Jump to content

Problema Pedala ambreiaj ?


voinageo
 Share

Postare recomandată

Am fost la service ul porsche si mi au spus ca nu se stie sigur daca e de la cilindru receptor (principal) sau de la altceva( placa presiune si a mai enumerat cateva componente). Au mai zis ca nu se poate verifica acel cilindru daca e bun sau nu. Mi au recomandat sa verifice tot ambreiajul, asta costand 800 ron. Mi se are o suma foarte mare. Sa merg prin schimbarea acelui cilindru, dar daca e de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa descriu problema  noua cu care ma confrunt:

Se intampla cateodata ca masina sa "franeze" brusc o fractiune de secunda fara vreun motiv aparent. Senzatia e asemanatoare cu ridicarea brusca a piciorului de pe ambreiaj in treapta inferioara (de asta am folosit topicul asta; cred ca problema e de ala ambreiaj dar nu sunt sigur de asta) sau ca si cum as smulge ceva legat cu sfoara de masina, pasagerii resimt senzatia ca si cum as ciupi frana desi eu sunt in acceleratie (usoara). S-a intamplat de cateva ori la plecarea de la semafor (in viteza 1) cand s-a si oprit motorul si de cateva ori in viteza a 2.

Suspectez ca problema e cumva legata de ambeiaj/volant nu pot sa exclud o altfel de prblema  (la motor?). Nu stiu ce-ar putea face un service sa diagonsticheze problema. Vreo idee?

 

Informatii ajutatoare (sau cel mai probabil fara legatura cu problema in cauza):

Passat B6 TDI 2.0 2006, manuala, 6 trepte, injectoare schimbate recent la o reprezentanta "afara" datorita unul recall.

Cateodata (dupa drumuri mai mult in oras) la frana de motor scoate un pic mai mult fum gri-negru. (presupun ca e normal, atta timp cat la drum lung nu am probleme).

Inainte de schimbarea injectoarelor la mersul in oras turbina era un pic zgomotoasa la rece acum problema pare sa se fi rezolvat.

Inainte de schimarea injectoarelor, la relanti simteam ca vibreaza bordul / masina cu totul desi turometrul era fix. Dupa schimbarea injectoarelor femomenul persista dar e atenuat.

 

Ambreiajul nu pare sa patineze pentru ca la mersul in rampa cu incliantii foarte mari (10-12%) nu simt piederi de putere.

 

Se intampla cateodata (nu intotdeauna!) ca la schimbarea in viteze 1 si marsarier schimbatorul sa "agate" sau sa "ramana agatat". N-am gasit un patern insa pare ca se intampla mai des cand cand motorul este cald (!) sau dupa un drum lung. De exemplu n-am nicidoata probleme dimineata  la plecarea de pe loc si am mai des probleme cand ajung la destinatie si cand manevre de parcare ( viteza 1->masrasier-> viteza 1).

Modificat de tcflorea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ...tu ai descrie anumite probleme normale si unele anormale de tie ti se par normale..Sa o luam pe rand:

 

1.Patineaza ambreiajul cel mai sigur.Alta problema ar fi din distributie(are un mers intrerupt masina)ce martori ai in bord aprinsi?daca nu ai,e ambreiajul.volant etc,apucate de schimbat.Sau mai intai pune un tester pe ea sa fi sigur ca e de la ambreiaj.

 

2.Nu are voie sa scoata fum de niciun fel,nu e normal.Dar in acelasi timp nu este atat de grav,depinde de la ce scoate fumul,trebuie insistat la mai multe.

 

3.Turbina rece este mai zgomotoasa(mai ales daca o turezi cand e rece motorul CEEA CE ESTE FOARTE GRAV,sa nu apesi pedala in pamant deloc si sa nu treci peste turatii de 2000-2200 atata timp cat nu e acul la 90 G.

 

4.Daca mai si agata schimbatorul,e clar.Cum agata,cat de rau?si la mine se simte ceva,dar nu sa fortez eu mana sa imping mai tare sau ceva,imping normal foarte usor se simte ceva ,dar intra de bunavoie.Multi nu stiu sa bage in viteza,nu te grabi ,apasa tare ambreiajul trage tare de schimbator in stanga si impinge tu in fata sa vezi ce frumos intra(adica apasa mai mult in stanga nu sa-l smucesti si baga-l incet in fata nu sa-l infigi tu,lasa-l sa intre singur).Daca nici asa nu intra bine ti-am zis.E cap in cap cu acele "franari in mers",adica volant.

 

5.Fumul ar putea sa fie de la injectoare(oringuri,ulei) cauta pe forum sa vezi despre ce vb.Si acel intrerupt in mers poate sa fie de la 1 sau mai multe injectoare,dar masina ar trebui sa traga mai prost,sa faca urat...nu doar o intrerupere scurta din cand in cand.

 

6.Masina vibreaza mai tare cand este motorul rece(daca vibreaza chiar tare tare si simti ca s-ar tura motorul singur este volant,chiar si cu motorul cald sa asculti la semafor de ex,un barait asa brrrrr dupa 3-4 secunde iara un brrrrr si tot asa).

