcire G12 Plus

-da mult ii trebuie la bestie 8 L insetata mai e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cam pe unde tre sa se afle lichidul de racire in bidon? la mine se afla la un 1cm mai sus de mijlocul bidonului....cineva mi-a zis ca e prea mult si se creaza presiunea mare in furtune......astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai marcaje pe vas? Trebuie sa fie intre min si max...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o poza la bidonul din masina

post-19020-1257331865_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai scoate din el pana ajungi la limita Max!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service, cand am schimbat radiatoarele, sau distributia (kit-ul contine si pompa de apa), sau cand mi-a fost desfacut tot motorul, de fiecare data rezervorul a fost umplut cam pana la jumate. Na "baut" deloc din el, nu s-a innegrit, nu s-a intamplat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine nu a scazut deloc nivelul, dar imi zicea cineva ca daca e mult peste limita, furtunele sunt supuse la presiune mare ....oricum am remediat problema cu o seringa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

si eu pierd antigel la masina din semnatura.

Cum se manifesta problema:

- apa in vasul de expansiune este la nivel maxim.

Pornesc motorul si daca merg(indiferent de nr de km parcursi) cu o turatie pana in 3000rpm nu pierd nici macar o picatura de lichid.

Daca insa pornesc motorul si ies pe autostrada, rulez cu rpm > 3000 in 15 min pierd cam 1litru de antigel. Pierderea se realizeaza prin supapa de suprapresiune( undeva in spatele capacului albastru de la vasul de expansiune) si imi curge pe alte furtune lichidul respectiv.

Daca stau pe loc si o turez peste 3000 rpm la fel se manifesta.

Temperatura apei sta constant la 90 de grade in bord.

Masina are 244.000 km.

Am schimbat busonul de la vasul de expansiune, termostatul. Ramane aceeasi problema...daca rpm-ul depaseste 3000 se face suprapresiune si apa este aruncata afara prin suapapa de suprapresiune. (verificat nu exista scurgere prin alte locuri gen furtun crapat...sau radiator spart)

Ce poate sa fie?

- daca e garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata, vreu sa am o explicatie de ce imi face suprapresiune si apa se pierde prin supapa de suprapresiune de la vasul de expansiune.

- daca e termostatul--nu prea cred...ce ar putea declansa treaba asta? (legat de termostat, o chestie interesanta...dupa ce l-am schimbatcu unul nou si ieftin 50ron(nu mai stiu marca) pierd cam 1 litru maxim..inainte imi disparea complet apa din vasul de expansiune tot prin suprapresiune)

- poate fi de la pompa de apa? problema a aparut cam la 1 luna dupa ce am schimbat distributia (martie anul asta)(pompa de apa este Hepu)

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Pierderea este destul de mare. Probabil ca si daca motorul nu este cald tot va pierde daca il turezi. Termostatul nu are nicio treaba. El daca se blocheaza pe deschis lichidul se va incalzi foarte greu si doar pana pe la 70 grade (iarna mai putin), iar daca se blocheaza pe inchis fierbe...

Daca ar fi garnitura de chiulasa ciupita ai avea urme de ulei in vasul de expansiune...

Vezi pompa de apa. Acolo este buba. Ii zice presetupa - un rulment cu garnitura care nu etanseaza bine. Din cauza turatiei pompei si a temperaturii antigelului, acesta se evapora repede si nu se vede balta sub masina. Mergi la "meseriasii" mentionati si trage-i de urechi... :icon_thumright:

Modificat de victor blackedition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recitind topicul asta am observat ca multi au inceput sa aiba probleme cu pierderea antigelului dupa ce isi faceau distributia si schimbau pompa de apa. O fi ceva smecherie cu ea pe care o stiu doar mecanicii de la reprezentanta si astialalti nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!