Jump to content

Aeroterma


CroCop
 Share

Postare recomandată

Hai sa facem ca la carte. Iei 2 fire lugi sa-ti ajunga pana la baterie, unu il legi pe minus unul pe plusul de la baterie. Vezi ca in ventilator intra 2 fire unul maro (-) si unul rosu (+). Cel rosu se duce in termorezistenta (fir cu o mufa). Iei plusul de la baterie si-l legi pe firul rosu, iar minusul de la baterie il legi pe firul maro; si trebuie sa porneasca ventilatorul (daca nu porneste ventilator ars).

Daca merge ventilatorul trecem la partea 2. Uitate in atas o sa mai revin cu info mai pe seara ca nu am timp acum.

post-44347-0-12908900-1357211757_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dodo87

    10

  • ass1

    8

  • b-66-six

    7

  • blackice88

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

am facut cum ai zis, ventilatorul porneste pe direct, firul maro e bun ca s-a aprins becul, dar la faza cu minusul+bec+fir rosu cu contactul pus nu s-a mai aprins pe nici o treapta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca e intrerupt pe undeva cablul de plus.Mai verifica odata siguranta nr.6.

1) Desfaci consola cu butoanele rotative, si in spate ar trebui sa fie o mufa cu 8 fire (T8c/1= Mufa cu 8 fire pinul 1), daca nu o gasesti uitate dupa un fir negru/rosu.

2) Scoti mufa cu 4 pini (T4) din rezistenta si verifici fiecare pin din mufa care ai scoso,

post-44347-0-92223000-1357242081_thumb.j

post-44347-0-31114300-1357244615_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ms mult..... O sa verific maine si o sa revin dupa aia....sig 6 e buna ca am inlocuit- o dar am sa ma mai uit odatata la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat la pasul 1 se aprinde becul dar la pasul 2 nu se aprinde pe nici o treapta si la 3 tot nimik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta este in segmentul incercuit. Aici nu prea te mai pot ajuta :( Desfa panoul cu butoanele rotative si uitate dupa traseul firului negru/rosu (apare si in link), desfa mufa verifica sa vina curent pe cablul ala si sa faca contact calumea, dupaia mergi mai departe vezi ca sunt parca niste lamele de cupru in spatele butonului vezi orice pare suspect :). Practic acolo e lamela pe care iti vine curent (fir negru/rosu), iar tu prin invartirea butonului dai curent mai departe pe unul din cele 4 fire. Asta e un link http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=98273 sa-ti faci o idee cam cum arata, ai grija cum desfaci distribuitorul de lumina (e ca un paianjen) ca e fragil, Toate verificarile cu lampa de control (bec cu 2 fire) care le faci sa fie minus de la baterie--bec--si fir, nu are ce sa se intample chiar daca atingi vrun alt fir din greseala.

post-44347-0-77705500-1357328825_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mult d ajutor ass1 am rezolvat problema , totul era de la acele lamele de la buton nu faceau contact bn. Acum merge ok.ms inca o data....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a incercat careva stop leak de la ABRO ptr radiatoare..?as incerca cu caloriferul de caldura..makr pan la vara

am un por sau o fisura..ptr ca la cateva zile gasesc cateva picaturi pe mocheta din fata dr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie pierderea pe la furtune,la coliere,daca nu,este buna o solutie de etansare,eu am folosit mai demult una de la 2+2 si a mers perfect,am pus in vas si a intrat in circuit dupa care am mers cam o ora sa circule bine pe traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi nuj...trece ceva furtune pe sub bord?sau e decat caloriferul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k..imcerc cu un stop leak..vedem daca se intampla cv..daca nu il dau jos si il schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

exact asta mi s-a intamplat si mie la vento  si stau sa ma gandesc desfac eu sau dau 150 lei la electrician

problema la mine e ca trebuie desfacuta si cutia aia neagra ca nu mai dirijeaza aerul pe la picioare decar foarte slab si mi-o tot dat afara ceva bucatele de burete

 

 

cum se prezinta situatia cu stop leak?

mai ti se unge parbrizul? 

Modificat de sebbyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut, am un golf 3 din 93, 1.8 cm3 benzina, cod motor abs, am o problema la aeroterma dac dau pe treapta 1 nu am nicio problema, cum am dat pe treapta 2,  3, sau 4, miroase imediat in masina a ars de nu mai poti sta. Specific ca am observat ca in dreapta soferului, sub bord la aeroterma aia de acolo (sau ce e) unde intra doua mufe, una cu maimulti pini si una cu un singur fir rosu, firul cel rosu se incalzeste foarte tare .... 

 

 Astept idei, multumesc ! 

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu faca masa bine..sau sa fie ciupit pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-a defectat aeroterma , motorul invarte greu. Demonteaz-o, verifica rulmenti, carbuni, sa se invarta usor . Verifica si firele , sa nu fie intrerupte, izolatia lor. :)

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de gluma,daca se incinge firul ala te pomenesti dat la Stirile de la ora 5 cu masina in flacari. Verifica cablajul la un electrician auto!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
madalin_gorgota

Salut! Am si eu o problema la masina , azi am dat bordul jos si acum nu am idee cum scot acea cutie neagra care dirijeaza aerul in toate directiile pt ca clapetele acelea nu mai au acele garnituri pe ele. Cum pot desface tot sistemul de dirijare caldura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai niste piulite la care ai acces pe la motorasul stergatoarelor (sunt 3 daca imi aduc bine aminte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu am probleme cu incalzirea in masina dar se aude din interior un fel de scartait de cateva zile , parca s-ar invarti o rotita.S-a adunat praf pe undeva si de asta scartaie?Ce as putea sa ii fac?Ca sa nu scartaie trebuie sa dau caldura ori prea incet , ori prea tare...nicidecum cum imi convine mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce treapta?Posibil lagarele motorasului sa aiba uzura mare sau sa nu fie gresate destul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La treapta 1 si la 2 cateodata.La 3 si 4 nu face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna seara,i-mi  puteti spune unde se afla motorasul de la aeroterma si rezistenta termica pentru ca nu mai merge pe nici-o treapta,este vorba de un golf 1 din 83,benzina,motor 1,5.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!