 

Sper ca te-am ajutat!

Modificat de topgear4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunul intercooler. S ar putea sa traga aer pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mutumesc pentru raspunsuri.

 

"Verifica furtunul intercooler. S-ar putea sa traga aer pe acolo"

Interesant raspunsul pentru ca am mai avut o mica problema acolo: clema de la furtun nu era corect fixata si furtunul iesea din pozitia lui corecta. Lucrul asta s-a intamplat insa doar cand masina era fortata la maxim. Pe bord aparea "Check engine" si masina a ramas in limp mode pana la oprire. Acum insa pe bord nu apare nimic si masina se comporta normal dupa "eveniment". E posibil ca un tester sa gasesca erori in conditiile in care pe bord n-a aparut nimic?

Comportamentul de atunci seamana insa acum se intampla la viteze mici/acceleratii moderate. Ce-ar trebui sa fie vizibil la intercooler? Funingine pe o posibila fisura? Fiind patit, m-am uitat la intercooler si n-am vazut nimic in neregula de data asta.

 

Daca intr-adevar problema e de la volant/abreiaj e posibil ca ele sa patineze brusc? SI doar pentru o jumatate de secunda? Cum am mentionat: n-am probleme in a urca rampe acolo unde majoritatea soferilor/masinilor ar avea retineri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat pompa de la pedala, am schimbat cilindru receptor si tot asa face. aseara am cumparat kitul de ambreiaj + volant. il schimb maine. daca nu se rezolva ii dau foc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi bani ai investit pana acuma...Sper sa o rezolvi,sa ne spui si noua,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face la fel, cand o apas pana la fund de tot si tare, cand eliberez cupleaza plec de pe loc si cand ajung sus de tot ~ 2 mm, face un clanc mic PEDALA (in interior se aude), daca nu fortez pedala cand schimb treapta nu se aude :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema,cred,am fost la Mare,4 persoane,bagaje full spate.Deci greutate mare pe masina...am fost pana in Bucuresti la cineva si cum nu-s obisnuit deloc cu acel trafic,a trebuit sa fac niste logouri in mers si etc...am frecat ambreiajul ca naiba.Cand m-am oprit mirosea a ambreiaj de nu puteai sa stai pana la masina.Omul care a resoftato (TCM turbo) mi-a spus ca o sa trebuiasca sa-l schimb in viitorul apropiat.Poate nu tot kitul,dar sper ca nu trebuie sa schimbi nimic.

 

Acum apare problema care cred ca este de la lucrurile de mai sus.Eu cam intotdeauna cand plec de pe loc ,cum am fost si invatat la scoala de soferi accelerez la 1200-1300 rpm in timp ce dau drumu la ambreiaj.Aici nu este nicio problema,dar omul acela din Bucuresti mi-a spus sa numai fac deloc asa ,nici macar in treapta 1 deoarece patineaza si se freaca discu sau placa numai stiu.Asa am si incercat sa fac,dar cand am luat piciorul de pe ambreiaj asa incet fara sa accelerez simteam niste pocnituri gen si in pedala ,dar se simteau si in masina,adica se si auzeau in liniste.Nu neaparat pocnituri...ca si cum ar da sa se opreasca masina,dar nu la motor tremuratul ,ci la pedala,exact la cuplare.Dupa in celelalte trepte cu acceleratie sau fara nicio problema.Nu patineaza ambreiajul daca plec tare de la semafor sau in rampa sau etc,nu am probleme cu nimic.Explicatia mea a fost "ma poate este masina foarte grea si da sa se opreasca si simt eu bataile in ambreiaj".Chestia e ca nu apucai sa merg cu ea si goala sa vad daca face asa si goala.

 

Pana atunci ,ce idei aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

paul083: ai gasit vreun raspuns la intrebarea ta?

Am observat si eu acelasi zgomot la al meu Passat din 2009, 2l tdi si ma intrebam si eu daca are rost sa ma agit sau nu.

Cu stima

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Unde se aude clanc la motor? Cu motorul pornit la relantiu daca apesi ambreiajul si nu se mai aude atunci e volant bimassa ,la mine asa facea la motorul cald la relantiu, e o problema comuna in grupul vw, audi itoate dupa 2005 care au volant bimassa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

 

De ceva vreme am o problema cu ambreajul mai exact pedala scartaie de zici ca o calc pe coada. Cu motorul oprit sau porinit este aceeasi treaba. Salta in trepte dar nu afecteaza plecarea de pe loc adica este la fel de lina fara trepidatii/socuri. 

 

Am gresat pe acolo acel cablu care intra in cilindru si l-am tot rotit insa, acum nu mai vrea sa taca. Zic asta ca pana acum dupa ce gresam pe acolo mergea brici cateva sapt sau luni. Acum nu mai vrea...

 

Aveti idee daca faptul ca lichidul de frana este neschimbat de 7 ani sa afecteze buna functionare a ambreajului? Lichidul l-am verificat si nu este murdar sau prea colorat. Il schimb acum ca tot mi-am luat si placute noi dar eram curios daca asta ar avea vreo treaba.

