Jump to content

Faruri - probleme & discuții (Touareg 7L)


d_ovidiu
 Share

Postare recomandată

am inversat placutele de pe stanga pe dreapta si invers si a-mi da aceiasi eroare swielevel right defective-intermitent ,concluzie chiar crezi ca trebuie sa schimb farul ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aceeasi problema am avut-o si eu si s-a rezolvat cu alt far. Se strica motorasul din far sau rotile dintate si nu pot fi reparate. Cost 2000 ron farul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat am schimbat power module cornering (calculatorul de cornering) 7L6941330 care se afla undeva sub far ,si merge ok ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna Ziua....Am si eu un VW Touareg model 2005,motor 2.5.problema este ca abureste farul din partea dreapta.....( De Ce..) problema si mai mere este ca am achizitionat inca un far aproape nou si daca il pun si ala abureste...care este cauza???????? Stima..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,care este cauza?" : farul nu este sigilat cum trebuie..... intra umezeala si aer, sau nu are ventilatie suficienta.

post-25544-0-60850300-1349297453_thumb.j

post-25544-0-56543800-1349297473_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am verificat........am sa revin cu rezultatele.....multumesc

Le-am verificat........am sa revin cu rezultatele.....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles... :lol: e suficient daca imi spui o singura data.

Daca le vei verifica de doua ori, asa cum ai raspuns..... sunt sigura ca problema se va rezolva. :lol:

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Stie cineva unde anume se afla motorasul spalatoarelor de faruri?

Nu-mi mai merg spalatoarele de faruri, am dat bara jos sa verific pompele si am dat de maneta aia cu furtunele scoase de la pompe sa vad daca macar vine lichid si nimic.

Motiv pentru care ma gandesc ca nu are ce sa fie altceva decat motorasul dedicat spalatoarelor de faruri.

Nu sunt foarte convins dar am inteles ca pentru pompele de spalat farurile exista un motoras separat de cel care spala parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi la pozitia 1, din schema atasata. Siguranta 18 ai verificat-o? releul l-ai verificat ?

post-30007-0-66515300-1350412677_thumb.p

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi la pozitia 1, din schema atasata. Siguranta 18 ai verificat-o? releul l-ai verificat ?

Salut si multumesc pentru raspuns

Am verificat siguranta 9 din partea stanga a bordului dupa cum am reusit sa inteleg din carte prin google translate din germana.

Habar nu aveam ca trebuie verificat si vreun releu si habar nu am unde e si cum se verifica.

Din poza de la tine...ar trebui sa dau aripa jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut la toata lumea!

Am si eu o problema si nu reusesc sa ii dau de cap. La un model R5 din 2005 cu bi-xenon din fabrica, corner light-ul nu mai merge. Problema e ca nu am nici un fel de eroare, nici in bord nici pe tester nu apare absolut nimic. A intampinat cineva o problema asemanatoare? Ma gandeam ca poate o fi vreo siguranta arsa doar ca nu stiu pe care sa o verific, din manual nu reiese care ar fi aceea. De schimbat becurile nu le-am schimbat, dar cred ca daca ar fi ars sau arse amandoua mi-ar aparea in bord. De asemenea, nici faruri la pornire nu mai fac stanga-dreapta asa cum faceau, acum se regleaza doar pe verticala.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, am fix aceeasi problema ca tine, insa eu nu am scanat-o

poti sa-mi spui cat a costat acel senzor si de unde l-ai comandat?

Am rezolvat am schimbat power module cornering (calculatorul de cornering) 7L6941330 care se afla undeva sub far ,si merge ok ...

salut, am fix aceeasi problema ca tine, insa eu nu am scanat-o

poti sa-mi spui cat a costat acel senzor si de unde l-ai comandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o problema cu faza scurta.

Nu mai lumineaza cum trebuie, am impresia ca farurile bat prea aproape...noaptea este un chin sa merg.

Sigurantele sunt ok, sistemul de reglare automat al farurilor functioneaza cand dau drumul la motor, dar nu mi dau seama daca se pozitioneaza cum trebuie dupa reglajul lor automat.

Prima mea impresie esta ca bat in pamant foarte aproape la 5 m aprox. si parca nici faza lunga nu mai este ce a fost...

Aveti idee de unde este problema?

Modificat de V10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Becurile sunt la final de viata.

Intre Bosch, Philips si Narva ce sa aleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Philips....sa ai in vedere si Osram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers pe Osram, ca cele din fabrica.

Revin cu impresii dupa montaj. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva zile am o intrerupere mai lunga ( 2-3 sec) la ambele faruri, fara legatura cu pornirea motorului sau actiuni externe gen gropi etc, concomitent cu aprinderea martorului in bord please check lights. mentionez ca becurile sunt aproape noi. logic ca e un contact imperfect dar unde ar putea fi dat fiind ca ambele se intrerup si revin simultan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fie drosserele, cu toate ca e ciudat sa se duca amandoua odata.

becurile daca sunt chinezesti mai pot genera bucurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multe...

 

catalin - fa o scanare sa vedem ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

nu stiu cat de ciudat e dar si eu am patitl la fel.

nu e masina mea nu stiu cum s-a rezolvat dar simptomele erau similare.

pornire motor, totul normal, la un moment dat adio faruri "check lights"

dupa ceva timp isi revin sau la oprire/pornire motor.

