Jump to content

Problema Pedala ambreiaj ?


voinageo
 Share

Postare recomandată

Buna, va rog daca are cineva o schema de pompa ambreiaj golf 5. Ma intereseaza acea schema, deoarece am o pompa cu tija rupta si nu stiu exact ce lungime are. Am facut o tija dar a iesit prea lunga. Ambreajul lucreaza cu ea, dar pedala nu coboara pana jos si nu stiu daca e bine asa. Asi putea sa o mai scurtez, dar nu stiu cat si e mult de munca pentru montare-demontare. Am incercat cu o pompa noua, dar cu ea aveam o cursa in gol la pedala, iar pedala prindea foarte jos. Cele doua pompe nu sunt identice si de aceea nu am putut sa ma orientez dupa cea noua. Merci.

Modificat de barany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am achizitionat de curind un g5 tdi si ambreiajul prinde cam jos la podea ,cum ridic un pic pedala incepe sa se miste masina.ie bine sau rau?io cred ca normal ie undeva pe jumatea cursei sa cupleze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful tatalui meu cupleaza la fel, cum ridic foarte putin de pedala masina incepe sa plece. La al meu cupleaza pe la jumatatea cursei. Parerea mea e ca depinde de la o masina la alta si nu cred ca e nimic rau in asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io banuiesc ca ie de la numarul de kilometri,cit are a ta si cit are a lui tata?io banui ca a ta are mai multi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A tatalui meu are 81000, tot timpul a fost asa, de cand a fost noua. A mea are 42500.

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

De vreo 3 saptamani am realizat ca intra putin mai greu in viteza, doar ocazional.

Dupa alta saptamana pedala de la ambreiaj nu se mai intoarce pe pozitia normala , facand cursa pana la jumate sau 3/4 simultan cu intrarea greoaie in viteze dupa 3-4 apasari de ambreiaj sau invers, nu mai puteam scoate din treapta in care ramanea..

am fost la 3 service uri, am facut 3 aerisiri, completari cu lichid de frana, chiar am schimbat total lichidul de frana, dar degeaba, problema s-a rezolvat doar partial, dar si simptoma apare la fel, ocazional..

mai toti mi au spus acelasi lucru, daca nu se rezolva, daca curge/pierde lichid e cilindru de ambreiaj, daca nu pompa ca ramane pedala apasata partial..

azi m am decis si am schimbat pompa, cu una noua Sachs, dar problema iarasi NU S-A REZOLVAT.. deci am cheltuit 100 euro degeaba...

orice experienta similara este de ajutor..

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au scris multe pagini in sectiunea Golf 4 despre asta. Rezolvarea? Poate este de vina cilindrul receptor de la ambreiaj sau ambreiajul sau soferul sta cu piciorul pe pedala si aceasta nefacandu-si cursa completa nu trage lichid din rezervor. Ambreiajul se apasa doar la schimbarea vitezelor pana la fund. In rest nu se sta cu piciorul pe pedala la semafor sau in mers. La mine acum vreo 4 ani se intampla sa ramana pedala jos si trebuia sa bag piciorul sub ea sa revina.S-a reparat singura. Acum in primavara la fel. Mi-am amintit ca defectul a disparut odata cu schimbarea covoraselor care s-au muiat si se ingramadeau la pedala. M-am uitat la covorasul nou (de 4 ani) si era taiat de pedala. L-am aruncat si s-a reparat pedala. Poate covorasul nu permite ca pedala sa faca cursa completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns..

covorasele le am de cand am masina, 1 an si 3 luni.. nu cred ca e asta.., de stat cu piciroul pe pedala la fel, la semafor..

o sa schimb si cilindrul pana la urma..sper sa se rezolve asa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat cilindrul si se pare ca s a rezolvat.. ambele Sachs..

merci baieti! sper sa nu apara zilele urmatoare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