Trebuie schimbat acel cilindru receptor de la pedala?

 

Gadilat nu mai vrea... o sa mai incerc si la un mester sa vedem ce zice. Aveti vreo alta idee de rezolvare? Unul sh din dezmembrari merita sa incerc? Sunt frecvente problemele acestea cu scartul pedalei la grupul vw? Intreb asta pt ca si masina anterioara ma facuse cu capul aceeasi problema cu ambreajul insa, acela era mecanic si defect de proectare neoficial recunoscut. (da, a fost un reno clio) :)

 

Multumesc mult

Modificat de dumidude
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea scartaie putin cand apas ambreiajul dar parca nu as da 100ron pe vaselina.Ce vaselina poate fi?alba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vaselina alba cu litiu. Se gaseste la spray prin dedeman made in USA ceva gen 30 de lei max.

 

Am ajuns sa ung de geaba. Trebuie scos arcul ala de rapel si gresat. Daca nu functioneaza nici asa se schimba. Nu-mi dau seama daca pompa poate fi si ea de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
catalinmiti

Ieri am intampinat o problema ciudata: Am mers la Dudu-Alin la service sa schimb lichidul de frana. Nu au fost probleme la aerisirea etrierilor...frana are cel mai bun feeling de cand am masina. Cand am aerisit si ambreiajul au inceput problemele. Prima data, mecanicul a zis ca iese lichid foarte murdar de la aerisitorul ambreiajului...ca apoi sa ma anunte ca la actionarea pedalei de ambreiaj pompa de la pedala nu mai pompeaza lichid deloc. Am cumparat alta, Sachs, am montat-o, am pus lichid, aerisit...De acum ambreiajul tine foarte jos, ceea ce nu ma deranjeaza,insa treptele de viteza se schimba foarte greu...la fel de greu ca in trecut( inainte de a aerisi prima data sistemul acum cateva luni). Am mai tot aerisit ambreiajul dar tot cam la fel se intampla...cutia de viteze merge ceva mai greu, intra mai greu in trepte. Daca ascult in compartimentul motor in timp ce altcineva da pedale si aude ca un fel de foale...fas-fas...nu stiu daca asta inseamna ca inca mai este aer si ar trebui mers ceva asa si sa reaerisesc. Aveti idee ce sa incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

 

Am un golf 5 1.6 benzina de 102 cai. e motorul clasic, nu cel FSI sau alte minuni

Aseara in trafic am observat ca imi scartaie ambreiajul. Azi face la fel. Se aude un fel de scartait "circular" sa zic asa cand apas pedala de ambreiaj.

am filmat si am atasat aici

 

http://d.transfer.ro/ambreiaj-transfer_ro-29jun-3ebb72.mp4

 

Vreo idee? Trebuie schimbat kit-ul? Din cate stiu, am volant simpla. E necesar sa o schimb? E doar o bucata de fier...

Cat as mai putea merge asa?

Modificat de rocknum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un videoclip mai scurt nu puteai sa faci?! :D asta deja e prea lung :winter: .La prima strigare ar fi rulmentul de presiune,totusi fa un videoclip mai lung si eventual si in mers.Cum intra in viteze?! agata,intra bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facusem videoclip scurt pentru ca aveam impresia ca pot atasa fisiere video pe forum si nu vroiam sa depaseasca 1MB

dar se pare ca nu a mers si asa am pus pe transfer.ro

Nu agata, intra bine in viteze. Cred ca e kit-ul de ambreiaj.

Trebuie sa schimb si volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tu ai SMF si nu trebuie schimbat,citi km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200 k cu un singur kit? cred ca este arhisuficient.Ce model de golf? cod motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am si eu o intrebare. Am probleme cu pompa de ambreiaj (1.9 tdi), picura lichid pe la pedala de ambreiaj . Am gasit kit de reparatie , garniturile mai exact. Se poate repara ? Tine reparatia , a mai facut cineva ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service. Era rulmentul. Era terminat. Bilele nici nu le-am mai gasit. Imi mancase din furca inclusiv. Noroc ca noul kit a venit cu furca cu tot

Kitul vechi era cel din fabrica. Inafara de rulment nu erau probleme. Discul desi avea uzura de rigoare ar mai fi mers 50.000. volant arata f bine. Este volantă simpla

Am atasat o poza cu rulmentul si furca

post-154607-0-88651000-1435871200_thumb.

post-154607-0-02670700-1435871276_thumb.

Modificat de rocknum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha,ti-am zis io :D .Ai schimbat si rulmentul de  priza directa,verificat/schimbat  uleiul din cutie?!Cat ai bugetat?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul din cutie era schimbat de vreo luna

900 ron m-a costat toata treaba 

kit ambreiaj care continea rulment, furca, placa presiune si disc, plus manopera

 

rulmentul de priza directa nu am idee ce e asa ca nu :)

Modificat de rocknum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!