Jump to content

Pierd ulei


justy
 Share

Postare recomandată

Nu ma pricep la benzinar dar daca tot ai fost la mecanic pute-ai sa-l intrebi cum se numeste piesa/piesele pe unde pierde ulei si sa scrii aici,asa ma gandesc ca si colegii care se pricep ar putea sa-ti dea mai multe sfaturi cu privire la remedierea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie cineva daca pe un passat variant 6 trepte 116 cai (cred) ATJ se potriveste baia de ulei de pe b5.5 131 cai?

am un prieten care a dat intro bordura si a iesit de acolo pe platforma...

multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. N-am gasit un topic mai bun asa ca aici scriu cred ca pierd ulei dar nu se vede nicaieri uleiul odata sa apros la bord uleiul si mi a scric asta:prüfen ölstand adica sa verific nivelul uleiului pana acum nu a facut asa. Sunt speriat ca nu stiu de ce face asta mam uitat la ulei era pe minim si ma uit si maine dimineata pana nu rezolv problema nu pornesc motorul. Imi puteti spune de ce se aprinde avertizarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor defect sau chiar iti lipseste ulei,adica ai pierdut pe undeva sau l-a "papat" masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, avertizarea se aprinde cand uleiul e pe minim. Daca e pe minim si nu cu mult sub minim, nu e nicio problema, e normal ca o masina sa consume ulei in timp. VW zice ca pana la 2 litri in 15.000km nu e problema. Asta se intampla daca forjezi mult motorul, altfel consumul e mai mic.

Deci lasa motorul vreo juamat de ora oprit ca sa se scurga uleiul inapoi in baie si completeaza pana ajungi la marcajul maxim de pe joja. Avertizarea ar trebui sa-ti dispara si pe urma spre linistea ta mai poti verifica din cand in cand, dar oricum iti va scrie pe bord daca ajungi la minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema cu uleiul motorului. Mai precis dupa ce depasesc 100 de km mi se aprinde becul pentru ulei in bord. In cartea tehnica spune ca trebuie completat uleiul, dar l-am verificat si arata valoarea normala (aproape de maxim). Precizez ca pe langa garnitura de la joja se observa prelins putin ulei. Daca stie cineva ce defectiune are as fi pe deplin recunoscator pentru un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca te referi la martorul galben. Mi s-a intamplat si mie. Se pare ca uleiul "se stocheaza" undeva destul cat sa iti dea eroarea asta senzorul. N-am reusit sa-mi dau seama cum.

Sau... pur si simplu e defect senzorul ori mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns. as mai avea o intrebare, unde se afla acest senzor? l-am cautat si nu l-am gasit, sub capota, sub volan?

Are o culoare specifica, un cod specific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se afla pe blocul motor, din el pleaca un singur fir si este pozitionat in zona inferioara a motorului pe partea cu filtrul de ulei.

Inainte sa-l schimbi verifica sa nu fie infundat orificiul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,si passatul meu pierde ulei pe la semeringul axei cu came,ce marci de semeringuri sunt mai bune pentru urmeaza schimbul ditributiei si il schimb si pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, am si eu o problema cu pierderile de ulei la care nu pot sa ii dau cap.Problema sta in felul urmator,  din cate am vazut pierde ulei pe undeva prin spatele motorului astfel incat tot electromotorul este plin de ulei, am siliconat garnitura de la culbutori pe acolo sigur nu curge, am curatat EGR-ul l-am etansat bine dar tot pierde ulei pe undeva incat sa ramana urma in parcare daca las masina  cateva ore.

 Ma intreb pe unde ar mai putea pierde ulei ? Ce a-si mai putea verifica ? Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem.

Iar la EGR nu prea ai ce etansa. Daca e uzat, tot va pierde prin gaurile de aerisire.

 

Cand te apuci de verificat etansarile, primul lucru e sa speli motorul. Altfel mergi pe ghicite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu pompa tandem face probleme cu pornire, la mine porneste bine si cred ca daca ar curge ar curge motorin nu ulei.

Motorul l-am spalat de 2ori pana acum dar nu am aflat pe unde ar putea curge.Pe unde altundeva ar mai putea curge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o pompa ce curgea, dar pornea bine. Ciudat, dar adevarat.

Si poate curge si ulei. Pe la stutul de vacuum, daca are joc. Pompele uzate nu mai inchid bine in interior si intra ulei in partea de vacuum.

 

Nu inteleg... cum adica ai spalat motorul dar nu-ti dai seama pe unde curge? Pai te-ai uitat sau nu?

Ca de undeva tot porneste uleiul ala, nu izvoraste din metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat de m-am saturat atat pe dedesupt cat si pe deasupara, am luat electromotorul jos, am incercat sa mai strang toate surubele dar nimica + ca la accelerari puternice cade ulei pe evacuare si miroase a ulei ars in masina, dar repet numai la accelerari puternice.Mi se pare ca pierde pe la garnitura de chiulasa in stanga spate sub EGR , acolo parca este ceva ulei, dar nu cred ca se poate sa piarda pe la garnitura de chiulasa.

 

Off topic ( cred ca are ceva editorul ca am am incercat sa scriu chiul0asa -aici am scris cu 0 "zero" ca altfel cand dau save imi transforam in chiulasa, am incercat de vreo 5 ori dar tot cum vrea chiulasa scrie :lol: )

Modificat de merdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: Chiulasa se scrie si asa se si citeste. In forma cealalta nu e corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a o neliniste...

am urcat masina pe o rampa si am fost sa analizez pe dedesubt..erai ulei pe undeva intre cutie si motor. am intrebat mecanicul care era langa mine si a zis ca e vb de semeringul axei cu came, ca nu ar fi o problema..

nelinistea mea e legata de faptul ca nush cum sa interpretez aceasta problema, ca pe mecanic la momentul respectiv nu l-am interbat.

1.care e motivul defectiunii.

2.in cazul in care nu doresc/nu pot sa rezolv probl momentan ce urmari vor fi.

 

poate va ajuta cu ceva, nu gasesc urme de ulei dimineata in curte dupa ce plec de pe loc.

 

multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simering-ul axei cu came scapa ulei in fata motorului, langa curea. Nu in spate.

Prin spate poate sa curga pe la garnitura capacului de la culbutori, EGR sau pompa tandem.

Daca nu vei rezolva problema, o sa aiba de suferit elementele din cauciuc/plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am inteles ca eu nu am pompa tandem...

daca am primit o informatie eronata, imi puteti zice rolul ei si cam in ce parte a motorului se gaseste?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, uitasem ca tu ai motor clasic. Ai doar pompa de vacuum. Dar nu stiu daca se gaseste in capatul ciulasei, deasupra cutiei sau in lateralul blocului ca in imagine.

tdi_a3_ahu_engine.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms cosmin...de ajutor imaginea..frumos motorul...curat..am sa fac o poza sub masina, poate ne dam cu presupusul cam ce si cum..

 

app, cutiuta rotunda neagra de pe capacul motor, filtrul epurator cred ca ii zice, daca se infunda si la turatii mari arunca ulei se poate desface sau se schimba?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!