Jump to content

Alimentare Cu Curent A Pompei De Benzina


geanny
 Share

Postare recomandată

Cred ca o sa innebunesc inainte de vreme si nu din cauza masinii pe care o iubesc mult de tot cat din cauza tentativelor de mecanici ce impanzesc tara in lung si in lat si care in plus mai vor so o gramada de bani pe nestiinta lor. Ca sa rezum acum vreo 3 saptamani am pornit masina....dupa vreo suta de metri am oprit eu( nu s-a oprit singura ). Cand am incercat sa pornesc.....masina moarta total...nu mai alimenta cu benzina. Au vazut-o vreo 3 " meseriasi " unul m-a pus sa cumpar pompa de benzina ca e moarta...am cumparat si nu era pompa de benzina de vina.....unul m-a pus sa cumpar relee ....nu cred ca era ars nici unul dar nici acum nu stiu si nu stie nici el care anume din ele era de la pompa de benzina...si stau in continuare de 3 saptamani cu masina pe dreapta......nu ajunge curent la pompa de benzina ( masurat pe mufa care intra in ea )

Poate cineva sa ma ajute cu idei unde ar putea fi defectiunea in afara de relee si de pompa.....eventual o schema electrica ( 1800 benzina multipunct pb) . As ramane recunoscator pentru tot restul vietii ca ma prind sarbatorile fara masina.......

A incercat cineva sa puna vreun motor performant pe masina asta ( ma refer la unul macar euro 4 ) ...o iubesc su nu as vrea sa o schimb...poate sa o imbunatatesc la motor ....mi-ar placea mult de tot o imbunatatire de genul celor de pe discovery dar undeva in romania si la preturi oarecum decente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai fost 2 dobitoci care isi spun mecanici sau electricieni la firme cunoscute din oras si si-au dat cu parerea...rezultatul fiind evident acelasi....habar nu au....din cate am inteles....nu e nici de la pompa de benzina nici de la relee .Unul a zis ca e de la calculatorul de bord....desi nu sunt convins ca are asa ceva sau daca are nu stiu daca e atat de performant cat sa nu ajunga curent la pompa de benzina din cauza lui( as intelege sa nu functioneze la parametri normali dar nu sa nu ajunga curent deloc) iar celall abera ceva de un airflow in popma de aer care comanda cam tot ce misca in masina aia.Nici nu am inteles daca acel airflow e pompa de aer in sine sau ceva din interiorul ei.

Ideea de baza e ca ori e plin orasul asta de dobitoci ori i-am gasit eu pe toti...nici macar nu le-am specificat sa o repare ieftin...doar sa o repare

Poate cineva sa ma ajute .....plsssssssssssssssssssssssssssssss :lol:

As vrea din tot sufletul sa o fac pana de sarbatori :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca nu ai tensine la firul care merge la pompa de benzina, ai incercat sa vezi de unde vine acel fir, sa vezi daca nu ii intrerupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimenteza pompa cu un fir direct de la baterie si incearca sa vezi daca porneste asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu vreun sfat? Sau macar cu o schema electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune firul de plus la pompa si daca porneste asa insemana ca ia firul intrerupt sau nu mai face contact in spate tabloul de sigurante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cauti releul care comanda pompa de benzina.In principiu ECM comanda un releu in functie de senzorul din delcou,care porneste pompa de benzina in functie de turatia motorului.

Pe situl dat de WYX poti cauta schema de la motorul tau.Pompa de benzina nu merge continuu,la punerea contactului merge cca.10s pina face presiune pe conducta,dupa care merge numai in functie de turatia motorului.

Daca ai gasit releul care comanda pompa de benzina,faci scurt intre firele de alimentare si ar trebui masurat presiunea in conducta.Presiunea ar trebui sa fie in jur de 10bar,altfel nu se deschide injectorul.

Daca nu te descurci,da-mi un PM si te ajut cu informatii si sfaturi,daca pot.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarumana pentru sfaturi kovaks dar din pacate acel site il gasisem si eu inainte tot cautand acul in carul cu fan. Din pacate pentru masina mea....motor PB `,8 injectie benzina multipunct nu au scheme decat in rusa si nu inteleg absolut nimic. Site-ul e foarte complet si o mare pacat ca nu exiasta asa ceva decat in rusia. Probabil noi europenii nu suntem asa de mandri ca si ei de masinile astea care vechi fiind sunt absolut reusite .

Masina a stat 2 saptamani intr-un service si nu m-au lamurit de loc oamenii de ce nu merge ( problema e aceeasi) cu diferenta ca au incercat si cu capac la delcou nou....si cu calculatorul ( npentru injectie...siemens...parca) nou...deci singura problema ar fi din relele

MI-as fi dorit mult sa fie gata pana de sarbatori dar sansele au scazut considerabil si sunt cu atat mai trist cu cat acum sunt mai mult ca sigur ca nu merge din cauza unei probleme minore.

Sinura sansa ar fi sa aiba cineva o schema cu releele din bord....cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o schema cu releele si sigurantele pentru B3-ul meu ...releul pentru pompa de benzina e numarul 12 ultimul de jos din dreapta dar mai am o mica problema.....nu sunt sigur ca e cel original si nu stiu ce sa comand...daca are cineva un passat ca al mei as ramane recunoscator daca mi-ar da codul de pe releu ca sa pot comanda piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate esti departe de mine,caci te asi ajuta cu placere.Inca o sugestie,daca stii locatia releului de la pompa,poti sa faci un scurt intre firele de actionare(de obicei este notat cu 86 si 87)si sa vezi daca merge pompa.Daca pompa functioneaza,porneste motorul si vezi daca merge bine.Asa poti da seama daca pompa functioneaza bine,sau nu este comanda pentru pompa.

