Jump to content

Problema Pedala ambreiaj ?


voinageo
 Share

Postare recomandată

ok ms mult si i-mi ce scuze pt punerea unei probleme offtopic ,cu km reali o sa caut in alta parte..

 

Astept si alte sfaturi cu rezolvarea ambreiajului..

eu sper sa nu ajung la schimbarea volantei care e destul de costisitoare treaba

 

azi o sa mai dau un ochii pe la masina si o sa postez mai in detaliu problemele care mi se par mie nefiind mecanic:)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi poza, eu am v3.61, aşa că trebuie să fie şi la tine. Dacă nu am ataşat aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut


 


Am revenit cu problema pe care o am,acestea sunt sintomele mai in detaliu :


-vibratii pedala ambreiaj cand pun piciorul pe ea acestea dispar cand o apas mai mult +un zgomot ciudat la relanti probabil se aude si in mers dar atunci nu al aud eu ceva de genul "taca taca taca":D si am mai observat ca pedala de ambreial scartaie la apasare- mentionez ca aceste 3 lucruri le aveam mai demult pe care nu le-am luat in seama deoarece masina mergea foarte bine.


-cu acel zgomot am fost la un mecanic si zgomotul se aude la suspendarea masini si miscarea rotilor fata-spate scurt(miscare de rotatie masina fiind scoasa din viteza)-concluzia mecanicului ca zgomotul se aude din cutia de viteze si mai merge.


 


Insa de cateva zile au apartut probleme in functionalitatea masini si anume:


-pedala ambreiaj moale, se intareste la finalul cursei 


-ramane blocata cateva secunde la jumatea cursei atunci cant trebuie sa revina 


-intra greu in viteza ,intra doar cand ambreiajul este apasat la maxim in momentul cand sa intarit putin pe final de cursa


-in marsarier intra ff greu si se aude un carait ( in mod normal al auzi cand nu apesi suficient ambreiajul) cu toate ca ambreiajul este apasat blana


 


Mentionez k masina are 85 000 km achizitionata la 60 000.


 


In toata chestia asta eu sper sa nu ajung la schimbare volantei care e destul de scumba


Poate avem si mecanici printe cei care rasfoiesc forumul.ce parere aveti ce ar putea fii?


 


Multumesc


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mutumesc. Am inteles de ce nu aparea si la mine. Eu am cutie GVV vad ca la tine pe GAJ apare. O sa incerc sa urmez ghidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si am facut aerisirea la ambreiaj. Am aplicat metoda 3 din descrierea mea... pentru un timp, dar pentru ca nu aveam deloc spor am trecut la metoda 1 (ca la frane) si s-a vazut imediat diferenta. Parca e mai bine (poate o fi placebo). Nu am mai avut probleme cu intratul in viteze, dar e prematur, oricum nici inainte nu mi se intampla foarte des. O sa vad cum se comporta. Asa zisa lipsa de putere la roti, evident ca nu s-a imbunatatit. Probabil urmatoarea etapa e verificarea uleiului din cutie si schimbarea kit-ului ambreiaj.

 

@iulian222

Poti sa te uiti si tu pe ghidul postat de lupo_bv. Cred ca ti se potriveste si tie.

Parerea mea e sa o iei cu lucrurile simple la inceput. In primul rand ar trebui sa faci o aerisire la ambreiaj. In al doilea rand cred ca ar trebui sa verifici putin arcul de la pedala (cred ca-i zice arcul rapel... parca). Este arcul care trage pedala inapoi dupa ce ai apasat-o. Dupa aia cred ca trebuie sa intri mai in "adancime". O verificare la cei 2 cilindri. Cel de la pedala si cel receptor. Cred ca poti sa te uiti un pic la ei si sa vezi daca nu cumva sunt sparti si lacrimeaza lichid de frana. Apropo! Verifica lichidul de frana si daca nu l-ai schimbat de mult, sau e pe aproape schimbul de lichid, poate ar trebui sa-l schimbi acum. Schimbul la mine se face la 2 ani si cred ca si la tine la fel (verifica manualul). Incerca sa le iei logic pe rand si daca intradevar nu reusesti sa-i dai de capat poate ar trebui sa te ingrijorezi putin. Mie unul cel mai frica mi-e de cutia de viteze nu de volant (si la tine si la mine). Cred ca e mai scump sa fie cutia de vina. Dar nici una nici alta nu se strica asa usor. Volantul si kit-ul ambreiaj (disc ambreiaj, placa presiune, rulment presiune)  sunt gandite in asa fel incat uzura sa se faca pe discul de amreiaj, care e o consumabila. Probleme mai grave sunt la TDI-uri de obicei cu volantul dar acolo e un alt tip de ambreiaj (parca masa dubla ii zice) care trebuie sa suporte un cuplu mai mare specific motoarelor pe motorina. La benzinare e mai simplu si mai eficient. Oricum, ca si la mine, uzura la kit-ul amreiaj si/sau volant nu o s-o poti detecta decat dupa ce demontezi.

