Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

 

On 10/6/2021 at 4:23 PM, UNHleaSHD said:

Multumesc inca o data pentru raspuns!
ACum e pe platforma in drum spre alt mecanic.... unde mai dureaza o saptamana pana se apuca de desfacut. Actualul mecanic a apucat sa ii dea jos distributia, capacul tachetilot, injectoarele si galeria de admisie si a zis ca e fisurat blocul motor, sa ii aduc alt motor. 

Nu am mai demontat motorul actual.

Am gasit un motor CBAB la preț bun. O să îi schimbe turbina și îl pune pe mașină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat motorul. I-am pus volant nou dacă tot am umblat acolo.. volanul vechi freca în tabla de pe motor.. am decupat-o unde freca, însă degeaba, tot freacă și cu volantul nou. Sper că n-am dat banii degeaba pe volantul nou.

Răcitorul de la DSG era inact, cutia bună, am găsit ulei in mufa de la mecatronic și astăzi, colac peste pupăză, cutia n-a mai vrut să comute PRND. După câteva reporniri de motor și-a revenit.

Totul funcționează perfect. Motorul trage o idee mai bine ca celălalt. Mă enervează că are la ralanti o ușoară bâlbâială care apare când și cănd.. nu știu de la ce o fi. La fel avea și celălalt și am crezut că e de la.volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Balbaiala de care zici e ca o vibratie care se simte in interior?  Daca da, vezi daca se diminueaza cand o scoti din Drive si o pui in N. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu cum se simte în Drive și dacă se simte. Am constat doar pe liber că face așa.

Poate reusesc saptamana asta să desfac motorul vechi si sa văd ce avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 10/6/2021 at 3:19 PM, UNHleaSHD said:

Hai ca am rezolvat-o.
Bloc motor spart intre cilindri si doua injectoare defecte. Antigel in ulei... Cica s-ar fi spart racitorul uleiului cutiei DSG si de acolo au survenit toate necazurile astea. Caut motor CBBB...

I-am dat chiulasa jos și am găsit antigel în 2 cilindri și garnitura de chiulasă arsă între cilindri. Nu am găsit nici o fisură în bloc sau în chiulasă.. însă nici nu prea știu cum ar trebui să arate acea fisură.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta dupa "cracked cylinder head" pe Google, dai la imagini si ai sute de exemple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, de curand am observat urmatoarea problema la B6 BMP: si anume iarna imi pierde antigel, am reusit sa vad unde pierde (pe la un anume furtun de metal cred eu 03G 121 065 AG care codul asta) pierde chiar in partea unde este infipt in blocul motor, din ce am observa dupa 06.2006 l-au facut de plastic, ce ma sfatuiti sa fac sa inlocuiesc doar o-ring-ul sau sa-l schimb cu totul? a mai inlocuit cineva acel o-ring? se schimba greu? Multumesc.

Modificat de 01-YNU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună Seara.Am și eu o problema.Sa rupt un furtun din partea dreapta de lângă filtru de aer,am înlocuit furtunul.Dupa câteva zile a început sa piardă pe la pompa de apa am schimbat și pompa.A început sa piardă pe la alt furtun în aceasi zi,am schimbat și acel furtun.Acuma dispare iar doar la turații mari si viteza mare.Nu știu unde sa ma mai uit.Ambele furtune au fost în partea dreapta.Cum pot verifica dacă e garnitura și ce șuruburi trebuie înlocuite dacă e garnitura?Sau ce furtune sa mai verific.....E schimbata și carcasa de la termostat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa fie doar garnitura, dar de obicei la PD-urile din anul ala se fisureaza chiulasa. Ar trebui sa inlocuiesti surburuile de la chiulasa si cam toate garniturile pe care le desfaci in procesul de reparatie. Ar trebui totusi verificat si capacul de la vasul de expansiune, are o valve de siguranta in el pentru a preveni exact ce ti s-a intamplat tie, adica acumularea de presiune excesiva in sistem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am schimbat termostatul si am pierdere de antigel pe la origul mic. Termostatul nou a venit doar cu inelul mare, catre bloc. Aveti idee unde gasesc acest oring sau codul de piesa? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice magazin de piese auto.