AM si eu o problema la Golful meu 1,9 TDI. Imi ramane pedala la mijlocul cursei. Schimb viteza, ridic piciorul de pe pedala si ramane la jumate . Am aerisit ambreajul si tot degeaba. Maine voi schimba popma de ambreiaj de pe cutie. Oare o fi de la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Se pare ca nu sunt singurul ca probleme la ambreiaj... cum se manifesta a mea: uneori cand am rotile virate la maxim, masina porneste cu un zmucit(scuturat) puternic al motorului si cutiei, zici ca se rupe.. cuplez mers inapoi si nu pleaca, maneta ajunge la capat de cursa unde daca o fortez face clanc si cupleaza, dar apoi nu mai iese din "mers inapoi", uneori imi ramane ambreiajul la podea, trebuie sa bag piciorul sub pedala si sa o ridic. O singura data cu schimbatorul la punctul mort a trebuit sa opresc motorul pt ca pleca de pe loc... mentionez ca am schimbat volant acum 25.000km fara sa schimb si discul de ambreiaj, mecanicul de la reprezentanta considerand ca nu este nevoie, era ok pt cel putin 50.000 km.

Care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Rog daca ma poate ajuta cineva,cauze si rezolvare

posibil sa se fi dezamorsat ? stie cineva cum se poate aerisi ambreiajul la golf 5?

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti agata pedala cand o tragi cu mana...sau e moarta?Masina mai merge mai debraiaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind nu mergeam in week cu ia raminea agatata la jumatate dupa care isi revenea mergind zilnic cu ea ,acum cu zapezile astea nu am mai mers ieri am vrut sa o pornesc si pedala e fleasca nu mai intra nici in viteza,posibil sa nu fie aerisita bine mentionez ca in urma cu 2 luni am schimbat kitul ambreiaj

nu am idee cum se poate aerisi sau care este cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vezi cum stai cu nivelul lichidului de frana.Posteaza o serie de caroserie sa vad ce ambreiaj ai.Ce rulment de ambreiaj ai..hidraulic sau normal clasic?Sunt 4 cazuri.1 nivel scazut in vasul de lichid frana.2 pompa ambreiaj de la pedala,3 cilindru ambreiaj cuplare carter,4 rulmentul hidraulic daca masina are astfel de sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
nossferatus

salutare:

de o zi intampin si eu o problema cu pedala de ambreiaj la plecare de pe loc cand o tin apasata la podea se simte o trepidatie in pedale si se aude un sunet de ventilator care freca ceva .

imi poate da si mie cineva un sfat , cam ce ar putea fi ,sau de la ce ?

multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Daca simti o trepidatie in pedala de ambreiaj, cel mai probabil e volant pe moarte. Cam asta e definitia unei volante uzata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu o problema: 180000km si face din nou figuri ambreiajul. Adica dupa ce se incalzeste putin (30 min de mers), face figuri la marsarier si putin la treapta 1. Ideea este ca la 90000 am schimbat kitul complect pentru aceleasi simptome. Tin minte atunci am incercat toate variantele: aerisit, chiar am schimbat pompa...in final kit nou. La demontare am obs ca uzura disc/placa era foarte mica. Acum aceeasi treaba doar ca am obs eu...pedala are un joc, adica are o cursa in gol, o distanta moarta...ma gandesc ca lucreaza doar la juma de norma... Masina este exploatata la max, unii zic ca ar putea fi tija de la pedala/pompa uzata, fiind de plastic si atunci nu mai lucreaza la distanta optima, si daca face placa o anumita uzura ea nu mai lucreaza. Daca s-a mai intalnit cineva cu astfel de problema...rog un sfat cat de mic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un Golf V, 1.9 TDI, cu rulment de presiune mecanic, nu hidraulic.

De cateva zile pedala de ambreiaj nu mai revine la pozitia normala, ci se ridica cam jumatate de cursa si apoi ramane acolo. Cate odata revine pana sus cam in 1-2 secunde, dar astazi nu a mai vrut sa revina singura deloc si de fiecare data a trebuit sa bag piciorul sub ea sa o ridic.

Mentionez ca acum 6 luni am schimbat tot kit-ul de ambreiaj, inclusiv volant.

DImineata am fost cu ea la service, am schimbat 2 pompe de ambreiaj noi sachs, am scos cilindrul de ambreiaj si l-am curatat si gresat, s-a facut aerisirea completa a circuitului de 3-4 ori cu lichid nou, s-a scos ansamblul pedalei de ambreiaj si s-a curatat si gresat.

Dupa toate acestea, cand am plecat de acolo problema persista si pedala se comporta la fel, ba chiar mai rau.

