Jump to content

Inlocuire Senzor Unghi Volan - Bec ESP Aprins


adrianTNT
 Share

Postare recomandată

Cand am facut unghiul de fuga la service,mi.a potrivit si volanul.deci cand am rotile drepte si volanul este tot drept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

si cu ce ma va ajuta operatia asta? :D

 ce tare...

 

mihai, posteaza intr-un singur loc, iti vom raspunde acolo...

 

cu rotile puse pe drept, sa verifice in blocurile de masura, valoarea unghiului de la G85 - daca nu este aproape de 0 - plus minus 4 grade maxim, nu te lasa sa faci setarea de baza.

 

intai pui g85-ul pe 0 - fizic - dupa care se face setarea de baza.... altfel nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cate grade indica acum. Am patit si eu asa cu unul care a sarit spira din el, si cand l-am "adunat" pusesem capacul rotit cu 180 de grade.Spira era Ok, dar senzorul masura cu +/- 180. Senzorul si spira  poti fi rotite aprox 2 ture stg si 2 dr adica de la -720 la +720 grade. In realitate, caseta de directie te limiteaza la aprox +/- 540 grade.  Daca la demontarea casetei, coloana/volanul au fost rotite , tu poti avea rotile drepte, dar G85 sa masoare o o jumatete de tura in plus/minus. De aici si eroarea. Verifica cum au spus colegii, cu rotile drepte, ce unghi iti masoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Acum cateva zile am dat volanul jos pentru a verifica spira, imi da eroare aierbag volan, dupa ce am montat volanul si am luat dreapta maxim de volan mi sa aprins martorul esp, la scanare asta a fost:

 

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Sunday, 02 August 2015, 09:48:07:0
Control Module Part Number: 1C0 907 379 M
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0102
           Software Coding: 0011266
            Work Shop Code: WSC 01271
2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
        003 - Mechanical Failure - Intermittent
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
        008 - Implausible Signal
 
Astazi am dat jos iar volanul si am calibrat fizic senzorul, in vcds imi arata -300 si ceva, lam adus la 0. Acum la scanare imi apare alta eroare si bec aprins, ca nu este calibrat, am incercat sa il calibrez cu vcds prin metoda postata mai sus, in basic settings grupul 1 este testul abs nu cel de calibrare senzor.
Va rog sa imi spuneti si mie cum si daca se poate face adptarea cu cea ce am eu vcds 1.0
Modificat de halleiad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva ai pus senzorul rotit cu o tura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi atunci scoate-l din nou si pune-l corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat, grupul 060 trebuie recalibrat nu grupul 001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, azi un prieten m-a chemat sa ii bag testerul pentru a ii sterge eroarea de airbag si ce-a a omis el ca avea si eroarea de la unghiul de directie aprins, el si-a schimbat caseta de directie si a zis ca in momentul cand a decuplat de la podea tija de caseta, volanul s-a invartit singur si s-a auzit un "pac" ca si cum s-a ars o siguranta dar s-a auzit din partea de sub volan unde se afla si senzorul de unghi iar cu testerul urmand procedura de resetare da eroare la grupul 060 si scrie "not posible", a mai patit careva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira rupta si ax volan rotit cu 360 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara, am si eu o problema care nu ma lasă sa dorm. Am un VW Jetta 1.9 TDI dsg 77 kw motor bxe, 180.000 km, din 2007, mașina este cumpărată noua, deci nu am avut intervenții neștiute de mine. Joi am schimbat volant, iar după ce am ieșit din service sau aprins 3 becuri galbene, ABS ESP si unul cu un volan. Mașina simțeau parca plutea, atât in curbe, viraje cât si pe loc drept. Mecanicul mi-a zis ca trebuie făcut unghiul de fuga, ceea ce am si făcut. Parca se mai remediase puțin din direcție. După aceea, am apelat la cineva cu unitate să-mi șteargă erorile, dar tot ii apărea eroare mecanica la ABS roata dreapta fata si eroare la senzorul g85 in scurt. Dupa ce a încercat să-mi facă adaptarea senzorului, volanul s-a înțepenit, si recomandarea a fost sa înlocuiesc senzorul defect. Acolo in meniul cititorului, la începutul operațiunilor la mișcarea volanului parca arătau câteva grade pe după rânduri, apoi arată 0, 0. Mâine am programare sa-mi curețe senzorul ABS, dar nu știu cu direcția cum o rezolv.

