Jump to content

Inlocuire Senzor Unghi Volan - Bec ESP Aprins


adrianTNT
 Share

Postare recomandată

  • 6 months later...

La un golf 5 apare in vag com urmatoarea eroare:

 

00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            003 - Mechanical Failure
 
 
Ce stiti despre aceasta eroare? Inseamna moarte sigura sau mai poate fi resuscitat senzorul cu o recalibrare sau curatare parti mecanice?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata electronica din el si refa adaptarea de baza,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am o problema,imi sta RSP aprins in bord si pr tester imi da eroarea asta. Ma intereseaza ce ar trebui sa fac. Daca e parte mecanica ce trebuie schimbat. Multumesc

post-113552-14109861571589_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se desface g85-ul - pentru asta trebuie sa dai jos capacele de la coloana volan si volanul, dupa care desfaci g85-ul si curatat bine - e posibil sa scapi asa......atentie sa il montezi exact cum l-ai demontat, sa fie in pozitia de roti drepte - ai in stanga senzorului un vizor, in care vei vedea o bulina galbena - cand ai rotile pe drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 

            003 - Mechanical Failure                                                                                                                                                                                                                                                         aceasta  eroare am avut-o si eu ,  s-a aprins martorul esp pe bord si a ramas aprins.  Totul a inceput  dupa ce mi s-a spart un rulment pe  dreapta fata.  L-am inlocuit, , dupa aceea in curbe desi nu intram cu viteza  imi intra ESP  ,( lucra) , dupa redresare  martorul in bord se stingea. --- Dupa  cateva  saptamani , in curbe martorul ramanea  aprins   dar  dupa ce luam contactul( opream  masina  si plecam mai tarziu ) martorul se stingea. In ultima  faza martorul ESP a ramas  aprins .   REZOLVAREA a venit  cu  ajutorul a doi colegi de pe forum ., nu nominalizez pentru ca  am fost pedepsit    pe forum pentru acest lucru ,  -   AM REFACUT GEOMETRIA ROTILOR ,  , AM MERS 5 KM DUPA ACEEA ,  AM OPRIT MASINA  , DUPA CATEVA MINUTE SURPRIZA  MARTORUL ESP S-A SRINS. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poate sa fie si de la geometrie... mai ales cand e legata de o interventie recenta la sistemul de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! E cineva in Cluj care ma poate ajuta cu o calibrare a senzorului G85 ? am aceeasi eroare in vag-com ca multi de aici " senzor unghi volan" si martorul ESP aprins tot timpul. Mecanicul care a scanat masina nu stia face asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calibrarea se face, de regula, dupa ce se schimba senzorul, se umbla la elementele de directie, etc. Daca eroarea a aparut din senin, poate sa nu fie problema de calibrare....posteaza eroarea asa cum apare, sa vedem cum te putem ajuta. In aria prestari servicii, avem colegi in Cluj care te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am acces din nou la un tester sa pot face un screen shot la eroare.

Ca si simptome, volanul nu e chiar drept cand rotile sunt drepte.Daca indrept volanul si opresc motorul, la repornire martorul se stinge, se aprinde din nou la primul viraj la dreapta. Daca virez la stanga martorul ramane stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Se pare ca am si eu probleme cu acest minunat senzor. Atasez si o poza in care apare ca senzorul este defect. Din experienta voastra trebuie sa ma orientez direct spre achizitia unuia nou/second sau mai sunt sanse de curatare a celui prezent pe masina.

 

Multumesc,
Radu

 

post-6127-0-25970200-1427792461_thumb.jp

Modificat de radudrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca vrei sa iei unul nou, la ce pret are. Si de reconditionat nu ai ce face. Deci, unul SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru input. O sa incep sa caut pe la dezmembrari. Daca ai vreun pont unde as gasi mai repede sau stii vreun coleg pe forum care se ocupa cu reparatii si are pe stoc asa ceva, raman profund indatorat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in aria de dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4 tdi 2001. Bec aprins la esp dupa ce mai inainte se aprindea apoi isi revenea si tot asa pana cand de vreo 2 saptamani sta tot aprins. Scanare cu vag, cod 00538 parca " reference voltage". Cineva din cunoscuti mi-a spus ca dupa simptome si dupa codul de eroare ar fi vorba de un fir sau un contact defect. N-am nici cea mai vaga idee unde si ce contacte saa verific. Poate ma ajuta cineva cu ceva informatii, scheme circuit etc. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai posta eroarea asa cum apare pe tester, nu doar bucati, te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau nu o mai am. Dar era scris 100% fault code 00538 - reference voltage. Asta cand a intrat pe tester la modulul esp.

Nu mai am eroarea dar pot spune 100% ca atunci cand a intrat cu testerul in modulul esp a aparut mesajul : fault code 00538 - reference voltage.

Nu mai am eroarea dar pot spune 100% ca atunci cand a intrat cu testerul in modulul esp a aparut mesajul : fault code 00538 - reference voltage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mai fa odata scanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

11304401_888747934525442_536498842_n.jpg11281844_888748401192062_1450865017_n.jp

ce am de facut?inlocuiesc spira?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

incearca prima data o adaptare a senzorului si vezi cum stai si cu geometria...dar cum te-ai pricopsit cu erorile astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca am avut caseta de directie picata si cand am inlocuit-o am rotit de volan...unghiul de fuga l-am facut imediat dupa ce am terminat lucrarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

incearca sa vezi cate grade brachezi stanga si cate dreapta...cum iti sta volanul cand ai rotile pe drept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu ce ma va ajuta operatia asta?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

vezi unde este problema...senzorul de bracaj are si el o toleranta undeva la +5 -5 grade...daca tie iti sta volanul stramb vreo 15 grade normal sa ai martor aprins si erorii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!