Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Sa va povestesc ce am patit eu la un passat b6 BKP 2007.

In 10 km pierdeam aprox 1 litru de antigel.

Pierderea era din zona racitorului de gaze.

Vedeam scurgerea dar nu puteam sa imi dau seama ce este.

am demontat racitorul si se pare ca o “pastila “ sa corodat si s-a gaurit.

in poza aveti incercuit pastila cu pricipa care era gaurita pur si simplu si pe acolo aveam jet de antigel.

Acum am dus racitorul la un strungar sa incerce sa ii bage o “pastila” conica sa vedem daca tine.

Aveti si un clip in care se vede jetul de antigel

 

F9615141-1556-4AD9-8392-A34FC408F441.jpeg

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Sa ii faca filet, si pui surub cu saiba de cupru si pe filet la surub pasta de blocare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
stefan27moldovan

Buna . Am si eu o problema la un b6 2007 140 cp cod motor bkp

Cand pornecc masina la.cateva secunde se aprinde martorul la apa.

La verificare apa din borcan dispare iar cand deschid borcanul apa urca la loc. Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. E normal sa urce apa, sistemul de racire fiind presurizat. Incearca sa aerisesti bine instalatia.

Daca persista poate fi de la garnitura de chiulasa (cunoscuta problema la 1.9 si 2.0).

In acelasi timp, incearca sa mergi un pic mai usor cu masina (mai batraneste) si urmareste "consumul" de antigel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

 

Citisem initial postarile si observ ca majoritatea cazurilor a fost garnitura de chiulasa raspunsul/solutia.

Am o masina in cauza cu simptome asemanatoare. (nu a mea, pt a nu mai crea un cont postez eu - multumesc de intelegere)

 

Ca si info: 

 

Passat B6 CBAB 2.0 Diesel / Common Rail / 07.12.2009

 

- revizie+kit distributie facute

- racitor EGR nou original

- EGR verificat, turbina verificata, clapeta verificata - curate sau au fost curatate sau nu prezinta defect - aici depinde de piesa enumerata.

- DPF demontat-montat si curatat la firma specializata cu garantie.

(am inteles ca nu este cel original cu care masina a venit din fabrica masina, a fost inlocuit tot cu OEM pe la 2xx.000km in Germania inainte de achizitionarea masinii cu hartie doveditoare si da s-a verificat seria lui nu este AM si s-a facut test de gaze, masina e in parametri E5)

- esapament curat

- km bord undeva la 248.000

- cutie DSG servisata, schimba impecabil.

- baga aer rece, baga aer cald.

 

Simptomele de mai jos au inceput dupa iesirea din service:

 

- Pe la 120-130km/h autostrada si 100-120km parcursi, borcanul e peste maxim, daca se continua sa se circule cu ea evident da afara pe la valva de preasiune din borcan.

- Daca se deschide borcanul nivelul creste pana umple aproape borcanul si daca se lasa 1h cu capacul desfacut si apoi strans la loc, la prima pornire revine la normal si tine inca 100km (oras/autostrada), in mod normal cand se tureaza urca nivelul peste maxim.

- Daca trece de maxim nivelul lichidului la borcan si masina se lasa oprita, dupa 2 zile maxim borcanul e gol sau sub minim(se vede ca il arunca pe la valva)

- Pierderi nu s-au gasit in alta parte in urma verificarilor, apa parca urca mai greu la 90 dar nu sare peste.

- Nu se aud sunete ciudate, apa in borcan si cand se deschide capacul nu clocoteste, nu iese fum si nu are culoare ciudata.

