Jump to content

Pierd ulei


justy
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca ai nici o problema, la mine e manjit cu ulei pe acolo de mai mult de 50 de mii de km. Palele alea la turbina uzate la fel. Am mai vazut asa, nu se intampla nimic...

La filtrul de aer ai gasit mizerie in carcasa sau dupa filtru? Gandeste-te la traseul aerului, de unde este aspirat si pe unde pleaca la turbina. Daca e inainte de filtru atunci e normal..

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Inaite de filtru/sub filtrul de aer iar pe deasupra baga in turbo ! Deasupra este curat filtru 60% sa zicem asa in rest este totul bine ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul pare ok, las-o asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ma refeream la spalatul motorului in exterior cu jet de apa, solutii pentru degresare, etc.

Nu stiu la tine, dar mie imi stau in gat orice urme pe motor.

La al meu passat, daca scot capacul gasesti doar putin praf. Nici o urma de ulei.

Asa poti urmari orice problema. Plus ca unele furtune/cabluri sunt afectate de ulei.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Sustin si chiar recomand ce zice Cosmin.Pe un motor curat se vede imediat orice pierdere de fluide,lichide .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

Este normal sa se gaseasca ulei pe acea conducta mica din plastic care face legatura (intra practic) intre motor si tubulatura egr-turbo? Conducta despre care vorbesc se afla fix sub capacul de plastic al motorului, fara colier sau altceva, doar niste striatii care odata suprapuse asigura etanseitatea.

Am inteles ca pe acolo ar trebui sa recircule niste gaze, vapori de ulei. In schimb, eu am gasit o pelicula destul de generoasa de ulei.

Este vorba de un 1.9 TDI AVF

MULTUMESC !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ! M-ati linistit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Am si eu o intrebare, la garnitura de la capacul culbutorilor ce fel de silicon sa pun, banuiesc ca ceva special  ? (pierd ulei pe acolo :(  ). Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silicon negru pentru motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc mult pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Am citit jumatate din topic si am clacat, am urmatoarea pb:

 

Totul a inceput cand masina nu mai mergea si am gasit ulei in intercooler, jumatate de l, tot atunci am gasit ulei pe la garnitura de tacheti, si fff putin in distributie.

 

Ulei curs prin blocul motor in distributie, am schimbat cureaua si semerigurile de la distributie, am pus silicon in prea plinul pt ulei si am crezut ca am rez problema.

Ulei curs pe la garnitura, am schimbat, am pus silicon si am crezut ca am rezolvat problema.

Motorul mergea ciudat pana pe la 2000rpm, am fost la colegul de forum care repara turbine si a spus: Gazele de carter, zis si facut, a facut o gaura in epurator si am crezut ca am rez problem, dar uleiul ajungea in intercooler, muult rau.

Am schimbar turbina, tot la colegul care repara, nimic, ulei in intercooler, turbina veche era buna.

Am fost la alt nenea mecanic, a spus ca-i mototul praf(120k km), a facut compresia la rece si cald si a spus ca-i ca nou.

Am pus un capac de tacheti folosit si garnitura de la o alta masina, a inceput sa dea ulei in distributie, acum astept un capac nou numai ca nu stiu si nu stie nimeni care-i pb.

 

Unii cred ca ambele capace au epuratoarele infundate si sa vina ala nou, unu spune ca ambele turbine sunt defecte, unul spune ca mototul are probleme de presiune dar nu stie de ce nu iese ulei pe la joja...............iar eu am capul patrat, aseara eram pregatit sa o vand ca-i motorul, dar nu pare a fi, astazi as vrea sa o repar, dar ce sa repar......

Problema este ca am platit deja rep turbina, distributia, garnituri, manopere peste manopere si nimeni nu are habar.

Au telefonat unii la Midocar, altii la Porsche si nu intelege nimeni.

Masina merge ciudat si ezitant pana pe la 2000rpm dupa care normal la turatii mari, dar la turatii mari arunca ulei in coace si in colo.....porneste si se opreste normal, nu tremura.....