Dupa cum am zis incearca mai intai cu lucrurile simple, care le poti face si tu si apoi treci la cele mai complicate.

Daca am spus prostii pe aici, sau am dezinformat, rog colegii sa ma corecteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine dimineata ma apuc de ea cu o cunostinta care se pricepe..vom incepe cu o aerisire si apoi vedem cum se comporta.

Daca problema persista vom incepe demontarea, schimbarea kitului ambreiaj sper sa nu fie afectata si volant sau mai stiu ce piesa costisitoare

Ca si piese am gasit Kit ambreiaj-580 ron volant 870 ambele pe LUK

 

Voi revenii cu detalii!

 

Multumesc Wictor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata,inlocuit kit ambreiaj munca de o zi:)

la mine rulmentul era distrus la fel si placa discul mai mergea dar l-am schimbat si pe el

 

kit sachs 520 ron+lichidul de frana 35 ron

 

Sa auzim de bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut to all.

Am o problema la ambreiaj care mi-a revenit dupa un an fara cateva zile.

- datele problemei : volant schimbara acum 2 ani , am pompa noua de la Sacz in cutie 

- simptome : pedala imi ramane jos iar uneori cand o ridic se blocheaza in pozitia de sus si nu o mai pot apasa , ultima data  am oprit motorul  in trafic sa isi revina . dupa repornire mai sta nintel blocata si apoi isi revine.

 

Sa revenim la cand a inceput totul.In vara anului trecut mi-au aparut aceste simptome. Am dat comanda de pompa si am primit un cilindru de 2 mil.la service mecanicii au desfacut masina si au constatat ca nu am cumparat pompa *(nu stiam cum arata),atunci dansii au desfacut si cele 2 tendoane(nu stiu cum se num)care imi schimba vitezele sub care se afla si cilindrul de ambreiaj .

cilindrul avea cauciucul mancat dar l-au curatat si nu l-au montat pe cel nou zicand ca inca e bun si sa0mi dau comanda de pompa.plec de la service observ ca pedala de la ambreiaj nu mai ramane jos dar imi intra greu in viteze. ii spun tatalui meu ca nu prea au facut treaba calumea cei de la service ca ca imi intra greu in viteza 1,3 si marsarier ,,,ba si imi sarea din marsarier ..adica un tendon / resort nu era pozitionat cum trebuia .am schimbat cilindrul si am dat 1 mil in + si am primit pompa care o am si acum .

 

Prezent.acum o luna pleaca tatal meu cu masina mea si observa ce i-am spus (treaba cu vitezele ) , se duce cu ea la service  si ii umbla la acele viteze sa intre calumea . dupa 1 sapt iar incepe pedala sa dea semne de enervare. mi-o fi atins si cilindrul cand a umblat la reglarea vitezelor nu stiu...

 

problema cea ma urata e aceea cand pedala se blocheaza si nu mai pot sa o apas , ramane sus si zici ca e din piatra..

cine a avut aceasta problema il rog sa ma ajute.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterescugabriel

Salutare am si eu un golf 5 1.6 8valve si am bataie cand pun piciorul pe ambreiaj si trepideaza la plecare dupa loc. mai mult ca sigur este volant 

 

Am intrebat la porsche si am volant cu masa dubla, intrebarea e pot pune volant cu masa simpla?

 

Ma poate ajuta cineva sa aflu ce marca este volant si ce firma este ambreiajul,placa, rulmentul pe masina ca sa pot vedea cat costa piesele 

 

Masina are 100.000 de km anul fabricatiei este 2007 model BSE 102 CP 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut to all.

Am o problema la ambreiaj care mi-a revenit dupa un an fara cateva zile.

- datele problemei : volant schimbara acum 2 ani , am pompa noua de la Sacz in cutie 

- simptome : pedala imi ramane jos iar uneori cand o ridic se blocheaza in pozitia de sus si nu o mai pot apasa , ultima data  am oprit motorul  in trafic sa isi revina . dupa repornire mai sta nintel blocata si apoi isi revine.