O observatie pe care as vrea s-o fac este ca pana sa se agraveze situatia pedala de ambreiaj ramanea blocata doar pentru o fractiune de secunda si mai mult cand masina era in franare.

Va rog, daca aveti vreo idee sau vreun sfat pe care sa-l pot lua in considerare, inainte sa ma apuc sa dau cutia jos.

Exista vreo posibilitate sa fie din cauza placii de presiune sau a furcii care angreneaza rulmentul? Am inteles ca acea furca ar avea niste bucse, care ar putea fi uzate. Dar asta ar insemna sa dau cutia jos si incerc sa nu ajung acolo.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput as merge cateva zile fara covorasul de la sofer si as avea grija ca ambreiajul sa se apese complet si doar la schimbarea vitezelor, fara a odihni piciorul pe pedala. Poate crezi ca este o prostie, dar ca sa circule corect lichidul de frana in pompa si cilindrul receptor trebuie ca sa se faca cursa completa. Covorasul prost poate impiedica asta. Am avut eu personal problema asta acum 5 ani si am taiat 1/2 din covoras si de atunci nu mai are nimic. Altceva nu am facut, nici macar lichidul de frana nu l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Acu vreo jumatate de an am avut si eu aceeasi problema cu pedala de ambreiaj si s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de ambreiaj (cea de pe pedala), DAR periodic mai face figuri in sensul ca pedala devine moale si revine greu la pozitia normala (trebuie sa-i dau cateva pedale sa-si revina). Scurgeri de lichid nu am si circuitul este aerisit. Cei de la service mi-au spus ca poate fi de la cilindrul din cutie!

DImineata am fost cu ea la service, am schimbat 2 pompe de ambreiaj noi sachs, am scos cilindrul de ambreiaj si l-am curatat si gresat, s-a facut aerisirea completa a circuitului de 3-4 ori cu lichid nou, s-a scos ansamblul pedalei de ambreiaj si s-a curatat si gresat.

Ce motor ai? Fiindca la mine la 1.9 TDI BLS acest cilindru receptor de ambreiaj este in cutia de viteze si ca sa-l dau jos trebuie sa desfac cutia. Iar cilindrii si pompele cu probleme cred ca cel mai bine se inlocuiesc cu piese noi si nu se umbla cu artificii gen spalat, curatat, etc. Just my 2 Cents ....... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu are cum sa fie din cauza covorasului, pentru ca pedala revine normal pana la jumatatea cursei si acolo se blocheaza. Oricum, ca sa fiu sigur, am scos covorasul azi si tot asa face...deci am eliminat si acest aspect.

In ceea ce priveste tipul de motor, acesta este BKC, iar cilindrul s-a putut scoate fara a da cutia jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am zis mai sus, acum 5 ani facea si masina mea la fel si de atunci nu mai face fara sa schimb nimic, spre deosebire de colegul B.Invisible de mai sus care zice ca a reparat-o schimband pompa de ambreiaj dar face la fel !? Masina este condusa de sotie. S-a reparat decand si-a schimbat stilul de condus in sensul de mers ca la carte chiar si in coloana. Apesi ambreiajul complet, viteza 1, eliberezi complet, apesi complet, scoti din viteza. Fara mers cu ambeiajul la 1/2 din cursa, apasat, eliberat incomplet si tot asa . Cand sta, ambreiajul nu este apasat si masina nu este in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am umblat pe la cateva service-uri, am nimerit la unul care, se pare, face numai masini ale grupului. Am zis ca aici trebuie sa mi se rezolve problema, avand in vedere ca se pricep si sigur au mai intalnit asa ceva. Am stat de vorba cu seful de service (care, a fost sef de service si la o reprezentanta) si i-am spus ce problema am, ce am schimbat si mi-a zis ce sa fac. Adica, sa schimb si cilindrul receptor. Am zis hai s-o fac si p'asta, cu toate ca pretul a fost de 475 lei, cu manopera inclusa. S-a dat comanda, am venit a doua zis, adica azi si l-am schimbat. Si uite asa, pedala mea merge perfect de zici ca e noua.

Multumesc pentru sfaturi celor care mi-au raspuns la post.

Case closed!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!