Jump to content

Sistemul De Aprindere Electronica(tranzistorial) ? Si Altele Help!


9000
 Share

Postare recomandată

1) Am montat un motor de 1.3 benzina cod MH si am aflat ca am nevoie de sistemul de aprindere electronica(tranzistorial) ...nu stiu ce este si ce face...mi s-a spus ca treb sa fie complet cu tot cu mufa care intra in spate la delco..deci daca stie cineva si ma poate ajuta cu aceste mici chestii ar fi minunat.

2) Daca stie cineva ce fel de sonda imi trebuie sa cumpar (sau daca are cineva pe aici) pentru acelasi motor de mai sus...este o sonda ce vine pe chiulasa, am observat ca sunt doua pe chiulasa una aproape de capacul de distributie si alta spre carb...eu am nevoie de aia dinspre carb....merci anticipat

Jaxxx-evolution9000-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprinderea la 1.3 de mk2....este elctronica...asha ca are nevoie deun modul de aprindere....care este bine sa il iei cu tot cu cablaj cand faci trasplantul....iar cele doua sonde de pe chiulasa sunt de presiune ulei....vezi ca exista un topic despre chestia asta...

Modificat de sharky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai asha.....cand ai luat motorul nu ai luat si aprinderea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a dat si aprinderea ptr ca probabil a avut el nevoie de ea...hai ca am gasit aprinderea.. scrie pe ea bosh ..e buna nu?...acuma imi pot da niste poze sau indicatii cum sa o leg...din prima? asta sa nu cumva sa o ard sau ceva e genul sta...merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci ptr sfaturi si scheme baieti..acum problema nr 2 :)

2) Vreau si eu de la cineva un sfat ...si o poza cu timoneria de la un golf 1 cu motor de 1.3 cod MH adica ma intereseaza cum se leaga si prin ce metoda maneta de viteza de cutie...ce sistem am nevoie si cum vine legat direct in cutie...daca ma poate ajuta cineva ...ii dau si o bere :)

merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tie iti lipseste timoneria si nu sti ce sa cumperi, sau adaptezi ceva ,ca nu inteleg unde bati?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am ceva...dar nu cred ca este ceea ce imi treb ptr ca are un joc dubios cand incerc sa schimb vitezele...intra in viteze dar cred ca intra numai in 2 viteze...nu stiu um sa-ti explic dar mai bine ar fi sa imi spui ce imi trebuie mai exact...si de unde fac rost daca sti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Probleme cu timoneria mea...cum o pot rezolva?

prima poza (cea cu nuca aceea din cauciuc in lateral) este dupa masina mea si nu imi intra in toate vitezele ptr ca piesa aceea mica ce imbraca bila de cauciuc are un joc mare.

poza doi este asa cum ar trebui sa fie....numai ca difera piesa mica ce imbraca bila de cauciuc...intrebarea mea este cum pot remedia aceasta situatie si daca are cineva piesa aceea mica ?

merci anticipat

post-8010-1200596922_thumb.jpg

post-8010-1200597008_thumb.jpg

Modificat de 9000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu timoneria mea...cum o pot rezolva?

prima poza (cea cu nuca aceea din cauciuc in lateral) este dupa masina mea si nu imi intra in toate vitezele ptr ca piesa aceea mica ce imbraca bila de cauciuc are un joc mare.

poza doi este asa cum ar trebui sa fie....numai ca difera piesa mica ce imbraca bila de cauciuc...intrebarea mea este cum pot remedia aceasta situatie si daca are cineva piesa aceea mica ?

merci anticipat

Pana gasesti sunt 2 variante:

1. faci un canal pe mijocul de jur imprejurul bilei si pui o garnitura de cauciuc, mai groasa, dar e o chestie de timp pana se uzeaza iar....

2. Incearca sa strangi patratul in care se afla bila (pe laterale in sensul de miscare) astfel incat sa-i faci jocul cat mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

inca o problema la mototul meu...motorul porneste la sfert fara probleme dar sta turat numai in 3000 rpm...de ce?...ce treb sa ii fac?, macar sa-l aduc in 1500 rpm sa pot ajunge cu el la cineva sa-mi regleze carb. Si mai este o chestie ...dupa ce se incalzeste motorul nu mai sta la relanti( de cele mai multe ori moare). Si cu circuitul de apa am o mica prob...termostatul merge perfect( deschide cand trebuie) dar cand se incalzeste motorul apa nu trece de el..adica furtunul ala de jos al radiatorului nu este cald...am observat asta dupa 10 min de mers motorul pe loc la 3000rpm...astept un sfat ceva..multumesc!

PS: motorul este un MH de 1.3 iar carb din cate am reusit sa citesc pe el este Pierburg 2E

Jaxxx-evolution9000-

post-8010-1201506391_thumb.jpg

post-8010-1201506410_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!