Din pacate nici eu nyu detin o schema pentru motorul tau,dar te pot ajuta cu sfaturi din experienta mea de electrician.

Daca ai nelamuriri sunama,sau ma-mi um pm.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

exact aceeasi problema am avut-o si eu la ac. tip de motor si de vina era comp. de motor (pompa de benzina e gestionata de calculator)

dute cu el la dezmembrari si cauta unul la fel si roaga-i sa te lase sa faci o proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am sh eu o problema q masina mea(poate ati patit_o sh voi)o pornesc merg q ea cv dupa kre o opresc.si k sa vezi incerc k sa o pornesc sh nu mai porneste,inarte la automat dar nu mai porneste.daca o las o ora porneste fara probleme.am fost sh p la 3 meknici q ea,mau pus sa skimb pompa de benzina,senzor turatie,releu pompa,dar toate astea degeaba k tot la fel imi face.va rog ajutati-ma daca puteti.v-as fi foarte recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ar fi bine sa scrii complet si nu ca si pe mirc/mess/chat/etc...

2. cauta in lista eventuala rezolvare (in poza atasata)

post-61036-1268947986_thumb.jpg

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma poti ajuta si pe mine cineva cu masina ca nu stiu ce sa mai fac,cand ti-e lumea mai draga nu mai porneste.Sa iti explic cum sta treaba:

-de fiecare data cand motorul este rece masina porneste fara probleme.

-merg cu ea cca..10 km o opresc(o opresc eu,nu se opreste singura)incerc sa o pornesc,dar nu mai porneste,invarte la automat dar degeaba.am verificat mufa de la pompa de benzina si nu primeste curent in acelasi timp.

-am fost cu ea la 3 service mi s-a pus testeru pe ea si mi-a dat doua erori(senzor turatie si imobilizator).M-au pus sa schimb releul de la pompa de benzina, senzor de turatie,dar degeaba.

-cand dau la automat si nu porneste o imping sh porneste fara probleme(dar nu de fiecare data),sau o las ceva timp("sa raceasca'') fara sa dau la automat s cand incerc sa o pornesc porneste fara probleme

-deci tineti cont ca masina nu primeste curent la pompa de benzina

-m-am saturat,nu stiu ce sa ii mai fac ca de un an de zile imi face figura asta.V-as fi recunoscator pe viata daca m-ati ajuta.

Modificat de sandokan1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau eu un sfat care o sa-ti rezolve masina in proportie de 80% daca spui ca pompa nu primeste curent.

In partea stanga a volanului, chiar in spatele blocului de lumini, se afla imobilizatorul electronic. E teroare de greu sa-l dai jos dar nu e imposibil. E o cutie cu 2 mufe cu multa sarmaraie. Il iei in casa, il desfaci si apoi inspectezi releele dinauntrul lui. Aceste relee sunt pentru alarma claxon, avarii, si alte acareturi. Unul din ele, nu am reusit sa-mi dau seama care, are de a face si cu comenzile spre releul de alimentare a pompei de benzina.

Cum am rezolvat eu: am refacut lipiturile reci de pe spatele placii, in zona releelor (ma refer la terminalele lor). Astfel am rezolvat problema.

Mentionez ca si la mine masina se oprea in mers, pornea cand avea chef, etc. Mergea in schimb daca actionam manual releul pompei de benzina, cu o hartie.

Sper sa iti rezolvi problema in felul in care am descris. Daca nu e de la asta, atunci ma depaseste.

Din fericire am facut si poze atunci cand am dezmembrat imobilizatorul. Asta e scula:

b5imtt.jpg

24dlzeg.jpg

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Exact problema mea! :vwrullz: dar mie mi s-a intamplat, de cand am ramas fara benzina! Pornesc, si indiferent cat merge, un minut, o zi, 3 zile, un an, cand opresc motorul si dau cheie, merge la automat, dar nu porneste, decat dupa vreo 30 de minute! Pompa se alimenteaza, cel putin, in mufa am curent! Merg maine cu ea la un mecanic sa vedem ce zice! Posibil sa fie un releu, in proportie de 1%, pompa 99%! Sper totusi sa mai existe si un 0.001% sa fie un cablu intrerupt! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BAIETI, AM REZOLVAT PROBLEMA! ;)

Am mers astazi cu ea la un mecanic, stau asa cu ea din noiembrie! Desface capota, se uita, aduce un cablu! Zice "Da-i la automat!"..dau, nimic! "Pune contactul!" ...pun contactul, pune firele undeva pe langa electromotor, invarte la automat masina mea, dar nimic! "Deschide portbagajul!", deschid, se uita pe la pompa de benzina si zice "care e releul de la pompa? trebuie sa fie unul de 90Ah din cate stiu", eu zic "dreapta jos din cate stiu (80 scrie pe el)", ala din dreapta jos, era de 40Ah, dar, l-am schimbat cu altul si voila...MERGE LA CHEIE CAND VREAU EU! :D:D:D

Sunt bucuros din cale-afara! :) Ieri zicea nenea: 99% pompa, 1% releul, si s-a dovedit a fi 1%! M-a taxat 30RON...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!