Jump to content

Pierd ulei


justy
 Share

Postare recomandată

Era termoflotul spart? Cum s-a intamplat?

iPhone.Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu - de la sine.... in timp, se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgianlaurentiu50

Salutare! Cati Litrii de ulei se baga la un VW passat B5.5 2004 74KW-101CP 5 trepte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema. in urma cu vreo saptamana am observat o balta de ulei sub masiuna, l-am dus direct la doctor, scapa pe langa filtru de ulei, am schimbat filtru si uleiul, totul a fost in regula pana a doua zi dimineata, inainte sa pornesc masina m-am uitat nu era ulei sub masina, dupa ce am pornit masina din nou a dat afara langa filtru, verific daca e strans bine, am mai putut sa strang cu mana completez cu ulei, pana dupamasa a fost totul din nou ok, dar dupasa acelasi lucru, balta de ulei. am demontat filtru de ulei ca sa verific garnitura, am schimbat din nou filtru strans din nou cum traba de un alt doctor, dar tot are acelasi problema pierd 1.5L de ulei dupa pornire. am auzit ca poate fi blocat ceva la pompa de ulei si face presiune prea mare si scapa unde poate mai usor, cum pot sa verific presiunea de ulei, sau ce parere aveti voi. (scapa intre filtru si suportul de filtru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!am si eu o intrebare !am un passat b5,5 an 2002 1,9tdi 101 cai si am facut cam 1500 km intr-o saptamana si cand am verificat uleiul am completat cam 700 gr.era putin curs pe la egr.e cam mult pt km astia sa completez cu atata ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,e cam mult. vezi sa nu pierzi si prin alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

o problema care mai e intalnita la passat AWX sau probabil doar la mine,curge ulei pe la suruburile din imagine.de ce ?

post-68118-0-29373700-1333211804_thumb.j

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care mai exact? De vina e ori EGR-ul ori garnitura de la capacul culbutorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu mai am inseamna ca de la garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot poluam topicul,am si eu o mica scurgere de ulei in zona aia,in spate.egr e anulat,de la capac culbutori nu e!

am de la ce sa mai am probleme/scurgeri acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu mai am inseamna ca de la garnitura

Tot ce se poate. Spala motorul bine si urmareste zilnic. Precis iti dai seama.

Dane, acelasi sfat si la tine.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facut asta,mi e f neclar ce se intampla...cantitatea de ulei e f mica...

mai bag odata un jet de apa in seara asta,si va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la tine pompa e noua. Deci ori EGR-ul (nu conteaza ca e anulat, din moment ce exista fizic acolo pe traseul de admisie) ori garnitura de la capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci spalat aseara cu jetul!

acum e umed,as pune o poza ,da se vede de 2 lei!!

egr ul e perfect uscat.pompa tandem pe dedesubt e de asemenea uscata!!si furtunu care trece pe sub ea!!

si capacul!!

si totusi cam la 10 cm sub planul capacului,ca sa zic asa,e din nou umed de ulei!!!!la naiba!

incerc sa incarc o poza,sa vedem cat de clar apare...

problema e deci fix pe bucatica aia de metal umeda si neagra peste care se suprapune o imperfectiune fotografica.adaug si o a doua poza,facuta mai "vertical"

am reusit sa pun cate o [cenzurat] rosie spre zona cu problema...

post-5363-0-55717400-1333409781_thumb.jp

post-5363-0-85226400-1333409882_thumb.jp

post-5363-0-68789200-1333410447_thumb.jp

post-5363-0-85972400-1333410461_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vad chiar nimic relevant.

Fa si tu o poza ziua, eventual incearca sa luminezi suplimentar zona aia. Si schimba pozitia aparatului sa "prinzi" mai din plin zona-problema.

Daca EGR-ul nu, pompa nu, garnitura de la capac nu... ma gandesc la garniturile de la galerii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se vede mai relevant de atata...e f greu accesibila zona,si mi am zgariat toata mana incercand sa pipai acolo.

problema e ca acolo unde am aratat se umezeste!:(,am simtit sigur.

se schimba greu garniturile astea de care zici?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum... da. Mai mult de admisie cred ca poate fi vorba. Se scoate tubulatura din EGR si se demonteaza galeria de admisie (cu imbus de 6, cred).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

news:uleiul vine din fata!!anume cica de la semeringul de la axa cu came?

greutz de umblat acolo,si pare ca nu merita efortul...

pacat ca n am stiut de asta la distributie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mare branza. Se scoate capacul de la distributie, se slabeste intinzatorul, se trage in fata cureaua cu pinionul de pe axul cu came, si eventual primul capac cu semicuzinetul superior. Et voila! :)

Nu necesita demontarea ansamblului fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma duce priceperea sa fac singur asta...mai vedem.

ca idee,cum ti se pare daca las asa o vreme?

ca pret,cat sa fie piesa necesara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa e maruntis. Mai mult e manopera. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee,a fost greu de gasit locu de origina al scurgerii,vizualizare cu cablu de ala cu camera in cap,etc.ca si cu capacu de la distributie demontat,de sus tot nu se zarea nimic!!

in mod normal motoru sta uusor inclinat spre spate,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul sta orizontal, doar capota e putin inclinata si te induce in eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

Am un Passat 1.8 T benzina, 150 CP, 180.000 km, cutie Triptonic, an de fabricatie 2000, cod motor ATW. De cateva luni pierd ulei iar de curand am schimbat garnitura de la capac. Din pacate problema persista si astazi am identificat "buba". Pierde ulei prin spatele motorului (privind din fata masinii). Mecanicul meu mi-a zis s-o las balta pt ca operatiunea este destul de complicata si necesita multe ore de manopera (implicit si o suma considerabila). As vrea sa intreb printre utilizatorii acestui forum daca cineva s-a confruntat cu problema respectiva si care ar fi solutia. Am atasat si o fotografie (din parte dreapta a motorului) a locului pe unde pierd ulei in speranta ca am oferit suficiente informatii.

Multumesc anticipat.

Dan

post-97520-0-33856100-1346986001_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!