Jump to content

Cineva Cu 1.8l 90cp(gt Sau Gx)mono-jetronic?


cristi_a17
 Share

Postare recomandată

Salut , ma numesc Cristi si cu o luna in urma am cumparat de la cineva unn motor care a fost pe un golf 2. De ce initiez topic aici, pt ca un mecanic mi-a spus ca motorul e de pe passat nu stiu ce generatie , cred ca b2. Cine mi l-a dat il schimbase cu unul de 2.0l 16v si deci cand l-am luat eu nu era pe masina . Problema e ca vreau sa imi spuna cineva cine are un asemenea motor unde se duc 2 mufe cu cate doi pini ,una neagra si una gri , in ele intra : in mufa neagra ,fir negru cu dunga alba si un fir maro cu dunga galbena, in mufa gri , fir negru cu dunga alba si un fir maro cu dunga gri. Firele negre m-am uitat pe cablaj ,vin din acelasi punct, am sa pun si poze. Omu mi-a dat cablajele din masina si cele ce tin de calculator si de acestea e vorba , sunt nou in ale vw si nu stiu acum prea mult de ele. As mai avea si inca alte 3 mufe de gasit ,cele ce intra in cablajul de la masina, practic cred de unde se alimenteaza cablajul de la calculator dar astea poate le determin eu cumva.Poate ma ajuta cineva , raman recunoscator si dator. Multumesc anticipatScuze de dublu post ma grabesc ca trebuie sa plec la servici si tot odata ma bucur ca am reusit sa postez ca incerc postez de 4 zileScuze se poate inchide celalalt post

post-9030-1196954042_thumb.jpg

post-9030-1196954332_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o luam pe rand

La injectie ai asa:

- o mufa maro care merge la injector

- o mufa neagra care merge la potentiometru

- o mufa neagra care merge la reg de relanti

- inca o mufa care se leaga de alta mufa(nu stiu exact de la ce este)

Pe furtunul gros in fata chiuloasei desupra de filtru de ulei ai asa:

-una mufa albastra care vine la senzorul de temp

-una mufa maro care merge si ea la un senzor

- una mufa neagra sub furtun care merge la senzorul de apa

Mai ai o mufa care merge la delcou, una care merge la filtrul de aer (aia gri) dar aia nu trebuie, ii frectie, inca una care merge la modulul de aprindere, una care merge la sonda lambda, si 2 fire de masa

Sper sa nu fi uitat ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cam asta ar fi, ce ai enumarat si tu. Se vede ce e in poza cu tot cablajul de la "carburator" si calculator.Ce tine de temperatura de la apa am doar o singura mufa.Fire de masa am vreo 3-4 ,in poza le-am pus la unloc."Pe furtunul gros in fata chiuloasei desupra de filtru de ulei ai asa:-una mufa albastra care vine la senzorul de temp-una mufa maro care merge si ea la un senzor- una mufa neagra sub furtun care merge la senzorul de apa "Nu am asa ceva Aceea de la sonda lambda e cu papuc normal simplu mama,nu?Ca mai am un soclu de plastic in care sunt doi papuci normali mama dar separati, am observat ca la un papuc e taiat firil de aproape,soclul asta e ca un "u" se vede in poza.Poate ma mai poti ajuta cu ceva :cu mufele care se conecteaza la restul instalatiei electrice unde am vazut eu ca sunt fire maro(-) si rosii si altele , probabil sunt aimentari permanente si cantact cheie si mai ce pot sa fie si care?Multumesc Inca ceva : pompele de benzina sunt controlate de calculator? Sau merg practic tot timpul? Cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o poza la motor, ca daca tu zici ca pe furtunul gros de apa ai doar un senzor inseamnna ca ai motor cod ABS nu RP cum am eu, si atunci difera si instalatia electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .Fac si poza ar nu stiu cu ce te ajuta pt ca nu avea cotul respectiv de deasupra filtrului de ulei si motorul nu e pe masina ,e intr-un beci.Cotul ce il am e si in poza, si l-am facut rost e cu doua sonde una langa cealalta , cine mi-a dat motorul mi-a zis ca e numai o sonda pe cotul respectiv asa ca astept sfatul tau sa invat cei cu motorul meu. Oricum iti multumesc pt timp , rabdare si interes ca vrei sa ma ajuti

Am sa mai pun si alte poze mai detaliate cu cablajul calculatorului si cu motorul sa ne usuram cautarile. Am sa mai pun si niste scheme bloc dupa care m-am mai orientat eu sa iti dai si tu cu parerea.