 

Sa revenim la cand a inceput totul.In vara anului trecut mi-au aparut aceste simptome. Am dat comanda de pompa si am primit un cilindru de 2 mil.la service mecanicii au desfacut masina si au constatat ca nu am cumparat pompa *(nu stiam cum arata),atunci dansii au desfacut si cele 2 tendoane(nu stiu cum se num)care imi schimba vitezele sub care se afla si cilindrul de ambreiaj .

cilindrul avea cauciucul mancat dar l-au curatat si nu l-au montat pe cel nou zicand ca inca e bun si sa0mi dau comanda de pompa.plec de la service observ ca pedala de la ambreiaj nu mai ramane jos dar imi intra greu in viteze. ii spun tatalui meu ca nu prea au facut treaba calumea cei de la service ca ca imi intra greu in viteza 1,3 si marsarier ,,,ba si imi sarea din marsarier ..adica un tendon / resort nu era pozitionat cum trebuia .am schimbat cilindrul si am dat 1 mil in + si am primit pompa care o am si acum .

 

Prezent.acum o luna pleaca tatal meu cu masina mea si observa ce i-am spus (treaba cu vitezele ) , se duce cu ea la service  si ii umbla la acele viteze sa intre calumea . dupa 1 sapt iar incepe pedala sa dea semne de enervare. mi-o fi atins si cilindrul cand a umblat la reglarea vitezelor nu stiu...

 

problema cea ma urata e aceea cand pedala se blocheaza si nu mai pot sa o apas , ramane sus si zici ca e din piatra..

cine a avut aceasta problema il rog sa ma ajute.va multumesc

ceva asemanator am patit si eu zilele trecute,si anume :

nu intra in treapta 1,haraia puternic marsalierul,si a doua intra foarte greu,dupa ce batea soarele cateva ore in masina isi mai revenea putin plus ca pedala de ambreiaj imi ramanea la jumatate nu se intorcea de tot in sus,iar de vreo 3 ori am patit si eu faza cu blocatul pedalei ca PIATRA,am fost in service (sunt in afara tarii) si mecanicul a tinut-o 2 zile pt a primi piesele si a vedea exact problema,mi-a schimbat pompa ambreiaj,1 cilindru 2 garnituri si ulei de frana, si partea mai frumoasa este ca acum 2 ani (30 000km facuti in 2 ani) CICA au schimbat mecanicii de la reprezentata VW lichidul de frana (era in garantie masina),iar mecanicul mi-a aratat uleiul (din verde era negru ) a zis ca ala ori e ulei de motor ori e de gatit,numai de frana nu e, erau mancate garniturile.deci nu lasati masina in reprezentante pentru ca nu iti schimba nimic ori isi bat joc de masina.....Problema ta e posibil sa fie ori din cilindru ori din pompa verifica astea inainte de altceva

Modificat de markelush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns markelush . Am sa umblu iar la acel cilindru sa vad in ce stare e si am sa anunt un verdict.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O problema enervanta.

 

La fiecare apasare a pedalei de ambreiaj se aude/se simte un mic clanc de la arcul pedalei.

Am discutat problema atat in service cat si cu un un expert in VAG.

 

Cei de la service mi-au spus ca de la un anumit nr. de km toate masinile, fara exceptie ajung sa faca la fel, nu este nimic de facut.

 

 

Expert-ul a catalogat zgomotul (atasat mp3 in format .zip) ca acela cand o spira de arc sare peste alta sau peste un ghidaj de plastic.

ELSA spune ca articulatia sferica a pistonului in pedala se unge cu o vaselina speciala (G00045002 ~ 100Lei - 90g), de asemenea se unge orice punct de contact al pedalei cu ansamblul de sustinere.

Arcul de rapel ambreiaj - demontarea si montarea.pdf

 

Pentru a se demonta pedala de ambreiaj trebuie sa se desfaca pompa de ambrejaj, o operatiune destul de complexa.

 

Intrebarea mea este, a reusit cineva sa strecoare vaselina respectiva fara sa dea pedala jos.

Se poate realiza operatia aceasta fara sa se demonteze pedala?

La voi face la fel? Inregistrarea s-a facut direct sub pedala, de aceea clanc-ul pare zgomotos, in realitate aproape nu se aude in masina.

Clanc pedala ambreiaj.zip

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am schimbat pompa de ambreiaj degeaba.. bani aruncati pe geam  . 3 mil pisea noua . si problema a venit de la cilindu care a fost la sh mai putin de 100 ron. cine e interesat de pompa sa-mi scrie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut,

Vin cu o problema ciudata, tot am cautat pe forum si am simtit ca m-am invartit in jurul cozii, nicaieri despre problema mea, ba chiar am inceput sa ma panichez cand am vazut ce probleme imense pot aparea la ambreiaj/cutie/volant(a). 

