Jump to content

Modificarea motor VW 1.8L 8v benzina


SiloS
 Share

Postare recomandată

Salut !

As dori sa stiu , daca se pricepe careva , cum pot obtine mai multi cai de pe un motor de vw GOLF 1.8 L 8v .

Vreau mai ales detalii tehnice . :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti da ceva mai multe detalii? Ce cod de motor ai, daca nu stii, atunci este cu carburator sau injectie, daca injectie atunci injectie mecanica sau electronica, daca electronica atunci monopunct sau multipunct? Si, ce putere are actualmente, are sau nu catalizator, anul de fabricatie, cati km, cati bani esti dispus sa cheltuiesti? :D

P.S. Codul de motor il gasesti in cartea de identitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Drujba,trebuie sa stii ce vrei,altfel se la sa cu postat un manual tehnic........hahahaha!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai .... sincer .... dar sincer .... eu nu am motorul dar vreau sa cumpar unul si vreau sa stiu cam pe la ce bani il pot lua si mai ales , ce modificari ii pot aduce cu 400 Euro .

Ma gandeam la un motor cu injectie monopunct 1.8 L 8v 110 cp .

Vreau sa stiu cum pot duce motorul asta pe la ~170 cp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor bun poate ai sanse sa gasesti de la 150 in sus.Ala oricum nu e monopunct, e injectie mecanica.Dar din pacate,cu 400 nu prea obtii 60cp care sa reziste.............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 150 de euroi gasesti un motor bun, dar nu si complet (adica cu toate anexele). Dai 150, dupa care incep sa iti trebuiasca diverse.

Dar pe la 4-5 sute gasesti un motor 1,8 compresor (G60), cod motor PG, injectie electronica multipunct (Digifant), care are 118 KW / 160 CP; cu tot cu cutie.

Dupa care, presupunand ca merge bine, si la banii astia ar trebui, poti sa mai cheltuiesti vreo 1.000 si sa il faci de peste 200 de cai. Asa cum spunea si Homeboy, cai multi poti obtine usor, totul este sa ramana acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e .... Credeam ca daca am 400 E pot sa scot 50 de cai dintr-un motor de 1.8 L . Si sa ramana caii aia acolo mult si bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

daca tot e deschis subiectul, care suntetzi in cunoshtintza de cauza de ce nu datzi cateva variante, poate se hotarashte omul...poate mai dam si noi ceilaltzi cu ochiu' p'aici. pretzul ca pretzul, da macar sa avem variante la care sa ne gandim. cred ca subiectul care merita este gti-ul 8v inj mecanica (asha sunt si eu in zona :) ). hai datzi-va drumu la cunoshtintze pentru noi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare imposibil dar daca pui in spate un tub de oxigen in spate asa ca in filme cu james bond nici sena nu te mai ia din spate :) gata cu gluma si noi facem tot felul de modificari dar sincer nu cred ca-ti merita nu o sa fii multumit si o sa cheltuiesti mult ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor,eu daca as avea 8v,si ar fi beton,l-as lasa asa.......motorul ala incepe sa devina "o legenda in viatza"! :P Serios acum,nu merita sa-ti batzi joc de un lucru bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mpa@tuninggarage

Am un motor de 1,8 8v. Mi la dat un prieten crezand ca ma va ajuta sal repar pe al meu. Am avut si eu asa ceva. E cu tot cu cutie. A fost pe masina lui pana a trecut la G60 iar apoi a stat cam 1 an cred. Daca e cineva interesat de motor si cutie sa dea un mesaj ca nu prea am ce face cu el :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Axa cu came, admisie si evacuare directa = max +30cai(reali) => 140-145 cai (destul pt golf2 ~ 900kg)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca stii ca o data ce ai schimbat axa,nu prea mai tine figura cu ORICE admisie si evacuare directa,nu? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica datorita intarzierii avansului la aprindere temperatura gazelor de evacuare se va mari, astfel incat iti va praji orice evacuare standard. Efectul de axa cu came sport se poate incerca gratis mutand avansul la aprindere la maxim. Veti obtine un mers naspa la ralanti, dar o accelerare ceva mai rapida + un motor mai zgomotos. Totodata debitul admisiei va trebui marit, intrucat mergand in special in ture mari, volumul de aer supt de motor trebuie sa fie mai mare, altfel nu va urca in ture...

Sincer, nu mi-as monta asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!