Jump to content

Probleme Motor Golf 3 Benzina


golf3gti
 Share

Postare recomandată

Am un golf 3 gti 8v, an 1992.

asta vara mi-a bufnit caloriferul de caldura datorita faptului ca s-a incins apa in motor. Ca orice om m-am gandit ca o fi termostatul.., pana la urma am schimbat si termocupla.. am inlocuit radiatorul, tot se incingea.. in fine poveste lunga.. am desfacut tot motorul, am facut segmentaraie si gata. Am cam 3000km cu ea pana in momentul asta si am urmatoarea problema.

Turatia vibreaza la relanti, adika intre 500-850ture, dupa care se stabilizeaza, nu are tot timpul un mers continuu, e ca si cum ceva ar sugruma-o. Cel mai urat face cand temp la apa e intre 70-80Grd, dupa care se mai aseaza; masina are putere, trage bine, cand calc acceleratia nu are nika.

eh, am dus-o la calculator, si mi-au zis sa schimb sonda lambda ca e dusa; am schimbat-o doar ca motorul face la fel. Toate dau bine pe calculator acum si in plus de asta mi-a crescut si consumul pe la 17%.

Debitmetrul e nou, ca si regulatorul de turatie, ca si senzorul de temperatura, caile de acces sunt curatate (motor facut), bujii noi, filtru benzina nou, pompa benzina noua (toate piesele nu au mai mult de 1 an vechime, sunt noi si originale).

Ce sa ii fac?

Toata distractia cu senzorul lambda m-a costat 8 mil.

As vrea sa stiu exact ce are sau daca a mai avut cineva vreo problema asemanatoare.

Daca sunt injectoarele, le schimb, dar sa stiu exact pt ca motorul l-am desfacut degeaba, ca tot ce nu mergea era ventilatorul care era stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat o lista cu tot ce am schimbat la masina.

mai am sa schimb delcoul, injectoarele si alternatorul!!

masina imi vibreaza in turatie, intre 500 si 900 ture, dupa care-si revine si sta in 800-850 ture (cat e normal), partidele de vibratie apar cel mai des cand apa are intre 70-80grd; disfunctionalitatea dureaza 15-20 secunde dupa care-si revine si tot asa.

pe calculator totul e perfect !!!!

de cand am schimbat sonda lambda mi-a iesit un consum de 17%

(senzorul de temp.l-am schimbat acum 3 zile - adus din germania)

ce sa-i fac?

GOLF3GTI_REPARATII_SI_IMBUNATATIRI_IUNIE_2007_fara_pret.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari , mai bine iti luai o masina noua , pai sincer la cati bani ai bagat in ea nu o sa ii recuperezi nici in 100 ani - nu am vrut sa fie rautacios dar ... nu ai cam exagerat ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-mi pare rau!! dar ma oftic ca nu merge !! :blink:

stiu ca nu-i recuperez!

cel mai mult imi place pe autostrada, ca se duce in 200 si ii oftic p`astia cu forduri si peugeoturi... bine ca dementii cu bmw si motoare mai puternice se duc!

:P

nu stiu ce sa-i fac acum, ma gandeam sa o vand si sa-mi iau o mazda 3 mps.

la cati bani bag in asta mai bine=mi platesc rata la leasing

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma precizes urmatoarele:

in timpul dintre testul de calc si pana am achizitionat sonda lambda, masina a avut sonda lambda deconectata, vibratia la relanti nu mai era asa puternica (insa nu am scapat de ea); cum ar veni tot relantiul era tinut de debitmetru si regulator, ce iesea pe teava nu conta, consumul creste cand sonda nu e montata!

rezultatul:

toate`s bune acum, in parametrii, consumul s-a mentiunut chiar si dupa activarea sondei celei noi si vibratia e aceeasi!!

ma lasa nervii!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate-ti respira evacuarea undeva inaintea sondei lambda? In cazul asta sonda ar compensa cu mai mult combustibil => consum mai mare

Avansul e ok?

Aer fals? Verifica de exemplu flansa de cauciuc de sub corpul de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost pana la skoda bucuresti si am vb cu unul dintre sefii de service si mi-a dat tel unuia care a lucrat la ei si cica o sa ma ajute ala ca e tatal lor la injectie si reglaje; mi-a mai zis sa nu umblu in debitmetru.saptamana viitoare o sa merg la ala sa vedem .. dupa care va povestesc ce chiuretaje i-a facut.daca o pune la punct nu o mai vand!@!!! :)totusi mai am o problema.. daca nu o vand!!ca sa schimb toate incuietorile .. tre sa ma pun bine cu astia de la volkswagen .. ca e cu amprente ca e cu verificari.. la draq!.. am vazut pe un golf 1.. si-a astupat manerele.. deschiderea e din telecomanda, are cineva asa ceva pe masina??.. aer fals nu am... insa mai am senzori p`acolo.. insa daca totul e bine pe calc.. urmeaza reglajele.. si astea mi le poate face numai asta la care o sa merg sapt viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!