Jump to content

Pierd ulei


justy
 Share

Postare recomandată

Am fost acuma la masina si am dat capacu de la motor jos si am vazut ca arunca destul de mult ulei pe la capacul de la ulei,buretele ala e umed de jur in prejur,pot sa remediez cumva problema asta?un capac nou ar rezolva ceva?

 

numai bine.

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la busonul de ulei sau la tot capacul?

nu de alta,da un capac nou,oem,o sa te cam usture cand o sa auzi cand costa.(200 ieuroi suna cumva?:P)

 

iei frumos silicon pt motoare,dai capacu jos,ungi cu simt de raspundere,pui la loc!

(tot de la COSMIN am invatat si asta)

 

ai grija sa nu strangi suruburile ca barbarii,risti sa plesnesti capacul:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobuta, aici postezi despre pierderi, nu unde vrei.

Fa asa cum ti-a recomandat domnu' doctor.

Sau citesti topicul, ca scrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba nu de capacul motorului sau chiulasei ci de dopul pe unde bag ulei.am inteles ca se gaseste garnitura de la el?

 

Update:am fost la vw si am luat garnitura,este exact ca si a unui coleg de mai sus asa cu gauri in ea.cea de pe masina nu parea sa fie uzata de loc.dar am observat acuma ca,capacu de ichidere la mine tre sa fiu atent cand inchid sa nu ramana deschis :)) :Driver:

numai bine

Modificat de bobuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi mam pus sa curat putin pe la motor si mam hotarat sa dau putin jos turbina sa vad cum arata si am observat ca curge ulei pe la o conducta ce vine din capacul de la culbutori ,conducta aceea intra in conducta de la intercooler si am pierderi mari de ulei pe la egr dc ?

post-56453-0-22195700-1379010222_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conducta aceea intra in furtunul dintre cutia filtrului de aer si turbina. Pe conducta aceea  ies vapori de ulei si gaze arse care au trecut de segmenti.  Datorita depresiunii din furtunul filtrului, temperatura vaporilor de ulei scade si o parte din vapori condenseaza inainte de intrarea in turbina.  O parte din vapori condenseaza in intercooler si se acumuleaza ulei acolo, o parte condenseaza la iesirea prin neetanseitatile EGR-ului, restul vaporilor intra si se ard in motor. De aceea se pierde ulei pe la EGR,  este in general o problema comuna TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de aceea se poate anula egr ul :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functional sau ne, egr-ul va pierde ulei in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum as putea opri sa numai bage ulei ce piesa trebuie schimbata , pentru ca nu cred ca din fabrica asa a venit masina sa deie uleiu afara :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumperi un EGR nou si gasesti un meserias adevarat sa-l monteze etans. In cca 20kkm va pierde din nou, asa ca mai bine ''te lasi la mana ta''. Toate motoarele 1,9 tdi vw audi au problema asta. Cauta un topic despre anulare egr sa vezi efectele.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am anulat egr acuma 2 ani dar tot da uleiu afara ,dar mam hotarat sa cumpar un motor awx zilele astea si so schimb :D

Modificat de Passat_3b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti !

Cand am facut distributia am profitat si am facut si 2-3 poze la uleiul pe care l-am vazut curs pe la motor.

Puteti sa imi spuneti si mie pe unde credeti ca il pierde si o solutie va rog ? Multumesc ! Imi pare rau ca nu am facut si in patele motorului .. mai era niste ulei si pe la tubulatura aia de plastic de sus.

post-14383-0-58952000-1379402774_thumb.j

post-14383-0-31003200-1379402785_thumb.j

post-14383-0-00550100-1379402764_thumb.j

Modificat de apasaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin o gramada de locuri.

Spala motorul si urmareste zilnic pe unde apare.

La ce-i acolo, nu poti defini un loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura busonului de ulei, se gaseste noua.

Garnitura capac culbutori, se gaseste noua, dar cu adaos de silicon, (Reinzosil).

Valva EGR, nu ai ce sa-i faci, doar etansata mai bine in flanse.

Pe tubulatura turbo prezenta uleiului este normala. Nu vorbim de cantitati.

Conducta epuratorului de gaze este din plastic, are un colier special, cu adaos de silicon. Colierul care se vede este pentru cauciuc si romanesc pe deasupra.

Cum spune si Cosmin, faci curat si urmaresti apoi. Am folosit cu succes asta. Daca ai loc la curte, daca nu la spalatorie.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oki ... ms mult. Incerc sa spal si sa rezolv cat pot pana nu se strica vremea de tot. Din ce vad pierde mult pe la conducta epuratorului.Cred ca de acolo ajungea si se scurge si pe furtunul de la turbo.Oricum pana nu spal nu vad .. aveti dreptate. Ms mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai mult murdareste de ulei pe la EGR. Toate motoarele astea sunt murdare de ulei in zona aia, nu o sa reusesti niciodata sa-l mentii curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca toate pierd pe la EGR .. dar mi se pare mie sau la mine este chiar curatica zona egr-ului ? Este ulei sub si pe admisie dar cred ca este de la capacul de la culbutori.Btw ... are un prieten un leon din 2001 cu ALH pe el .. a socat un mecanic .. nu are picatura de ulei pe nicaieri ... a zis ala ca nu a vazut in viata lui un diesel curat :D si asta e lacrima :) si are aproape 300.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, nu umbla la egr ca o sa inceapa sa curga. Verifica partea opusa distributiei sa nu ai motorina sub tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa ce te-am sfatuit mai sus, apoi vei gasi raspunsurile. Degeaba tot parlamentam aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functional sau ne, egr-ul va pierde ulei in continuare.

mie sa sti ca nu m8i pierde))

silicon in el,tabla in capu conductei,are peste 20000:))

oi fi avand eu macar atata noroc:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus tabla...deci a anulat EGR, produce oxizi de azot. Ai mers in spatele unuia cu egr anulat ? Sa bata si vantul cum trebuie, nu simti mirosul dar te ustura pe gat, dai pe recirculare instant.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa mirosul ca nu-l masoara nici dracu la ITP.

Iti masoara opacitatea gazelor. Care n-au nici o treaba cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de scula din statia ITP. Anul trecut nu stiam de problemele de vacum si mergeam practic cu egr-ul inchis. La ITP mi-au scos un raport gen bon fiscal cu analiza gazelor . Pe randul cu NOX aparea un semn al mirarii. Baietii mi-au dat itp-ul dar mi-au spus sa-mi curat EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!