Jump to content

Help, Un Sfat


leos
 Share

Postare recomandată

Stiu ca nelamurirea mea va poate parea puerila dar cu un raspuns scapati de mine :huh: .....am demontat pompa de apa la masina din profil pentru a o schimba si nu mai stiu daca acea curea care leaga electomotorul, pompa apa, motor, se pune pe dedesuptul fuliei de la pompa (adica sa fie inclusa in curba) sau pe deasupra (adica sa fie pe exteriorul curbei). eventual pasii pe care trebuie sa ii parcurg(electromotor si pompa sunt date jos, ca am schimbat termostatul nu dand pompa servo jos ci electromotorul) sau o foto sau schema cu pozitia naturala a curelelor. mersi mult

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai dat jos electromotorul?

Cand ajung acasa o sa caut o poza.In orice caz, fulia pompei de apa este in interiorul curelei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea cu apa nu s-a rezolvat.apa numai circula acum deloc pe retur, sau f.f. putin, mi-o arunca imediat ce opresc motorul din vas si ma gandesc ca nu cumva la cate service-uri am fost sa-mi fi gresit amplasarea curelei.parca pompa face treaba pe invers,in lc sa traga sau sa impinga, cum functioneaza exact nu stiu, ideea e ca pare a lucra invers. iar cureaua aceea include fulia motor si alternator dar vine pe deasupra fuliei de la pompa apa.....IN PLUS eu nu am acel mecanism de tensionare.... astept o schema ceva sa stiu daca sunt eu nebun sau ma intorc la service sa il execut pe mecanic :rolleyes:

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai dat tu jos ii alternator nu electromotor

ok, alternatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am drum prin Braila, ne putem intalni undeva.Ai nr meu in profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu, fulia pompei de apa vine in interiorul curelei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc la toti , inchid topicul si va spun ca un idiot de mecanic mi-a inversat cureaua asa incat invartea pompa de apa invers :rolleyes: sa va spun si unde am fost: service-ul de pe centura brailei si la eurocar braila....tehnologia germana vs amatorismul specific romanesc o-1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai este nevoie sa pun poza? :D

Eu i-as da in judecata pentru recuperarea banilor. Nu mai spun nimic despre consumul nervos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanic ?? la piatza la vandut zarzavat !!! nu in service pe bani si timpu oamenilor :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, te rog pune poza. Poate mai ajuta pe careva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am una cu un motor de 2 litri model SUA care a avut AC dar a fost scos. Se vede clar fulia pompei de apa (sageata rosie). La 1,8, indiferent de putere -75 sau 90 cp e la fel, dor ca alternatorul ocupa o pozitie mai joasa, in cazul ca nu este cu AC.

Sageata galbena indica fulia pompei de servodirectie.

post-6155-1196981407_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!