 

Ca si cei ce au postat anterior, amicul meu ar vrea sa parcurga o lista de verificari in service inainte de a trece la inlocuit chiulasa,rectificat,inlocuit etc.etc

 

------------------

Ca si rezumat la tot ce s-a postat pt membrii care se uita pe acest topic ar fi cam asa:

 

- radiatorul de incalzire din bord care e in serie cu radiatorul de EGR si daca e semiinfundat se face suprapresiune in instalatia de racire in timpul regenerarii DPF

- La majoritatea chiuloaselor crapate ar trebui sa ai ulei in agent de racire.
Pierderea de apa daca nu o ai pe altundeva(calorifer caldura care de obicei uda mocheta de la picioare)e pe la garnitura de chiulasa.Acum presiunea in instalatie poate fi si din cauza caloriferului infundat(merita de verificat intai asta)

- Sa se verifice furtunul de cauciuc de la radiatorul mare(coltul stanga sus a radiatorului) mai exact sa se vada daca dupa un drum mai mare daca are consistenta "de piatra", atunci e chiar garnitura si scapa gaze iar daca e moale atunci nu are treaba garnitura, scapa antigel din alta cauza.

- Sa se verifice ca termostatul sa nu fie blocat

- Vezi daca se intaresc furtunele, daca da gaze pe la vasul de expansiune.

- Verifica atent sa nu se fi corodat radiatorul DSG si sa bage antigelul in cutie

 

Si ce am mai gasit eu:

 

Posibilitati de defect:
1. Termostat blocat sau care functioneaza cu intermitente
2. Ventilatorul de racire nu functioneaza (vascocupla defecta)
3. Radiator racire ,obturat exterior.Intre el si cel de clima s-a format un "puf" fapt ce nu mai lasa sa circule aerul pentru racire;(des intalnit la passat).
Rezolvarea este cu jet de apa dinspre interior spre exterior ,dar ideal ar fi demontarea radiatorului de pe masina (presupune o roaba de munca : bara,faruri,ansamblu fata trebuie demontate)
4. Garnitura chiulasa strapunsa.Verificarea se face prin pornirea motorului fara capac la vasul de expansiune.Daca apa urca si incepe sa refuleze,se pot incepe demersurile pentru schimbarea garniturii de chiulasa.

 

-----------------------------------------

 

Daca mi-a scapat ceva si aveti alte sugestii (in cazul meu descris mai sus) pls reply.

Multumesc !

 

 

 

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cbbb 2.0tdi... am ridicat capota dupa o saptamana, desfact busonul la vasul de expansiune, iese presiune si creste nivelul antigelului puțin. Plec cu ea așa, 2km cu antigelul sub minim și apoi completez cu apa distilata pana la maxim. O alerg vreo oră pe Sport și o opresc, deschid vasul de expansiune și incepe și refulează pe la preaplin... ce ar putea să aibă?!? Sau la ce mecanic sa merg cu ea ca să îi dea de cap?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare garnitura de chiulasa ,ca sa fii sigur trebuie facuta o constatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns! Unde aș putea face o asemenea constatare la București? Sau ce presupune? Pot merge chiar si la mecanicul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi m-am uitat in vasul de expansiune (gol) și am găsit un fel de praf pe fundul vasului. Posibil să fie urme de gaze de esapament de la garnitura de chiulasă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrisesem eu un rezumat pt a gasi raspuns mai rapid, practic simptomul indica problema la garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata.

E problema comuna la B6 euro 5

 

Este tester de garnitura chiulasa, un test costa cam 80 RON dar nu iti indica 100%, poti sa il achizitionezi tu acel test undeva la 230+ RON aici

Rezidurile din borcan sunt din motor/circuit adunate dealungul anilor de folosire, sunt firme specializate in a curata instalatia si e recomandat si inlocuirea/spalarea borcanului de antigel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MUltumesc frumos pentru informatie! Am comandat o trusa de cautat gaze CO2 in antigel. Va anunt ce gasesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit aparatul de testat gaze în antigel. 

M-am dus la mașină, am ridicat capota și nj aveam antigel în vas așa că am desfăcut bușonul, a ieșit presiunea și antigelul a urcat puțin. Am pus pe vas eprubeta cu soluția specială, am pornit motorul și M pompat. Nu aveam gaze.... am oprit ESPul și am accelerat-o blană de câteva ori și tot nu aveam gaze. Înainte să închis capota am verificat antigelul și mai urcase puțin (era la nivelul la care îl completasem ultima dată).

