Jump to content

Inlocuire filtru motorina


valibebe
 Share

Postare recomandată

salutare,va rog daca stie cineva sa-mi raspunda.am shimbat filtrul de motorina la un passat PD din 2003 fara sa-l umplu cu motorina si acum nu porneste .se aeriseste cumva sau se aeriseste singura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aeristeste ci se amorseaza. Daca nu l-ai umplut cu motorina din cel vechi, pune de cateva ori contactul (fara sa pornesti motorul) ininte sa pornesti si se va amorsa. Succese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus contactul asa cum ai spus ,acum filtrul este plin dar tot nu porneste. a pornit in sfarsit.MULTUMESC PT AJUTOR

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am incercat manevra singur, intr-o vreme cand nu aveam pic de experienta.dupa pus contactul de 50 de ori tot nu pornra.

scoate afara supapa aia de plastic si toarna motorina pe acolo.

dupa asta va porni.

ai grija sa nu o crapi, ca una noua e intre 500000-1000000.

si sper ca i-ai schimbat si o-ringurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am umplut filtrul cu motorina si cand l-am pus la loc, a pornit din prima, si nici n-a sesizat ca i-am schimbat filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum pot sa schimb filtru de motorina fara sa prinda aer? daca prinde aer nu mai porneste am patit odata. il umplu cu motorina inainte? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il umpli cu motorina dupa ce il montezi.

Eu nu am vazut inainte..., dar cine stie...

:icon_thumright: Cosmin, cred ca ai acelasi model de motor ca al meu. Capacul de pe compartimentul bateriei l-ai montat tu sau asa ai luat-o (eu am pus unul dupa)?

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valioglu, desi santem offtopic, eu l-am pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa schimb filtru de motorina fara sa prinda aer? daca prinde aer nu mai porneste am patit odata. il umplu cu motorina inainte? :blink:

dupa ce ai schimbat filtrul de motorina pui contactul si il iei de vreo 2-3 ori ca sa se amorseze pompa din rezervor dupa care poti porni fara probleme, cel putin eu asa am facut si nu am avut probleme cu pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat toate filtrele si uleiul ;) am incercat cu pusul contactului dar nu vroia sa curga nimic pe furtunul care venea din rezervor :( si am facut rost de o pompa dinaceea de cauciuc de amorsare, si am umplut filtrul si toate furtunele dupa care am pornit masina si am tinut-o turata si a mers ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

A venit frigul si porneste foarte greu. Pentru ca una din cauze ar putea fi filtrul de motorina ma gandesc sa-l schimb...singur. Si cum experienta nu prea am, va rog sa ma luminati si pe mine. Cum trebuie scos filtrul vechi? Cum se fixeaza cel nou? Cum se amorseaza (ca motorina-n bidon nu am :)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci cu un imbus de 13 racitorul de pe filtru, desfaci lateral surubul in cruce ce-l tine fix, pui filtrul nou dupa ce l-ai umplut cu motorina, strangi totul bine si pornesti. In acest mod, motorul va avea o mica intrerupere de vreo secunda, cam la 1 minut de la pornire, si va merge mai departe fara probleme. :D

img0024nc6.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Vrea sa schimb filtrul de motorina, are vreo 15.000 km.

In afara de inlocuit si umplut filtrul nou cu motorina mai trebuie facut ceva inainte de pornire? Pe unde scoate aerul din circuit care intra inevitabil in furtune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul nu intra chiar asa inevitabil in furtune , pentru ca in mod normal inainte sa scoti furtunele(sau cel putin cel care vine dinspre rezervor), ele trebuie stranse (atat cat sa obtureze canalul furtunului) cu un fel de cleste sau patent care nu le deterioreaza.Daca umpli filtrul cu motorina,obturezi furtunele si ideal ar fi sa faci asta cu motorul ''cald'' porneste 100%.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Daca ai surpriza sa nu-ti porneasca, cel mai simplu cu o siriga mare (se gasesc la farmaciile veterinare) faci vacum pe furtunul de retur care iti intra in filtrul de motorina in acelas timp dai si la automat, si se aerisesc injectoarele, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu va mai agitati atata. Si eu l-am schimbat anul trecut. Cum spuneai, msanyix, umpli filtrul cu motorina, il bagi la loc si pornesti. Pana motorul goleste motorina existenta in filtru, pompa din rezervor il umple inapoi. Vei simti abia o usoara scadere a turatiei pentru 2-3 secunde. Atat. Ala va fi aerul ramas inn instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu. Am schimbat azi filtrul de motorina asa cum era indicat in acest topic, adica, desfacut, umplut cel nou cu motorina, strins filtru, inlocuit garnituri la chestia aia de plastic in care intra 2 furtune, strans coliere si pornit. Nici nu a "stiut" masina ca i-am schimbat filtrul, a pornit din prima fara nici o opinteala. Motorul era cald. Motorina era din filtrul vechi dar atentie, in cel vechi cu siguranta se va gasi si apa. Am golit filtrul vechi intr-un pahar (sa vad daca e curata motorina) si apoi am umplut filtrul nou. Legat de apa ce se aduna in filtru, ea se poate elimina prin slabirea surubului de plastic din partea inferioara a filtrului si dupa ce s-a scurs oarece cantitate se strange la loc surubul. Nu stiu cum i se spune, la cele de eliminare aer li se spune "aerisitor", la asta sa-i spun "apaisitor" ? :biggrin:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este surubul pt. "purjarea"apei din filtrul de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat fiindca am mai schimbat acum 4-5 ani la un T4 mai vechi si a trebuit sa dau la automat 5 minute pana a pornit. Lucru asemanator am patit si cu un Ford Transit care avea o ciuperca la filtrul de motorina pe care trebuia sa apesi pt amorsare dar nici asa nu prea ajungea o baterie ca sa-l amorsezi (avea indicatorul de motorina stricat si s-a intamplat de 2-3 ori sa ramana fara motorina).

Mai bine intreb decat sa ma chinui cu amorsarea fiindca am omis un lucru marunt.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

In cazul in care ramai fara motorina (la Passat B5.5 cel putin), nu prea reusesti sa amorsezi dand la automat. Eu am patit cu un Passat. Au dat la automat de le-a venit acru. Am desfacut furtunele de la iesire din filtru, totul era aerisit, dar undeva tot ramasese aer. A pornit abia trasa (in 3 metri). :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura eu ii fac singur schimbul de ulei si filtre..la cel de motorina eu nu il umplu deloc pun contactul las bujiile sa-si faca treaba si in acest timp se amorseaza singur se aude un mic tacanit si porneste usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jumex, iti umple filtru de motorina pompa electrica din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu astazi filtrul , l-am umplut inainte de montare , am pus contactul de cateva ori fara pornire si apoi a plecat de la prima cheie fara probleme.

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut Baietii. Astazi m'am apucat sa fac revizia (schimbat ulei si filtre) toate bune si frumoase schimbat tot pus la loc totul ok pana cand sa pornesc mare supriza nu porneste , problema fiind nu primeste motorina cu toate ca , cred ca am amorsat pompa destul de bine am umplut si filtrul nou cu motorina si tot nu vrea sa porneasca cred ca i'am dat la automat si amorsari de la ora 2 pana la 8 seara si tot nu a pornit are cineva idee ce poate fi? Filtrul nu este infundat si nici furtunele.

P.S ar mai fi ceva daca o tin mult la automat imi apare mesajul STOP! cum ca masina ar avea presiune joasa la ulei sau nivel scazut! ( Recunosc Revizia asta am facuto singur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La filtrul de motorina ai desfacut vreun furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!