Jump to content

Pierd ulei


justy
 Share

Postare recomandată

salutari tuturor...am si eu 2 intrebari...am atasat si o poza pt a arata la ce ma refer...imi curge ulei si imi stropeste capacul motorului(nu foarte des curge,dar curge) , si am un furtun caruia nui gasesc locul

 

post-133114-0-36290700-1393869613_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

Are cineva ideie de unde am eu ulei in partea asta al motorului

 

aici se vede de sus ptr a vedea partea  post-39904-0-19810700-1394735515_thumb.j

 

aici ii zoom x1  post-39904-0-63063200-1394735541_thumb.j

 

zoom x2  post-39904-0-51675500-1394735561_thumb.j

 

zoom x3  post-39904-0-94320000-1394735580_thumb.j

 

Am "spalat/curat" si re-apare. La inceput credeam ca ii antigel dar se pare a fi ulei. De unde se prelinge sau curge acolo? Am bagat lanterna si nu am vazut nici  sursa, nu am idei.Poate voi care ati desfacut/schimbat un motor ma puteti informa.

trebuie sa ma ingrijorez?

Ms de timpu accordat.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misto aparat.  :coolpics:

 

EGR-ul nu curge? Sau garnitura dintre EGR si galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ca misto aparat. La mine vad ca s-a remediat problema de la capac, cu silicon negru si garnitura AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, da da noul S face poze in sfarsit bune... :))

 

EGR-ul are mai putin de un an, O-ringul de pe furtunu intrare/iesire egr a fost schimbat si nu pe acolo curge + ca in zona egr-ului nu este ulei. Eu ma gandeam ca pleaca de undeva de mai in jos. Dar de unde nu imi dau seama. O sa mai caut si o sa desfac si filtru poate asa vad mai bine.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul de la culbutori face asta. Dar din cauza pozitiei nu se vede decat acolo jos. Rezolvi cu garnitura si silicon negru. Racordul elastic este gaurit, nu iti baga gaze in habitaclu ? Ai chederul bun la comp. motor.

L.E. Capacul care acopera axa cu came. Spuneam de ulei ca nu-l vezi decat dupa ce ajunge jos. Galeria de admisie si de evacuare acopera zona si nu se vede uleiul.

Motorul fiind inclinat uleiul se scurge doar pe partea aceea.

Da... trebuie sa verifici sa nu fie si G12 amestecat cu ulei si cu motorina de la tandem.

post-82361-0-01379500-1394752138_thumb.j

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, vb de capacul de sus? Nu am sus nimic, nici sub adica la nivelu EGR-ului. "Capacul de la culbutori" ii acapcul negru de sus?

Daca era asta, nu era uniform si de jur imprejur?

 

L.E  ok o sa verific maine. Nu baga gaze, si am impresia ca ar fi si putin "umed" adica combinat cu G12. Ms

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice bine miticutza. Capacul de la culbutori s-ar putea sa piarda. Si nu curge peste tot ci mai mult in zona aia, ca e mai jos si acolo se aduna uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare baieti !

Puteti sa imi spuneti si mie va rog de unde ar putea fi pierderea asta de ulei ?Este undeva pe sub filtrul de ulei ca si zona. Se vede ca este si demult acolo dar pare si proaspat.Multumesc !

 

post-14383-0-54052000-1400063630_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Garniturile racitorului de ulei.

Le gasesti pe original. Cred ca in jur de 100 lei toate.

Sau mai poti incerca sa strangi piulita mare, insa e cu risc sa crape racitorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Ca sa le schimb trebuie scos uleiul presupun.Ma bag sa caut ceva documentatie :D Nici nu stiam ca ala e racitorul de ulei :D Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

O sa curga din filtru. In rest nu.

Daca e schimbat recent, doar completezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Girleanu Adrian

Salutare am si eu o intrebare daca se gaseste ulei in capul turbinei pe unde aspira aer este problema mare sau pe furtunul acela mare gros care vine dinspre filtrul de aer si duce in capul turbinei ? Vreau sa zic ca am deja 9000 km cu acest ulei si este deja la jumate joja am mai completat astazi putin,spre surprinderea mea stiu ca masina nu consuma deloc ulei dar acuma eu stiu ce o fi apucato ? Am vazut putin patat furtunul de aer ce duce la turbo si voi desface pe acolo de curand sa vad ce si cum ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ai schimbat marca sau tipul de ulei?

Unele PD-uri sunt sensibile la asta.

 

In legatura cu prezenta uleiului in admisie... e normal. Depinde de cantitate.

