Jump to content

Probleme la cutia de viteze


skoda.skoda
 Share

Postare recomandată

Banuiesc ca desfacerea cutiei costa f mult. Nu cred ca ti-ar conveni sa dai tu banii aia pe de o parte si pe de alta parte nici lor nu le convine sa faca operatia respectiva fara o dovada clara.

Eu cand am ajuns acolo am tras de cutie cat am putut, schimbat extrem de rapid, de la diverse turatii, nici urma de carait. Cand am iesit pe poarta iar a facut, dar nu m-am intors pt ca eram sigur ca iar nu o sa mai faca cand vine respectivul sa constate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-au desfacut cutia doar pentru o banuiala, pe garantie. pana la urma zgomotul care se auzea la cald, era doar o parghie de la pedala de ambreiaj, putin oxidata, care s-a schimbat pe garantie. singura problema era un scartzait metalic care aparea la apasarea pedalei de ambreiaj dupa ce se incalzea masina. nu am avut nici o altfel de manifestare.

pentru problema asta, am fost de 3 ori in service.

1. au zis ca au gresat ceva.

2. intre timp a facut iar zgomot si am ajuns in service, unde au ajuns pana la a da jos cutia doar sa vada ce are masina. de cutie mi-au zis ca arata impecabil si dupa montare au gasit si problema (am scris mai sus). piesa respectiva a fost comandata si ...

3. am ajuns a 3-a oara in service pentru inlocuire.

toate cele 3 lucrari s-au efectuat in perioada de garantie, fara nici cea mai mica impotrivire din partea lor. Lucrari facute la Elcar Gid Buzau :blink: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thesaw, bogd, dati-mi va rog PM cu seriile voastre de sasiu, vreau sa verific codurile de transmisie/cutie, sa fiu sigur ca nu am vorbit prostii pana acum.

Cheers, astept PM!

audi_fan, no offense please dar ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu ti s-ar fi manifestat defectul la service :Driver:

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blitz, sincer, ma bucur ca nu a fost nimic grav si ca oricum puteam circula in continuare si asa, fara sa inlocuiesc piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

audi_fan, no offense please dar ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu ti s-ar fi manifestat defectul la service ;)

Ar pleca acasa cu tot cu defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLiTZ, ti-am trimis pm cu seria mea de sasiu. Ai descoperit ceva legat de cutia mea sau de a lui thesaw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vro saptamana am observat un zgomot ciudat la schimbarea treptelor de viteza ..mai pronuntat la primele trepte .Se aude ca un scurt "cloncanit"(scartzait infundat) atunci cand ridic picioru de pe ambreiaj. Pe loc nu se aude cand actionez ambreajul

Ce ar putea fi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-te in service nu sta asa.Eu am 50 de mii si nu are nimic.Agata usor cand schimb in a 2-a dar numai cu motorul rece, deci cred ca e normal pt ca uleiul de transmisie e gros daca e rece.Cam atat.Nu cred ca ai o problema grava, probabil se regleaza in scurt timp, dar du-te la service nu o lasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor!

Va supun atentiei urmatoarea problema cu care m-am confruntat astazi. Masina are in bord 2700 km, majoritatea facuti in exteriorul localitatilor si prin urmare cu o utilizare normala a cutiei de viteze. Azi pe la amiaza (dupa ce am mai mers si dimineata cu masina) cand am dat sa plec din parcare aveam impresia ca masina e intr-a treia si de asta nu demareaza normal. De fapt, nu mai puteam cupla decat treapta a 3-a si a 4-a avand in vedere turatia si viteza indicate de ceasuri. Treptele 1,2,5 si marsarier-ul nu mai cuplau iar schimbatorul se comporta de parca ar fi fost in punctul mort tot timpul. Am sunat la service si m-au chemat de urgenta la ei. Au zis sa vin totusi eu cu masina, dar sa nu fortez ambreiajul, pentru ca nu aveau platforme disponibile. La jumatatea drumului am simtit un miros patrunzator(amestec de arsura cu amoniac) si a inceput sa iasa fum de la motor. Am oprit in mijlocul intersectiei, am scos extinctoruil, l-am descarcat pe compartimentul motor si am chemat din nou platforma.