 

nefiind masina mea nu stiu exact cum si daca s-a rezolvat problema insa e f. deranjant. becurile, de asemenea, noi, fara nicio problema anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 7Lx-937-049-V1.clb
   Part No: 7L6 937 049 N
   Component:                     3001 
   Coding: 0111868
   Shop #: WSC 31414 000 00000
   VCID: 4796A87635CD9F20A0F

2 Faults Found:
00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
00979 - Lamp for Low Beam; Right (M31)
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

 

becurile sunt Philips xenon blue, don't worry. sper sa ne zica cineva de pe la ce terminal sau segment de circuit /cablaj ar putea fi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara mi-au facut iar si spre "placerea" mea si a celorlalti am aprins ceata, nu de alta dar e cam dubios fara lumini cam 2 -3 sec. noaptea. becuri aproape noi repet, balasturile nu cred ca fie pt ca fac ambele in acelasi timp .....n-as vrea sa ajung pe cablaje totusi. sper sa fie un terminal totusi din cate am citit si pe la altii...oricum astept pareri de la cine a mai patit sau stie ceva de pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dupa lungi si interminabile cautari am ajuns la concluzia ca pb. se afla la mufele din spatele blocurilor optice, acestea fiind fixe pe caroserie. in timp sania pe care culiseaza farul capata un joc de la trepidatiile excesive si odata cu ea tot blocul, logic, iar cum mufa este fixa pe suportul in care culiseaza farul rezulta contacte imperfecte....cam asta e. zilele astea le dau jos dupa ce gasesc un DIY detaliat.  desfac farul de tot oricum sa verific si contactele din interior la becuri, poate ii trag si un plasti dip negru ca si culoarea masinii pe suprafata de jos din far, credeti ca foloseste efectiv la reflexia luminii sau nu? oricum ma omoara atata luciu la ele...ma zgarie pe ochi. :tuktuk:

post-51795-0-41766200-1366982267_thumb.j

Modificat de katalinscrob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw de kko. touareg si mai si. deci bataie de joc cu mufele din spatele farurilor, azi am studiat atent problema, le-am fixat cat am putut si degeaba. ori trag fir pe fir ori scot mufa si o lipesc in far ori e din alta parte ceea ce ma indoiesc....de desfacut farul am renuntat, mi-e ca daca nu le etanseizez corect la loc pe urma se aburesc la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

katalinscrob

1. daca becurile au intensitate variabila, rogvaiv-uri etc, schimbati becul. Luati originale Osram sau Philips, maxim 6000K, parerea mea. ce e peste nu serveste scopului principal de a lumina alb, cat mai natural ( cu cat creste valoarea cu atat sunt mai albastre, ideal e in jur de 4500K). merita sa schimbati becurile intre ele sau balasturile ( sunt identice stanga dreapta) inainte de a da banii pe ceva inutil. de multe ori in service te indeamna sa schimbi masina cu totul de la o pb. minora dar pe care habar nu au sau nu au chef s-o gandeasca, mai ales in detrimentul buzunarului lor.


2. daca aveti flickering si/sau restarturi aleatorii la xenoane dar au aceeasi intensitate, NU SCHIMBATI BECURILE, BALASTURILE SAU MAI FRUMOS, FARUL CU TOTUL pana nu verificati:


-sigurante ( chiar daca nu sunt arse pot aparea fluctuatii pe traseu din cauza lor) si releul. Eu nu am facut pasul asta, am mers direct la tinta ca eram satul de paraverificari anterioare. nu stiu locatia celor 3 sigurante, le regasiti in cartea masinii, releul nici atat nu stiu unde e, poate ne ajuta cineva care stie. 


-mufele din spatele farurilor, capata un joc de toata frumusetea in timp, eu le-am fixat cu poxipol in lacasul lor, ideal e sa se lege pe direct sau cu o alta mufa cu prindere ok, la mine n-a mai fost cazul. suplimentar am curatat cu spray de contacte.


-joc in saniile pe care culiseaza farul la scos/montat, solutii de fixare mai buna sunt multe, eu am folosit un scoci elastic cauciucat care se muleaza pe sinele respective beton, farurile stau perfect fixe acum plus ca nu imi afecteaza scoaterea lor la nevoie pt. a schimba un bec, etc.


-conectorii care intra si ies din ballast, inclusiv cel ce intra in becul xenon cum a fost cazul meu ( mai exact AMP Micro Quadlock (MQS) connector, are 3 pini). Solutia consta in curatare cu spray aerosol special de contacte plus strangerea fina a camasilor metalice (conector tata) cu un patent mic a.i. sa stea cat mai fixe la remontaj. nu umblati la bec, nu atingeti lampa efectiv, nici n-aveti ce cauta acolo ca sa-l scoateti.


 


Eu nu am ajuns in ultima faza a operatiei si anume de a verifica cu un multimetru continuitatea traseelor din control module, prin releu, spre faruri, in faruri. Momentan am scapat de acel enervant flicker iar check lights apare mai rar, clar ca trebuie sa schimb conectorii dintre ballast si becul xenon. Se leaga: in service cand schimba baietii repede becurile de 5mil bucata normal ca merge, mufa noua....daca nu mai merg, schimba balastul, iar mufa noua, normal ca pe urma merg. daca nici atunci nu merg prea mult, schimba farul, daca nici de la far nu e d-abia atunci se gandesc si ei la o verificare de continuitate pe fire. pe pariu.


pe scurt, VERIFICATI ORICE CONTACT IMPERFECT inainte de a va lasa jecmaniti de toti priceputenii.


Modificat de katalinscrob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 changed the title to Faruri - probleme & discuții (Touareg 7L)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!