La intrarea in turbina nu e normal. Foloseste un Valvoline 5W40 505.01 si poate scapi de reconditionat turbina.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Cosmine pai fi atent cum sta treaba : am avut probleme cu capacul la culbutori ( scapa ulei pe la garnitura)era deformat, mi-au schimbat baietii capacul cu unul second hand si garnitura noua,iar ulei mi-au pus un No Name 5w40  sa zic asa,am vazut bidonul si stiu ca era 5-40 si denumire nemteasca deoarece sunt in Germania.E si de atunci masina a inceput sa imi dea Limp Mode din cand in cand numai de la 100km/h in sus pe autostrada si totodata sa consume din ulei.Inainte de asta am avut Castrol Egde 5w40 si mergea super bine insemnand ca nu consuma gram de ulei dupa 10-12000 km ! Oricum cand se va insorii voi desface furtunele acelea de vin in capul turbinei sa ma conving 100 % si daca voi gasi turbina manjita de ulei va fi problema daca voi da cu spray WD 40 pentru a curata ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eh... s-a mai spus pe undeva: cand gasesti un ulei care place motorului, RAMAI LA ALA!

Schimba-l si ar trebui sa-si revina masina. Faptul ca scapa pe unde poate inseamna ca nici nu lubrefiaza foarte bine, deci eu nu l-as mai tine.

 

Poti curata admisia cu orice doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Dar am o nedumerire la ce sa fie ulei in capul turbinei pe unde aspira aer ??? Cauza ??? Excluzand uleiul deoarece inainte alei mele au bagat la un bmw e46 modelul 150 cp deci inseamna ca acest ulei nu o fi mare paguba pentru motoare ??? Oricum voi da cu spray in elicea turbinei sa se mai curete putin prin interior si voi verifica daca are axul joc si daca se invarte si te voi tine la curent ! Ne auzim 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

uzura ax turbina si scapa pe langa el.

 

ulei  - folositi numai ce respecta norma pt motoarele PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Excluzand uleiul deoarece inainte alei mele au bagat la un bmw e46 modelul 150 cp deci inseamna ca acest ulei nu o fi mare paguba pentru motoare ??? 

 

Asta cred ca ti-a trecut pe langa randuri...

 

Ai schimbat marca sau tipul de ulei?

Unele PD-uri sunt sensibile la asta.

 

Sunt mai sensibile decat motoarele cu pompa de injectie. 

Si oricum e irelevant ca au bagat in bmw. Rezultatele se vad in timp, nu imediat ce au bagat uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Cosmine gata

am desfacut pe acolo furtunul acela de aer din capul turbinei am incercat de joc fata-spate/sus-jos si nu are,se invarte usor dar am gasit ceva ulei acuma nu stiu daca este mult sau putin dar am facut 3 poze pe care vreau sa le atasez(acuma nu stiu daca ma descurc) si imi dai si mie o parere ! 

post-124012-0-21683400-1401446655_thumb.

post-124012-0-66530800-1401446706_thumb.

post-124012-0-48842100-1401446771_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Sa-ti spun ce as face eu:

- as schimba urgent uleiul ala cu unul bun (bun pentru tine e cel pe care motorul nu ti l-a papat)

- as spala motorul foarte bine, sa dispara orice urme de ulei (turbina vad ca e plina de ulei si la exterior)

- as urmari ce se intampla in continuare.

 

Nu-mi dau seama cum a ajuns sa fie manjit gulerul ala. Daca nu are joc, nu e de speriat. Fa ce ti-am recomandat.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42miticutza

Adrian, palele la turbina arata cam ciufulite, semn ca au trecut particule solide pe acolo. Deci istoricul este mai complicat. Spune ce s-a mai intamplat cu motorul in trecut. Sa nu dai cu spray in turbina in timp ce merge motorul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Motorul nu a patit absolut nimic merge normal,dar astazi cand am desfacut carcasa filtrului de aer SUB Filtru am gasit nisip,bobite de porumb,musculite etc.stiu ca pare innebunesc dar am fost cu masina vreao doua zile la camp si cred ca de acolo o fi aspirat ceea ce am descris mai sus tinand cond ca treceau glorii,tractoare si tot felul de utilaje agricole pe langa mine in timp ce mergeam cu ea ! Oricum cu prima ocazie cand o duc la spalatorie voi aspira tot habitaclul filtrului de aer ( precizez ca filtrul este doar galbui la culoare-deci nu va imaginati ca filtrul este uzat sau chestii din astea).Cosmin am o intrebare cum adica sa spal motorul ?? Te referi sa fac amestec de motorina si ulei sa o pornesc 2-3 minute dupa care sa il dau afara ? Sau te referi la spalatul motorului cu jet de apa ! Gulerul manjit de ulei ma gandesc eu ca so fi strecurat vapori de ulei intre furtunule de aer si gulerul turbinei-colierul era strans bine acuma ce sa zic .... habar nu am.Este problema mare daca elicea este putin roasa ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!