Jump to content

Nu se mai tureaza si s-au aprins martorii de ABS si ESP


vlady_zch
 Share

Postare recomandată

Este a doua oara cand mi se intampla, data trecuta dupa o ploaie sanatoasa am patit asta, dar si-a revenit singur pana la urma, acum e mult mai nasol...dupa ce am spalat masina, am facut cativa metri si am patit-o:

mi s-au aprins cele doua indicatoare de ABS si ESP, masina s-a turat pe la 1100 RPM si a ramas acolo. O opresc si pornesc si pare normal, cand incerc sa accelerez se apind amandoua iar si se intampla acelasi lucru...dupa ceva timp se aprinde ai semnu de incalzire bujii si scrie ceva in germana pe computer.

Va rog sa ma ajutati...masina trebuia sa plece la drum in seara asta :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a ramas in 1100 ture...insemna ca a intrat in protectie modulu de pedala acc.....adica daca nu mai comunica cum trebui motoru ramane acc. ca sa poti sa mai mergi cu el cat de cat.....verifica pedala de acc. oricum trebuie sa pui si vag-comu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu ca trebuie, dar nu dau de nimeni azi care sa o faca si am nevoie de masina. Multumesc de raspuns, o sa ma uit pe la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca , canalele de scurgere a apei din jurul bateriei sa fie infundate iar la o inundatie sau la apa multa sa ai nfiltratii prin ona pedalelor. De aici e posibil sa se fi stricat si sezorul pedalei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este...era infundat canalul, l-am curatat, si 99% e senzorul de acceleratie ca am facut test si ala zicea ca e de vina. Da care e senzorul? Ala de pe pedala? Adica chiar pedala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa directionezi aerul cald de la aeroterma spre picioare si lasa o vreme pornit ( 10-15min),

asa am remediat eu problema la un passat sau daca ai posibilitatea baga un uscator de par si dai aer cald senzorului.

La passatul ce am avut problema asta intrase apa si prin uscarea cu aer cald a senzorului si-a revenit si merge fara probleme .

bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ajuns acasa si i-am dat drumu si merge...oricum l-am lasat sa mearga cu caldura pusa la picioare...ma rog, cand se va incalzi. Puteam si cu uscator dar nu am avut chef sa mai trag prelungitor si sa stau aplecat acolo pe frigul asta si pe intuneric.

Cornelus, iti multumesc ca m-ai sunat...a fost un gest de apreciat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iara nu mai merge. L-am lasat sa mearga o ora si nici un rezultat. Nu mai am nervi. Maine desfac cutia de la computer si dau cu uscatoru pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sensorul de acc este chiar pedala ....incearca sa usuci bine modulul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ajuns acasa si i-am dat drumu si merge...oricum l-am lasat sa mearga cu caldura pusa la picioare...ma rog, cand se va incalzi. Puteam si cu uscator dar nu am avut chef sa mai trag prelungitor si sa stau aplecat acolo pe frigul asta si pe intuneric.

Cornelus, iti multumesc ca m-ai sunat...a fost un gest de apreciat!

Vrei o scanare maine ?

Da un pm daca vrei sa te ajut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dar nu are rost ca i-am facut si a dat ca e pedala de acceleratie si aia e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema asemanatoare datorata apei insa nu senzorul de acceleratie s-a dus cat cetrala de confort de sub pedale. Rezolvarea cu uscarea la aer cald e una ok atata timp cat contactele nu s-au corodat(la mine a functionat ceva vreme) insa daca apa a mai patruns in trecut si a corodat contactele pe acolo exista posibilitatea sa le cureti cu un spray de contacte sau sa le inlocuiesti cu totul. Mult noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornelus, la mine altfel arata, pedala de acceleratie plecand din cutia in care este senzorul, ma rog, nu e asa de important asta ci faptul ca si-a revenit de tot, sper, azi am circulat cu masina destul de mult si nu a mai facur figuri.

Cred ca am descoperit mai pe larg si ce s-a intamplat.

1. aveam apa, deoarece era infundata gaura de scurgere, 2. eucand am montat muzica am tras firele de curent prin cutia computerului si nu era etans si 3. cand am iesit de la spalatorie i-am dat cu frana de mana, apa intrand fortat in cutia computerului si de acolo toata povestea.

Multumesc tuturor celor care au postat. Toate posturile mi-au fost de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am o mare problema cu al meu golf 4 :

mergand pe strada constat cu stupoare ca raman fara acceleratie la fel ca si cum sar rupe cablu de acceleratie la o dacie

un beep in computeru de bord si mesajul engine workshop ....

opresc motorul si repornesc nici o eroare rasuflu usurat turatie normala 900rpm cand dau sa plec si apas acceleratia aceiasi eroare beep si engine workshop ; in momentul cand imi apare eroarea motorul se tureaza la 1200rpm si acolo ramane pana il opresc ori ce asi face la pedala de acceleratie ......

sa fie pompa de injectie sau senzoru de pedala de acceleratie :lol: ?mentionez ca masina are 70000km si e din 2005

va rog care ati mai intalnit asa ceva sa ma ajutati cu un sfat ,idee

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Prima si cea mai importanta idee este : fa-i o scanare !

In functie de eroarea ( erorile ) aparute deabia apoi vezi ce trebuie sa-i mai faci . :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi fac un test cu vag com pt ca mi-am procurat o mufa si un laptop dar nu prea ma pricep la citirea codurilor de eroare ;

o sa va comunic rezultatele obtinute poate ma ajutati sa descifrez ....io sper sa nu fie pompa de injectie pt ca am inteles ca costa cam mult :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e pompa de injectie, e potentiometrul de la pedala de acceleratie, asa face cand e defect se tureaza motorul la 1200rpm ca sa poti merge cu ea pana la service.

Complecteaza si tu profilul sa vedem de unde esti, si sa ne spui eroarea gasita!

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut testarea cu vag com si mia dat direct senzoru de pedala defect ;de altfel am fugit la PBN si l-am si cumparat initial dimineata imi zisesera baeti ca vine pe comanda in 7 zile si cand ajung sa dau comanda si sa platesc un avans surpriza era pe stoc si destul de ieftin 300RON :) acum sper sa nu ma impormolesc de altceva de genul probleme cu instalatia ..... pt ca senzorul l-am desfacut si parea totul impecabil inauntru lui .....

Ce e de retinut deasupra pedale de acceleratie o gaura de 1cm probabil pentru vreun cablu care corespunde compartimentului motor (posibil sa fi intrat apa pe acolo )......

oricum multumesc tuturor celor care au participat la acest topic pentru a rezolva problema ... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!