Am ajuns in service mecanicii s-au dus direct la "buba". Nu prea ma pricep la constructia masinii si termenii respectivi asa ca scuzati limbajul neavizat. Din cate am inteles la capatul unei piese triunghiulare care era din plastic( componenta a ansamblului cutiei de viteze si situata cum te uiti deasupra motorului in partea dreapta sub filtrul de aer am impresia) se afla o siguranta care s-a crapat si din cauza asta nu mai cupla corespunzator cutia de viteze. Cat despre partea cu mirosul si fumul, acesetea veneau de la discul de ambreiaj, dar au zis ca nu este afectat.

Conducand masina dupa ce au inlocuit siguranta(saiba) respectiva am observat sa ambreiajul nu patineaa si se comporta in parametri normali.

Ar trebui sa imi fac griji pentru uzura prematura a sistemului si sa solicit la service dezasamblarea intregului sistem si analizarea acestuia sau sa imi vad de condus si sa monitorizez comportamentul ambreiajului?

P.S.: s-a mai confruntat cineva cu probleme de acest gen la cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul doar l-ai supraincalzit un pic , nu l-ai prajit, treaba cu demontatul nu este necesara . Bafta cu masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

64.000 km si schimb cu 2 degete daca e nevoie ... impecabil ... super masina , mai putin finisajele,chederele si greierasii (care se rezolva partial daca dai jos bordul) ... chiar imi pare rau ca ma despart de ea dar simt nevoia sa trec pe un Jeep (Grand Cheroke) .. norocul meu ca o las in firma si imi mai satisfac placerea sa o mai rulez cateodata mai ales ca sunt super multumit de cipul facut de Voinea .. good job

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

salut.

cei care au avut probleme cu schimbatul in treapta a 2-a la skoda octavia, au rezolvat cumva problema? ati desfacut cutia de viteze? s-a curatat/schimbat ceva?

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce intrebi?din pura curiozitate sau ai probleme?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mie mi s-a intamplat sa pornesc masina dimineata si asteptand sa se incalzeasca putin motorul inainte sa plec de pe loc, masina fiind la relanti in punctul mort fara sa apas pe nimic a dat sa plece de pe loc lovind masina din fata putin (eram 15 cm fata de cel din fata), revenind la starea initiala imediat. Masina are 81000 km si am schimbat acum 1000 km 3 kituri de ambreiaj la reprezentanta, avand in vedere ca primele 2 au cedat dupa 40 km. Daca stie cineva de la ce se intampla acest fenomen as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 kituri in 1000 km adevarata performanta - pompa de ambreiaj/cilindrul receptor /nivelul lichidului de frina le-ai verificat??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era scoasa din viteza, singura explicatie este ulei prea vascos in cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindrul receptor a fost schimbat odata cu ultimul kit pus pe masina acum 1000km, si tot atunci au fost verificate si pompa de ambreiaj si lichidul de frana este ok. Si eu m-am gandit tot la uleiul din cutie, dar cum pot sa verific? La inceput imi intra greu in vitezele 3 si 4 uneori opunea rezistenta (agata) si am fost la service si mi-au facut un reglaj din timonerie si acum merge fara probleme. Am intrebat de uleiul din cutie si mi s-a spus ca nu trebuie schimbat, este pe viata. Totusi pentru schimbare trebuie sa dau cutia de viteze jos? Care ar fi costul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul original osta undeva la 90 lei / litru, trebuie 2 litri, nu trebuie demontat nimic. e similar inlocuirii uleiului din motor.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista riscuri? de exemplu sa nu fie pus cat trebuie si sa se strice ceva pe la cutie? unde imi recomandati sa il schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era scoasa din viteza, singura explicatie este ulei prea vascos in cutia de viteze.

Chestia asta numai pe la dacii la temperaturi negative mari am auzit să se întâmple.

Eu cred că ambreiajul nu debreiază corespunzător. Poţi schimba şi uleiul, dar mi-e teamă că o să dai banii degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma gandesc ca nu este de la ambreiaj deoarece schimbatorul era in punctul mort, ambreiajul nu are posibilitatea sa bage singur in vre-un din viteze sa plece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai stat linga masina cind s-au facut reparatiile???!!!!  ai vazut cu ochii tai sau ai venit a 2-a zi si ai platit pentru ca o explicatie logica nu gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima data nu am mai stat langa masina, am gasit-o gata facuta, se apucasera de ea mai devreme (6-7 dimineata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!