Jump to content

Pierd ulei


justy
 Share

Postare recomandată

C o s m i n

Cu silicon de motoare Victor Reinz nu mai musteste pe nicaieri. Pe testate. Insa e un pic mai greu de demontat la nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!

Mie imi curge ulei intre bloc motor si chiulasa in zona pompei tandem, colt stanga spate, cum te uiti la motor, sub EGR. Deja s-a prelins pe cutia de viteze, si imi apare cate o pata in fiecare zi sub masina. Pot sa circul asa cu ea pana ajung la un mecanic, sau din zona aceea ar putea ajunge uleiul pe discul de ambreiaj? Garnitura ar fi de vina, sau pot sa ma astept si la ceva mai serios (bloc motor, chiulasa crapata)? Nu am ulei in apa, nici invers.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr / garnitura capac motor

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR este curat si la orificii, si la garnituri, si coltul unde se imbina capacul motor cu chiulasa este si ea curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Tot nu am reusit sa rezolv problema cu pierderile de ulei. 

EGR-ul imi pierde ulei cat si garnitura de culbutori. 

Ulei am peste tot in partea stanga a motorului, adica : baie ulei, electromotor si se intinde pana in spate. Uitandu-ma de sus, se vede ca musteste la garnitura de cultbutori, dar nu chiar atat de mult. 

Mecanicul tot imi zice cand ii spun ca scapa "pe la turbina", insa cu turbina am fost la CIPOS in 2016, mi-a desfacut-o,a curatat-o, nu am joc in ax, nimic. 

Picaturi gasesc cam 1-2 picaturi de ulei sub masina, dar tot motorul e mozolit, ceea ce imi displace. 

Consumul de ulei e cam 800ml/10.000km, masina are 220.000km. Am scos furtunele de la intercooler si a iesit o picatura de ulei, nimic deosebit. Pierderile de ulei sunt asa cam de .. 5-6 ani, insa nu am reusit sa-i dau de cap. 

Pot pierde pe la vreo conducta de ulei turbo?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura de la capac culbutori o strangi la cuplu,daca pierde schimb-o...daca pui noua si tot pierde sa nu fie epuratorul infundat

si eu am avut o problema similara,arunca ulei pe la joja si pe la capacul culbutorilor,motorul era uns tot pe spate de ulei si curgea tot pe turbo

34 minutes ago, Executron said:

Pot pierde pe la vreo conducta de ulei turbo?

turbina are tur si returul de ulei...orice pierdere de ulei se vede

si spala motorul asa vezi mai bine pe unde curge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Ma poate ajuta cineva cu demontarea capacului de la culbutori la ALZ? Am observat niste depuneri solide in zona capacului de la ulei si as vrea sa il demontez si sa il curat. Am desfacut cele 8 suruburi dar nu se misca deloc. E posibil sa mai fie prins undeva sau doar lipit cum a stat presat? 

P_20180423_121422.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au lipit garnitura cu silicon, pentru etansare mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua . 

De curand am inceput sa simt miros de ulei in habitaclu , asa ca am dat scutul de la motor jos si am vazut ca este foarte mult ulei scurs pe motor . Vine de undeva de pe partea stanga cum te uiti la masina din fata . Stiu ca pierde pe la garnitura de la capac culbutori , am vazut si la supapa egr ceva pierderi . Dar pierderile sunt prea mari sa fie de acolo . SSe vedeau picaturi de ulei pe suruburi si pe electromotor , la fel si pe baie . parca era scaldat in ulei.Am complectat cam 1 litru de ulei in 3000 km   Pe unde as putea pierde asa mult ulei ?  Am atasat si   poze. 

Spoiler

 

20181125_092641.jpg

20181125_092715.jpg

 

Spoiler


20181125_092806.jpg

 

 

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fi surprins cat ulei poate curge in timp, pe la capacul de la culbutori. Acolo e sursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut capacul si am degresat bine si capacul si garnitura si am  dat garnitura cu silicon Victor Reinz si pe o parte si pe alta . Urmeaza sa spal motorul si sa urmaresc sa vad pe unde mai pierde . daca ma pierde .

 Am curatat si EGR-ul . Am vazut ca erau vapori de ulei pe langa el... Nu era inca nevoie de curatare.

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura noua era 30 de lei si strans la cuplu capacul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spun colegii , e mai bine cu silicon . Sau si mai bine garnitura originala care vine cu tot cu capac , dar e prea mare investitia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Este o discuție veche aici, însă as vrea să menționez un aspect care contribuie la neetansarea capacului supape. Așadar,  șuruburile de strângere au de asemeni un manșon de cauciuc care în timp se tasează în egală măsură ca și garnitura...  Dupa cum se poate observa și in poza acestea permit o  strangere limitată a capacului împreună cu a sa garnitura, iar când acel manșon e tasat va rezulta o strângere slabă .... Variantele de rezolvare pot fi  :  garnitura + șuruburi care se găsește ca și kit, sau ajutarea etanșării cu silicon. Un capac nou de asemeni rezolva dar cu o cheltuială mareIMG_20220723_135502.thumb.jpg.8ce4607c2cae09fbf251f63026fdc087.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce spune Cristiz e perfect corect. Mai e o variantă mai ”ghetto”. Între capul șurubului și mașonul de cauciuc se introduc 2 șaibe. Acele șaibe vor compensa pentru tasarea mașonului și astfel nu mai e nevoie de schimbarea șurubului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!