 

Oare a inteles careva ce am scris aici???????sunt f confuz si trist

Modificat de cheulica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut am un passat 1,6 benzina an 97 si pierde ulei.eu cred ca pe la joja iese dar nu sunt sigur.cineva a zis a daca iese pe acolo trebuie secmentat motorul ca secmenti sunt de vina e adevarat???e posibila treaba asta??ast parerile voastre bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iese pe la joja chiar daca ea e la loc, ai toate sansele sa trebuiasca seGmentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal si ms pt raspuns, masina are doar 190000 de km si tind sa cred ca sunt reali pt ca am gasit o hrtiuta de la un schimb de ulei din 2012 si avea 177382 de km ,la km astea sa fie secmenti?? PS:mentionez ca problema a parut dupa ce am schimbat uleiul si joja e rupta nu mai sta fixa la locul ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bataie ati merita voi astia care nu dati toate detaliile si induceti lumea in eroare...

Spune omule ca ai rupt suportul de joja si eventual ai schimbat tipul de ulei.

Cumpara alt suport de joja si spala motorul sa vezi pe unde pierde uleiul.

Ce ulei ai bagat si ce era inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu cu ce ulei avea inainte pt ca acum l-am schimbat prima data,acum am bagat un castrol de 5W40 asta a recomandat mecanic.sa spal motorul cum procedez trecue sa am grija la cv anume?si ce produs sa folosesc
 

Modificat de C o s m i n
post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie de conditii speciale. La spalatorie stiu baietii cu ce se spala motorul.

Castrolul precis e turcesc si nu-l suporta motorul. Si uite-asa mai si papa, mai si pierde... 

Schimba suportul ala de joja ca iti va face multe belele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, azi m-am bagat sub masina ptr a prinde mai bine scutul de la cutie viteze, cel de la motor nu il am pus. Am vazut ca am o pierdere de ulei in partea din spatele motorului. am video dar nu pot pune, ii in zona unde ii si piulita "golire ulei cutie cred. Mai exact chiar unde ii bareta unde se prind scuturile impreuna. Parca ii pe langa termoflot, dar in spre motor.

Nu ii termoflotul, azi l-am mai strans ptr ca era destrans, il puteam invarti cu mana . Nu am gasit o poza cu un motor dat jos, sa imi pot da seama de unde ar putea curge si ce ar trebui schimbat?

Merci

post-39904-0-62782700-1415732336_thumb.p

post-39904-0-45405700-1415732536_thumb.p

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna, azi am observat ca am un surub de la capacul de culbutori rupt, se invarte in gol. Si unu l-am rupt eu, din cauza ca era slabit si l-am strans cu motoru cald si tare ca si un cioban.

 

Ce sa ii fac, am ster cu carpa, am facut vreo 5 km cu ia la regim ridicat, nu curge ulei. Desi ii pe partea EGR-ului unde am zona neagra pe toata partea.

 

Surubele alea pana unde coboara?Sa le desfac toate si sa vad daca pot sa le scot sau sa ii dau pace?

 

P;s Cu cat NM se strag surubele?

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

ii faci prezon de 8 ptr chiulasa si de 6 de la fata chiuloasei in sus prin capac si ii pui piulita. si din cate stiu eu, suruburile alea nu poti sa le strangi mai tare decat trebuie ca ele au distantier ptr a nu strange prea tare capacu si sa plesneasca, treaba asta e facuta ptr cei care nu au simt la mana, ca altfel ar fi nu mai capace sparte indreptul suruburilor, iar asa sunt numai filete stricate.. ;)

am vazut foarte multe passat-uri cu foarte mult ulei pe partea cu egr-ul si electromotorul "uns" de-a binelea, ulei acela ori vine  - pe la egr(pe la gaurile membranei)

                             - pe la garnitura de la capacul culbutori

                             - pe la ultimul cuzinet de la axa cu came partea dinspre tandem sau pe la trecea garniturii capacului peste axa cu came.                     

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie dat tot jos? Ii cam complicat sper sa nu fie nevoie si sa nu curga asa cum ii. Ma gandea daca le pot scoate suruburile asa, poate s-au rupt sus.

 Citisem pe undeva cum ca au ceva siguranta suruburile astea.Nu stiu am sa urmaresc eventualele pierderi de ulei.

In intern se poate strica ceva, sau sa ajunga uleiul unde nu-i cazu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

daca nu curge mult si umezeste un pic, il poti lasa asa si ii faci prezon cu alta ocazie cand umbli pe acolo. eu folosesc indifent de situatie la orice garnitura noua sau refolosita silicon de la victor reinz culoarea grafitului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!