Am mai citit un post de-al tau pe aici pe undeva ,"socul automat" si am inteles ca tu ai facut instalatia electrica , intrebare:personal ?esti electrician? Ai ceva documentatie pt motorul asta, ca eu am scos ceva dar par ca nu sunt pt gt (pt mono-jetronic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut iata niste poze ce le am pe tel dar am sa mai fac sa le pun din toate unghiurile. In legatura cu ce tip d motor e am mai citip peaic pe forum cam pe unde ar fi trecut cod de motor dar nu prea reusesc a vad ca motorul e un pic ruginit pe bloc si nu prea iteleg dar am sa fac tot posibilul in seara asta sa ma mai uit ,stiu ca sunt cea scrieri si simboluri de vw si audi pe la pompa de apa si acolo mai scrie si mai mic 1.8 l , pe partea cealalta la evacuare mai scrie 1.8 l dar mai mare. Poate poti sa-mi spui ,te rog , unde sa ma uit mai precis. Aaa ce am mai gasit scris pe chiulasa e ca e facuta in mexic.

post-9030-1197624238_thumb.jpg

post-9030-1197624274_thumb.jpg

post-9030-1197624308_thumb.jpg

post-9030-1197624347_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freaca bine cu peria de sarma pe el. Tre sa fie undeva pe langa delcou parca stantat codul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut si se pare ca codul e RP stantat-punctat deasupra delcoului ,dedesubtul inbinarii cu chiulasa ,si mai are si 5 cifre de asemeni stantate-punctat.am mai facut poze dar nu am cablul de date la mine si nu le pot pune pe calc.

In alta ordine de idei ,imi poti pune ,te rog, niste poze cu motorul tau si anume unde ai mufe si legaturi ca sa ma mai orientez si cu ce ai tu?

Eu am scos pdf-uri de pe acel link si acum incerc sa vad care din schemele ale se potriveste cu ce am eu dar in principiu ma orientez dupa niste scheme bloc gasite tot pe aici pe undeva :

Din cauza acestor scheme bloc am deschis si topicul asta pt ca mi-au mai ramas 2 mufe si dupa schema asta vin la pompele de benzina. Tu ce zici din ceea ce ai pe masina?

post-9030-1198079610_thumb.jpg

post-9030-1198079700_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din suflet cred ca o sa ma ajute .

Sarbatori fericite

Mai tinem legatura

Bafta

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima poza ai mufa aia gri de care ziceai ca nu stii unde vine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima poza ai mufa aia gri de care ziceai ca nu stii unde vine...

Si cei alain care intra ? e cumva un ventil de la admisie benzina (tancventil)?

Si inca ceva : pe traseul pe care e mufa asta gri ,la 5 cm de mufa ,nu se uneste cu un alt traseu, care la alti 10 cm, e mufa neagra?

Daca da , de la ce e mufa ,in ce intra?

In poze am mai va zut ca tu pe cotul de pe chiulasa ai defapt 3 mufe , nu stui ce sa mai inteleg pt ca eu nu am de exemplu mufa rosie. Traseele acestor mufe se unesc si merg in calculator ?

Am rabdare de raspuns pana dupa rev, iti multumesc si iti urez revelion lung si petrecaret, si un an nou fericit?

La multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<<<Si cei alain care intra ? e cumva un ventil de la admisie benzina (tancventil)?>>>

Habar nu am ce face aia (merge si cu mufa scoasa)

<<<In poze am mai va zut ca tu pe cotul de pe chiulasa ai defapt 3 mufe , nu stui ce sa mai inteleg pt ca eu nu am de exemplu mufa rosie.>>>

Daca nu ai mufa rosie nu stiu ce sa zic oricum nici aia la ce ajuta nu stiu, am vazut ca merge si cu ea scoasa. Aia albastra regleaza socul automat, iar cea neagra transmite la ceasul din bord temperatura.

<<<pe traseul pe care e mufa asta gri ,la 5 cm de mufa ,nu se uneste cu un alt traseu, care la alti 10 cm, e mufa neagra?

Daca da , de la ce e mufa ,in ce intra?>>>

post-7461-1199227678_thumb.jpg

post-7461-1199227706_thumb.jpg

post-7461-1199227722_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ! Ce mai faci ! Eu am cam pierdut contactul cu farumul ca nu mi-a mers netul vreo cateva zile si am inceput si serviciul . Multumesc pentru ultimele poze si daca mai ai pune-le ,te rog, si te-as mai ruga cand poti si daca vrei sa mai faci cu compartimentul motor de aproape.

Se pare ca pe "magistrala" de cabluri din poza din mijloc ,care se ramifica cu intrare la "carburator" si dupa aceea se mai continua cu bucata mai lunga la capatul careia e o mufa gri eu pe bucata aia de fire mai am o mufa neagra=> 4 intrebari :1 in ce intra mufa aia gri ? 2 din poza din dreapta, e vorba de mufa asta gri? 3 ce e ala in care intra? 4 unde merge capatul furtunului mai transparent?

Astept

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

scuze ca nu am mai raspuns dar sunt sclav la mine la lucru : ((.

1: nu stiu ce este ala in care intra mufa aia gri(cu ea bagata sau nu nu se schimba nimic)

2: da aia ii mufa gri

3: ceva vacum nu stiu :D

4: merge la cutia de la filtrul de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc si apreciez ca mi-ai raspuns pt ca stiu cum e sa fii sclav la lucru. Poate cand mai ai timp mai faci niste poze la motor. Nu e graba caci pana la primavara mai e. Acum ma documentez si la primavara vreau sa il pun pe masina.

Bafta ,timp liber si bani de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Avand in vedere ca nu ma incadrez in posturi pt a putea edita un anunt ,nu de vanzare ,ci de schimb am sa risc aici .

Cu riscul de a lua warm, vreau sa SCHIMB si eu un ELECTROMOTOR DE GOLF II '92 CU O volant SI PLACA DE PRESIUNE DE PASSAT B3 SAU AUDI 80-100 (am inteles ca sunt la fel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Vreau sa stiu si eu, daca imi poate spune cineva, ce e o anume piesa ce se afla pe aripa stanga,cum te uiti la motor , ca un rezistor ,piesa pe care am descoperit-o in ultima vreme din documentatia pt mono-jetronic la un RP si pe care eu nu o am.

Multumesc

piesa_lipsa4.bmp

piesa_lipsa5.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mah am si io ceva duda cu o mufa in partea stanga langa cutia de la filtrul de aer, dar cu duda aia scoasa sau conectata nu se modifica nimic, deci neimportant :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha ,eu ma gandeam ca o fi vre-un senzor de temperatura pt incinta motorului si sa nu cumva sa se vada absenta lui in timp la consum, dau si eu cu presupusu. Multumesc , inportant e ca trebuie sa mearga si fara ala.Acum mai ramane valva aia de pe furtunasul ala care nu stiu unde se duce? Cu mufa la valva (sau ce o fi) scoasa mergemotorul, merge normal?

Modificat de cristi_a17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca piesa aia ca un rezistor tu nu o ai sau nu se vede (am mai vazut din pozele tale de pe masina si valva aia la tine e langa filtrul de aer) se vede ca un furtun duce la carburator ,dar celalalt?

Mai era si poza asta trimisa de tine

post-9030-1219737291_thumb.jpg

post-9030-1219737405_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!