Care o-ring mic? Ca vad la termostat o singura garnitura.

Modificat de UNHleaSHD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul are 4 ramificatii. pe 3 dintre ele vin furtune si unul imbraca o conducta pe care se afla oringil mic.

termostat 1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste separat ! E vreo 8lei

06B 121 687 

Sa verifici si dupa serie daca e asta

Scoti antigelu si schimbi oringu departand conducta, vezi ca are o prindere pe bloc cu surub de 6 cap hexagonal de 10 in dreptul bateriei de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kosmyn_aurel89, am primit garnitura. Se demonteaza doar conducta pentru inlocuirea garniturii, fara termostat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! Am citit topicul și am întâlnit problema mea la vreo trei colegi însă nu m-am lămurit care ar fi explicația. De un an de zile, înainte de a pleca la drum, ma uit la nivelul antigelului și este sub minim sau deloc. Desfac bușonul și antigelul apare din motor in vas, uneori cum era, in ultima vreme tot mai puțin, deci a început sa piardă. Nu mi-a dat afara niciodată, nu îmi arată temperatura apei in bord peste 90 și culmea e ca nu mi se aprinde martorul pentru nivel scăzut! Pe diagnoza nu am nici o eroare. Practic in timpul mersului se realizează un fel de vid in instalația de răcire. Lichidul in vas este de culoare roz, are ceva impurități fine la o observare atenta, la capacul pentru ulei, uleiul este negru, pe joja nu am depuneri, uleiul este negru, normal vâscos, vasul de expansiune este curat fără depuneri negricioase pe pereți. Problema a apărut de un an și mașina a avut ceva ocazii sa fie forjata(140-160-180km/h)

Modificat de valmax27
Completare informatii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinNistor

Am patit si eu, @valmax27. Am inlocuit garnitura de chiulasa si s-a rezolvat problema cu presiunea in instalatia de racire. Ai grija sa nu afecteze si chiulasa daca mai mergi asa. Pentru martorul de nivel scazut, din bord, verifica electozii din vasul de expansiune, vezi ca sunt doua sarme acolo, poate se ating, poate sunt prea lungi. Este un martor foarte foarte important alaturi de cel pentru ulei si nu trebuie ignorat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinNistor, am menționat ca NU îmi face presiune in instalație, nu îmi da afara antigelul. Face VID sau presiune negativă. Vasul este gol iar când desfac bușonul se umple cu lichid din motor. Aceeași problema ai avut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face presiune, ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minutes ago, UNHleaSHD said:

Face presiune, ai probleme.

Pai tocmai asta e, ca nu face presiune. IM mers, lichidul dispare din vas. După ce opresc și scot bușonul, lichidul revine din motor in vas. Se face vacuum in instalația de răcire, nu presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza presiunii create se deformeaza furtunele de cauciuc (se largesc) iar lichidul dispare in furtunele deformate. Daca pui mana pe ele inainte sa scoti busonul o sa vezi ca furtunele sunt foarte tari. Este suprapresiunea despre care s-a tot discutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregateste-te de ce e mari rau si anume chiulasa fisurata, e ceva relativ comun in special la PD-urile din primii ani de fabricatie ai B6-ului. Daca ai noroc, scapi doar cu garnitura + planare chiulasa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinNistor

@valmax27, nu se ceeaza vid, este o iluzie. De fapt, compresia aerului din camera de ardere, prin neetansarea garniturii de chiulasa, ajunge in sistemul de racire si aerul, avand densitatea mai mica, se acumuleaza in vasul de expansiune impingand antigelul in restul instalatiei. Sfat: daca dimineata, cu motorul rece, desfaci busonul si lichidul revine in vas, nu mai merge cu masina. Verifica plan la chiulasa, schimba garnitura si ai scapat. Cu ocazia asta cureti admisia (galeria, egr, clapet....) schimbi ulei, filtre si eventual toata distributia (nu doar cureaua) si poti merge linistit, oriunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!