Am observat un zgomot ciudat atunci cand ridic piciorul de pe ambreiaj mai repede ca de obicei, masina fiind la relanti pe liber... pare sa faca un fel de "clanc" (termen care l-am mai intalnit pe forum).

Daca stau in masina cu geamurile inchise nu se aude absolut nimic, e sesizabil atunci cand geamul de pe partea soferului e lasat. E normal sa faca asa? Nu sunt probleme la intratul in viteze, la plecarea de pe loc sau la schimbarea vitezelor in mers. Nu apare niciun huruit/tremurat in cutie sau in volan. Am un huruit etern din cauza pneurilor sau jantelor de vara dar cu ala m-am obisnuit. As putea sa ma obisnuiesc si noul "clanc" daca nu mai ridic repede piciorul de pe ambreiaj atunci cand cobor din masina sa deschid portile. E posibil ca zgomotul sa fi fost prezent de mai mult timp doar ca abia de curand l-am observat dat fiind faptul ca au venit caldurile alea mari iar pe distante scurte nu folosesc AC-ul deci automat merg cu geamul deschis. Se aude doar cand motorul e pornit si masina pe liber. 

Am sunat/intrebat in stanga si-n dreapta si tot felul de opinii. N-as vrea sa ma apuc sa desfac (la mecanic) ambreiaj, cutie pentru nimic. Masina are aproximativ 140k km, nu e dusa pe la curse si nici modificata. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

ambreajul da semne de obosseala ????cupleaza mai sus decat cum ar trebuii ???? patineaza daca pleci tare de la semafor ?? o seara buna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cupleaza doar jos (nu chiar pana la fund) si cica e prea tare fata de un vw normal. Am sesizat ca parca nu mai e nevoie sa-l apas atat de tare ca sa schimb viteza. Inainte trebuia sa-l apas pana la fund. Te referi daca patineaza masina la boost? Da, patineaza si intra ESP-ul. Depinde acum cat de tare o turez, insa de multe ori reusesc plecari in forta destul de ok fara sa o turez peste limita decentei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca sa referit la acel patinat:))...S-a referit daca ambreiajul patineaza....nush cum sa-ti explic,aluneca.Sa simti ceva urat  cand vrei sa dai acceleratie tare la masina.

Modificat de Golf520TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...da , ceva urat......  :winter: . Golf, dar unde se simte ? sa ma scuzi, dar nu am putut sa ma abtin....

 

paul - daca tu nu te pricepi sa vezi de unde vine zgomotul si comportamentul, mergi la un mecanic sa se uite la ea - nu te costa mult o diagnosticare, macar scapi de grija.

 

alfel - greu de diagnosticat problema, dupa descrierea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am fost la mecanic, e greu si pentru el, mi-a spus sa intreb pe cineva cu o masina asemanatoare. Astazi o ridicam pe elevator sa vedem de unde vine exact zgomotul. 

Nu patineaza niciun fel de disc. Zgomotul e unul ca si cum ar incerca sa cupleze ceva. Eu sper sa-mi fac griji degeaba si sa nu desfac degeaba. Putem discuta despre o potentiala problema la cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pac face si la mine daca dau drumu brusc, cred ca se aude cand atinge rulmentul placa de presiune, nu vad o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un zgomot. Daca apas la relanti pedala de ambreiaj de aude un har har mic...in mers daca apas ambreiajul imediat ce dau drumul la acceleratie fluiera, daca astept o secunda sa iasa din sarcina motorul si apas amreiajul nu se mai aude nimic. Nu stiu daca e din rulmentul de presiune sau volant, in mers nu patineaza si nu am nici vibratie,bataie in pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dolfin 

e foarte asemanator doar ca in fisierul prezentat de tine se mai aude si un "pac" la final. La mine insa zgomotul este in exteriorul masinii si nu in interior. 

@ woozie

o sa incerc sa urc un mp3 cu zgomotul respectiv din exteriorul masinii, poate e asemanator. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma confrunt cu urmatoarea problema: am un golf 5, 1.9 Tdi, 105 cai, 130 000 km, din 2007 si mi se inmoaie pedala de ambreiaj doar cand am viteza, adica peste 80/h, daca merg prin oras se comporta bine iar in unele dimineti cand vreau sa plec pedala se blocheaza pe la jumatate, trebuie sa o ridic cu piciorul. am verificat ambreiajul cu frana de mana si nu pare a patina.

a mai fost careva in situatia mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindru la prima vedere,dute direct pe el la verificare.Uitate si ce sa mai scris aici si ai sa vezi ca au mai patit si altii ca tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!