Jump to content

Aburirea excesiva a geamurilor


Northman
 Share

Postare recomandată

La mine clapeta de afara este blocata!Nu  o pot actiona manual.Motorasul cred ca e functional pt ca at cand schimb interior/ext se aude ca merge dar zgomotul suna ca si cum ar sarii peste....Se pot da clapetele din interior manual pe deschis???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca ai acces sa tragi cumva de clapeta. O vezi sub torpedou, dar nu prea ai cum sa bagi ceva sa o tragi, dar poti incerca cu co sarma mai tare, modelata ca un carlig.

PS: manual nu cred ca o poti misca pe cea de sus daca nu este decuplata de motoras. oricum problema ta e cea de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,o sa incerc.Motorasul cred ca nu e ars...ttebuie sa vad care e problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E problema clasica descrisa in acest topic de multi useri, inclusv eu. Rotita de plastic mancata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru aburire - a incercat cineva metoda sosete din bumbac + silicat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat metoda asta si functioneaza. Am renuntat la sosete caci am gasit 2 pungute din hartie de vreo 10cm cu silica gel. Tinute sub scaun si nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Poate posta cineva o poza cu motorasul asta v71 va rog si cateva detalii pt a ma ajuta sa il schimb.Dupa inlocuire mai trebuie facut ceva?Sau pur si simplu il inlocuiesc si gata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce dai torpedoul jos, il vezi intre carcasa aerotermei si stalpul masinii. Dupa ce il schimbi faci setarea de baza cu VCDS.

 

Sa nu il iei din dezmembrari deoarece toate sunt defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, nu-s toate, dar sunt sanse mari :). Unii accepta returnarea piesei daca ti-o "sigileaza" cu vopsea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - dar drumul, montat/demontat, etc - se traduce in timp&bani pierduti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat acuatorul (v71) acum cateva zile. L-am luat cu 100 ron sh, iar pentru montat m-au scarmanat de 60 lei la un service. Avea vopsea si au garantie o luna piesele la dezmembrari

Modificat de gabrinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata cu dezaburirea şi mirosul de ars. Am inlocuit radiatorul de caldura interior si am schimbat si antigelul.

Binenteles toate facute in service.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

Am probleme cu aburirea...toate geamurile.

Am atasat poze cu ce am gasit si un video.

E spart evaporatorul?

clapeta de recirculare aer nu se inchide bine pe exterior , pe interior e ok.

Ce ma sfatuiti?

Ms

14620011_1230570523672393_36344425_n.jpg

14657770_1230570547005724_707091058_n.jpg

video-1476538380.mp4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai miros de ars in habitaclu in special cand dai pe CALD ECON si ramane o mazga pe parbriz, chiar daca dai cu o carpa si in plus ai pierderi de antigel (chiar  mici), foarte posibil sa ai radiatorul spart.

Eu m-am chinuit mult pana sa descopar ce avea, i-am schimbat radiatorul intern de caldura si am scapat de aburire si de mirosul de antigel care, ATENTIE ,e foarte toxic. 

In plus am schimbat si  acuatorul (v71) - responsabil cu inchiderea si deschiderea clapetei de recirculare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De curiozitate gabrinel, cat v-a costat toata operatiunea de inlocuire radiator caldura si piesele?

Cred ca am aceiasi problema.

 

Multumesc anticipat!

 

O zi placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti sa gasesti pe cineva, care sa-ti desfaca bordul in interior poate ai scapa mai ieftin, daca nu atunci va trebui sa mergi la un service.

La service-ul la care am fost eu manopera m-a ajuns 430 de lei, iar pe radiator am dat 170.

In plus, eu am inlocuit si antigelul care a fost cu totul 45 ron.  

O zi buna si tie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea imi place cum se dezabureste parbrizul ,azi dimineata 1.5grade afara atat imi arata pe cb , am pornit motorul , am pornit si clima am dat cu racleta pe parbriz ca era inghetat pe exterior dupa cateva minute s a aburit parbrizul si geamurile laterale.

O sa incep prin schimbatea filtrului de polen(are 2ani) se schimba la 1an , am facut acum ceva timp diagnoza mi a dat eroare motorasul v71 daca apasa recircularea am vazut ca functioneaza am bagat mana sub torpedou cand o opresc etanseaza perfect clapeta cu buretele acela. Ar trebui sa I dau un basic settings poate nu isi stie cursa uneori am acele zgomote specifice.