 

Mai am la ce să mă uit? Ce să verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. În instrucțiuni nu specifica nimic de temperatura antigelului. Să îl încălzesc și să repet testul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La un 2.0TDI CR CBBB cu 330kkm stie cineva ce se mai schimba odata cu garnitura de chiulasa?
Garnitura chiulasa, simeringuri supape, chiulasa rectificata, prezoane chiulasa, garnituri galerii admisie si evacuare, garnitura poma vacuum, garnitura capac tacheti, suruburi injectoare, simeringuri axe cu came, garnituri injectoare, antigel, ulei, curea distributie. Mai e ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la mine cred ca s-a prajit garnitura, dupa ce am alergat-o putin pe AutoBahn. Am vazut ca a inceput sa spumeze pe returul din vasul de expansiune.
Acum sunt in cautare de indicatii ce de mai schimba in acelasi timp cu garnitura de chiulasa. Daca mai trebuie tacheti, segmenti, cuzineti, ceva... daca tot umblu pe acolo. Gasesc informatiile astea in AutoData sau alt program?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă sunt OK, n-ai de ce să schimbi cuzineți, tacheți, segmenți etc.

Se duce chiulasa la planat. Apoi se înlocuiește orice înseamnă garnitură și se pune distribuție nouă. Mecanicul îți va spune dacă mai apare ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/1/2021 at 9:28 AM, UNHleaSHD said:

la mine cred ca s-a prajit garnitura, dupa ce am alergat-o putin pe AutoBahn. Am vazut ca a inceput sa spumeze pe returul din vasul de expansiune.
Acum sunt in cautare de indicatii ce de mai schimba in acelasi timp cu garnitura de chiulasa. Daca mai trebuie tacheti, segmenti, cuzineti, ceva... daca tot umblu pe acolo. Gasesc informatiile astea in AutoData sau alt program?

Hai ca am rezolvat-o.
Bloc motor spart intre cilindri si doua injectoare defecte. Antigel in ulei... Cica s-ar fi spart racitorul uleiului cutiei DSG si de acolo au survenit toate necazurile astea. Caut motor CBBB...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, UNHleaSHD said:

Cica s-ar fi spart racitorul uleiului cutiei DSG si de acolo au survenit toate necazurile astea.

 Racitor dsg spart = ulei cutie  in antige si antigel in ulei cutie.

NU are nici o legatura cu bloc/injectoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns!
Inseamna ca am doua defectiuni si nu am inteles eu bine. Antigel amestecat cu ulei si bloc motor fisurat. A mai auzit cineva de bloc motor fisurat la CBBB sau la un CR? Eu am cautat si nu am gasit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica odata.

E grav daca constatarea e la acelasi nivel cu diagnosticul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data pentru raspuns!
ACum e pe platforma in drum spre alt mecanic.... unde mai dureaza o saptamana pana se apuca de desfacut. Actualul mecanic a apucat sa ii dea jos distributia, capacul tachetilot, injectoarele si galeria de admisie si a zis ca e fisurat blocul motor, sa ii aduc alt motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bloc inca nu am auzit, dar garntiura de chiulasa sau chiulasa fisurata la CBBB-uri nu e o raritate. Tine-ne la curent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu 3 cazuri la CBBB si CBAB unde problema a fost aceeasi la acestea CR ca si la PD, este si video cu solutia aici, difera putin racordul intre euro4 si euro5 dar buba a fost tot acolo, toate 3 a fost pregatite pt inlocuire garnitura chiulasa si au scapat cu 250 RON. (pt curiosi sursa de info e de la mecanicul cu care colaborez, service autorizat)

 

Atentie: doar daca nu fierba apa in borcan si nu se gasesc pierderi la vedere.

 

Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!