Jump to content

Pierd ulei


justy
 Share

Postare recomandată

Deci ti-ai dat singur raspunsul. Scurgerea e de la garnitura capacului de chiulasa. Mai strange suruburile (dar cu bun simt), schimba garnitura sau pune silicon de etansare pe garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suruburile nu prea mai merg stranse. Pe ele exista niste distantiere care pastreaza distanta fixa si egala intre capac si chiulasa.

Deci daca a inceput sa curga, in loc de o garnitura aftermarket recomand curatarea capacului si garniturii cu diluant, iar inainte de montare ungerea cu un strat subtire de silicon negru de motoare atat intre garnitura si capac cat si intre garnitura si chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate vad eu in acea poza acolo e o scurgere d ela egr si atat, asa e la toate in zona aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata maine sau duminica cel tarziu dau jos EGR si conducta aia de langa el

post-68118-0-48538000-1290781340_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
pietreanuciprian

Poate sa ma jute si pe mine cineva cu cateva informatii?

Astazi de dimineata dupa ce am pornit masina si am tinut-o putin turata cand am vrut sa pec am observat ca mi-a curs foarte mult ulei de la motor si din cate am vazut curgea de undeva din dreapta motorului; este o chestie alba patrata si din aia se vedea ca, curgea ulei.Poate sa imi spuna si mie cineva daca este ceva foarte grav si cam la cat o sa ma ajunga reparatia sau cam ce trebuie schimbat??Am sunat deja a un service si mi-am facut programare pentru maine.maine dimineata o sa merg sa cumpar 1 litru de ulei si il pun si fug direct la service.

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in locul tau cautam o poza undeva pe net si indicam piesa pe unde iti curge ulei. Poate fi dreapta motorului cum te uiti la el sau cum stai la volan.

La motor toate sunt "chestii patrate" sau mai putin patrate.

Invata sa cunosti cat de cat masina care te serveste.

Altfel vei mai scoate bani grei din buzunar de-acum inainte.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pietreanuciprian

este in dreapta motorului cum ma uit a e din fata masinii.am facut o fotografie pe te dar deocamdata sunt la munca si nu am cablu, am gasit o fotografie pe net si seamana foarte mult cu ce am incercuit eu in acea fotografie

post-79176-0-74328700-1296651686_thumb.j

Modificat de pietreanuciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe toti forumistii,ce ai insemnat tu in poza este termoflotul,racitorul de ulei,prin el circula antigelsi ulei din motor,se poate sa se fi slabit surubul de strangere sau sa rupt oringul de etansare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pietreanuciprian

si ai idee cat ar costa un oring daca ar fi acela de vina???asa cu aproximatie ar fi pana in 100 lei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pietreanuciprian

am rezolvat problema.un oring de la racitorul de ulei era crapat din cauza frigului.cele 2 oring-uri se gasesc numai la reprezentanta si sunt in jur de 30-40 lei amandoua dar a mai trebuit sa schimb uleiul si antigelul :D

Modificat de pietreanuciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Ma confrunt si eu cu o problema zilele astea... Imi curge ulei pe la baie.Vreau sa stiu daca recomandati aplicarea siliconului rosu pe noua garnitura pentru o mai buna etanseitate? Inca o chestiune, suruburile trebuie stranse la cuplu sau doar la mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care garnitura? :)

Baia e etansata doar cu un strat subtire de silicon.

Suruburile le poti strange la mana, cu simt. Etansarea o face siliconul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de garnitura dintre baie si bloc. Iar garniturile care se gasesc prin magazine virtuale am vazut ca sunt din carton, de aceea am intrebat daca trebuie si silicon pus pe ea. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet: care garnituri?

NU EXISTA garnituri intre bloc si baie. Doar un strat subtire de silicon.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Este garnitura de carton. De laserie motor 864xxx in colo este de silicon cum zici tu [Cosmin] pina la aceasta serie este de carton. Eu am seria 164xxx. Tocmai astazi am aflat chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Este, dar numai la motoarele non PD (VEP), pana in seria 3B-X-600000. cod 044 103 609D. Uite-o aici http://www.rmeuropean.com/Part-Number/Oil-Pan-Gasket-__044103609D_ELR_7A6BBB7A.aspx . Restul sunt pe silicon.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact Florin. Al meu nu este cu PD. Masina este defapt din Iunie 99. M-am bagat aseara sub masina si am vazut ca intradevar este de carton garnitura veche. problema cea mai mare este ca baia vine peste acel jug motor si e complicat rau sa schimb agea garnitura. Din cate vad eu cred ca sa ridic motorul in sus. Se poate altfel? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Trebuie ridicat motorul cat merge si simultan coborat putin si jugul (slabite suruburile).

Altfel nu reusesti.

PS: Completeaza-ti in profil tipul de motor (banuiesc ca e AFN - 110CP) sa iti putem da cele mai potrivite sfaturi pe viitor.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cosmin AFN este. In weekend o sa fac cum zici tu. MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu pierd ulei pe la EGR, dar si pe la acel furtunel care vine de la capacul motor, si e prins cu colier. Scapa ulei aproape de teava de admisie(cea care vine din corpul filtrului de aer). Am scos acel racord flexibil si cu o lanterna m-am uitat spre zona unde vine acel furtunel, e murdar cu ulei pe acolo, portiunea de jos.

Intrebarea mea, e daunator sa ajung ulei acolo? Asa as etansa acel furtun si macar nu ar mai curge pe capacul de la motor. Sa desfac capacul parca nu ma incanta.

PS: Daca as improviza o sita la capatul dinspre admisie, o sita de metal bine fixata, ar rezolva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Scria cineva mai sus ( la postul 110) ca a fost nevoit sa schimbe una din cele doua garnituri ale termoflotului pt ca avea scurgeri de ulei ... aceeasi problema am si eu, am mai strans din piulita aceea mare insa tot pierde ulei pe acolo. Am comandat cele doua garnituri si le voi schimba. Intrebarea mea e de ce se spune ca trebuie schimbat apoi uleiul si antigelul? Din ce imi dau eu seama cele doua furtune de antigel se pot astupa dupa scoaterea din termoflot ( eventual se completeaza apoi cu antigel ceea ce se pierde ) ; in legatura cu uleiul , am sa va intreb : Dupa demontarea termoflotului de sub corpul filtrului de ulei nu se pierde doar ulei care e in interiorul acestuia? ( evident dupa remontare se completeaza si ulei) . Gresesc?

post-15759-0-17615100-1328277968_thumb.j

Modificat de cristym_z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......Sau pt a schimba cele doua garnituri ale termoflotului e nevoie sa se demonteze tot corpul filtrului de ulei ?

post-15759-0-12255300-1328289930_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detalii cum ai rezolvat problema la termoflot?

curge ulei(muuuuuuuuuuult).merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!