 

Umezeala ,apa in masina nu am deloc , am avut mai demult pe la fetele de usi dar am rezolvat problema 

Modificat de As4ever89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/11/2016 at 11:01 AM, gabrinel said:

Daca poti sa gasesti pe cineva, care sa-ti desfaca bordul in interior poate ai scapa mai ieftin, daca nu atunci va trebui sa mergi la un service.

La service-ul la care am fost eu manopera m-a ajuns 430 de lei, iar pe radiator am dat 170.

In plus, eu am inlocuit si antigelul care a fost cu totul 45 ron.  

O zi buna si tie!

Multam!

Totusi miros de ars sau alceva dubios nu este, ce este interesant ca imediat ce sacade temperatura exterioara pe la 2 grade nu mai abureste deloc.

Fix la 4 grade cand nu mai mege compresorul atunci se abureste rau. Nu mai inteleg nimic. Acu ca au trecut si ploile e mai bine.

Totusi mai intreb odata: cum ar trebui sa fie clapeta prin grilajul de sub torpedo ca sa fie pe aer de afara? Cum sa o dibuiesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De ceva vreme mi se depune pe parbriz si pe geamurile laterale un condens vascos care se ia doar dupa ce il frec temeinic cu solutie de geamuri. Apoi reapare. Am inteles ca poate fi pierdere de antigel pe la radiatorul de caldura. Cum pot verifica (vizualiza) radiatorul? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizuala doar daca desfaci bordul, adica v-o ora de lucru doar de dat jos, daca stii ce faci.

Antigelul are miros specific.

Vezi daca se intampla ceva cand dai pe recirculare, se vede sub torpedou ca lucreaza clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari.

Ma poate ajuta careva cu un mod cum pot sa demontez mecanismul de la clapeta de recirculare aer de la aeroterma de sub torpedou. In momentul cand actionez butonul de reciculare se aude un zgomot ca si cand scapa cand se invarte motorasul.

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@lavibogo, daca te uiti prin DIY la golf4/bora, este un topic cum se repara. Acolo am descris si cum se da jos si unde e pozitionat, cum ajugi la el, etc. Daca vrei sa il repari (in functie de ce este stricat la el), gasesti in topicul cu masina mea cum l-am reparat pe al meu. 

 

In alta ordine de idei: Eu am o problema cu aburitul geamurilor cand ploua si cand compresorul nu porneste (sub 5 grade). Se aburesc excesiv de mult. V71 functioneaza corect (ambele clapete), totul pare ok...dar nu stiu cum si de unde sa elimin problema. Apa in masina/pe mocheta nu vad sa intre si nici nu am gasit in vreun loc. 

exemplu: am venit la munca si am lasat masina in soare. Dupa pranz, s-a innorat si a inceput sa ploua si am gasit masina cu toate geamurile aburite. Dupa ce am dat drumul la masina cu climatronicul pe Auto, s-au dezaburit foarte repede. Dar, nu am mai vazut masini care se aburesc singure cand incepe ploaia... 

Idei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Asta am patit dupa ce am fost la spalatorie!Cred ca au dat cu spray ceva,de nu se mai dezaburea!Am bagat caldura si sa evaporat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut băieți, mă puteți ajuta cu un sfat? Vara asta am schimbat filtrul de polen, am luat cu carbon activ (mahle) si nu pot să stau 10 minute in masina fără să pornesc dezaburirea. Ce poate avea? Azi am plecat la lucru erau vreo 10 grade afară, pe la 2 am pus jos masina, seara la 9 jumate când am ieșit a trebuit să stau vreo 5 minute cu dezaburirea cat abia s-a dezaburit. Mentionez că era 1 grad afară si când am pornit dezaburirea au pornit si cele 2 ventilatoare din fata. E normal? Din câte ştiu la temperatura aia nu porneste compresorul deci de ce ar porni ventilatoarele? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...cauze pot fi multe pentru care se aburesc geamurile (pori in radiatorul interior, clapeta de recirculare, mocheta umeda undeva...apa in masina, etc). 

Iarna asta nu mai apuc, dar in 2018 mi-am propus sa schimb schimbatorul de caldura (radiatorul interior) cu unul nou. Nu e scump, insa e multa munca.  De ce? Pentru ca poate avea mici pori, si astfel radiatorul face ca aerul care trece prin el sa devina mai umed, si asa ajungi sa ai probleme cu dezaburirea. 

Pana la rezolvare, am fost la Dedeman, am luat un recipient "Anti-fog" de la ProX si nu s-au mai aburit nici sa vreau. Am deja mai mult de 1 saptamana cu geamurile curate, ne-aburite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!