Jump to content

Probleme de Abs la Golf 4


Miellu
 Share

Postare recomandată

Buna seara! Va pot suna pt mai multe detalii? Daca dă, va rog dati mi nr de telefon al dv. Mulțumiri d le Cristi! Cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

telefonul meu il gasesti sub fiecare post sris de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema cu abs. Dimineata cand pun contactu dupa cateva secunde se sting toti martorii , mai putin ce-l de ABS , cand plec cu ea dupa loc dupa 100 m se stinge ABS.

Daca o opresc si o pornesc din nou ramane ABS aprins , dar daca plec cu ea dupa loc tot asa dupa 100 m se stinge..care este cauza? :D

Modificat de ZBogdano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare. Posibil pb si cu bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara si la multi ani , Am si eu o problema :cu ceva timp in urma ruland pe ploaie la o frana mi s-a aprins martorul ABS si cel ESP ajungand la un mecanic in suceava acesta mi-a spus ca nu poate lua legatura cu pompa abs la scanare .deci pompa ABS ar fi dusa .. in germania la tester mi-au spus ca senzorul ABS roata dreapta fata e dus , am schimbat senzorul de la roata din dreapta dar rezultatul e acelasi martorii raman aprinsi iar abs-ul nu functioneaza . aveti vreo idee ce poate fi?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut am o problema  la roata stanga spate la bora 2001  se incalzeste nu se departeaza suficent placutele de pe disc ,am schimbat etrierul cu unul nou am schimbat discul , furtunul de la etrier cu conducta am schimbat si lichidul de frana am aerist franele la skoda , am luat cablu de la frana de mana jos, si problema e la fel .Ce sa mai fac daca a mai patit asa ceva cineva.Problema am observat-o dupa ce am schimabat senzorul de la abs la acea roata ,am sters erroare si totul arata ok am testat si senzori toti aratau aceiasi viteza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

Va rog sa ma ajutati cu o parere, ca nu stiu ce sa mai fac. Am un golf 4, 1.4, AKQ, 1998 si am probleme cu abs-ul. La o frana mai brusca am observat ca abs-ul meu nu functioneaza si nici nu se aprinde martorul abs cand pun contactul( e mort). Am fost la service si la diagnoza mi-au spus ca senzorul abs dreapta spate nu functioneaza, in rest totul perfect ( senzori fata+ senzor spate stanga functionali, pompa abs ok, la test caraia pedala de frana). Azi am fost la service sa inlocuiesc acel senzor si surpriza, nu mai merge acum cel de pe partea stanga spate. In schimb martorul abs tot nu se aprinde. Au incercat cei de la service sa scoata mufa de la abs, insa nu se intampla nimic(becul tot stins ramane si abs-ul nu functioneaza, parca nu se intampla nimic la masina). Am desfacut clusterul si este sigilat, fara a avea becul spart sau acoperit cu banda cum am mai citit pe alte forum-uri. Ce sa aiba de nu se aprinde acel bec, sa fie parte mecanica sau din soft?. Orice sfat este binevenit. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa fie preparat din software si de accea nu-ti aprinde martorul ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 27.10.2016 at 9:00, F l o r i n a scris:

este posibil sa fie preparat din software si de accea nu-ti aprinde martorul ABS.

Aveti idee cum se poate reprepara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai trebuie citit soft-ul acestora si vazut daca are ceva modificari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 26.10.2016 at 11:30, Mihaitadicu a scris:

Salutare

Va rog sa ma ajutati cu o parere, ca nu stiu ce sa mai fac. Am un golf 4, 1.4, AKQ, 1998 si am probleme cu abs-ul. La o frana mai brusca am observat ca abs-ul meu nu functioneaza si nici nu se aprinde martorul abs cand pun contactul( e mort). Am fost la service si la diagnoza mi-au spus ca senzorul abs dreapta spate nu functioneaza, in rest totul perfect ( senzori fata+ senzor spate stanga functionali, pompa abs ok, la test caraia pedala de frana). Azi am fost la service sa inlocuiesc acel senzor si surpriza, nu mai merge acum cel de pe partea stanga spate. In schimb martorul abs tot nu se aprinde. Au incercat cei de la service sa scoata mufa de la abs, insa nu se intampla nimic(becul tot stins ramane si abs-ul nu functioneaza, parca nu se intampla nimic la masina). Am desfacut clusterul si este sigilat, fara a avea becul spart sau acoperit cu banda cum am mai citit pe alte forum-uri. Ce sa aiba de nu se aprinde acel bec, sa fie parte mecanica sau din soft?. Orice sfat este binevenit. Multumesc.

