Jump to content

Inlocuire filtru motorina


valibebe
 Share

Postare recomandată

pai daca l'am schimbat? am schimbat si acele garnituri de pe acel stutz si tot degeaba ii dau la automat de ii vine spumele si nimic

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un alt filtru...mie mi s-a intamplat ! L-am schimbat cu altul, tot nou, si a fost OK !

Chiar daca umpli filtrul cu motorina, inainte de a da la automat, pune-i si ia-i contactul de vreo 5-6 ori ( trebuie sa auzi sunetul de amorsare a pompei) si apoi da-i prelung la automat !

Altfel, poti verifica (rudimentar , e adevarat) daca motorina ajunge la filtru, facand presiune in rezervor cu o pompa sau aer de la un compresor. Daca motorina ajunge la filtru, rezolvarea o ai mai sus.

Daca nu.....atunci ai o problema intre filtru si rezervor.

Succes !

Cu deosebita cosideratiune,

adnana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu prea e indicat, eu iti recomand sa o tragi cativa metri. Lasi ambreiajul incet (sa nu bruschezi cureaua) si nu se va intampla nimic.

Am intalnit aceeasi problema la un AWX. Orice i-am facut, n-a vrut sa porneasca dupa inlocuirea filtrului. Degeaba puneam contactul, motorina venea la filtru, filtrul era plin si tot nu pornea. Am tras masina vreo 5 metri si a pornit din prima. Succes.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Am pus Filtrul am pus contactul luat contact de vreo 5 - 10 ori si tot nimic ii dau la automat belea am desfacut si futunele motorina vine dar vine foarte putin nu cu foarte mare presiune , apoi am incercat si cu filtrul vechi sa vedem tot asa nimic presiune joasa pompa nu prea baga sa fie de la baterie? sa fi omorat bateria? nu stiu ce sa ii mai fac imi vine sa ii dau foc!

sa mai fie si problema ca dupa ce a fost schimbat filtrul imediat a fost pornita a mers probabil cu motorina care era pe conducte si dusa pe la vreo 3000 - 4000 rot ( nu de mine ) ??? si inca o problema daca ii dau mult la automat imi apare mesajul stop! urmat de acel mesaj cu ca nu este ulei sau este presiune joasa, sa fie si asta problema?(ulei are)

Modificat de C o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa-ti spuna ca n-are presiune de ulei. Dupa atata dat la automat, fara sa porneasca motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat , stutzul acela de la filtru unde se conecteaza acele 2 furtune era unpic prea larg si tragea aer a fost nevoie doar de intoarcerea lui in sens invers a pornit insfarsit :) Va Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

D-aia mi se pare sfant tipul de filtrul pe care il au masinile noastre inainte de 2002, acela in care nu scot tot timpul furtnelele :) ci doar desurubez :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Readuc in actualitate acest topic cu o problema.

Acum 2 saptamani, cred, am facut ceva la passat si din greseala\prostie am reusit sa stric valva aceea de pe filtru de motorina. Pentru ca noua e ~100 de lei am decis sa iau SH. Am pus-o impreuna cu filtru nou si garniturile aferente dar imi curge motorina pe langa. Valva e luata de pe un golf 4 dar dupa cod (1J0127247E, inlocuit in A) merge si pe passat 2000. Al meu era cu J. E posibil sa fie totusi diferenta intre ele si sa nu se "mufeze" cum trebuie? Arata identic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie diferente chiar si de diametre.

Iar daca e sh... mai mult ca sigur oring-urile nu mai inchid in noul filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringurile le-am pus noi. Maine merg inapoi la shrot sa vad daca au cu J

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mi-a luat oleaca sa gasesc topicul asta...am achizitionat supapa de la filtru de motorina si as dori sa o schimb...

 

ma poate careva sfatui ce ar trebui sa fac si in ce fel...??sunt total pe dinafara cu treburile astea insa din ce am vazut nu mi se pare mare filozofie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nimeni nu stie???imi fac curaj si il schimb mai tarziu...am vaz cum se schimba filtru de motorina la b6, tre sa fie la fel si la mn... 

sa-mi urati noroc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

la cati km este recomandat sa schimbam filtrul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 60.000. Eu personal il schimb chiar si peste 90.

Semnul ca e filtrul infundat: nu mai trage sau smuceste in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca il schimb la 10 mii odata cu  ulei si filterele celelalte  este ok? ....intreb ca nu prea  ma pricep..ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prea des. Dar rau nu faci. Decat la buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic ii chiar indicat sa il  schimbi mai repede, si eu il schimb cam la 20-25 mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu il schimb la 20 mii adică la doua schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
JulianoDamin

Am schimbat si eu in weekend filtrul de motorina si trebuie sa aveti grija sa amorsati bine filtrul inainte de a porni motorul.

Dupa ce montati filtrul cel nou, turnati motorina in el pana se umple.

Asteptati 10-15 minute si pe urma turnati iar motorina in el pana se umple.

Spun asta pentru ca "hartia" din interior va suge primul rand de motorina pe care il turnati, iar filtru nu va fi plin (de aceea nu veti reusi sa porniti masina).

Puneti contact pana se sting martorii de bord, apoi luati contactul. Puneti contactul iar. Se sting martorii de bord; luati contactul. Faceti asta de 4-5 ori.

Apoi ii dati la automat si ar trebui sa porneasca fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Am schimbat furunele de pe tur și retur care duc la  filtrul de motorină și nu mai pot porni. Am o skoda octavia 1.9tdi alh. Mă poate ajuta cineva cu un sfat! Mulțumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum anume? 

Mulțumesc! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o pompa de vacuum cu recipient tragi de pe returul dintre pompa si filtru pana vine motorina fara aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salut ! Am dat jos injectoarele, le-am schimbat o-ringurile, le-am pus la loc, le-am reglat, am schimbat filtrul de motorina si acum ma chinui sa pornesc masina, am vreo sansa?(Nu am pus motorina in filtru si este acel model de filtru care nu se infileteaza). Aveti vreo sugestie? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!