Jump to content

Probleme Motor 1.3


sharky
 Share

Postare recomandată

dupa ce saptaman trecuta...am gasit in loc de 3.5 litri ulei.....vreo 6 si ceva....am crezut ca este pompa de benzina...am schimbato...am facut schimbul de ulei + filtru....totul bine si frumos...pana azi...cand....nivelul de ulei este iar crescut...da ulei pe la epurator...iar motorul nu merge rotund, si la rece bate putin...poate fi vreun piston spart?...pun acest mesaj pt un amic care nu are net...

astept pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu poate fi decit apa sau benzina. Daca e apa - garnitura de chiulasa dusa sau blocul motor fisurat; daca e benzina - pompa de benzina (dar zici ca ai schimbat-o), sau aprinderea - nu merg toti cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cum ai masurat tu "6 litri si ceva" nivelul din baie ?! nici nu ar incapea acest volum in motor fara sa nu crape ceva in motor . oricum,e simplu de verificat ce ridica nivelul , daca e benzina uleiul miroase foarte puternic a benzina , se aprinde pe o suprafata de la o flacara si se simte "strepezitor" intre degete , daca e apa uleiul e o emulsie cafeniu-albicioasa si are spuma..... si nivelul apei in vas e scazut iar la accelerari cu motorul cald ies bule de gaz in vas.plus ca nivelul in vasul de expansiune e scazut (brusc) si la accelerari bruste cu motorul cald ies bule de gaz in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce stil aveti ma....cum am masurat...usor...chiar foarte usor.....am scos uleiul din motor......si am vazut cat era.....

si apropo....era benzina in ulei....din cauza unui piston spart...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut intreb si eu ceva , la mine uleiul corespunde descrierii cu intrarea apei , asta ca aspect al uleiului , dar in rest e ok tot , adica nu scade brusc nivelul in vas , si la o luna sau 2-3 saptamani , mai complectez cu 100mg , tachetii sunt hidraulici si daca nu au uleiul bun ca , compozitie imi tacane , sau daca nu e nivelul care trebuie iar tacane , dar nu e cazul la mine , merge beton , am si 2 poze cu uleiul cum e la mine , asta la rece , nu am verificat si la cald , eu am un motor de 1,3 cred ca e dupa polo, si 55 cp , carburator weber, si consuma cam 7 l in oras (sau 7,5 %), zic eu destul de bine , la cate stopuri sunt din rahova-antiaeriana, pana in faur poarta 4 , si acum intrebarea , este ceva in neregula daca e uleiul asa ?,ca in rest merge stas ;) :)

post-19024-1198168388_thumb.jpg

post-19024-1198168406_thumb.jpg

Modificat de paltinoasa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 litri in bucuresti?! nici matiz nu reuseste.nu as putea crede.7 litri in bucuresti?! nici matiz nu reuseste.nu as putea crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apare emulsia doar la rece ( pe buson)este normal tinand cont de sezon.Motorul cald cand se raceste formeaza condens.Concludent ar fi sa dai drumul la ulei si sa vezi daca pe fundul vasului in care este uleiul se separa o cantitate mai mare de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!