Am fost la un service si au ,, bagat parametrii in soft " de la un alt golf ca al meu. Azi am mers pe polei si spre surpinderea mea la o mica frana a inceput sa functioneze ABS-ul. Am franat intentionat de 5-6 ori, iar ABS-ul isi facea treaba. Dupa 3 km am incercat iarasi sistemul ABS, insa nu mai mergea. Nu mai inteleg nimic, merge doar cand vrea el din cand in cand si becul e tot mort. Ce sa mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU inteleg expresia pusa in ghilimele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.12.2016 at 5:05, Al Bundy a scris:

NU inteleg expresia pusa in ghilimele.

Mi-au zis ca au pus tester-ul pe un alt golf al unui mecanic si tot ce era pe softul meu era si pe al lui. Au vrut sa vada daca la mine este ceva diferit fata de softul lui, probabil sa isi dea seama de ce la mine nu functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asa ceva, sa vada intregul soft,poate doar codarea modulului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/24/2016 at 1:22 PM, Mihaitadicu said:

Am fost la un service si au ,, bagat parametrii in soft " de la un alt golf ca al meu. Azi am mers pe polei si spre surpinderea mea la o mica frana a inceput sa functioneze ABS-ul. Am franat intentionat de 5-6 ori, iar ABS-ul isi facea treaba. Dupa 3 km am incercat iarasi sistemul ABS, insa nu mai mergea. Nu mai inteleg nimic, merge doar cand vrea el din cand in cand si becul e tot mort. Ce sa mai fac?

cel mai probabil, martorul este acoperit - da jos ceasurile si verifica daca este asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Am demontat iarăși clusterul și am găsit spre uimirea mea ca nu am bec. Este deslipit din cluster. Ce mă sfătuiți în cazul ăsta? Eu mă gândeam sa merg mâine la second sa îmi cumpăr un cluster. Al meu are o serie pe el : VDO 88 311 282. Trebuie sa țin cont de numărul ăsta la cumpărare, sau nu are importanță. Mulțumesc pentru ajutor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde sa iau led? Se găsesc cumva de cumpărat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Mihaitadicu said:

Salutare 

Am demontat iarăși clusterul și am găsit spre uimirea mea ca nu am bec. Este deslipit din cluster. Ce mă sfătuiți în cazul ăsta? Eu mă gândeam sa merg mâine la second sa îmi cumpăr un cluster. Al meu are o serie pe el : VDO 88 311 282. Trebuie sa țin cont de numărul ăsta la cumpărare, sau nu are importanță. Mulțumesc pentru ajutor. 

No, fu asa cum am banuit.... cineva a masluit martorul - mergi la orice magazin de componente electronice si ceri led PLCC2 - este led SMD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă mulțumesc tuturor pentru ajutor. Azi am fost sa îmi cumpăr un cluster de la dezmembrări, 100 de lei. L-am montat pe mașină și nu mi-a dat voie imobilizatorul sa pornesc motorul decât pentru câteva secunde. Am renunțat la el și am mers așa cum mi-a zis Florin sa caut bec. Am găsit intr-un final la un magazin de reparații telefoane unde mi l-a și lipit pe placă în locul celui spart. Acum îmi sta becul aprins, probabil de la vreun senzor ABS care nu funcționează. Florine ai avut dreptate ,, imi venea sa te pup '' cand l-am vazut ca merge. Mulțumesc încă odată și sărbători fericite tuturor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Mihaitadicu said:

Vă mulțumesc tuturor pentru ajutor. Azi am fost sa îmi cumpăr un cluster de la dezmembrări, 100 de lei. L-am montat pe mașină și nu mi-a dat voie imobilizatorul sa pornesc motorul decât pentru câteva secunde. Am renunțat la el și am mers așa cum mi-a zis Florin sa caut bec. Am găsit intr-un final la un magazin de reparații telefoane unde mi l-a și lipit pe placă în locul celui spart. Acum îmi sta becul aprins, probabil de la vreun senzor ABS care nu funcționează. Florine ai avut dreptate ,, imi venea sa te pup '' cand l-am vazut ca merge. Mulțumesc încă odată și sărbători fericite tuturor. 

Ma bucur ca am putut sa te ajut !

da, ceasurile cumparate trebuie adaptate pe masina (ca sa poti face asta trebuie sa citesti eepromul/urile, in functie de anul masinii), scrise cipurile la chei, etc - ca sa porneasca masina cu ele.

Acum, urmeaza sa treci remedierea problemei e pe ABS.

Sarbatori fericite tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se practica acoperitul martorului/ieri am avut o skoda cu martorul motor acoperit pt.o sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!