Modificat de hydr0xygen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , nu știu dacă e topicul potrivit dar nu am găsit altă variantă și de aceea întreb aici : e normal ca după ce înlocuiești bateria la un golf 4 sa apară probleme gen martori care rămân aprinși în bord (airbag esp) sau de fapt mașina ascunde alte probleme ?! Nu e a mea intenționez sa o cumpăr dar mă pune pe gânduri această problemă! Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e normal,daca inainte de a schimba bateria n-a avut becuri aprinse in bord nu are probleme ca se aprind dupa.Ca sa nu ai indoieli,mergi la cineva cu vcds sa le stinga si apoi dai banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce ai schimbat bateria, mergi 50m sa se stinga ESP -ul. 

 

airbag - poate a ramas aprins, deoarece masina a ramas fara baterie....

 

scanarea, stergerea si citirea erorilor, evidentiaza daca sunt probleme sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o probleme cu ABS , doar cu ABS . La mine se manifesta in felu urmator : Cand o pornesc dimineata ramane aprins ABS , dupa ce plec cu ea merg 50 m se stinge .

Am facut scanare si mi-a dat 001423 , dar nu cred sa fie de la senzorul g200 ca asa imi ramanea aprins permanent..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o probleme cu ABS , doar cu ABS . La mine se manifesta in felu urmator : Cand o pornesc dimineata ramane aprins ABS , dupa ce plec cu ea merg 50 m se stinge .

Am facut scanare si mi-a dat 001423 , dar nu cred sa fie de la senzorul g200 ca asa imi ramanea aprins permanent..

 

eroarea la g200 se refera - posteaza toata eroarea, nu doar codul ei - ca sa vedem cum te putem ajuta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

am deconectat bateria pt ca era f descarcata si am inlocuit.o la un golf 5 din 2005 1.9 tdi bkc si a ramas aprins in bord becul cu volan galben si esp . butonul esp este aprins off. 

am mers cu masina putin 50 m .100m pt ca nu are numere in parcare si nu se sting.

am pus vcsd si am o eroare

00778 steering angle sensor (G85)

            000 - - 

exact asa scrie . 

va rog o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ok, o sa isi faca initializarea - mergi cu ea, cand ai numere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns. 

mentionez ca am incercat sa sterg cu vcsd eroarea dar se sterge si apare imediat din nou . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal, deoarece a ramas in initializare, G85-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, zeed222 said:

multumesc pt raspuns. 

mentionez ca am incercat sa sterg cu vcsd eroarea dar se sterge si apare imediat din nou . 

Nu poti sa o stergi cu VCDS, se sterge singura dupa ce mergi cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Aceeași problema..

00778 steering angle sensor (G85)

            000 - - 

Am făcut cu mașina vreo 300 km și nu s-a stins. Ce trebuie să fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vă salut! Încerc să fiu cât mai explicit:eroarea inițială este în prima poză. Cumpărat senzor second-hand (cică ok cu garanție o lună), montat. Refăcut geometrie roți și apoi încercat inițializare, calibrare(nu mă pricep). În momentul când s-a încercat inițierea testului de calibrare a dat eroarea din poza 2(nu e cea reală dar este identică, cu diferența că era grupul 60 abs cu g85 am omis să fac poză). Eroare finală în poza 3.

Ambii senzori sunt defecți sau ambii sunt buni și alta este problema? 

 

Poza1.jpg

 

 

Poza2.jpg

Poza3.jpg

Modificat de nightgay
Era inversata ordinea pozelor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa îl desfaci, cureți traductor și receptor luminos și vezi dacă mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!